Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 16 Mai 2009 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1298
Rait kirjutas:
LYS'i kärbse-elevandi võitluse plaan tuleb ära unustada!


äsja jäi pilk peatuma sel toredal võrdlusel. ehk herr Rait kommenteerib, miks on võitlus X-332 ja Folkboodi vahel ORCis vähem kärbse ja elevandiga võrreldav?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Mai 2009 09:39 
Eemal

Liitunud: Reede, 26 Dets 2008 13:16
Postitusi: 147
Asukoht: Kuopio
krt, see ohutuskat 4 läheb küll tsiba käest ära ja täht-tähelt seda meie võimaluste juures pole just lihtne järgida...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Mai 2009 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
thrive kirjutas:
krt, see ohutuskat 4 läheb küll tsiba käest ära ja täht-tähelt seda meie võimaluste juures pole just lihtne järgida...


Eks ta ole. Iseenesest oleks tore mõne tõesti targema käest kuulda, kuidas on asjad maailmas klassikutega lahendatud. Päris mitmetel avamereregattidel on klassikutel oma klassid, seega ka mingid eritingimused?

Maismaal on mul asjad täpselt selged: mingist vanusest alates on klassikud vabastatud moodsatest nõuetest ümberehitustele ja tingitakse isegi ohutuses väga suures osas. Seda tipptasemel autospordis. Jäävad vaid nõuded isiklikule varustusele (kiiver, kombe etc). Edit: Klassikat Laguna Seca rajalt illustratsiooniks, kus Bugattil on lubatud sõita suisa kahekesti, sest üks roolib ja teine vahetab käike! Tegu on väga tõsise "andmisega", kus kiirused ulatuvad kompressormasinatel kuni 200 km/h.

VÕIB klassiku ka moodsaks ehitada aga ei PEA ja moodne masin läheb juba hoopis teise klassi. Ütleme nii, et mina võin inimestele FIA historic-reeglistikku (tehnikast võistluste ülesehituste nüanssideni) suhteliselt põhjalikumalt tutvustada, aga kes tutvustaks ISAF'i klassikute erisusi purjetamisreeglites ja teh.tingimustes?

Folksuga on probleem juba mitteisetühjeneva kokpitiga, reelingu puudumine jne. Ehk kõik need klassikalised lahendused. Mis maani on "must be" ja kuskohast algab isiklik vastutus.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Juun 2009 22:21 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 21 Nov 2004 11:43
Postitusi: 215
Asukoht: Tallinn
Ehhee.
Lugesin just Kalevi kodulehelt MV Võistluskutset.
Ja eriti osavõtumaksu.

III grupil on veel viimaseid päevi 3000.- ja siis edasi juba 5000.-

Kas ma mäletan valesti et, mulli ajal saadi odavamalt läbi kui nüüd MASU ajal?
Või on seekord tõesti igasse sadamasse välipeldikud organiseeritud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Juun 2009 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 29 Dets 2007 18:59
Postitusi: 148
Asukoht: Pirita
Fonx kirjutas:
Indrek66 kirjutas:
Kas Lagle on Muhu Väina nimekirja juba üless antud?


Ametlikult veel mitte, aga osaleme 99% kindlalt.

Ülari, kas plaanid ikkagi LYS grupis sõita? Polariste fliit tuleb ORC III's sel aastal ikka väga vinge... Edasi, Blanca, Tuulelaul, Leila, Minni, Eneli, Vesilennuk. Tõenäoliselt ka Vesileenu, Rio ja Merikotkas on kohal. Ainult Lagle on veel puudu:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Juun 2009 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Aug 2007 14:33
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Sai ikka ORC ka ära tehtud ja kuna see juba olemas siis ilmselt ikka sõidan ORC-s.

_________________
Ülari Velviste


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 03 Juul 2009 16:05 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
ISAF Cat4 kirjutab:
3.29.1 e) A hand-held marine VHF transceiver, watertight or with a waterproof cover. When not in use to be stowed in a grab bag or emergency container (see OSR 4.21).

Põhimõtteliselt sobib vist selleks suvaline kott, aga kui keegi on ostnud spetsiaalse, siis kust, mis hinnaga ja mis eelised on sellel?


Teiseks: punkt 4.23.1 - milline LSA III raketivalik käib Muhu Väina kohta (Mo = Monohull)?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 03 Juul 2009 23:10 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Tegin nõuete võrdlustabeli - "väikelaeval nõutud varustuse nimekiri" vs ISAF cat 3 ja cat 4 (mõnigaseks võrdluseks ka teised kategooriad), sest lähenevad regatid Watergate, Muhu Väin ja BOW nõuavad vastavalt nende täitmist. Mõneded punktides lähtusin sirgelt Evelyn III-st (nt LOA).

Eks vaadake ja kommenteerige, et kas ja kus olen eksinud või ebatäpne olnud.

FAIL


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Juul 2009 15:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 15 Apr 2005 07:24
Postitusi: 282
Asukoht: Tallinn
52. Muhu Väina Regatt on alanud.

_________________
Mereblog - www.mereblog.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Juul 2009 01:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Kahjuks hakkab jälle see "nuss" pihta, kus siga ja kägu pannakse kokku ja tulemus on ette teada isegi 20 miilise sõidu korral: DNF. Üle 40-jalased ookeani võistluspurjekad pannakse kokku minitonnikuga ja finišiaega arvutatakse nende järgi... see on ajupuudulikkus. Ruudus.

See aasta oleks saanud teha lõdvalt 2 LYS-klassi, ühes 5 jahti 1.14-1.33 ja teises 6 väikest ja aeglast vanakest. Äkki kogemata oleks siis veel mõni tulnud. Olgu selle meistritiitliga, "teine Eesti" olgu vait (kuigi paistab, et papp on otsas ka "esimesel eestil", tugevad puudujäägid jahtide osas) aga isegi siis on täiesti mõttetu maksta raha selle eest, et olla "loll ja saamatu". Ja ei saa ma ka sellest aru, miks lubatakse Vestal, Tormilinnul ja Lottel sõita LYSi, kui neil on täiesti olemas ORC ja kolmapäevakuid saavad küll selle all nühkida??? Lotte 120 ruutu purjepinda vs Brita 30 ruutu. Bayonita on üldse nähtus ja peaks sõitma väljaspool arvestust, kui Esa pole viitsinud ORCi teha.

Tegelikult peaks ORC "kolmes" tegema ettepaneku, et ajaarvestus käib Greta järgi ja kes tema finišiajast on 30% kiiremad, saavad DNF kirja. Üldse pole ma pihta saanud, kuskohast võluti välja see teine klass oma 40-punktilise händikäpi erinevusega? Tegelikult on see teada, Kalevi "tegijate" lobitöö, kui nad veel vaesed olid ja uute jahtide vastu ei saanud. Samas peab Mikk sõitma 201,9-punktilise aeglusega...

Üldse tundub, et seltsimehed Piritalt ei suuda mõelda ja ei evi vähimatki loogikat. ORC-1 on ÜKS jaht GPH üle 600, seekord on 13 tükki alla 600 ja puudu on päris mitu kiiret jahti. Seega klass alla GPH 600.

Samas on eelpool nimetet kolm absurdset LYSi jahti kõik GPH paar punkti üle 600, lisaks Katariina II. Need peaks kokku minema ORC-2 klassiga ja lisaks veel mitu jaht, näiteks 9 tükki,i ORC-3 juurest. Pakuks klassiks GPH 600.0-689.9. See oleks muidugi hirmsa koosseisuga, kokku seekord 37 jahti!!! Puudu ju veel ka paljud, Edasil mast maas etc. Vaat sealt meistriks tulnu on tõesti juba Meister. Samas, kui ka LYS ikkagi jälle kord EMV liita, tuleks paljud sealt näiteks LYS üle 1.10 sõitma. Ja ORC-3'st paljud LYS alla 1.10. Oleks kõigil koht, kus sõita.

Järgi jääks 19 jahti ORC-3, GPH 690. ja rohkem. Võite ju mind sõimata aga lauslolluste vastu tuleb võidelda.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Juul 2009 19:32 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
PriitV,milline grupp oli kõige suurem Gotland Runtil :roll: -LYS.ja seda ka paljudel teistel võistlustel väljaspool meie riigi piire.Ei tea jah miks seda LYSi nii hirmsasti maha tehakse,pole see ju ometi nõukogude aegne pärand.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Juul 2009 23:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Cat, Sa nüüd ka võtad kohe... :D Esiteks, juba hind - 3000 SEK ehk 4200 EEK!!! Teiseks: mis võistlusega on tegu! Kolmandaks tõesti LYS-klasside osavõtjate arv. Kuna on pikk sõit, siis aeglaseid ei lastagi peale ehk 88 jahti LYS 1.07-1.29 sõitsid 311 miili ja 52 jahti LYS 1.30-1.48 363 miili. Kiireim LYS oli Swan50 oma 1.47'ga ning NautorSwan 1.48; aeglaseimad paar Maxi95 indeksiga 1.07. Ütleme nii, et Eestis nii kiireid ja uhkeid jahtisid ei olegi olemas, samas ka see LYS 1.07 on selline... nii ja naa. Meil ikka püütakse igasuguse kruiisikräpiga tõsimeelselt "eriti rahvusvaheliselt" võidu sõita, kuigi selleks kõlbab vaid ORC-1. Kõik edasi on turism ja LYS. Conrad25 ja Polaris mahuvad väga napilt sinna kõige-kõige alumisse otsa ja sedagi vaid seepärast, et tegu on kunagiste halli aja raceritega, kel pall "Kõva" oma ajastu kohta.

Kogu IRC-ORC on tehtud vaid ja ainult ülimoodsate võidusõidujahtide tarbeks. Igasugused ridased, firstid ja oceanised etc sõitku seal, kus on nende triikraudade koht: klassis turism LYSiga. Või USA PHRF. 2009 Runtil oli nelja "eriti rahvusvahelise" klassi peale 87 alust, 1 vähem, kui neid aeglaseid Läänemere turiste.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Juul 2009 18:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Jätkub LYS-klassis ikka sama asi. Bayonita sõidab kõik ajad niimoodi kinni, et teistel polegi võimalik aega jõuda. Albinist ja Gamajonist on ta juba ainult indeksi poolest täpselt 30% kiirem! Absurd. Brita ei tohigi mitte kunagi aega mahtuda. Varblane eile kobistas 10 minti enne kohale ja sai suisa aja kirja...
Samas kõikides teistes klassides on finiši sulgemine mägede taga, kui siis kohale ei jõua, oled ikka ise süüdi. ORC-2 jäi peale Nora saabumist veel ajavaru 3 tundi 38 minutit!!!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Juul 2009 20:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 15 Apr 2005 07:24
Postitusi: 282
Asukoht: Tallinn
Purjetajad läbisid Muhu Väina regati pikima etapi

_________________
Mereblog - www.mereblog.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Juul 2009 22:35 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Huvitav kas Roomassaare -Sõru etapp käis ümber Gotlandi :lol:

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group