Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kaatri toomine Ameerikast
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Veebr 2005 16:24 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Veebr 2005 16:20
Postitusi: 3
Kui keegi on huvitatud kaatri toomisest välismaalt, siis soovitan juba USA-st. USA-s on parimad hinnad.
See on üks suur peavalu, kuid eestis on ka olemas üks firma, kes toob teile kaatri usast eestisse ära, ei pea üldse oma pead vaevama.

www.buytor.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Veebr 2005 16:42 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Peaaegu oleks see teema sirges joones prügikasti lennanud kui otsene reklaam, aga kasutame selle hetkel ära ja küsime, et kuidas USA-st toodud paadi toomine ehk registreerimine siin toimib? Viimasest kokkutulekust jäi meelde hr Nukki ( http://www.vta.ee ) tekst, et paadil peab olema peal CE märk. Vaid siis sai tuua ilma selle märgita, kui tood nö enda jaoks ehk mitte äri korras.

Siis kas see pakkumine tähendab ikkagi "lattu" ostmist ja seejärel kliendi leidmist või on tegu ainult transpordiga Eestisse ja toode ning selle garantii (NB! müüja kohustub andma lühikese garantii igale kaubale, st ka sellisele, millel tehasegarantii on läbi) müüjat ei huvita ja see jääb kliendi riskiks?

Ja seda ka veel USA hinnaeelise kohta, et igale Euroopa Liidust väljast poolt legaalseid kanaleid pidi toodud asjale rakendub 18% käibemaksu + keskmiselt 5% nö liitu sissetoomise maksu olenevalt kaubast. Konteineris toomisel sellises mõõdus kaubale lisandub veel 5-10 tuhat krooni ühiku kohta... Samas ei saa salata, et olen ise ühe odava asja ostnud sealt ja saanud korraliku säästu.

PS. Buytor-i link on juba üleval lehel www.kipper.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Veebr 2005 23:35 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 03 Okt 2004 22:30
Postitusi: 9
Asukoht: Hiiumaa
Tere Chris,

Soovin tulevaks hooajaks soetada endale ühe 5-6 meetrise (19-20 jalase) kaatri. Sobiv oleks näiteks Bayliner 2052, Maxum 2000 või midagi sarnast. Valmistamise aasta alates 1999 või hilisem. Tarvilikud on sõidukate ja treiler. Mootor 3,0 L või 4,3 L Mercruiser. Vastavat kaatrit müüakse USA paadimüügi interneti lehekülgedel 10 -15 tuhat USD. Kui palju maksaks selline kaater koos transpordi, kõikide maksude ja vahendustasuga Eestis? Kas sellise kaatri saab probleemideta arvele võtta?

Tervitades Juulius


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 13 Veebr 2005 21:13 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Veebr 2005 16:20
Postitusi: 3
Juuliusele...

Tere tere,

Juhul kui kaater asub Floridas ja kaatri hind USA's on 15 000 USD, siis hinnaks oleks ca 25200 USD (hind ei sisalda inland transporti).Ehk siis sisaldab meretransporti, tollimaksu, käibemaksu ja vahendustasu.
Kuna meil inimesed ise usas kohapeal, siis saaksime kaatri üle vaadata ja oma märkused, soovitused ja lisapildid teha.
Ja kaatri saab probleemideta arvele võtta.
Kui oled huvitatud, räägime edasi ;)

Parimat soovides, Chris
Buytor Grupist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: CE
PostitusPostitatud: Pühapäev, 13 Veebr 2005 21:26 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Veebr 2005 16:20
Postitusi: 3
Kipperile...

Aitäh lingi lisamise eest :)

Meie teada CE serti pole vaja eestisse toodud kaatritele, kui kaatrile ei soovita kindlustust teha. Kui aga CE serti vaja on siis legaalne CE sert maksab 3000USD kuni 30 jalasele kaarile, mis tehakse Saksamaal.

Kaatri arvele võtmisel lisandub eestis käibemaks 18% ja tollimaks 1.7%(kaatri ostuhind + transport).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 27 Veebr 2005 19:07 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
Ma vabandan nüüd kohe ette kriitilise teksti pärast, kuid seisukohad a'la "meie teada ei ole vaja..." on PEHMELT ÖELDES eksitavad, et mitte öelda petmine.

Niisiis: USAst toodav kaater PEAB EU's registreerides omama CE-sertifikaati. Küsimus ei ole ainult ühes metallplaadis, mis paati kleebitud, vaid sellel on oma põhjus. Nimelt on Euroopa ja USA paadiehitusnõuded erinevad. Nii erinevad CE'ga varustatud kaatril kütuse-, elektri- ja juhtimissüsteem. Kõik olulised komponendid (kasvõi kütusepaagid ja -voolikud jne) peavad olema tähistatud CE märgistusega, mis tähendab nende vastavust EU nõuetele.

Kõik kergeusklikud ostjad, lastes "hit-and-run" tüüpi ettevõtjatel, kes USAst endale midagi välja otsida ja pähe määrida, asetavad end ja oma vara selgelt ohtu:
1. Tõenäoliselt ei saa (kui teoreetiline pettuseskeem välja arvata) te oma kaatrit ametlikuks veesõidukiks vormistada, mistõttu selle kasutamine on võimatu;
2. Ostes USAst kaatri, ei tea te tegelikult, MIDA ostate: pildil näivad paljud asjad ilusamad kui tegelikkuses. Kuna kauba Eestisse tarnija toimib ainult vahendajana, siis vaevalt nad ostjale omapoolset ka müüja garantiid pakuvad (vabandust, kui ma eksin).
3. USAs registreeritud tehasegarantii Euroopas ei kehti ja on naiivne loota, et Teie Bayliner, SeaRay, Maxum vms siinse esindaja poolt garantiiprobleemide lahendamiseks avasüli ja naerulsui vastu võetakse. Tehakse ainult tasulisi töid ja teie asi on need kulud vahendajalt või paadi siia saatnud ameeriklastelt sisse nõuda.

Tuletan meelde läinud sügisel Floridas ja mujal USA idarannikul möllanud orkaane ja selle käigus kannatada saanud paatide hulka. Mulle on selle talve jooksul korduvalt pakutumas käidud pisut kannatanud, kuid VÄGA HEA HINNAGA kaatreid, nii et olge ettevaatlikud.

Kui kellegil on küsimusi, siis ärgu häbenetagu neid esitamast ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Apr 2005 21:22 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Mär 2005 21:04
Postitusi: 105
Küsimus Cris`ile!
Mis juhtub hinnaga siis kui idarannikult on ostetud 25' jaht,
mis konteinerisse ei mahu?
Ja... mis saab siis kui neid on kaks?

mati


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 28 Okt 2007 00:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
Kas kellegil peale Chrisi on kogemusi või infot Usast veesõiduki toomise kohta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Veebr 2008 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 01 Veebr 2008 15:35
Postitusi: 18
Asukoht: Einby
Kisuks vana teema uuesti üles.

Huvitab kaatri toomine USA idarannikult.
Tänaseks päevaks olen jõudnud uurimistööga sinnamaale, et tasub tuua kaatrit mis on registreeritud enne 2004 mai kuud.
Siis ei ole vaja CE sertifikaati.

Millised võimalused oleks näiteks uue baylineri registreerimisel?
Müüakse ju täpselt sama paati ka Eestis.
Mina ei usu et seal midagi muud vahet on kui kleepekas ja koopia tehase sertifikaadist.


Teiseks probleemiks on toomine ise.
Väga levinud on konteiner-transport.
Sinna mahub aga heal juhul pisike 5 meetrine kaater, probleemiks on laius. Kondi ukseava laius on 2,28 ja see ei anna just erilisi häid väljavaateid.
Kas on mõni vedaja kes nõus kaatri mõnel muul viisil ära tooma ja milline on sellise toomise hind.

Abiks oleks ka info paaditoojate kontaktide näol, kes oleks nõus tooma paati, mis võibolla konteinerisse ei mahu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Veebr 2008 19:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 707
Asukoht: Viljandi
Ma ei ole küll ise toonud ega lasknud tuua sealt kaatrit, aga aasta tagasi uurisin seda teemat päris kõvasti. Konteinerisse pannakse kaater sisse diagonaalis ja toestatakse ära, seega on võimalik tuua ka veidi ukseavast laiemaid kaatreid. Ilma konteinerisse panemata toomisega on nii, et on olemas spets firmad, kes jahtide ja kaatrite veoga tegelevadki. Tallinnase kohale nad paraku ühe jutiga ei too. Üldjuhul Amsterdami, sealt edasi peab jälle orgunnima. Kui uurida, siis keegi kindlasti on nõus ka kgu transpordi korraldama. Transa Amsterdami on ca 100 000EEK. Üldiselt peab ikka olema kohapeal usaldusväärne tegelane, kes kogu selle asja ette võtaks ja oleks ka pädev hindama aluse seisukorda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Veebr 2008 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 01 Veebr 2008 15:35
Postitusi: 18
Asukoht: Einby
Sellisel juhul pean ikkagi pisut väiksema alusega leppima.

Plaanin minna võimalusel ise kohale, mitte säästmise mõttes, lihtsalt üritan siduda meeldiva kasulikuga.
Näeb natuke ilma ja ühtlasi saab ka ostetavale kaubale enne pilgu peale visata.

Silmapiiril on bayliner 175 mille laiuseks 2.11 m ja treileri laiuseks 2.36m
paat mahub ilusti, treila jälle tiba lai. Ainsaks võimaluseks on treiler enne diagonaalis sisseajada, seejärel paat järgi ja treilerile.
Mis võimalused selle teostamiseks ja kuidas seda teen, ma veel ausaltöeldes ei tea, aga see tundub kõige reaalsem variant.

Samas kui keegi soovib Florida piirkonnast mingit kama eestisse transportida, siis oleks praegu õige aeg mulle teada anda.
Eelduste kohaselt ei toimu see enne Märtsi teist poolt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Veebr 2008 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 26 Apr 2007 17:10
Postitusi: 460
Asukoht: Tallinn
Ma nii ettevaatlikult küsin, et kas sa oled kunagi 175-s sees ka istunud, et sa oled nõus selle siiatransa eest 100K maksma? Ma ei ütle, et see tingimata paha paat on, aga selle klassi paati oleks vist ikka lihtsam kohalikust poest osta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Veebr 2008 00:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 01 Veebr 2008 15:35
Postitusi: 18
Asukoht: Einby
Sa ajad nüüd hinnad sassi.

Pakutud 100k on lahtise kauba transa hind - kui pädev see hind on ei oska kommenteerida.

Pool konteinerit, mis mul vaja, ei maksa üle 20k.

Poest oleks kindlasti mugavam osta, aga hind on ka topelt.
Finants paneb omad piirid.

Selles on sul õigus, et antud paadiga ma sõitnud ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Veebr 2008 00:58 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 10 Mär 2007 00:18
Postitusi: 157
Asukoht: Tallinn
Minu toodud paadid 2,286m laiad raamatu järgi (tehase andmetel 2,36m)ja karbis on neil veel seinani mitu cm varu :) Treilal on enne karpi panemist rattad alt ära keeratud ja mahub küll. Läänekaldalt Tallinna on transa hinna arvestuslik suurusjärk 65kEEKi ümber olnud, idarannikult ilmselt odavam.
Baylineri kohta ei tea, aga näiteks Mac26-l on serdi tarbeks vahetatud kogu el. süsteem, suuremare kohustuslike lisadena on pilsipumbad, reelingud ja redel.

_________________
60 HP abimootoriga purjejahid -> www.tattoojahid.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Veebr 2008 08:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 707
Asukoht: Viljandi
ert kirjutas:
Pakutud 100k on lahtise kauba transa hind - kui pädev see hind on ei oska kommenteerida.


Konkreetne hinnapäring sai tehtud 10m pikkuse ja 3m laiuse jahi toomise kohta USA idarannikult Amsterdami. Firmaks Sevenstar
http://www.sevenstar.nl


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group