Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kas sellisel testimisel oleks mõtet või mitte?
Jah 94%  94%  [ 16 ]
Ei 6%  6%  [ 1 ]
Hääli kokku : 17
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Sept 2006 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1483
Asukoht: Kesse/Tallinn
peebuste kirjutas:
Propelleritega asja saaks kohe testida:
epl.ee


Jeestas - kas see polegi mingi 80-ndate renoveering? Oleksid võinud mõne disaineri käest ka nõu küsida enne kui saega vehkima hakkasid. Selle hind peab ikka väga odav olema, et huvi tärkaks...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Sept 2006 20:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Muhv kirjutas:
peebuste kirjutas:
Propelleritega asja saaks kohe testida:
epl.ee


Jeestas - kas see polegi mingi 80-ndate renoveering? Oleksid võinud mõne disaineri käest ka nõu küsida enne kui saega vehkima hakkasid. Selle hind peab ikka väga odav olema, et huvi tärkaks...


Noh jah, ja ka see väide, et tehti ajalugu. Häbiväärset ajalugu tehti, mõttetu KOLE junn. No on pikkust 1 jalg rohkem, samas on Allen Marine ehitatud Tresfjord39(Atlantik) vähemalt moodne ja ILUS. No ja kuidas kutsuda Mark'i tööandja juures ehitatavaid asju. Pole küll luksuslikud aga seevastu suured ja asjalikud.
Mergus40... USA tootjad ehitasid selliseid 40 aastat tagasi... no ja ka Hiina on sellisega äsja "hakkama saanud". Koledamaid asju on viimastel aastakümnetel suutnud ehitada kunstimaitseta iseehitajad viljastava sotsialismi tingimustes. Tea, kas see oli ka austusavalduse soov keradele, pisike retrospektiiv endistele aegadele ja mõte selline "asi" maha müüa sm.Rüütlile, et viimane saaks 3500 km rannajoont külastada ja traaliga kala püüda. Masendav.
Kui nüüd päris aus olla, siis selle asja väljamõtlejad on vist koopas elanud, 21. sajandi maailma veesõidukiehituse disainisuundadest ei ole nemad vist ühtegi sketsi näinud. Teinud siis sama raha eest vähem luksuslik aga moodne ja ilus, võiks mingist positiivsest ajaloost rääkida. Kulutanud raha Kunstiakadeemia disainitudengite tööle, lasknud sealsetel asjatundjatel natukenegi seda jubedat üldmuljet siluda aga ei. Siinkohal tuletaks meelde Eesti klassikuid: juba Oskar Luts soovitas Tootsile, et "tee pool aga tee korralikult". Sama soovitaks ma ka Barrel MKT seltskonnale. Tehke 20-jalane aga ilus ja moodne. See "asi" aga maskeerige homseks ära, nagu tehakse uute autodega, kui nende väliskujust ei taheta veel maailmale täit pilti anda...
Priit, lausa šokeeritud ja ikka otsekohene.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Sept 2006 20:44 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Kui ma ei eksi siis on see paat valmis keevitatud Nasval ja ilmseltt sisu on tehtud kuskil mujal.Saare Töölaevade kodukal isegi selle tooriku pildid treila peal tehtud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Sept 2006 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 09 Dets 2005 09:36
Postitusi: 381
Asukoht: Muhu
cat kirjutas:
Kui ma ei eksi siis on see paat valmis keevitatud Nasval ja ilmseltt sisu on tehtud kuskil mujal.Saare Töölaevade kodukal isegi selle tooriku pildid treila peal tehtud.

Eksid küll, kui seda mõtled http://www.balticworkboats.ee/gallery96.php

See täitsa valmis paat. Oli meremessil kohal ja on au sellaga sõitagi olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 00:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Cat mõtleb seda:
Pilt
Kui pressiteade koosneks väitest, et Barrel MKT lasi BWB'l ehitada uue Tallinn-Aegna liinilaeva kere ja ise sisustas selle, siis võiks sellisest kastist veel aru saada ja paar kiitvat sõna öelda. Aga et seda jubedust nimetatakse luksuskaatriks... siis võib südamerahus Dacia Loganit edaspidi luksusautoks nimetada ning tänast päeva Pirital ignoreerida. Kui halb maitse ja uue mootorjahi kontekstis mudakole disain on luksus... oujee. Entusiasmi eest ise luksusjahti ehitada saab 10 punkti, lõpptulemus -10. Ehituskvaliteet ja sõiduomadused ei puutu üldse asjasse, kui luksusjaht on väljast kole siis ei muuda seda miski ilusamaks.
Lisaks siis search Boatdesign maailmasaidilt andis kolm korda ühesuguse tulemuse: Sorry - Your Search was not Successful. Sama tulemuse sain ka googeldades. Tahaks midagi rohkemat teada, kui vaid seda, et Koit Maarand on Wallase müügi tehniline konsultant. Mis ala spetsialistid nad siiki on. Harri Kiviranta tundub olevat miskine meditsiiniegelane. E(n)glundiga seostub üldse selline tegelane, kui Freddy Kruger jne.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 08:10 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 27 Juun 2006 14:46
Postitusi: 478
Asukoht: Pärnu
No vot! Sellist hindamise tulemust ma kartsingi, kui väitsin, et ilma kriteeriumiteta ei tohiks seda teha. Juba pildi järgi on paljudel härradel hinne teada. Uurige kõigepealt fotosid tähelepanelikumalt. Julgen arvata, et kumbki ei kattu lehes avaldatuga. Ma ei ole just suurem mootorpaadi spets, kuid olen aru saanud, et need "kastid" sobivad tihtipeale avamerele tunduvalt paremini kui niinimetatud moodsad kiirkaatrid. Lähtuks siiski otstarbest. See on küll nüüd õige, et üks paljudest hinnatavatest võiks olla ka välimus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Mood? Ilus disain (välming)? :roll:
Ma ei tea, kust PriitV oma teadmised võtab.
Küllap on tema ideaaliks sujuvakaarelised naiselike vormidega prantsuse või itaalia tooted. Ja küllap need on ilusad kah. Iseasi, kuidas nad meie oludesse sobivad.

Põhjamaades, niipalju kui näinud olen, pole selline ristlejatüüpi kujundus midagi kummalist. Kiviranta ja Egglund on ilmselt sellest lähtunudki. Ja kaatri puhul on pilkupüüdvast välimusest olulisem see, kuidas sellega sõita saab ning kui mugavalt ennast seal sees saab tunda. Kui sisu on ergonoomiliselt hästi välja töötatud ja sõiduomadused kiiduväärt, siis pakun, et välimuse tõttu küll asi ostmata ei jää - niiiiiii näotu see paat nüüd ka ei ole.
Eks paatidega ole nagu naisevõtuga - mõni võtab omale pikajalgse mõttetu tibi, kellega pole muud teha kui Paunvere väljanäitusele viia; teine otsib endale heasüdamlikku, töökat ja armast inimest, kellega kaua koos elada. Omal moel saavad õnnelikuks mõlemad... :D

P.S. Reelingute ja kajutite kuju järgi tundub mulle, et panustatud on ohutusele, mugavusele ja lihtsatele valmistamisvõtetele. Viimased annavad välimuses tunda - aga äkki meie töömehed veel ei oska paremini?

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 12:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Mart S kirjutas:
Lähtuks siiski otstarbest.

Aga me ju lähtumegi? Otstarve - luksuskaater. Keredisain - töölaev. Tekiehituse disain - militaar, patrullpaat, kohandatud reisijate veoks. Detailid - 200 aastat vana aurik, aksendid puuduvad. Üldmulje otstarbest lähtuvalt - väga kole.
Kui see asi nüüd värvida terashalliks, asendada roostevaba aurikureeling halli tavalise reelinguga, panna eestekile väike kahuritorn, üles tekile õhutõrjekuuliprits, küljele joonistada suur eraldustähis, tekitada radari- ja antennimast, saaks Eesti Merevägi endale päris ilusa, kabeda ja kiire uue patrullaluse.
Üks näide rootslaste uuest sarnasest kiirpaadist Conger 9000 Cabin:
Pilt
The designers had in mind a sturdy construction that was more like a workboat rather than an exclusive yacht.
Vaata selle kerejoont, reelinguid, roolimaja värvilahendust, kogu värvilahendust üldiselt. 38 sõlme cruising speed, Volvo Penta D6-310, 310 bHp, Volvo Penta DPH thruster. Selline on 2005 aasta disain ja tehnika.

Edit:
Veemees kirjutas:
Ma ei tea, kust PriitV oma teadmised võtab.

Teadmised on kogunenud elades juba 36 aastat osade kohalike suus "hullude kunstnike majaks" kutsutavas elamus kunsti ja kunstnike keskel. Kuigi endal käeline joonistusoskus on välja arendamata, siis esimesed 20 eluaastat "õppisin" õega koos Kevade tänava kunstikoolist ERKI klaasiosakonna lõpuni ja pärast seda lõpututel päevadel Tartus sealses kunstiringkonnas (Antoniuse õuel). Lisaks pisut suurendatud huvi tehnikadisaini ja nende kaanonite vastu, klassikalise kunsti huvi jne. Viimane on jäänud praeguseks kahjuks tahaplaanile. Ja seetõttu julgen väita, et luksuslik ei ole praktiline vaid ilus, kuid ilus ja praktiline saab olla luksuslik. Seda nii majade, autode kui veesõidukite puhul. Muuseas, Põhjamaade disain jagunebki suures piires kaheks: geniaalsed disainerid ja praktilised disainerid. Kuulsust toovad esimesed...

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 14:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
Kuigi endal käeline joonistusoskus on välja arendamata, siis esimesed 20 eluaastat "õppisin" õega koos Kevade tänava kunstikoolist


Eks meist paljud ole lapsena kunstiringis käinud...

Tsiteeri:
Selline on 2005 aasta disain ja tehnika.


Ausalt öeldes tundub see "disain ja tehnika" sellel pildil lausa kole.
See ei tähenda, et ta tegelikult kole oleks, lihtsalt pilt moonutab.
Ruumilise eseme pädev hindamine pelgalt ühe foto alusel ei ole võimalik, seda õpetati ka Kevade tänava kunstiringis kindlasti.

Ühe suvalise foto põhjal saab teha igasugu järeldusi, selle kohta näiteks:
mingi keskelt küüruvajund parsa, peldikuputka peale aretatud ja trellid ümber tõmmatud. Ilmselt tegu ujuva kartseriga.

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
Ei tahaks kuidagi Eesti meeste ponnistusi alahinnata, kuid mis puutub ajaloo tegemisse siis ühtib Pauna arvamus PriitV omaga...
Mitte kuidagi ei tahaks seda sõidukit aastal 2006 luksuskaatriks pidada.

Tehke lihtne katse - lööge Google otsingusse sisse otsingusõnad luxury yahct ja võrrelge tulemusi eelpool esitletud alusega.

Foorumi liikmed kes käisid kunagi Ridase jahiehitustöökoja ühiskülastusel mäletavad kindlasti seal pooleli olnud lukskaatri tegemist ( vormi valamist).Sel kevadel sattusin sealt mööda sõitma ja kaatri kere oli kenasti õuele tõstetud - sellest tuleb üks vinge disainiga luksuskaater.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 18:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2551
Asukoht: Tallinn
Mul on pisike kahtlus, et lisand luksus- on ehk ajakirjanike, mitte tootjate poolne?

PS Kas keski koha peal polegi vaatamas käinud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2551
Asukoht: Tallinn
No, OK - käisin ära. Poiss oli fotoka kuskile tassind, tegin siis telefoniga mõned pildid. Ilm kiskus juba pimedaks, aga miskit ikka sai. Mina miski ilu hindaja pole ja ega ka ilupilti teha ei mõista. Laev on laeva moodi, mitte nagu too teine eputis :)

Laev:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eputis:
Pilt
Pilt

Kassi puhul on tähtis, kuidas hiiri püüab, leava hindab ikka meri. "Karv" pole kummalgi oluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 19:25 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Vat selle tika kant oleks küll tulnd teisiti teha!! :x


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 21:18 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 08:55
Postitusi: 606
Asukoht: Haapsalu
Tere

Meil on siin foorumis ikka kombeks kritiseerida teiste veesõidukeid - pagan, tahaks siis näha neid isiklike imesõidukeid mille baasil aetakse kriteeriumeid nii kõrgeks. Minul on jaht ja paat ning nende põhjal mina küll ei julgeks sõna võtta. Ma sõidaks heameelega sellise laevaga kui oleks vaid raha soetamiseks. Samuti ei ütle midagi halba ühegi tuntud tootja aluse kohta - oleks vaid raha. Meie siin foorumis tahame aga kõike arvustada.
Oskan vaid ühte öelda- katsuge kasvõi pool sellist valmis teha ja siis räägime edasi ;)

Paadimees,
kellele Veemees teadis kunagi diagnoosida maohaavu :P

PS! Ma ei ole isegi mitte kaudselt seotud antud veesõidukiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Sept 2006 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Mulle see laev meeldib, olen sõjalaevade fänn. Ka meie merevägi oleks sellise aluse üle uhke, arvan.

Lukskaatreid vaadake aga ajakirjast "Yacht Design"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group