Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Dets 2009 19:53 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Ja kelle paadil on LYS,see olgu üldse vait :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Dets 2009 20:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 03 Mär 2004 00:39
Postitusi: 69
Asukoht: Riisipere
Esiteks teeks ettepaneku iga päeva distants ühe kaldapealse kontrollpunktiga kaheks jagada. Kontrollpunktist saaks ühtlasi kaasa ka lõunasöögi (meenutage Valgerannat, minu elu parim lõuna) ja kaasaelajatel ka põnevam üritust jälgida. Teiseks annaks see võimaluse erilise tuulevaikuse puhul ka päevadistants pooleks lüüa. Põhjarannikul toimiks sama asi ka suurema laine korral. Sest olgem ausad, Soome-Rootsi saarestikus kõvema tuule, kuid minimaalse lainega on 100-kond miili päevas oluliselt sõidetavam, kui Eesti põhjarannikul kõvema ilma ja korraliku lainetusega mõnikümmend miili.

Archipelago Raidi uudistest oli tore lugeda, et ühel distantsil kus oli meetrine laine ja 12 sõlme tuult (laine koha pealt tüüpiline põhjarannik), katkestasid enam vähem pooled paadid.

Teiseks veri ninast välja Narva jõudmine pole minu meelest eesmärk omaette. Mõte oleks ikkagi võimalikult huvitavalt võidu sõita s.t. sõita erinevaid kursse, erinevaid taktikaid (Uku on nagunii kohe silmapiiri taga, nii et tema järgi sõita ei saa :) ). Kui 7 päevaga kindlasti Narva jõuda, siis kardetavasti on pooled päevad sellised ühe halsi päevad. Peale selle oleks maapealsete asjade orgunn tõenäoliselt oluliselt lihtsam. Lööme asja rahulikult kaheks, esimesel aastal Iklast Nõvale, järgmisel Nõvalt Narva ja sealt jälle riburadamööda kasvõi ümber saarte tagasi.

Kolmandaks, kui sõit toimub mõne teise suurema purjetamisvõistlusega samal ajal, siis peaks kindlasti nende korraldajatega ka mingit ühisasja ajama. Mõni start või finish või distants võiks omavahel kattuda. Mida rohkem massi seda uhkem ja ehk peale seda, kui oled mõnest kiiljahist konkreetselt kaks korda kiiremini mööda sõitnud :twisted: , tüdineb ka mõni veendunud kiiljahi austaja loksumisest ära ja tuleb üle meie leeri. Muidu on jälle tüüpiline eesti asi, iga mees õiget asja, omaette, oma nurgas ajamas.

Neljandaks. Kui F18 ja HC16 eraldi klassi ei pane, siis võiks eelmisel hooajal kasutusel olnud SCHS arvutuse, mis oma olemuselt toimis "time on time" põhimõttel, ümber arvutada "time on distance" peale. Oleks finishis rohkem punnitamist ja silmnähtavat motivatsiooni.

Viiendaks. Pikk jutt, s*** jutt. Igatahes mina oleks käpp kindlasti. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Dets 2009 23:27 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Nors,sa oled vist ainus ,kellel reaalsuse taju ja ei hõlju pilvedes.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Dets 2009 12:23 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Kunagi peeti avamerejahtidele võistlust "Piirist-piirini" oleks tore, kui mõni sellest osavõtnu jagaks siin muljeid. Näiteks kust alustati-lõpetati, mitu päeva kestis, palju miile läbiti jne.
Loodan, et saame palju kasulikku teada ja oskame infoga arvestada.

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Dets 2009 20:11 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Ise pole küll osalenud Piirist -Piirini,aga.Seda regatti on sõidetud kogu aeg kahes osas ja etappide kaupa.Esimene osa Narva-Tallinn(neljas etapis),II osa Tallinn-Pärnu(Kihnu)ka mitme etapilisena.Teadupärast tuli neil ka üsna palju purjetada mootoritega kuna ajagraafik oli ees ja tuulevaikuses ei old aega istuda.

Ma soovitan ka teil ikka esimene kord vähekese rahulikumalt võtta.Nagu Joosep Tootsile öeldi--kui kõike ei jõua,tee pool ,aga korralikult.Uskuge,see toimib :lol:

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 23 Jaan 2010 00:21 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
ESTORACE toimub ja ikkagi plaan läbida vahemaa IKLAST - NARVA-JÕESUUNI ja seda võimalikult kiiresti. Ehk siis olenevalt ilmast 4-6 päevaga.
Distantsil lisaks ööbimiskohtadele ka palju KonrollPunkte, saab tuleme vägev
üritus. Samuti proovime paatidele lisada positsioneerimis-vidinad, et kohtunikul oleks võimalik arvutist (aga võimalik et ka teistel soovijatel) jälgida kus keegi asub.
Paaditootjad ja muud merendusega seotud firmad, hea võimalus toetada ekstreemset purjesporti.

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: EstoRace 2010 on alanud registeerimine.
PostitusPostitatud: Pühapäev, 28 Veebr 2010 15:28 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Korraldamisega oleme nüüd niikaugel, et enamus kokkuleppeid olemas ja dok. pakett valmis. vt. www.hckatamaraan.ee Samuti on alanud võistlustele registeerimine. Kutseid on saadetud üle Euroopa, 1. maiks on selge palju osavõtjaid tuleb.
Loodan, et kõik sujub ja tuleb pika traditsiooniga võidusõit.
Külastage meid ka Meremessil, seal saab ka lisainformatsiooni.

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Anna EstoRace-ile hääl
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 24 Mär 2010 11:37 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Kõigile kellele meeldib selline idee, palun andke hääl. Ehk saab paremaks korraldamiseks finantsi http://www.alecoq.ee/idee/?1589[/url]

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 25 Mär 2010 10:19 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Upitan pisut teemat.
Ka täna saab punkte anda ja nii iga 24h tagant. Kel soovi võib ideed toetada.

Tänud !

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 26 Mär 2010 08:28 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 24 Mai 2005 08:39
Postitusi: 26
Asukoht: Harjumaa
Asjalik ettevõtmine,toetan ka hääle ja meelega :))


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 30 Juun 2010 13:54 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Estorace 2010 stardini jäänud veidi üle nädala. Momendil on teada 7 paadijagu julgeid mehi ja naisi, kes stardirivvi tulevad.Veel 2 paadi osavõtt küsimärgi all.
Esimesel korral veel väliskülalisi reganud pole, kuigi huvi on tuntud. Kui nüüd isegi mõtlema hakata, ega ei läheks küll kurat teab kuhu nii pikka sõitu sõitma (oleme ju veel suht tundmatu paik Hobie Cat-i purjetajate jaoks).
Kui sel aastal kõik õnnestub, siis küll ka võõramaalased kohale tulevad. Igatahes hoiavad rahvusvahelised Hobie Cat liidud meie võistlustel teravalt silma peal.
!0.07. alates on võimalik meie kulgemisi vaadata ka onlines HCKatamaraani koduka kaudu. Loodame, et ilmataat ei ole seekord lätlane ja kõik läheb nagu plaanitud !

Igasugune abi teretulnud, eriti merel.

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: MULTIHULLUD jõudsid edukalt Narva- Jõesuu randa.
PostitusPostitatud: Reede, 16 Juul 2010 22:45 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Apr 2008 11:26
Postitusi: 66
Asukoht: Tallinn
Üks inimvõimete piiri kompamisüritus sai õnnelikult läbi viidud !
Nüüd pärast paari päeva taastumist olen jälle võimeline normaalselt tegutsema ja mõtlema, vaatamata sellele oli üks vinge HULLUS.
Katsun anda lühiülevaate nii hästi kui mäletan ( alguses selgemalt, lõpupoole juba udusemalt).
1.etap Lepanina - Kihnu sadam - Haapsalu Jahtklui vahemaa umbes 80 nm.
Startisime mõnusas külgtuules ja juba õigepea olime Kihnu all, sealt edasi hea pakstaak tuulega spinnakeriga Haapsalu poole. Kuni Virtsuni tundus, et võiksime ka järgmise etapi Naissaarele kohe ette võtta, kuid täpselt Virtsu laevateel sai pidu läbi. Kui tagumised tulid uhkelt spinnidega, siis 20 meetrit eespool kukkus tuul täpselt silmaauku puhuma ja rauges jõudsalt. Puise KP krüssasime mõõdukas vastutuules. Haapsalu poole liikudes vaikis tuul veelgi, kuid õnneks jõudsid enamus paate kohale ikkagi tuulejõul ja varaõhtul.
2.etap HJK - Nõva KP - Naissaare umbes 65 nm.
Start heas tuules ja mõnusas meeleolus, kuni Dirhamini lausa lendasime ja siis tuli esimst korda mõlad kasutusele võtta, tuule kiirus 0 m/s. Nõva all andis jällegi veidi tuult ja Pakriteni läks enamusel hästi ja siis hakkas juba aerutamis võistlus. Kaks esimest said veel mingisuguse tuulepojaga Naissarele, järgmised kaks juba kätejõul ja vahest jahutavate tuulehinguste abil. Ise olin üks nendest kahest ja aerutamises jäin noorematele alla, merel tuli olla üle 17 tunni, kuid Naissaarele ikkagi jõudsime. Kahel viimasel paadil niihästi ei läinud, üks katkestas ja teine, kes kohe alguses läks kaugele merele õnne otsima, tuli saatepaadi taga ära tuua.
3.etap Naissaare - Kaberneeme KP - Vergi 60 -70 nm.
Paar tundi magatud ja uuesti teele. Esimesed paar miili spinniga tuult 4-5 m/s, kuid jällegi mitte kauaks. Aegna kõrval mõlad appi ja põrgukuumuses edasi. Pugesime Kräsuli ja mandri vahelt läbi ja ees ootas õnnistus- veidi tuult ning edasised miilid möödusid hea kiirusega ja lootustandvalt, kuid oh häda mitte kauaks - jälle mõlad, veidi tuult, mõlad jne. Kaberneeme jõudsime kella 16-17 paiku ja kuna Verki jõudmiseks sama kuupäeva sees polnud lootustki (arvatav aeg Verki saabumiseks oli 05.00) võeti vastu raske otsus, viia paadid Verki mööda maad.
Nüüd selgus veel paar takistust, nimelt saatepaat keeldus normaalselt töötamast ja otsustati sellest loobuda (tehniline rike) ja teiseks ei olnud F18 treilerit, millele oleks saanud 2 paati laadida, läheduses. Need kaks karmi meeskonda ei anduna aga alla ja otsustasid Verki purjetada. Ülejäänud treiladele ja Verki.
Vergis ootas meid meeldiv üllatus, super teenindus, väga hea sõõk ja meeldiv personaal. Parim koht meie pikal teel.
4.etap Vergi - Toila KP - Narva-Jõesuu 60 -70nm.
Startisime alles kell 15.00 kuna ootasime kahte F18 paati, kes tulid Verki omal jõul. Otsustati jõuda Toila ja kui tuul puhub, siis ka võiduka lõpuni.
Algus vägev, tuul küll vastu aga puhanguti kuni 10m/s. Sellise tuulega kihutasime Kundast mööda ja oli lootust Toilas enne pimedat olla aga tuulevana oli lätlane, mis lätlane, oleks nagu korgi ette keeranud - jälle mõlad. Toilani oli jäänud 35nm ja tänu lainetele ei tahtnud see kuidagi väheneda. Üks meeskond, kes arvutas välja, et jõuab Toilasse 25 tunni pärast, keeras kaldasse ja kutsus auto järgi. Nad teadsid, et saavad 0 kuid tahtsid sõitu ikkagi Narva-J lõpetada ning lasid end hommikuks Toilasse toimetada. Omal jõul jätkas veel 4 paati, kes pimeduses Toila poole rühkisid lootuses, et ehk tuleb tuulekest. Ise otsustasin korraks kaldale pöörata ja tunniks paariks silma kinni lasta, lootuses, et ärgates midagigi puhub. Sain vööri kaldasse Kalvi mõisa rannas, vähemalt arvan, et oli Kalvi, kes seda pimedas aru saab. Igatahes liivarand ja maabumiseks sobilik. Sain korraks ka jala maapeale, kui nina tundis, et kohe hakkab miskit toimuma. Kiiresti vöör merepoole ja sealt see tuligi õrn õhuliikumine, mis lubas kerget tuult. Nii juhtusgi, et hakkas puhuma, sain kiiruseks 5-7 sõlme ja puhus nii heast suunast, et kurss otse Toila.
Ontika panga all pagid, mis lubasid kiiruseks 15 sõlme ja tuju tõusis ka päikstõus polnud enam kaugel. Toilasse jõudsin kell 5 hommikul ja vaim oli valmis kohe lõpuni sõitma. Kaks kiiremat paati olid juba kohal, kuid otsustati jätkata kell 9.00. Tunnikeseks sain ka silma kinni. Ärgates vaatasime on-lines, et neljas paat on samuti Kalvi mõisa juures rannas ja seda juba pikemat aega. Kuna kontrollaeg sai täis, siis oli selge, et ta starti ei jõua.
5. lisaetap Toila - Narva-J. 16-18nm.
Toilas kerge tuul ja neetult palav, otsustasin sõita surfipükstes ja T-särgiväel, samuti ei pannud trapetsvööd, mis hiljem selgus oli suur viga.
Nii kui Toila kai tagant nina Narva poole pöörasime, kukkus lõpuks puhuma.
Kiiruseks kohati 20+ sõlme ja varsti me Narva-Jõesuu all olimegi. Randa kihutasime kolm paati kõrvuti, nii et sealsed päikesekummardajad vaatasid suud lahti, mis putukad need veel on ja mootorit polegi.
Kohe saabus ka neljas paat ja nüüd olid Narva-Jõesuu rannas 8 väsinut. kuid üliõnnelikku purjetajat, kes ei hoidnud oma emotsioone tagasi.
LÄBITUD 300 MIILI !!!
Plaanitud 4 päeva asemel, kulus ainult mõned tunnid rohkem. Arvan, et see hullumeelne ettevõtmine õnnestus igati ja juba oodatakse Estorace 2011.
Siin ka mõned pildid:
http://picasaweb.google.com/norsise/Estorace2010#
http://picasaweb.google.com/ICCY2209/Es ... directlink

Tulemused www.hckatamaraan.com

_________________
Eesti Katamaraanide Liit
www.estcat.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group