Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

HJK: Kuidas on Haapsalu merelinn?
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=10&t=4291
4. leht 4-st

Autor:  cat [ Teisipäev, 22 Sept 2009 21:13 ]
Teema pealkiri: 

Kolla oli ikka loll küll.et lasi kunagi selle raudtee siia Haapsallu ehitada,aga ju ta ei teadnud et vesi ette tuleb.Aga temast veel segasemad olid need ,kes raudtee ühe otsa suisa Rohuküla põhjakai lõpuni välja viisid ju tahtsid Hiiumaale püsiühendust. :lol: .Suurema osa oma teadlikust elust vaevasin oma pead selle mõttetu raudtee üle ja kuidas sellest lahti saada,aga ei julenud suud ka paotada.Oleks sedasama teed ida suunas saadetud.Aga siis ühel päeval tulid Targad Hommikumaalt ja viisid ninema Röhuküla Haapsalu relsid--jess.Polnudki väga kaua oodata,kui ka Riisipereni tehti puhas vuuk.Terve sajand kulus selleks,et aru saada ,kui mõttetu on raudtee Haapsallu.Mul ka kohe kergem.

Tegelikult on sama mõttetud autoteed Rohukülla,Virtsu,Munalaidu--tupikud ju.

Autor:  matros [ Teisipäev, 22 Sept 2009 21:33 ]
Teema pealkiri: 

Rongihuvilised saavad targemaks ja teemat edasi arutada teises foorumis: http://foorum.msts.pri.ee/viewtopic.php ... &start=135 Haapsalu rongiliikluse taastamine pidi miljardi asemel olema siiski u 500 MEEKi. Piirkonna merendusele sellest kahjuks arvestatavat tulu ei tõuseks.
Merelinnast kõneldes: vaja ei ole mitte üksnes uusi turismiatraktsioone ja lõbusõidusadamaid vaid ka aastaringset tegevust - olgu või tõsisem puupaadiehitus, nende renoveerimine või ka nt jääpuierdamine/kelkude ehitamine. Muidugi võiksid-peaksid seda kõike KOVid soodustama ja süsteemselt arendama. Eeldused on linnal olemas.

Autor:  Paadimees [ Kolmapäev, 23 Sept 2009 08:18 ]
Teema pealkiri: 

Ei saa kohe põhiteemat risustamata :D Tuli meelde suvine rongisõit Hankost Helsingisse (vahemaa ~100km ehk nagu Haapsalu-Tallinn) - paganas, maksta ~350 eeku selle eest et esmalt "trammrongiga" sõita pea poolele teele (see oli iseenesest mugav kuna sai istuda), siis ringi istuda miskise vähe kiirema rongi peale et selles pea tund aega püsti seista, minuarust igapäevaseks tööle ja kojusõiduks plekkida 700eeku on vähe kirves. Samas see on ilmselt number mille juures süsteem end ise ära toidab.

Kurat- mul kadus igasugune välismaa saadetest nähtud rongiromantika :twisted: :lol:

Autor:  kontiki [ Kolmapäev, 23 Sept 2009 19:29 ]
Teema pealkiri: 

**

Autor:  Trutta [ Kolmapäev, 23 Sept 2009 19:36 ]
Teema pealkiri: 

Paadimees kirjutas:
minuarust igapäevaseks tööle ja kojusõiduks plekkida 700eeku on vähe kirves. Samas see on ilmselt number mille juures süsteem end ise ära toidab.

Kurat- mul kadus igasugune välismaa saadetest nähtud rongiromantika :twisted: :lol:


Kui juba jutuks läks: ICE rongide piletihinnad õige vähe erinevad kui üldse sama vahemaa lennukihindadest. Frankfurt-Köln nt 63 EUR, vahemaa alla 200 km. Eeliseks on kiirus, totaka molutamise ja striptiisivooru puudumine transpordivahendisse sisenemisel ja vedu kesklinnast kesklinna. Lisaks normaalne liikumisvõimalus, restoran ja tubakapõletamine.
Kes on nõus maksma sama teenuse eest sama raha Eestis? Isegi kui mingi müstilise jõu tulemusena ICE liin Tallinn-Haapsalu või Tallinn- Tartu üleöö olemas oleks.

Autor:  kontiki [ Neljapäev, 24 Sept 2009 09:23 ]
Teema pealkiri: 

**

Autor:  Mark [ Neljapäev, 24 Sept 2009 10:48 ]
Teema pealkiri: 

kontiki kirjutas:
Kui panna eesmärgiks Haapsalu merelinna vähe kopsakama rahakotiga Eurooplaste meelitamise, siis tuleb mõelda ka nende kategooriates. Pole mõtet hakata neile seletama, et tegelt on autoga hoopis ägedam Tallinna lennujaamast Haapsalusse sõita..


No tegelt on lennuk-rong link mitte sugugi iseenesest mõistetav link. Just sellepärast ongi autorendiettevõtted üldjuhul koondunud igal pool lennujaamadesse. Ma olen isegi rendiautosid üsna mitmeid kordi kasutanud, kuna muidu lihtsalt ei saa või on jube keeruline.

Autor:  rekkamees [ Neljapäev, 24 Sept 2009 21:18 ]
Teema pealkiri: 

Ma valan ka siis õli tulle. Minu jaoks on rongiromantika täiesti olemas, siiani meeles, kuidas algklassi tatikana hommikul varase rongiga Haapsalust Tallinna sõitsime, et õhtul jälle tagasi tulla. Ja Haapsalu raudteejaam on ikka üle prahi. Aga nii, nagu Imperaatori paviljoni sihipärase kasutamise aeg on (loodetavasti igaveseks) möödas, on sama lugu ka Haapsalu raudteega.

PS Kui Novotallinski sadam oleks ehitatud näiteks Rohukülla, siis oleks ka raudtee alles. Kuid kas me oleks tahtnud sellist Haapsalut?

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/