Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1026 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 69  Järgmine

Kas OJK ja Rene Arikas saab Rootsi Kuningriigilt kätte Rockwateri originaalvideod
Jah 15%  15%  [ 3 ]
Ei 85%  85%  [ 17 ]
Hääli kokku : 20
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Nov 2020 14:30 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 377
Mauno kirjutas:
Harry kirjutas:
Kuidas nt on võimalik et päästetute nimekirja satub lausa 8 (oli vist 8?) mittepääsenut? Keegi pääsenutest ütleb enda nime ja siis ütleb veel 8 nime ja need kõik pannaksegi kirja, ilma neid kaheksat nägemata?
Või on see seik kuskil raportis usutavalt kirjas ja pole mulle silma jäänud?


Ega sellele ühtegi ametliku selgitust polegi. Kõik laevahuku uurimisega ametlikult seotud inimesed distantseerivad ennast sellest teemast kiirelt ja ütlevad, et see oli/on politsei rida.
Asja omal käel uurinud ajakirjanikud väidavad, et kõigi kadunud pääsenute niidid jooksevad Huddinge haiglani, sealt edasi haihtuvad.
"Arlanda lennuväljale Stockholmis oli maandunud kaks lennukit läänest vahetult enne katastroofi. Tagasi läände lennates paar päeva hiljem oli pardal vähemalt 9 tundmatut/registreerimata isikut. Kõik see on dokumenteeritud väga täpselt Rootsi Lennuameti poolt. Ometi ei tea mitte keegi, kes need üheksa tundmatut reisijat olid või ei taheta seda avalikusele öelda?"

Täiendan ühe faktiga -
Soome YLE TV1 texti-tv päästetute nimekirjas oli tähttähelt - Piht Avo kapteeni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Nov 2020 15:11 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 49
retti kirjutas:
Täiendan ühe faktiga -
Soome YLE TV1 texti-tv päästetute nimekirjas oli tähttähelt - Piht Avo kapteeni


Selle kohta on tõesti päris palju tõendeid, et väga raske on vastupidist uskuda.
(põhjalik arutelu siin http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=330)
Ainus loogiline seletus saab olla tunnistajakaitse programm ja selle käigus tehtud identideedi vahetus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 18 Nov 2020 11:51 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 29 Juun 2006 00:12
Postitusi: 46
Mauno tänud viitamast, polnud varem sinna foorumisse sattunud, seal on seda teksti ikka lehekülgede kaupa, nii teri kui sõklaid.
Üks asi mille enda jaoks selgemaks sain on visiiri vigastustega seonduv, see pikk terav mõlk.
Arvasin varem et pirnvöör on üsna ümara kujuga.
Keegi oli sinna pannud Estonia tehases veeskamise video ja foto Estoniast dokis, mõlemal on näha et pirnvööril on üleval üsna väljaulatuv serv, sellise mõlgi tekkimine visiiri kukkumisest vastu pirnvööri tundub tõenäoline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Nov 2020 11:52 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 49
Harry kirjutas:
Mauno tänud viitamast, polnud varem sinna foorumisse sattunud, seal on seda teksti ikka lehekülgede kaupa, nii teri kui sõklaid.
Üks asi mille enda jaoks selgemaks sain on visiiri vigastustega seonduv, see pikk terav mõlk.
Arvasin varem et pirnvöör on üsna ümara kujuga.
Keegi oli sinna pannud Estonia tehases veeskamise video ja foto Estoniast dokis, mõlemal on näha et pirnvööril on üleval üsna väljaulatuv serv, sellise mõlgi tekkimine visiiri kukkumisest vastu pirnvööri tundub tõenäoline.


Visiiri mõlk kokkupõrkel pirnvööriga on väga tõenäoline, aga sellega on nagu paljude asjade siin, et täielikku selgust ikka pole. Ühtegi detailset uuringut selle mõlgi tekkimise osas pole tehtud, seda oletati vaid visuaalse vaatluse põhjal. Visiiril olid külgedel tugevad kinnitused ja see eeldanuks, et mõlemalt poolt üheaegselt kinnitused katkesid ja visiir kukkus nagu kivi alla. Samas pirnvöör on ju veepinnast allpool? Ja lisaks on veel kõrge laine, mis kukkumise hoogu pidurdub. Seega jällegi, kõik on puhtalt spekulatsiooni tasandil. Visiiri peaks olema ka praegu võimalik lähemalt uurida ja nii mõlgi kui ka kriipimisjälgedele tuleks leida üheselt selged vastused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Nov 2020 17:27 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 29 Juun 2006 00:12
Postitusi: 46
Siin mingitele küsimustele 100%-lisi vastuseid saada polegi võimalik, eks nad paratamatult jäävad skaalale tundub enam-vähem usutav - üldse ei tundu usutav.
Torm oli, vöör käis üles-alla, visiiriga kokkupõrke hetkel võis pirn ka täitsa väljas olla. Ja kui ka ei olnud, siis ikka tundub selline mõlk mulle usutav. Ka see, et kui murdub üks kõrv siis ülemäärase raskuse all murdub kohe ka teine (kus enne juba niigi praod) tundub usutav.

Vööri ja rambi teemaga seonduvalt veel, 94-ndal kui AK-s näitas esimesi veealuseid kaadreid, siis justnagu mäletan et rambi ja kere vahele oli madratseid vms asju topitud (või mäletan valesti?). Kuidas on võimalik et ramp läheb täitsa lahti, tuhandeid tonne vett voolab suure hooga avast sisse, siis laev pöördub kummuli ja ramp läheb kinni, madratsid ikka seal? Kas seda on kuskil selgitatud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Reede, 20 Nov 2020 18:10 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 49
Harry kirjutas:

Vööri ja rambi teemaga seonduvalt veel, 94-ndal kui AK-s näitas esimesi veealuseid kaadreid, siis justnagu mäletan et rambi ja kere vahele oli madratseid vms asju topitud (või mäletan valesti?). Kuidas on võimalik et ramp läheb täitsa lahti, tuhandeid tonne vett voolab suure hooga avast sisse, siis laev pöördub kummuli ja ramp läheb kinni, madratsid ikka seal? Kas seda on kuskil selgitatud?


See ongi jah üks peamisi kahtlusi selles osas, et ramp pole kunagi avanenud. Madratsid ja riided olid meeskonna liikmete poolt kasutatud rambi tihendamiseks. Nädal hiljem veealustel kaadrite oli see tihendusmaterjal kadunud, rambi külgedel olnud metallpiirded lahti kisutud ja seest tuli õhumulle. Henning Witte küsis rootsis valitsuse/komisjoni infotunnis selle kohta aru, et kes käisid seal ja mida tehti. Vastust loomulikult ei antud.
I. Kaas on hiljem rääkinud versioonist, et madratsid olid pärit pesuruumist, mis oli rambi lähedal ja õnnetuse ajal võisid sealt asjad välja lennata. Samas laev uppus ahter ees ja kogu muu autodekil olnud kraam lendas hunnikusse ahtri poole...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 23 Nov 2020 09:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 6068
Asukoht: Saaremaa
Tsiteeri:
See ongi jah üks peamisi kahtlusi selles osas, et ramp pole kunagi avanenud.


See on takkajärgi kontrollitav: kui silindrite ajamiks olev hüdrosüsteem on nii öleda "ujuvas asendis" kuna mingi voolik või midagi on puruks lennanud, siis on selge , et ramp on lahti-kinni käinud. Kui hüdrulika on korras , aga silnidrite kinnitused rebenenud, siis on samuti kindel, et ramp on lahti-kinni käinud. Kui hüdraulika on korras ja silindrite kinnitused samuti, siis ei ole ramp avanenud. Seoses uute avastustega on uusi uuringuid oodata ja ehk siis tegeletakse ka nii palju kui võimalik igasuguste taoliste asjade välistamisega/tõestamisega.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Laupäev, 19 Dets 2020 21:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Sept 2006 09:21
Postitusi: 175
Mauno kirjutas:
See ongi jah üks peamisi kahtlusi selles osas, et ramp pole kunagi avanenud. Madratsid ja riided olid meeskonna liikmete poolt kasutatud rambi tihendamiseks. Nädal hiljem veealustel kaadrite oli see tihendusmaterjal kadunud, rambi külgedel olnud metallpiirded lahti kisutud ja seest tuli õhumulle. Henning Witte küsis rootsis valitsuse/komisjoni infotunnis selle kohta aru, et kes käisid seal ja mida tehti. Vastust loomulikult ei antud.
I. Kaas on hiljem rääkinud versioonist, et madratsid olid pärit pesuruumist, mis oli rambi lähedal ja õnnetuse ajal võisid sealt asjad välja lennata. Samas laev uppus ahter ees ja kogu muu autodekil olnud kraam lendas hunnikusse ahtri poole...


Tundub, et paraveebi tegelased on uusi siirdeid ajanud. Kordame siis ka siin sama juttu nagu Militaarnetis:

Estonia ramp avanes täielikult, vähemalt teatud ajaks, seda kinnitavad rambi ja laevakere vigastused. Tunnistajate ütlused ei ole ainuke tõendite liik.

JAIC-i lõpparuandes on rambi vigastusi kirjeldatud alapeatükis 8.5.4 (lk 118): „Rambi alumise külje taladel leiti mitmesuguseid sügavaid muljumisjälgi, eriti rambi allosas (joonis 8.12).“

2006. aastal on JAIC-i endised liikmed oma memorandumis (lk 6) täiendavalt lisanud: „Sukeldujad uurisid eriti hoolikalt rambi alumise osa ja vraki vööriruhvi {vöörpiigiteki - tõlkija viga} kahjustusi. Omavahel vastavaid põrkejälgi leiti rambilt ja vööriruhvi {vöörpiigiteki} äärtelt. See ja rambi alumise külje muud kahjustused näitavad, et ramp põrkas vastu vööriruhvi {vöörpiigitekki} ja oli seega täielikult avatud.“

2008. aastal on SSPA konsortsium oma 17. aruandes samadele järeldustele jõudnud, mida ma ei hakka kõike siia ümber kopeerima, kõik saavad ise järele vaadata (lk 10, 42-47, 94):

„Figure 35 Ramp deformations, underwater survey pictures. The only plausible explanations of these deformations of underside of the ramp is severe structural overload due to impact of the ramp with the forward tank top and the bulbous bow.“ Videokaadrite väljavõtted (joonis 35) olemasolevate tõendite kohta on aruande leheküljel 45.

HSVA konsortsiumi aruandes on antud küsimust käsitletud lehekülgedel 10-11.

Kõik "kahtlused" teemal ramp ei avanenud ja mõlki visiiril ei tekitanud pirnvöör on teadlik hämamine, et saaks levitada vandenõuteooriaid ja suruda peale "JAIC-i versioon ei pea vett" narratiivi. Väited stiilis "ei ole 100% tõendatud" kuuluvad kategooriasse "aga tõestage, et see mõlk ei pärine ühelt terava peaga reptiililt"...

Oleks siis kahtlejatel muid tõendeid, aga ei, JAIC-i järelduste kahtluse alla seadmiseks ei jää muud üle, kui tuleb osa tõendeid ignoreerida. Kui oponendid austaks vähegi ausa väitluse põhimõtteid ja aktsepteeriks olemasolevaid tõendeid, siis võiks ju järgmiste küsimuste üle arutleda, aga selles ma kahtlen - olge lahked ja tõestage, et eksin.

Madratsite ja kaltsudega rambi tihendamise väide võib tulla ainult inimeselt, kes absoluutselt ei suuda ette kujutada, kuidas see reaalses elus peaks välja nägema. Nt Eestis on mereväes olemas lekketõrje simulaator - huvitav, miks seal kaltsude ja madratistega ei opereerita...?


Manused:
rambivigastus.png
rambivigastus.png [ 334.42 KB | Vaadatud 6147 korda ]
SSPA17.png
SSPA17.png [ 1.03 MB | Vaadatud 6147 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Dets 2020 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Veebr 2004 22:53
Postitusi: 403
Asukoht: Harju jälle
Kolm tunnistajat ütlevad, et ramp oli kinni veel kui oli juba 30 kraadises kreenis. Kaks tunnistajat ütlevad, et ronisid laevalt maha ja ramp oli kinni(kreen 90 kraadi ja rohkem) Millal siis see ramp lahti võis käia?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Dets 2020 11:40 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 29 Juun 2006 00:12
Postitusi: 46
Rambi vigastused, purunenud käiturid ja turvatrossid kõik siiski viitavad sellele et ta on lahti käinud, neid vigastusi ei saa eitada isegi kui tunnistajad ei näinud rampi avatuna.
Visiir ära kukkudes tõmbas rambi lahti, järgmine või ülejärgmine või üleülejärgmine vms laine lõi jälle kinni.
Kuna ramp lahtikukkumisel deformeerus ja vasakpoolsed hinged purunesid, siis võis ramp taas suletud asendisse/peaaegu suletud asendisse liikudes sinna nt kinni kiiluda ja nii jäädagi.
Kui ramp suhteliselt lühikest aega lahti oli (juhul kui see aeg oli suhteliselt lühike), siis on küsimus kui palju või vähe sealt selle aja jooksul vett sai sisse tulla, aga see juba eraldi küsimus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Laupäev, 26 Dets 2020 23:55 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 49
Klamber on tehnilisi detaile väga veenvalt selgitanud ja siinkohal puudub mul pädevus sellele vastu argumenteerida. Aga isegi kui see tõele vastab, siis on see vaid pool rehkendust ja tervikust jääb ikka märkimisväärselt palju puudu.
Tekivad põhjendatud küsimused, et kui ramp oli täielikult lahti, siis miks ei läinud laev kiirelt kummuli ja aeglaselt põhja? Ja kui ramp oli lahti vaid korraks ja hiljem läks kinni, siis oleks kreen pidanud ju stabiilseks jääma? Ootaks Klamberilt "tervet rehkendust" ja huvitav oleks kuulda ka aukude tekkepõhjuse kohta arvamust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Pühapäev, 27 Dets 2020 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Sept 2006 09:21
Postitusi: 175
Mauno ütleb, et tehtud on pool rehkendust.
Miks Mauno ütleb, et pool rehkendust on tegemata?
Mauno ei oska ise edasi rehkendada ja/või ei tea, et keegi on rehkenduse lõpuni teinud.
Teised poisid ütlevad ka, et pool rehkendust on tegemata.
Kui teised poisid ka ütlevad, siis järelikult peab see olema lahendamatu rehkendus.
Tegelikult on klassi teises otsas rehkendus tehtud, aga sellest ei taha keegi midagi kuulda.
Häälekam osa ju ei saa rehkendusest aru ja on ju lihtsam öelda, et rehkendus on võimatu, kui seda uuesti lahendama asuda.

Lisaks igasugustele alternatiivallikatele tasuks läbi lugeda ka JAIC-i lõpparuanne ja teised teaduslikud allikad:

SSPA konsortsiumi (2006-2008) 18 aruannet
HSVA konsortsiumi (2006-2008) lõpparuanne
Felix-Ingo Kehreni väitekiri (2009)

Hilisemad uuringud on jõudnud JAIC-iga üldjoontes samadele järeldustele ja kinnitanud JAIC-i versiooni võimalikkust. Väited stiilis "oleks pidanud põhja üles keerama ja päevadeks pinnale jääma" on laest võetud ja need ei põhine arvutustel.

Autotekile tungis mitu tuhat tonni vett, tekkis järsk kreen paremale, laev keerati parda/ahtriga lainesse, tekkis trimm ahtrisse, vöörist enam vett suurtes kogustes sisse ei tulnud, tekkis teatav "stabiilsus"-faas, kuna veeliinipindala suurenes ja laev jäi n-ö pardale ujuma (kuni 40 kraadi kreen). Autotekilt tungis vesi tulekindlate uste (jah justnimelt tulekindlate ehk mitte veekindlate uste) kaudu alumistele tekkidele, ca 40 kraadise kreeni juures jäid paremas pardas vee alla masinasektsioonide ventilatsiooniavad (6 tükki), vasaku parda omadest pääses õhk välja. Seejärel jäid lainete kätte ja vee alla parema parda reisijatekkide aknad. Kui vesi suures koguses reisijatekkidesse jõudis, oli autoteki alla tunginud piisavalt vett ja õhku välja pääsenud (ei tasu unustada ka trimmi ahtrisse, laev vajus põhja ahter ees).

See on väga, väga lühike kokkuvõte tehtud uuringutest ja järeldustest.

Mis puudutab uusi vigastusi, siis teadaoleva info kohaselt on need tõenäoliselt tekkinud kokkupuutel merepõhjaga (eks täiendavad uuringud annavad täpsema vastuse). Uued vigastused on väikesed - jah , justnimelt väikesed - vaadake teiste laevade kokkupõrgete fotosid. Lisaks paiknevad need täpselt vraki ja merepõhja kokkupuutekohal (arvestades, et vraki kreen on uute kaadrite andmetel suurenenud 120 kraadilt 132 kraadini). Ei ole näinud kriimustusi, värvikahjustusi jne iseloomulikke vigastusi teise laevaga kokkupõrkele. Suurem vigastus on pigem muljumisvigastus kui kokkupõrkel tekkinud läbiv vigastus. Vigastuse tekkesuund lähtub ahtri poolt (Estoniast kiiremini sõitev laev?). Sillast ei tulnud mingisugust viidet kokkupõrkele. Autoteki alt pääses 22 inimest pärast märgatava järsu kreeni teket. Vrakk toetub pardaga merepõhja nõlva harjale, isegi kui see on savi, siis millelegi peab vrakk toetuma. Jne, jne - minu jaoks viitab kõik pigem vigastuste tekkimisele merepõhjas kui kokkupõrke tagajärjel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Pühapäev, 27 Dets 2020 22:06 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Nov 2020 10:47
Postitusi: 49
JAICi raportiga on üks väga paha lugu. See ei klapi kuidagi tunnistajate ütlustega. Praktiliselt kõik pääsenud mäletavad sündmuste käiku teisiti kui see on raportis kirjeldatud. Miks raportis algas sündmuste käik ja kreen alles kui kl 01:15 kui enamus pääsenuid kl 1:00 lendasid pikali või voodist välja. Kõik tunnistajad, kes elasid autoteki all ja nägid seal palju vett juba enne kreeni, nende tunnistusi ignoreeriti.
Saaksin aru kui see raport oleks tehtud nähtud nädalaga ja suure kiiruga stressi olukorras. Aga seda raportit tehti 2 aastat! Sellele ei ole võimalik väga süütut selgitust välja mõelda kui raportis on meelega mindud vastuollu enamike tunnistustega ja pandud vaid kokku teoreetiline fiktsioon sündmuste käigust.

Lisasid ennem lingina erinevate konsortsiomite raporteid, kus muide on samuti toodud ära väga suuri vastuolusid JAICi raportis.
Lisaks sellele veel Kehreni lingilt huvitav koht:
6.4 Situation on the Main Car Deck
According to [ROCK], says “A ROV survey was conducted in the car deck covering
until a distance of 20 meters inside the wreck. It was observed that cargo had fallen to
the lower side and although trucks have not been seen it can be assumed that they
have also fallen to the lower side of the car deck.”. Clearly, a cargo shift has taken
place.


Mitte keegi ei selgita, kuidas pääses ROV autotekile. Ramp on avatud vaid paarikümne cm jagu ja sealt ei mahu... Järeldused tuleb ise teha.
Ja kui viidete panemiseks läks, siis lisan omaltpoolt german fact group lingi:
https://www.estoniaferrydisaster.net/start.html

Miks see on halvem või vähem usutavam kui JAIC või konsortsiumid?
Rääkimata mitmetest sõltumatutest teaduslikest mudeli katsetustest, kus ei suudetud sellisel moel laeva uputada nagu ametlikus raportis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 28 Dets 2020 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Sept 2006 09:21
Postitusi: 175
Tubli! Panid oma paraveebi plaadi mängima...

Mauno kirjutas:
Mul on üks teooria pikalt mõtteis olnud, aga pidasin seda veidi liiga pööraseks, et sellega lagedale tulla. Nüüd sattusin lugema soome murha foorumit estonia kohta ja üllatuslikult pakuti ka seal välja sarnast teooriat. Teooria seisneb selles, et kõik augud laevas on seestpoolt väljapoole plahvatused. Discovery filmis näidatud auku on hiljem manipuleeritud. Kui leiti võimalus sinna liiva ja kruusa kallata, siis miks ei võinud sellele eelneda selle auguga sobivad tööd, näiteks väljapoole kaardunud metalli servade ära lõikamine või sisse surumine?


Mauno kirjutas:
Allveelaeva teooria puhul praktilised kõik tõendid, nii tunnistajate ütlused kui hilisemad tegevused varjamisel klapivad ideaalselt, ainuke jama, et allveelaeva enda olemasolust pole endiselt kübetki infot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M/L Estonia hukkumisest 28.09.1994
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 28 Dets 2020 15:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Veebr 2004 22:53
Postitusi: 403
Asukoht: Harju jälle
Paraveebi pole mõtet siia kopeerida, jääme sisulise arutelu juurde, sildistame vähem, ironiseerime vähem.

Teemasse ka.

Kehreni analüüs on huvitav lugemine. Tänud viite eest. Analüüsima peaks veelkord seda olukorda, mis eelnes nö "ajutisele stabiliseerumisperioodile". Sellele eelnev on kirjeldatud kui bow opening`ist(väga seda lahti ei seletata-ramp?, visiir?, mõlemad?, lihtsalt bow opening) tingitud ja vee sattumine autotekile ja samas on lisas toodud tunnistajad, kes ütlevad, et vett pressis ainult rambi äärtest. Palju sealt suletud rambi äärtest vett siis tuli, et alus läks stabiilsesse kreeni ja miks mitte ümber(Kurmi uurimine ütleb, et vett oli piisavalt juba augu kaudu tulnud, mis viis püstuvuse antud olukorras paremaks ja seetõttu ei läinud ümber ja tekkis ajutine stabililne kreen). Kas ramp siis avanes või mitte jääb pealiskaudsel tutvumisel veel segaseks. Segane on ka värk ajagraafikuga 01.00-01.15 perioodil vs tunnistajad, kelle seletusi ei võetud arvesse. Seal veelgi huvitavat, juba Mauno viidatud ROV`i teema autotekil jms.
Kas kuskil netis on olemas visiiri lõikes ja joonised, et saaks siis vaadata peale, kas visiiri kaotades tõmmatakse ramp lahti või mitte? Kurm ütleb, et mitte, Kehreni tööst võiks aru saada, et nagu tõmbab. Kehreni töös on joonistest ainult nö. poolik rehkendus.
Seda Kehreni tööd peaks tõsisemalt uurima, kui aega saab. Kehreni tööst tuleb välja, et põhja läks kahjuks ka üks Porsche, kas keegi teab, mis mudeliga tegu oli?

Ja küsimus suurele ringile, millal ilmub lõpuks välja autoriteetne ajakirjanik,kes teema pulkadeks lahti võtaks. Ilma vandenõuteooriateta, ilma lõpparuannet ilmeksimatuks kuulutamata.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1026 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 69  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group