Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 18 Mär 2009 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kui nüüd väheke irvitada, siis olen paadiveoks kasutanud ka automaatkastiga Volvo 240-t aastast 1985. Betoonslipilt ronib koos minu väikese paadiga iga kell üles. (kui slipp just lumine või jääs pole) Suurim pluss on see, et võib ilma igasuguse südamevärinata rannaäärsesse parklasse päevadeks vedelema jätta, niikuinii keegi ei taha. (vanaraua hinnad pidid praegu liiga odavad olema) Auto põhieesmärk muidu koduküla metsades ja lumeradadel lolluste tegemine.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 18 Mär 2009 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 17 Mär 2007 00:02
Postitusi: 731
Asukoht: Muuga
outbacki kiituseks, tegemist on maailma ühe kõige kvaliteetsema autoga üldse (edestadest ka toyotat) kuid tegelikuses on need linnamaasturid just alternatiiv. natuke kõrgem kliirents (paar senti ikka) ja nelivedu kui esirattad läbi libisevad. kui meil oleks ainult esiveolised sõiduautod ja neliveolised maasturid oleks seis liikluses ikka üsna sitt, vähemasti paljud inimesed kes seda nelivedu tegelikuses kunagi ei vaja valisid nüüd linnamaasturid

_________________
kas osta jaht suvila asemel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Midagi praktilist ka
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 18 Mär 2009 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Mär 2004 11:00
Postitusi: 303
Asukoht: Tallinn
Hiid kirjutas:
Kas saaksid uuesti seletada, puust ja punaselt. Ma ei saanud midagi aru :lol: :oops: Mis asi see 4000/kuu on ja kuidas seda makstakse?


Niisugune tore maks on meil, et kui M-kat auto kuulub firmale, siis tuleb a) kas tõestada maksuametile, et selle autoga erasõite mingil juhul ei tehta (ei sõida õhtul koju) või b) maksta kr.4000/kuu erisoodustusmaksu; N-kat auto puhul sama jutt, kuid kr.4000 asemel määrab maksuamet, kui palju see maks tuleb - teoreetiliselt võib olla alla kr.4000, kuid maksuameti huvi on igal juhul summa kõrgemale kruvida.
Kuidas tõestada, et erasõite pole tehtud - pidada sõidupäevikut, kus kirjas spido järgi kirjeldustega AINULT ametisõidud, seejuures tuleb tõestada auto garazheerimine töökohal.
Samas, nagu enne nimetasin, annab hiljutine riigikohtu lahend siin maksumaksja kasuks huvitavaid tõlgendusvõimalusi.

_________________
kuunar "Kajsamoor"
www.kajsamoor.eu
tel. +372 5068152


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 09:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 26 Mär 2005 19:59
Postitusi: 298
Asukoht: 58.17,056N 26.9,986E
See 4000 eeku ei ole maks vaid maksu arvutamise aluseks olev number.Kodus võib autot garazeerida ja sõidulehte ei pea ka pidama-maksuamet enda autode kohta ei pea.Neil olla käskkiri,et erasõidud on keelatud ja see olla piisav tõestus.

Mina olen siiani saanud puhta esiveolisega hakkama.Honda Stream 1,7 bentsukas ja Albin 57 haagisel.Haagise kaal ca 1200 kg.Muidugi ei tohi slipp sel juhul märg olla :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 09:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 28 Sept 2006 14:11
Postitusi: 252
Asukoht: Tallinn
rekkamees kirjutas:
Kui nüüd väheke irvitada, siis olen paadiveoks kasutanud ka automaatkastiga Volvo 240-t aastast 1985.


No miks irvitada? Sama mudeliga (tõsi küll 1993 ja manuaal) käisin Poolast renditreileriga oma Viko20't toomas. Ning juba oma treileriga sai teda eelmine suvi ka veetud ja Käsmu slipilt vette lastud ja välja tõmmatud. Suurepärane auto paadiveoks :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Midagi praktilist ka
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 09:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 24 Mai 2006 20:57
Postitusi: 474
Asukoht: Tartu
Herkki kirjutas:

Kuidas tõestada, et erasõite pole tehtud - pidada sõidupäevikut, kus kirjas spido järgi kirjeldustega AINULT ametisõidud, seejuures tuleb tõestada auto garazheerimine töökohal.

väikefirma, nagu mul. Firma on registreeritud mu korterisse. Siit lähen tööle ja siia tulen ka tagasi... :roll: Lihtsalt tohutu piin on seda päevikut pidada. Peaks vist ka käskkirja tegema, et erasõidud on keelatud, kui sellest piisaks :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Midagi praktilist ka
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 10:08 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 24 Veebr 2004 22:24
Postitusi: 339
Asukoht: Rohuküla
Hiid kirjutas:
Kas saaksid uuesti seletada, puust ja punaselt. Ma ei saanud midagi aru :lol: :oops: Mis asi see 4000/kuu on ja kuidas seda makstakse?

Tegelikult on 4000 krooni erisoodustuse maksu arvutamise alus, mitte maks ise. Täpne arvestus on järgmine:

Erisoodustuse tulumaks = 21/79 x 4 000= 1063
KOKKU: 4 000 + 1063 = 5 063.-
Erisoodustuse sotsmaks = 5 063 x 33% = 1671
Erisoodustuse käibemaks = 4 000/1,18 x 0,18 = 610

Riigile tuleb siis maksta boldiga summad. Seda juhul, kui ei täida sõidupäevikut. Selline erisoodustusmaksu arvestus kehtib siis sõiduautode kohta. Muude sõidukite (kaubikud, veokad jms.) puhul ei ole määratud 4000.- kroonilist maksustatavat väärtust, vaid erisoodutus tuleb maksta vastavalt konkreetse sõiduki turuhinna väärtusele (valdavalt sõiduki rendi turuhind)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Midagi praktilist ka
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Hiid kirjutas:
Herkki kirjutas:

Kuidas tõestada, et erasõite pole tehtud - pidada sõidupäevikut, kus kirjas spido järgi kirjeldustega AINULT ametisõidud, seejuures tuleb tõestada auto garazheerimine töökohal.

väikefirma, nagu mul. Firma on registreeritud mu korterisse. Siit lähen tööle ja siia tulen ka tagasi... :roll: Lihtsalt tohutu piin on seda päevikut pidada. Peaks vist ka käskkirja tegema, et erasõidud on keelatud, kui sellest piisaks :P
Äkki vähendab piina tahhograafi paigaldamine ja selle andmete kasutamine sõidupäevikuna. See eeldab jälle muidugi ülimat korrektsust aruandluses, sest tahhograaf registreerib teadupärast ju iga liigutuse. Lõppkokkuvõttes võib olla, et teeb kahju ja kasu ühepalju, ehk peale tahhograafi ostu- ja paigaldushinna minetamise muud efekti pole.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 22:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Veebr 2007 09:53
Postitusi: 109
Land Rover Discovery III on minu meelest üks parimaid pere/paadi veoke.
Kasutasin sellist 2 aastat ja olen väga rahul.
Paat Silver Star Cabin + käru = täismass 2t.
Sai käidud (paat sabas) Horvaatias ja Norras, sõidetut tuhandeid kilomeetreid mägi-ja kiirteid.
Lastud paati sisse sellistes kohtades kus
kellelegi pähe ei tuleks seda teha.
Õhkvedrustus, aeglusti, 7 kohaline,
tehase poolt suurim lubatud haagis - 3,5 t.
Aeglusti peaks olema igal maastikuautol, sest ideaalseid slippe ei leia kuigi tihti (ja mitte ainult selle pärast).
Praegu vean peret ja paati Defender 130 - ga ja mitte ainult paati, vaid ka küttepuid, liiva, kive, ehitusmaterjale, sõnnikut, ämma :shock: :lol: , aiatehnikat ja muud pere tehnikat ... :lol:
http://www.landrover.ee/est/galerii/2008/synnipaev08/andri/image56.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis autoga paati veate?
PostitusPostitatud: Neljapäev, 19 Mär 2009 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Kipper kirjutas:
Kulgur ei tohiks väga uimane olla (seni harjunud ca 200 hobusega) ja olgu rohkem sõiduautolik (suure osa kilomeetritest kogun linnas).


Ja vastuseks VIIS lehekülge hardcore offroadi jne :lol:

Niva fännidele: Nivaga olen kunagi 3 aastat jutti leiba teeninud :D Võib olla maastikul läheb, aga lumes oli see tegelane saast mis saast ja istus kinni every kell. Vähemalt sellisel kujul nagu ta tehase poolt ehitatud oli ja nende rehvidega kah.

Paadivedurist: mul väike paat ja väike auto. Mitsu Outlander sai just sellepärast ostetud, et Mitsu Space Wagon kippus veest välja sikutamisel hätta jääma ( esirattad ringi ja sidur rappuma). Ja just see vanem mudel, uus oli juba saadaval. Aga uus tundus vedruvanker ja vana selline sportlikum-särtsakam. Evo 50/50 nelivedu tal kah all ja sõiduomadused seega priima.
Tegelikult on Outlanderi taga ka üle 1000kg koormaid olnud :) (suletud territooriumil jah )
Aga päris keskmiseks paadiveduriks siiski CRD, Patrol,Pajero, Disco jne. Kui mugavus pole ülioluline , siis pigem hoopis kastikas. Lihtsalt merelt tulles on märga padajanni kahju auto salongi toppida. Kasti visates ei tekki muremõtte serva kah mitte.
Ise olen jõudnud hoopis järeldusele, et peaks olema komplekt: suur kastikas + väike odav öko sõiduauto ( Polo, Fabia, Ceed jne)

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Mär 2009 00:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 04 Mär 2004 16:09
Postitusi: 1212
Asukoht: Kiili metsas
Elas hiiumaal üks jääger kellel oli Niiva ja kes tundis hästi kohalike metsateid. Vahel tegi sellist vigurit, et öösel rahvast sõidutades lasi tuled ära ja sõitis... maitea vaistu järgi. Kord talvel sõitis teine jälle tükk aega ilma tuledeta. Rahval hakkas õudne käskis tuled jälle põlema panna. Aga tuled põlesid, hoopis lumi oli nii paks, tuled ei küündinud valgustama.

-------------------------
Nagu korduvalt tõestatud saab kuni 900 kg piduritega haagise vedamisega hakkama praktiliselt iga diiselmootoriga auto. Seda talvel, suvel, kruusateedel, kallasradadel jne. Küll aga kiilaspäisuse vastu aitavat kõige paremini Porsche.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis autoga paati veate?
PostitusPostitatud: Reede, 20 Mär 2009 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Mark kirjutas:
Ise olen jõudnud hoopis järeldusele, et peaks olema komplekt: suur kastikas + väike odav öko sõiduauto ( Polo, Fabia, Ceed jne)

Hea, et see niisi läits! :D
Kuigi Sa valisid pääle "siidi" välja küll täielised õnnetused omasuguste hulgas (just hinna/omaduste suhtes).
Ise sõidan ju igapäevaselt justnimelt kilomeetri/kuu/aasta mõistes superöko pisiautoga. Kuigi 44 kW on isegi tema sees rohkem kui küll ja linnas foorirallides jääb enamus isegi abikaasale jalgu, sõidaks parema meelega 123 Hj VTS'iga. See ongi väikeautode omamoodi suurim mõnu: järjekordne rullnokk või pisitillne on "kindel", et valge väikeautoga sõidab mingi töll, kes gaasipedaali asukohta ei tea ja sõita ei oska. Ja siis muutub selline tahavaatepeeglis täpiks... ka kiilasjääs külateel, rääkimata kurvilisest kiiruskatsest. Olgem ausad, mehed ei saa suureks ju kunagi, vähemalt mina küll ei plaani ;)

Aga siis on võimalus soetada omale mingi selline väikeauto, mis välimuselt petab ära igaühe, kes väga sügavuti autosid ei tunne aga "lüpsab" kõike muud, mis ei kuulu klassi "väga head sport ja superautod". Üks selline "täiesti tavaline" prantsuse elukas on F1 meeste poolt konstrueeritud 200 Hj Renault Clio III 2.0 16V RenaultSport ja justnimelt must, et külje- ja tagadifuuserid välja ei paistaks:
Pilt
Tohutult mõnus ja lisavarustuserikas turvaline väikeauto aga Sauga lühikest testimise käigus sõitsime sellega kiiremini (41,4 s), kui seda eales suutis vana Type-R, mis oli sinnamaani poest toodud masinate tipp. Muidugi on hind isegi tänase sula juures päris karm väikeauto jaoks, 320K. Kuid see on täislaksus masin.

Ja sinna kõrvale siis jälle kord testimiste tulemusena (ja läbi olen ma "katsunud" kõik täna turul olevad kastikad k.a. USA-raua, ainult uue 3,0-mootoriga Hilux on hetkel piinamata, 2,5 on jõuetu traktor) parim võimalik kastiauto turul just hinna/omaduste suhtes, Isuzu D-Max Double Cab 3,0 automaat. Sellise saab täna kätte 375K eest.

Seega saab 700K eest kätte sellise komplekti, millega on mõnus sõita, mis rahuldab peaaegu kõikmõeldavad vajadused ja millega võib minna mistahes toimuvale rahva autospordiüritusele omas klassis (2WDS ja Turist) esikohta nõudma. Kui selline asi oleks eesmärk omaette...

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Mär 2009 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 17 Mär 2007 00:02
Postitusi: 731
Asukoht: Muuga
no kui prantslane võtta siis peaks neid masinaid kaks tükki võtma, üks sõiduks ja teine kohe varuosadeks. mul hoovis seisab üks sidrun mis oskab laguneda ka ima sõitmata. samas on läbisõit pea olematu. lisaks on prantslastel tore kild see, et nad pakuvad kahte aastat garantiid väites, et head autod ei vajagi rohkem. samas selle kahe aasta jooksul oled iganädalane külaine hoolduses

_________________
kas osta jaht suvila asemel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Mär 2009 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Veebr 2004 22:53
Postitusi: 376
Asukoht: Harju jälle
kas 3,0 outback peab vastu 3tonnise koorma vedamisega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 20 Mär 2009 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
vuss kirjutas:
no kui prantslane võtta siis peaks neid masinaid kaks tükki võtma, üks sõiduks ja teine kohe varuosadeks. mul hoovis seisab üks sidrun mis oskab laguneda ka ima sõitmata. samas on läbisõit pea olematu.

Vabandust aga see sõltub vaid ja ainult omanikust! Minu Sidrun sõidab ilma ühegi probleemita 4.jaanuarist 2001, kohe saab 150K ette ja ainus tõsisem remont on olnud kompakttagasilla laagrite vahetus, mis on nende kulumaterjal. Ja seegi selle pärast, et olen oma Sitikat koormanud sadade kilode ehitusmaterjaliga. Piduriklotsid, 10 esitule pirni, õlivahetused, esiamordid, sidur ja šarniirid ei kuulu mõiste alla remont. Muuseas, kogu selle aja hoolduse ja remondikulu ilma tagasilla tegemiseta (8000 läks) on olnud alla 20000 krooni... ja aastane liikluskindlustus maksab 640 krooni!
Seejuures olen selle autoga teinud ~11000 km (ehk peaaegu 10% kogu läbisõidust) Talverallide radasid ehk sõitnud seal, kuhu 90% mittekohalikke elanikke ei satu, lisaks kiiruskatsete testimised mitte kõige aeglasemal moel. Selleks talveks ostsin esimest korda uued talverehvid (500 tk), uued suvepapud samas hinnaklassis tuleb ka soetada.

Ehk ei tasu prantsuse autosid a'priori maha teha. Ahjah, Bugatti Veyron on ka prantsuse auto!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Viimati muutis PriitV, Reede, 20 Mär 2009 14:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group