Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Purjetamisvõistlus Pirita sadama laevateel
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=10&t=7826
1. leht 1-st

Autor:  peebuste [ Teisipäev, 10 Sept 2013 11:51 ]
Teema pealkiri:  Purjetamisvõistlus Pirita sadama laevateel

Kes oli küll see ajuhiiglane, kes oli seadnud eile (09.09) miski kella 18 .. 19 paiku raja otse sadamasuu ette?!

Autor:  madis16 [ Teisipäev, 10 Sept 2013 13:11 ]
Teema pealkiri: 

Meri on vaba kõigile. Raja võib seada sinna kus pähe tuleb. Lihtsalt rumalalt seatud raja puhul tuterdavad turistid jalus ja kehtib tavaline teeandmise reeglistik. Intsidendid lahendab kindlustus. Lihtne.

Autor:  smithers [ Teisipäev, 10 Sept 2013 13:25 ]
Teema pealkiri: 

Laupäeval oli täpselt sama lugu... Purjetamisvõistlus sadamasuu ees. Start- finish ca 250m kaugusel sadamasuust täpselt sissesõidukursil
Ma purjekate liike ei tunne aga nii 30-35 jalased pidasid seismisvõistlusi, kuna tuulega oli suht kesine. Aga võimalik, et selles oligi asi, et tuul oli nõrguke ja ei viitsitud sadamasuust kaugemale sõita võistlust tegema.
Algul mõtlesin, et panen külma kõhuga ja sirge kursiga Naissaarelt tulles otse kaardil antud sadamakursil sisse aga noh... siis sai jälle leebe meremees minus võitu ja tegin suure kaare ja läksin hiilides kai äärt mööda sadamasse.
Kaatriga on lihtne aga purjekaga võib küll paras nikerdamine olla sellest läbi või ümber sõita.

Autor:  Davy Jones [ Teisipäev, 10 Sept 2013 14:34 ]
Teema pealkiri: 

Vaikse tuulega on mõistlik teha finiš sadama lähedale, et tuulevaikuse puhul jõuaksid lihtsamalt sadamasse ka nt. mootorita purjekad. Viisakad mootorpaatnikud annavad selleks tihti ka abi. 250m tundub üsna piisav kaugus viimaste päevade võistluste iseloomu küll teadmata.
Tore, Smithers, et aeglaselt sisenesid. Täis vaardiga muulide vahele sadamabasseini kimada on täiesti põmmpäine tegevus, mille viljelejaid kahjuks tihti seal kohtab. Muulide taga võib olla mistahes, väike lastepurjekas, kajakk, paddle board, palk, rumal ujuja, mis iganes liikleja, kes just samal ajal muulisuudmesse satub kui avamerelt "mürsk" läheneb. Kihutatakse nähtavuseta alasse, kus ohu korral pidurdada ei jõuta. Erineva kiirusega liiklejate arv kasvab Pirital iga suvega, tark oleks õppida kiirust juba kaugel vähendama enne suuremat õnnetust.

Autor:  Dillinger [ Kolmapäev, 11 Sept 2013 16:44 ]
Teema pealkiri: 

Mis tähendab oleks tark vähendada laevaliiklust...
Mitte suurendada sadama-ala reeglistikust kinnipidamist?
Selle alla peaks käimagi ujujad, paddlingu tüübis, sukeldujad sissesõidu peal, palkide parvetajad ja lihtsalt joogad selles kohas, kus liiguvad meresõidu alused.

Olles kruiisimas, lugesin migit raamatut, kus rääkis sadamas ujumise keelu põhjustest, milleks olid lekkevoolud 220 V ühendatud alustelt, mitte et " õlu võimaldab ujuda küll"

See on tegelikult jura, et kui 50 alust otsustavad omavahel midagi klaarida, siis 500 alust ärgu parem kuhugi mingu sel ajal. suured rahvusvahelised võistlused, hea küll, sõidan suure ringiga, aga juba iga kahe päeva tagant korraldatavad erinevad oma kapid hakkavad juba tekitama seda mõtet, et COLREG on ainus probleem millele mõtlema peaks. Üldkasutavate alade oma tarbeks kinni panemine pole liiga mõistlik.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/