Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 18 Sept 2013 21:21 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Vastates loodan, et sain õigesti aru, et teemas räägitakse läbisegi Finn-i MM-st, kolmapäevakute rajast ja finišisit ning muust purjetamisest? Ja vist on tehtud järeldus, et kihutav kaater pildil on väljunud muuliaugust ning seetõttu sattunud muuliaugu ette pandud MM-i rajale!?

Teema kolmandas postituses andsin selgitused. Need jäid muutumatuks kogu võistluse jooksul. Kõnealuse kaatri juhil oli vabadus väljuda sadamast ja võtta kursid kas ühelt või teiselt poolt võistlusrada, mis oli igal võistluspäeval uuesti üles seatud teisi vetel liiklejaid arvestades. Ta arvas seda liiga paljuks olevat. Arvatavasti on tegu teadmiste ja oskuste puudumisega (paraku tekivad need tavajuhul mingi aja jooksul).

Minu jaoks on veidi kummaline lugeda läbivat ideed, et igaühel on alati ainuõigus teha just seda mida parasjagu tahetakse ja teised ärgu mind kasvõi hetkekski selles segagu. See idee on tugeva arenemispotentsiaaliga.

Selle jätkuks - täna siis jõudis TV3 ekraanile lugu ühest ebaobjektiivselt kajastatud teemast võistluste raames. Saate saab teha tegelikult igast inimesest ja igast ideest/probleemist (olen isegi proovinud). Kui tore oleks, kui saateosa "kannatanu" ise käitumiselt/suhtumiselt korrektne ja teisi paadimehi arvestav oleks.

Kas purjetajad ja mootorpaadimehed peaksid kokku saama, et üksteisele mured ära rääkida?

_________________
Tallinn SAR; foorum.kipper.ee; EvelynIII


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 08:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Kipper kirjutas:
Kas purjetajad ja mootorpaadimehed peaksid kokku saama, et üksteisele mured ära rääkida?


Ma lisaks siia ka purjetamise treenerid/kohtunikud ja pakuks KOHE ka välja oma silmaga jälgitud vast kõige eetilisema treeneri/rahvusvalise taseme kohtuniku lektoriks: Priit Rüütel. Jah, Ta pani ALATI Opakate märgid enne trenni sisse ja trenni lõpus võttis välja sõltumata, et trass asub Tagalahel, kus muude veesõidukite navigatsioon toimus viimati 30+ aastat tagasi. Kusjuures märgid läksid sisse siis, kui lapsed olid juba veepeal ehk nendel paaril kalamehel väikeste mootorpaadikestega oli niigi kohustus purjekaid mitte segada. Ainus asi: Priidul on kõrgem sõjaväeline taust, nimelt erialane mereharidus Rootsist ja vist suisa sõjalaeva komandöri paberid ja sellised mehed teavad, mis on KORD!!! Kord on selline ja see kuulub täitmisele!
See on siis Kristo pandud pildi ja niisama Pirital nähtud matsreisside põite kohta!!! Ning ma loodan, et selle suhtumise on Priit viinud ka Pärnusse. Et kui järgmine aasta läheb seal tõsisemaks orkkimiseks.

Edit: samas on absoluutselt mõistetav see, et purjesporti tahetakse ja tulebki populariseerida ja võimalusel, nagu tehakse mujal ilmas, pöördemärgid tuua sinna kus kuivamaarahvas neid vaadata saaks. Seega miks mitte muulide juurde. Aga - ma miskipärast usun, et mujal tehakse enne seda korralik teavitustöö ja miks mitte ei ole väljas ka vastavad märgid/teadetetahvlid. Kasvõi Pärnus, kus vist saaks ORCidele mingi pöördemärgi tuua ka muuli juurde ja rahvas märgis käivat võitlust ning roppu kisa nautida. Aga siis peab olema nii suured laevad kui väikelaevnikud ette pikalt ja korralikult teavitatud. Ning muidugi kalamehed ehk üldse mingi ala teatud ajaks mistahes kalapüügi keelutsooniks muudetud. Arusaadav ja mõistlik: aga vajab töö tegemist ja paberimajandust.

Edit2: nagu ikka ,siis on tegelikkuses kord täiesti olemas ja see on kenasti kirjas MsOS'is 11. peatükk VEELIIKLUSE OHUTUS VEETEEL

Tsiteeri:
§ 45. Veeteel liiklemine
...
(5) Veeteede Amet võib üldkasutataval veeteel laevaliikluse ohutuse tagamiseks kehtestada ajutisi piiranguid.
...
(7) Uurimistöödeks vajaliku teadusaparatuuri või muude seadmete ning objektide paigaldamine veeteele võib toimuda ainult Veeteede Ameti kirjaliku loa olemasolu korral. Veeteede Ameti kirjaliku loata paigaldatud objekt loetakse veeliiklust ohustavaks või segavaks objektiks.
...
(9) Üldkasutataval veeteel on selliseks veeliiklust takistavaks tegevuseks, mis ei ole reguleeritud rahvusvahelise laevakokkupõrgete vältimise eeskirja konventsiooni nõuetega või sisevetel liiklemise korraga, vaja Veeteede Ameti luba. Laevateel on veeliiklust takistavaks tegevuseks vaja Veeteede Ameti luba. Loa saamiseks esitab tegevuse korraldaja vähemalt 30 päeva enne kavandatud tegevuse algust Veeteede Ametile kirjaliku taotluse, milles on näidatud kavandatud tegevus ning selle läbiviimise piirkond ja aeg. Veeteede Amet väljastab loa või keeldub loa väljastamisest ja teatab loa andmata jätmise põhjused seitsme tööpäeva jooksul taotluse esitamisest arvates. Loa andmisel teavitab Veeteede Amet vajaduse korral veeliiklejaid veeliiklust takistavast tegevusest. Veeteede Amet keeldub loa väljastamisest, kui kavandatav tegevus ohustab meresõiduohutust või turvalisust.
...


Selge, et üldjuhul, kui mingi stardi/finiši põis ei sega kedagi, ei hakata lihtsalt nalja pärast selliste asjadega tegelema. Absoluutselt mõistlik igasuguse seaduse puhul rakenduvast "mõistlikkuse printsiibist" lähtudes. Lihtsalt lollusega tegelemine, kellegi tööaja ja riigi raha raiskamisel pole mõtet: mereinimesel peaks omal ka oidu peas olema. Aga minu arust nii MV kui Finnide MM ja tulev ORC EM on juba sellised sõidud, kus peaks kogu värk käima by the book et oleks tagatud maksimaalne ohutus ja võrdne kohtlemine sportliku printsiibi põhiselt. Ja siis kaoks iseenesest ära need praegused probleemid ja kalameeste võrgud tarbijakaitsesaadetes. Ehk tööle tuleb panna ka Veeteede Amet, kes on selleks ellu kutsustud, saab meie käest selleks riigieelarvest raha ja peab ka tööd tegema.

Mõisted ka, sest needki ei pruugi alati kõigil üheselt selged olla ning need on vägagi olulised!!!
Tsiteeri:
veetee – laevatatav veeala Eesti merealadel ja laevatatavatel sisevetel;
üldkasutatav veetee – veetee osa, mis asub väljaspool sadama akvatooriumi ja selle sissesõiduteed;
laevatee – veetee osa, mis on veeliikluseks sobivaim ning navigatsiooniteabes avaldatud ja vajaduse korral looduses tähistatud;


Panete tähele, et isegi VA ei saa ega tohi Pirita sadama(te) sissesõiduteed ajutiselt piirata ega takistada, suvalisest korraldajaonust rääkimata. Meri on siiski päris karm värk ja praegu on kolmanda osapoole meelepaha absoluutselt õigustatud ja mina kiidan tolle kaatrimehe käitumise õigeks! Mõnikord peabki puust ja punaseks tegema, muidu aru ei saada.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 10:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Mina näeks seda kaatrit seal kui force majeure'i. Keegi ei hakka ju kaebama tuule pöördumise peale. Aga - oht on, et selline force ei pruugi ühtäkki niiväga suvaline olla, vaid minnakse segama mõnd konkreetset tegelast. Siis oleks küll kuri karjas, mistõttu mina näeks küll positiivsena võistlusrajale tikkumise keeldu. Teisalt peaks see rada olema ikka nii paigutatud, et nimetet keeldu saaks täita!

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 20:51 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 13 Jaan 2009 13:30
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinna lahe ääres
Oh jah...:) Ei saa aru, mis hädad meite meestel on, et küll häirib MM, küll väikevõistlused, küll kolmapäevak. Muidugi on meri kõigile. Vabad mehed, vaba meri. Aga see annabki eelduse sundimatuks viisakuseks, väärikuseks, aumeeleks. Pole mõtet kirtsutada nina võistluste peale, olgu see märk kasvõi sadamasuudme lähedal. Las lapsed sõidavad ja meitele tuleb merel järelkasv. Või las mehed katsuvad rammu, olgu see siis "tõsine" või tõsine - vähemalt merel toimub elu. Ärme tegele pseudoprobleemidega, mis ei tähenda seda, et kui mõni geenius Finni MM-il võistlejatel nina eest läbi sõidab, siis sellele tegelasele mõttes üle küüru ei võiks anda. Selline "napikas" sellises olukorras on juba teisest klassist ehk lihtsalt rumal käitumine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 21:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1487
Asukoht: Kesse/Tallinn
... Kus kohast pidi sadamast väljuv alus teadma, et mingi MM kuskil käib? Kas see oli kuskil sadamas tähistatud? Sport ei pea 100% inimkonnast huvitama. Pundar väikseid paate ei ole kõigile automaatselt märk võistlusest. Kollane hulpiv pall veepinnal ei kõnele kõigile sama keelt. Tore, et võisteldakse ja veedetakse aega merel. Veel toredam oleks kui see suudetaks mittepühendunutele arusaadavaks ja nauditavaks vaatemänguks muuta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 664
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
No asja olemus ongi selline - mina tulen oma purjekaga sadamast välja, pardal ise ja kaks mittepurjetajat ja muuli peal juba lippudega vehitakse.
Enne kui ma aru saan, olen ma finiseerijatel risti jalus ja "mõttes sõimatud"
Andke andeks, mina olen siis see raibe ja debiilik?
Ma kasvatan ka merearmastust parajasti!
Selles mõttes küll sport on äge, aga mitte teiste eludesse tungimisega.

Nii on - on kruisereid ja on reissereid. Pole kumbki teisest parem. Ja kui on rada nii tehtud, et ümbersõit on mõistlik, siis seda enamasti ikkagi tehakse.
Aga üle muulikivide ma oma veesõidukiga sadamasse ega välja ei sõida seetõttu.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Sept 2013 23:07 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 13 Jaan 2009 13:30
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinna lahe ääres
Muhvile: kas tõesti on vaja väga palju vaatamist ja mõtlemist loodetud, et inimene, kes läheb merele, ei mõista, et kus on "pallid" vees ja punt väikseid paate koos, ei käi kas trenn või võistlus?

Dillinger: oli pika vinnaga " probleem", et finishid on sadamasuudmest seespool. Toodi finish suudmesse - ikka häda. Jahid ei tule nii tiheda intervalliga, et sealt ei saaks läbi sõita. Keegi ei hakka pead poolitama selle eest, kui kenasti suudmest välja sõidad - sissetulevad jahid on ikka kas ühe või teise otsa juures, lõikavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 07:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1487
Asukoht: Kesse/Tallinn
Toimetaja - minule ei ole probleemi, aga saan täiesti aru inimestest, kellele on. Noor meremees, ( enamus siin meredel ) ei pruugi esimese hooga taibata mida reeglitele mittevastavad poid meres tähendavad. Veel vähem seda, milliselt poolt neist mööduda vöib. Purjevöistlustel kirjeldatakse stardiliine ja pöördepoisid koos möödumise poolega vastavate reeglitega ette. Neid juhendeid lugemata ei ole tihedamas navigeerimistsoonis küll võimalik aru saada, kes, kus ja mis.

Koguva sadamasse sisenemisel on paari, kolme kaabeltau kaugusel faarvaatri otsast üks lipuga roheline poi. Milliselt poolelt on lubatud sellest möödumine? :) õige vastus - vahet pole :) aga segadust tekitab mere oi kui palju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 09:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1298
Mis teha - kui on probleem, siis tuleb uurida vastavat kirjandust või küsida nõu mõnelt, kes teab.
Samuti on võimalik oma kurss eemale suunata, kui ei tea, mis täpselt toimub. Merel tavaliselt natuke ruumi ikka on.
Suvel on mulle ka kell 3 öösel helistatud ja küsitud navigatsioonilist nõuannet. Ei pane pahaks.

Foorumis kräugelda, et miks ei ole puust ja punaseks igaühele ja eraldi selgeks tehtud et merel tuleks mõistlikult käituda - no kuulge, sõbrad, see ei lähe kohe mitte.
Asjad juhtuvad ja eksib igaüks, sh. ka mina. Häbenen ja arenen ning olen järgmine kord ettevaatlikum ja targem. Aga ei nõua rusikaga vastu (virtuaalset) rinda tagudes tõde ja õigust taga.

Koguva sadama asjus on siinsamas foorumis ju tähtsaid arvamuse-avaldajaid ja sadamale lähedal seisvaid isikuid, las nemad siis räägivad sellest lipuga poist. Finni MM-i ja Pirita esisel akvatooriumis navigeerimisega sel küll suurt seost ei näe.

Muhv kirjutas:
... Noor meremees, ( enamus siin meredel ) ei pruugi esimese hooga taibata mida reeglitele mittevastavad poid meres tähendavad. Veel vähem seda, milliselt poolt neist mööduda vöib. Purjevöistlustel kirjeldatakse stardiliine ja pöördepoisid koos möödumise poolega vastavate reeglitega ette. Neid juhendeid lugemata ei ole tihedamas navigeerimistsoonis küll võimalik aru saada, kes, kus ja mis.

Koguva sadamasse sisenemisel on paari, kolme kaabeltau kaugusel faarvaatri otsast üks lipuga roheline poi. Milliselt poolelt on lubatud sellest möödumine? :) õige vastus - vahet pole :) aga segadust tekitab mere oi kui palju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 09:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Toimetaja kirjutas:
Jahid ei tule nii tiheda intervalliga, et sealt ei saaks läbi sõita. Keegi ei hakka pead poolitama selle eest, kui kenasti suudmest välja sõidad - sissetulevad jahid on ikka kas ühe või teise otsa juures, lõikavad.


Vaata Toimetaja, mine/minge tehke pikk pai, mis võiks siiski ka kergekujulist "peapoolitust" tähendada, fanaatilist ja väidetavalt sel hetkel ka purjus Jalastole, kes suutis võistluste pöördemärgis väga suurte kogemustega ja eesõigusega paatkonna masti pooleks sõita!!! Minu jaoks on Janno Simm kordi kõvem tegelinski purjetamise mõistes, kui Ain-Ekke Jalasto ja mõlemad peaks teoorias perfektselt teadma RRS'i aga tundmatu või võidusõidu mõistes amatöör polnud kumbki paatkond!

Loomulikult on kogu kaikasõitjade plejaad olnud vait, kui kuldid rukkis. Aga ärge arvake, et kõik on vait ja noogutavad lamba kombel kaasa või et seda ei teata. See oli esimene ja kõige tõsisemat mõtlemist vajav ohu märk, et kõiksugu võidu sõitmine tuleb hoida kordi suuremast massist "tavalistest" meresõitjatest eemal. Esimese korraliku sita keerasid kokku ikka "sportlased" ja kõigil teistel on absoluutne õigus eeldada, et see ei olnud õnnetu juhus vaid et kaikamehed just nii tegutsevadki. Ja et avalikul veeTEEL, näiteks sadamasse sissesõiduteel ei tegeleta vigursõidu jms. Ehk lihtsamalt öeldes on nende mittespurjeportlaste õigustatud ootus see, et neid ei terroriseeritaks sportlaste poolt.

Toimetaja kirjutas:
kas tõesti on vaja väga palju vaatamist ja mõtlemist loodetud, et inimene, kes läheb merele, ei mõista, et kus on "pallid" vees ja punt väikseid paate koos, ei käi kas trenn või võistlus?


JAH, seda on liiga palju loodetud!!! Kolmas osapool ei pea sellisest tegevusest mitte midagi teadma ega isegi mõistma, see ei tulene mitte ühest kehtivast seadusest! ISAF ja EJL on nende jaoks mittekeegi, nagu on pereema jaoks, kes sõidab lastega laupäeval loomaaeda, mittekeegi F.I.A. või FIVA ja EAL. Avalik ruum või pind või keskkond ei ole organiseerimatu ja seadust mittetäitva spordi tegemise ja treenimise koht. Sa võid sõita rattaga või joosta avalikul teel aga ei või joosta suvaliselt diagonaalis üle mitmerealise tee, punase tulega üle ristmiku, sõita ketivenitajaga näiteks 110 ala tee 2. sõidureas etc, etc. Seda kõike võid Sa teha siis, kui on organiseeritud võistlus ja teed suletud tavaliiklusele: lõika maratonis kurvi, jookse või sõida mistahes maantee servas jne. Aga veel vähem on mõeldav see, et kellegi hobiks on tänavakorvpall ja siis see punt arvab endal õiguse olevat tänavakossu korvitarind kohale veeretada ja näiteks suvaliselt keset mistahes tänavat hakata treenima või võistlema! Et paneme korvi püsti keset Sõpruse pst, värvime valge sprei-värviga maha jooned ja nii ongi??? Et paneme takistuse, muudame teekatteMÄRGISTUST ja oleme ikka õiged mehed, sest hobi nimes sisaldub sõna tänav??? Mõtle-mõelge selle peale, kes te kõik purjetamisvõistluseid korraldate. Väga tihti käitute te just täpselt selliselt, mis kõige kurvem: nii käituti ka tollel Finnide MMil! Aga äkki korraldaks järgmine kord tänavakossu MM'i Taksopargi ristmikul, seda ametlikult sulgemata ja üldsust teavitamata? Ja muidugi oleks kõik purjesportlased sitaks rahul, kes peaks hommikul sealtkaudu tööle sõitma...
Näiteks mulle ja usun, et ka kaikasõitjatele ei meeldi, kui lapsed oma rulade ja trikiratastega kaubanduskeskuse parklat treeningruumiks peavad ja kontrollimatult autode vahel "treenivad". Miks peaks siis veesõidukiomanik mõistma seda, et tema parklas ehk sadamas lapsed treenivad? Jne.

Meri avaliku ruumina on natuke erinev maismaast aga selle võrra on seal VEEL ROHKEM vaba veepinda ja ei pea ronima oma hobiga sadamate akvatooriumitesse, sadamasuudmetesse ja laevateedele. Nii lihtne see asi ongi.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 09:47 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
PriitV kirjutas:
...nii käituti ka tollel Finnide MMil!

Lühidalt: ei käitutud. Sul on infot vähe!

_________________
Tallinn SAR; foorum.kipper.ee; EvelynIII


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 803
vahva.madrus kirjutas:
Asjad juhtuvad ja eksib igaüks, sh. ka mina. Häbenen ja arenen ning olen järgmine kord ettevaatlikum ja targem. Aga ei nõua rusikaga vastu (virtuaalset) rinda tagudes tõde ja õigust taga.


Just nii oli ju ka seekord, asi juhtus teadmatusest, kapten vabandas ja on järgmine kord targem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Sept 2013 20:03 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
PriitV kirjutas:
ja ei pea ronima oma hobiga sadamate akvatooriumitesse, sadamasuudmetesse ja laevateedele. Nii lihtne see asi ongi.


Jeesas, nii mitu poognat ühe asjaliku mõtte saamiseks :) Kas merel ruumi vähe? (kas kolhoosis tööd vähe?...parafraseerides)
Internetist saab küll ruum niimoodi laristades otsa, Laari andmetel, äkki merel ka :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Sept 2013 09:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 664
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
jah, asjad jäävad ilmselt nii nagu on :)
Aga külaline saabumas meie sadamasse, nähes mingit punast ujuvat märki muuli vahel - mis ta mõtleb? Ja mida mina mõtlen, kui sõidan võõras kohas - isegi kanistrit ujumas nähes mõtlen, et salakivi on kohalike poolt tähistatud - VÕIBOLLA. Kurat teab, mis tegelikult mõeldud on. Igatahes ebamugav on.

Ja kui keegi väidab, et külalised on kõik pädevad ja tunnevad kohe võistupurjetamise märgi ära, siis miks talle teha hirmu, et kolm päeva jutti nii öösel kui päeval käib hirmus võistlemine - kuigi ühtki alust näha pole. Või arvab ta, et mingi suvaline liikuv alus märgi juures on sportlane, keda takistada ei tohi ja sõidab aina suuri kaari ?

Taevake, tulge mõistusele.

Kräsuli salmis need mustad pulgad ei ole ka klassikalised meremärgid, varsti kujuneb võõrastel arvamus, et seal käib regatt ja vahet pole kummalt poolt mööda kihutada. Mitte et Kräsulisse võõrad kipuks, aga näide on selline.

Kakelda nagu ei tahakski, tahaks, et võistlused toimuks natuke eemal, hästi teavitatult ja tähistatult ja probleeme nagu poleks.

Ei tahaks - et satud muuli vahelt keerates karja tihedalt ainult üksteist vaatavate ja meetreid pigistavate kiirete jahtide otsa.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Sept 2013 13:53 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 29 Okt 2008 14:50
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Viid võistluse natuke eemale, tähistad ilusti ära ja .... kolme minuti pärast ilmub välja volodja kes hakkab stardiliinile võrke sisse laskma. Tal on ju ometi selleks täielik õigus ja just sealt kohast on ta juba aastaid kala saanud.
Äkki lõpetaks loll olemise ära ja püüaks võimalusel mitte ronida sinna kus silmnähtavalt kellelgi parasjagu mingi asjatoimetus pooleli on?

Opakate rajad jõel on vägagi loogilised - lastel oluliselt turvalisem seal kui merel, või mis. Aga kui nende märk on pandud otse sadama väravate vahele, siis on vahel küll tunne, et treeneril polnud kõige kainem päev. Laksab mingi pooletoobine merelt kaatriga 25 sõlmega sealt valel hetkel sisse, siis pole isegi enam reageerimisajast juttu, lihsalt sõidetakse keegi tükkideks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group