Tere
Jätkame oma tegemistega. Kõik puitdetailid said 3x õlitatud ja 5x lakki. Ise olen tulemusega igati rahul.
Järgmiseks tuli ära mahutada ja paigaldada kütusepaak ( 70l ). Vana paak oli vaid 24l ja sellega sai sõita ca 60km (gaas põhjas ja sileda veega). Paagile sobis vaid üks koht ja see on vasakul istme all.

Kuna ruumi oli väga vähe, siis ilmnes järgmine probleem... põlv ei mahu ära!

Iste oleks põlve katki vajutanud. Hydroscand aitas hädast välja. Leidsid madalama põlve.


Täiteava/kork koos tuulutusega läks ahtrisse. Tuulutus on pritsmekasti küljepeal.


Järgmiseks said mõlmad konsoolid külge kruvitud ja hakatud vaatama kuhu ja mis, ära mahub.
Vasaku konsooli sisse ehitasin baarikapi, kuhu mahub ära 4 erinevat pudelit.


Parema konsooli sisse läks peaaegu kogu elekter. Kaotasin ära kõik wago klemm ühendused. Asemele tulid pressitavad ja termokahaneva rüüsiga ühendused. Iga seade või tuli läheb läbi kaitsmeploki.

Konsoolid paigas.

Sõidumugavuseks sai valitud Uflex trimtabs.



Trimmiga muidugi kaasnes uus mure... redelit pole. Kuid Osculati katloogist sai leitud ahtritrapp, mis ulatub üle trimmlaba ja selle külge läheb redel, kuid see on tuleviku teema.
Vööri paigaldasin prožektori/töötule LEDbari, et kui pimedas vaja silduda või slipil toimetada, siis on valgus olemas.


Hiinast sai tellitud uus lülititeplokk (6 lülitit, 12v pistikupesa, 2x usb pesa ja voltmeeter). Selle pilt juba eespool olemas.
Kuna Hiinlased olid oma süsteemi lihtsalt ja vähe odavamalt teinud, siis tuli see kõik ringi teha (3 kaitset 15A, 6 lüliti peale. Ja lülitid töötasid vale pidi). Iga lüliti läks oma kaitsme alla ja vastavalt võimsusle ka õige kaitse.
Kohale jõudsid istmed ja madratsid uute katetega!

Järgmiseks sai külge uus plotter/kajalood Lowrance Hook Reveal Tripleshot 9". Ja uus ning uhke puidust rool, mis istub sinna paati nagu valatud.

7.05 sai lõpuks paat komplekteeritud ja oli aeg garaažist välja ajada.

Esimene sõit sai tehtud 9.05 Virtsu-Kübassaare-Virtsu. Nagu oleks uue paadi saanud. Tagasi tulles oli laine ca 0,4-05m ja kiiruseks ca 20Kn. Trimm teeb imesid.
Paar pilti sisust.




Homme viin paadi Viimsisse, kus Kalastus ja Paadipoe mehed ühendavad ära akulaadimis süsteemi. Paigaldasin 2 akut - 55Ah aku ainult käivituseks ja 100Ah toimetab kogu ülejäänud süsteemiga (muusika, plotter, tuled). Vahele läheb Victroni Isolaator, mis hoiab akude laadimise eraldi. Kui see tehtud, siis tuleb kaldavool ära ühendada.
Olge muhedad!