Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2423 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 158, 159, 160, 161, 162

Kas OJK ja Rene Arikas saab Rootsi Kuningriigilt kätte Rockwateri originaalvideod
Jah 10%  10%  [ 3 ]
Ei 90%  90%  [ 26 ]
Hääli kokku : 29
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Sept 2022 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1467
Asukoht: Tallinn
Geargirl kirjutas:
Ohh, hunt võtku, kuigi ma kavatsesin siin hoopis põletavamatel teemadel sõna võtta, pean ma ikkagi mingeid jaburdusi kommenteerima...

Maarott geargirl vs merekarud, andge minna...


Hey hey hey,
Hakkame algusest, mina õppisin ikka koolis , kus Plikad ja Pätid olid eraldatud...vähemalt tunni ajal!
Sest tehnilisi aineid ja muudki oli poistele ja tüdrukutele erinev seletada.

Aga see selleks.
Lihtne on oletada. Raske on seletada.
Palun Leia see video mulle kus Hr. tuuker on sillal ja arusaadavalt 3 inimkeret ja eemaldatud navi arvuti ja kellad viled nähtavad. Hr Valgmaad sinna juurde ei lastud.

Sest aastake tagasi, segas sinna sisenemist ilm ja probleem, et pool sillast on muda sees.
Me triivisime vähemalt 2 päeva kokku, et miskit teha saanuks.

Kui kellegil on nii kui Reaalselt midagi mida vaadata on siis ... Mulle või Hr Kurmile anda.
Et me vaatame need läbi hea meelega. Igasugu lingid on ka privaat sõnumisse oodatud.

_________________
Leiutaja.


Viimati muutis Peeter Ude, Teisipäev, 20 Sept 2022 22:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Sept 2022 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1467
Asukoht: Tallinn
Kulibin kirjutas:
Jeah, meil on siin eriteadlane Sults kes nipsust selgitab ära selle anomaalia


Ma ei saa ju esitleda materjale mida Ojk kogus, need on ju Nende omand ja siis kui midagi ütled siis tuleb PR/Hr Arikas ja paugutab su avalikult surnuks.

On autod kadunud tekilt, ON!!
On anomaaliad !! ja leide merepõhjas ON!!

Aga kõik on nii kuramuse Targad !!

Säilitaks rahu ja tegeleks ainult faktidega.
Must/Valge .. On/Ei ole.

Et A-14 , Näcken ... Selle konkreetse laeva, Logiraamatut ihkaks lugeda. Et kui see sattub parasjagu kellegile kätte siis aasta 1994 ja September -November pakuvad huvi.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Sept 2022 22:49 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 185
Peeter Ude kirjutas:
Kulibin kirjutas:
Härra Peeter, kas see visiir nagu põrkas peale põhjavajumist ? )))


Emba-kumba omab head fantaasiat.

Mina räägin eeluuringute käigus kogutud materjalidest, mida valikuliselt esitletakse.
Seal on 3 jälge merepõhjas, mille kuju ja mõõtmed klapivad visiiriga.
Et kuidagi kahtlane on seda põrkamiseks nimetada, kui nende asukohad on ... sadu meetreid teineteisest.

Kõige müstilisem on vaadata videot, mis tehtud mõned päevad peale uppumist 06.10.1994 ...
Väidetavalt polnud siis visiiri veel leitud, kuid ..... ja siia kirjutame juba kunagi hiljem

Et haiseb hapult ja siis loomulikult küsimus, kas on või ei ole ... jälge merepõhjas uppunud allveelaevast?



Kas on praegu infot, mis on Andrzej Jasionowski ja tema arvamus asjast (allveelaev ja viisir teemal)?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Sept 2022 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1467
Asukoht: Tallinn
Mauno kirjutas:
Kas on praegu infot, mis on Andrzej Jasionowski ja tema arvamus asjast (allveelaev ja viisir teemal)?


Rahu rahu, iga asi omal ajal ... .

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Sept 2022 00:37 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 895
Geargirl kirjutas:
Kõigepealt: kui algselt sobis minu versioon erinevate veojõurakenduste suhtes suurepäraselt (kreeni tasakaalustamine) , siis mingil hetkel ei ei pea see väide teps mitte paika...

Minu arusaama järgi kilkasid sa ainsana omaenda postituse peale, et küll see su erineva veojõuga kreeni tasakaalustamise versioon ikka hästi sobib. Mark pidas kangidest tasakaalu otsimise all silmas ilmselt seda, et keegi võttis tugeva kreeni tõttu kaldus põrandal tasakaalu otsides kangist kinni ja nihutas ilma kindla eesmärgita selle asendit, või vajus sinna pihta mõni kinnitamata ese.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Sept 2022 00:47 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 895
Kulibin kirjutas:
Jeah, meil on siin eriteadlane Sults kes nipsust selgitab ära selle anomaalia ... No miks ei võinud see visiir käituda nagu lutsukivi ? ))) Ja laev kihutas ju pööraselt, vastutulevad lained lõikasid nagu plasmalõikur ja savine pehme merepõhi rebestas aeglaselt vajuvat üsna karmi jääklassiga laevakeret nagu aisberg Titanikut ...

Mina ei tea visiiri põrgetest midagi. Küllap need on järjekordsed uhuu-uurijate luulud, nagu seda on pealtvaates ristküliku kujuline valget värvi vineerist allveelaev.
Laevakeresse aukude teket olen juba mitu korda seletanud, savisel merepõhjal minu selgitustes aukude põhjustamises süüd polnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Sept 2022 08:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 6497
Asukoht: Saaremaa
Geargirl kirjutas:
Ohh, hunt võtku, kuigi ma kavatsesin siin hoopis põletavamatel teemadel sõna võtta, pean ma ikkagi mingeid jaburdusi kommenteerima...
Kõigepealt: kui algselt sobis minu versioon erinevate veojõurakenduste suhtes suurepäraselt (kreeni tasakaalustamine) , siis mingil hetkel ei ei pea see väide teps mitte paika...
Väide , et aina süvenema kreeni tingimustes üritati mootoreid käivitada, on väga huvitav...
Ma mitte ei suuda mõista, mis käitas sõukruvi hüdraulikat seiskunud peamootorite korral...
Konflikt mida selgitasid Rockwateri tuukrid vs kipperi arvamusliidrid on seda huvitamam: " REVERSE" ja 25/ 50% kelladel-viledel...
Konflikt seestunud stabilisaatorite ja "sirgete sõukruvide ja sirgete tüürpindade" vahel on eriti huvitav...
Ma millegipärast meenutan teile veelkord oma "surnud hüdraulika" teooriat....

Maarott geargirl vs merekarud, andge minna...


Palun usu iseendasse ja võta õppust iseenda sõnadest jaburuste osas! Ära genereeri ensekindlaid rumalusi.

1) Kellele ja millal sobis erinevate veojõududega kreeni korrigeerimine? Ma olen sõitnud ühe, kahe, kolme ja neljamootoriliste alustega. Siin pole mingit vahet, kas sõiduk on 10, 20 või 200m pikk, tulemus on alati sama. Kangidega võid kasvõi klaverit mängida, aga veojõududega sa kreeni ei muuda kui sa ei muuda tõukejõu vektori ja laeva pikitelje vahelist nurka. Klassikalise võllisüsteemiga seda teha ei ole võimalik.

2) Mis puutub peamasin sõukruvide hüdraulikasse? Laev ei ole traktor ega huvipaat kus kõiki abisüsteeme käitatakse ühelt ja ainsalt peamasinalt. Pakun et sõukruvide labade asendi ajamit käitas tõenäoliselt elektrimootor. Rooliga sama lugu. See on ka põhjuseks miks loeme uudistest aegajalt merel blackoudi tõttu abituks muutunud laevadest, kusjuures peamsinatega probleeme pole. Peamasinad töötavad, aga käiku ja juhitavust ei ole.

3) KANGidel oli 25 ja 50 või mis iganes. Ja seda asendina. KELLADEL oli 100% võimsust edasi ehk täiskäik edasi. Jne. Ilmselgelt ei saa sa aru millest üleüldse jutt käibki. Kangide tagasikäik ei tähenda peamasinate tagurpidi käimalaskmist nagu veel seitsmekümnendate laevadel oli, vaid kruvide labade muutmist. Sarnaselt lennukipropelleritele. Tegelikkus ongi sõukruvide labadelt loetav, mitte kangidelt ega kelladelt. Labad olid neutraalis või neutraalilähedases asendis, kangid väitsid et labad on negatiivses asendis, kellad väitsid et labad on positiivses asendis. Mõistad? Liiga keeruline?

4) Kui automaatika tõmbas stabikad alla 4 sõlmese kiiruse puhul sisse, siis milles seisneb konflikt laeval kiiruse nulli viimise ja stabikate sissetõmbumise vahel? Palun seleta see oma umbluu nüüd lahti?????!!!! Hüdrosüsteemid , käiturid ja ajamid olid neil asjadel autonoomsed, mitte jagatud muude seadmetega.

5) Mis imeasi on tüürpind?

6) ....

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Sept 2022 15:26 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 895
Panen veel ühe pildi parema tiibstabilisaatori ees asuva oletatava prao kohta. Sedapuhku kaader 02.12.1994 sukeldumisest kõrvutatuna OJK 6. sukeldumise videoga.
Kollane raam on ligikaudne OJK videokaadri asukoht 1994.a. sukeldumise kaadril.
Mulle tundub üsna asine pragu seal kahe pingekontsentraatori (eesmise kimmikiilu lõpp ja stabika pesakasti algus) vahel.
Kahjuks OJK videotest täpset kimmikiilu ja stabikakasti vahelist kaadrit ei leidnud.
Manus:
Parema stabika esine pragu 02dets1994 videos.jpg
Parema stabika esine pragu 02dets1994 videos.jpg [ 149.54 KB | Vaadatud 826 korda ]


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2423 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 158, 159, 160, 161, 162

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group