Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 308 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Amfiibauto
PostitusPostitatud: Reede, 24 Juun 2011 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1234
Asukoht: Rammu / Kopli
Avastasin keri kaamerat vaadates, et maastur bontoonidel kerile sõitnud :) Kas keegi teb rohkem antud isendist pajatada?

Pilt

Originaal: http://peep.prants.ee/images/24-06-2011_18-05-06.jpg

Ning google abiga ka omanik leitud :) http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2011 ... derID=2192


Viimati muutis kussu, Kolmapäev, 29 Juun 2011 13:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 27 Juun 2011 08:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 23 Jaan 2006 15:30
Postitusi: 242
Asukoht: Maailmameri
Viimases TM-s oli sellest masinast artikkel. Tundub, et on oma käiguga Kerini sõitnud.

_________________
You must then know the sea, and know that you know it, and not forget that it was made to be sailed over. J. Slocum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 27 Juun 2011 08:19 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 16 Mär 2004 16:05
Postitusi: 377
Asukoht: Maakera
Õnnestus liikluses seda elukat näha
http://www.amphibear.com/

Kas see peaks siis korraga nii autode kui paatide registris olema?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 27 Juun 2011 08:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 23 Jaan 2006 15:30
Postitusi: 242
Asukoht: Maailmameri
Tekkis sama küsimus. Mootor tal ju üsna võimas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 27 Juun 2011 08:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1234
Asukoht: Rammu / Kopli
Keril käimine blogi kujul ka siin olemas http://www.amphibear.com/asuv/tests/ker ... 25june2011


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Juun 2011 17:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2004 22:33
Postitusi: 197
Asukoht: ei ole enam Tallinn
ullar kirjutas:
Tekkis sama küsimus. Mootor tal ju üsna võimas.


Tegemist on amfiibautoga. Ehk siis ei pea olema kahes registris. Aga ma kujutan juba ette, et veepolitsei satub päris korraliku segadusse, kuna see asjandus ei mahu kuidagi etteantud ja tuttavatesse raamidesse.
Maanteeamet alguses keeldus üleüldse seda asja menetlemast, sest see ei mahtunud kuidagi nende raamidesse. Nii et nalja saab veel.

Tegime ühe prooviringi ka ümber Keri saare. Täidsa imelik. Istud autos ja keset merd. Kiirus on tal vahemikus 5-10 sõlme. Ning jõuülekanne mootorist vintidele on hüdrauliline. Selline omapärane prototüüp amfiib.
Arvestuslik loojumisnurk on 55 kraadi. Lainetuses käitumist pole veel testitud.
Järgnevaks võiks plaani võtta sõidu Ahvenamaale näiteks :D


Manused:
Faili kommentaar: proovisõit ümber Keri.
vaade_autost_kerile.JPG
vaade_autost_kerile.JPG [ 89.57 KB | Vaadatud 6223 korda ]

_________________
Ribster
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Juun 2011 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Ribster kirjutas:
Aga ma kujutan juba ette, et veepolitsei satub päris korraliku segadusse, kuna see asjandus ei mahu kuidagi etteantud ja tuttavatesse raamidesse.


Seal "raamides" on mõiste "erikonstruktsiooniga veesõiduk", neid ei registreeritagi.

Tsiteeri:
Väikelaevana ei käsitata võistlusspordiks ja treeninguteks kasutatavat spordialaliidu poolt vastavalt märgistatud veesõidukit (näiteks jett, purjelaud, purjejaht, võistluspurjekas jms) ning primitiivse konstruktsiooniga veesõidukit (näiteks ruhi, ruup, lodi, süst, kanuu, vesijalgratas jms) ja erikonstruktsiooniga veesõidukit.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Juun 2011 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 09 Dets 2005 09:36
Postitusi: 382
Asukoht: Muhu
Siinkohal oleks paslik selle projekti kajastamiseks naljateemast küll väljuda ja eraldi teema luua...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Juun 2011 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1234
Asukoht: Rammu / Kopli
Äkki Kippri härra tõstab alates minu postist uueks teemaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 29 Juun 2011 11:46 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2452
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
kussu kirjutas:
Äkki Kippri härra tõstab alates minu postist uueks teemaks?

Tõstetud.

_________________
Tallinn SAR; foorum.kipper.ee; EvelynIII


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 14 Aug 2011 01:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 13 Apr 2004 19:23
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn/Soome
Siin on mõningaid teemasse sobivaid pilte, kui kedagi peaks huvitama
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=91418


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Amphibear
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Nov 2011 09:16 
Eemal

Liitunud: Reede, 04 Nov 2011 17:31
Postitusi: 10
Rõõm näha, et minu ehitatud amfiib huvi pakub. Üks palve, ärge liiklusohutuse huvides sõidu peal pildistage, kodulehel http://www.amphibear.com on pilte küll!

Amfiibisõiduki loomine algas nagu ikka, lapsepõlveunistusest. Esmalt sai ATV-le ujuvust lisatud (oli taskukohasem). Kuna üks Kanada müüja tundis tõsist huvi, tuli toode teha universaalseks ja patendiga kaitsta. Kahjuks kadus Kanada huviline ära ja USA-s ka asi vedu ei võtnud. Võimalik tootmishind tuli nii kallis, et poleks ostjaid kuidagi leidnud. Samas unistus korralikust amfiibist oli ikka täitmata. Nii sai ette võetud auto arendamine amfiibiks. Kõigepealt 3D projekt. Aga küsige mõnelt masskauba tootjalt nende jooniseid või muid sisulisi tehnilisi andmeid, lihtsalt ei vastata. Ehk, siis tuli lisaks joonestamisele ka hakata detaile ostma ja mõõdistama ja kuidagi neid oma joonistega kokku sobitama. Paari aastaga sai vajalikud detailid hangitud ja tegelikkuses kõik kokku sobitatud. Muidugi on ühe sellise sõiduki arendamine nii pikk jutt, et tavapärasesse postitusse ära ei mahu.

Valmis amfiibi üle olen ise õnnelik, aga tootmiseni see kindlasti ei jõua. Saksa bürokraadid on euroliidus kõvasti vaeva näinud, et oma autoturgu kaitsta ja nendest nõuetest üksikmudelina kuidagi veel vingerdab läbi, aga seeriatootena sellisel kujul ta läbi ei läheks. Mõtteid muidugi on, aga finantsjõudu oma tootmisbaasi rajamiseks mitte. Selle asemel rajasin isetegijatele mõeldud roostevaba kauba poe http://www.dutyhook.eu, et teistel arendajatel vähemalt kinnitustarvikud koos mõõtude ja kaaludega käepärast oleks.

Vormistusliku külge käsitlevad eelnevad postitused korrektselt, tegemist on ühelt poolt ümberehitatud autoga ja teiselt poolt eriotstarbelise veesõidukiga (paadimaksu maksma ei pea ja varustus on oma vastutusel). Kasutan ohutusvarustust C ja B kategooria paadiga võrreldavalt, vastavalt plaanitud sõidule. Heitgaasi jm nõuded on keskmiselt autodele karmimad kui paadimootoritele nii, et piisavalt keskkonnasõbralik on ta ka. Toyota ise lubab originaalis sõidukile 0,7m sügavust veetakistust läbida nii on vettesõidul kõik õlid ja vesi mõlemad eraldatud ja kaitstud.

Natuke kasutamisest. Vetteminek ja väljatulek on tunnine tegevus. Ühe nupuvajutusega veest maale või maalt vette ei saa. Eelkõige võtavad aega igasugused ohutusega seotud muudatused nagu kinnitused, tähised jt erisused vee- ja maasõidu vahel. Raami liigutavad elektrivintsid, et ka mootoririkke korral oleks võimalik asendit vahetada. Vees veab edasi auto enda mootor üle hüdraulika. Taga on kaks pööratavat ja ülestõstetavat Mercruiser sterndrive ajamit. Vettesõiduks vajab madalt liivast kallast. Nagu iga veesõiduk kardab ka Amphibear vees olles kive. Ideaalsetes tingimustes piisab vettesõiduks 0,4m sügavusest. Kiirus on vees kuni 8 sõlme, mõistlik cruisimise kiirus on ca 6 sõlme. Lainet kannatab hästi (niipalju kui seda seni saanud on).

Küsige julgesti juurde.

_________________
www.dutyhook.eu
roostevabad tarvikud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Nov 2011 23:39 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 09 Dets 2006 16:57
Postitusi: 83
Kas datsun ära ei roosteta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Nov 2011 13:38 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Talvel tänaval sõites saab masin palju hullemat soola, kui meie magedas Läänemeres.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Nov 2011 15:09 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Valmet kirjutas:
Kas datsun ära ei roosteta?


1. Datsun roostetab silmapilkselt ära :lol:
2. See pole Datsun :cry:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 308 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group