Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juun 2012 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Su jutt tundub loogiline aga hirmutav. Otsest nätakat pole kiil saanud. Aga ma pean masti püsti ajades mastiliigendist kiiluploki lahti laskma alati kui mastiga vees jahmerdan. Seda juhtub 3-4 korda hooajal. Sel hetkel on kiil vabalt järvepõhja mudas. No kui ma siis paati pidi kõnnin, eks ta kuigipalju murib, aga ma ei usu, et drastiliselt. A mine tea. Ja eelmine aasta hooaja lõpus tuli paar korda Emajõe suudme kailt ära minnes mingit sealset salakivi kraapsata. Enda pilgul ei tohtinuks see saatuslik olla, sest kraaps oli nõrgalt tuntav ja laev läks üle, ei jäänud kinni. Samas jama algas just peale seda selle aasta hooajast peale.

Mis siis saab? Treila peale, kiil alt ära ja kaevu tudeerima? Ehk märkab midagi ja annab väljastpoolt plätserdada. Seest ligi ei pääse, selleks peaks kogu interjööri mängu laiali lammutama, mida ma ilmselelt tegema ei hakka. Kaev on ka ju kahekordne. Tegelik põhi ja sisemine nn mööblikate. Vahe neil on paar senti.

Aga kui poltidest rääkida, siis kuidas neile läheneda? See toorkumm on ilmselt suht lollikindel. Huvitav kas sinna marine sealant glue'd tohib otsa ajada. Too eeldab justkui, et polt ei liigu grammigi, sest kuivab tardunud kummiks. Originaaltatt tundus sellega võrreldes paindlikum ollus. Usun üldjuhul, et polt oma pesas peabki olema nii kinni, et ei liigu. Ehk siis veerand vinti peale? Krt ligi ei pääse ja too peab siis olema mingi 50+ võti. Peamutter on päris isane nimelt.

Korra mõtlesin, et tõmban ta veest välja, roogin õrnad jupid seest välja ja lasen veeliinini seest vett täis. Siis vaatan väljast, mis kohast tuleb. On see väga loll mõte? Arvatav leke peaks ju töötama mõlemat pidi.

Et kes selle teemaga on kokku puutunud, oleks teretulnud nõuhau.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juun 2012 11:31 
Eemal

Liitunud: Reede, 03 Apr 2009 21:25
Postitusi: 18
Asukoht: Haapsalu
Minu Albinil on need poldid tihendatud rasvanööriga(vene ajal tihendati veekraani võlli sellega).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juun 2012 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 10 Apr 2005 15:29
Postitusi: 94
Asukoht: Tallinn, Haapsalu, Topu
Saatsin sulle PS. hommikul, äkki läks valesse kohta

_________________
Kuulan mida targemad mehed räägivad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juun 2012 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 15 Okt 2010 11:33
Postitusi: 392
Ehhehee!
Vaata Merisea teemat, seal on lahendus lausa piltidega illustreeritud :)

Ehk siis, mida mina kahtlustan:
Kiilu poltide vahelt ei tule tegelikult suurt midagi, sest need on nii kuramuse kõvasti kinni! Kiilu ära võtmine ja tagasi panemine on selline jändamine, et anna olla! See hall kleepuv löga on ilmselt mingi valmistamisaegne Rootsi mögin, Merisea põhjal küll väga veekindel. Las see olla. Kui tahad järgi vaadata, on ju kiilu poldid kenasti näha, ahtripoolse jaoks (see, mille otsas kiil ripub) pead küll katte maha võtma, see on ju võimalik. Vööripoolne paistab koialusest august.

See paat on ehitatud nii, et kõigepealt on eraldi tehtud valmis kiilukaev, alumiiniumtugevdustega külgedel ja ca 15 cm äärtega, mis on sisuliselt vastu põhja. Seejärel on see kiilukaev uputatud kerevormi sees olevasse gelcoati kihti. Sellest ka kohatine 5mmgelcoati paadi põhja all. Seejärel on kere lamineeritud jõnksuga kiilukaevu külge ja peale.

Kardan, et tegelik põhjus on kiilukaevu ja kere ühenduskohas. Seal tekivad mikropraod, merevesi pääseb sisse, tekib osmoos ja sööb augud sisse. Pärast Merisea põhjaparandust on pilss igatahes täiesti kuiv.

Kuidas tüüri ühedus kerega on?
Kuidas on kokpiti tühjendustorud? Mõlemad on vist küll peal pool veeliini, aga väikese lainega võib sealt ikka vett sisse tulla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 21 Juun 2012 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Sander:
Ei saanud jah su sõnumit kätte. Aga huvi oleks küll, et ehk tead salarohtu.
Sa ju tunned Merelinnu hingeelu. Kehtesta mingi side kui viitsid.

Täna leidis konsiilium kohapeal, et suurima tõenäosusega on siiski süüdlaseks käändkiilu polt. Asun kohe peale jaani selle versiooni kallal tegutsema.

Kuna kere nr on kõigest 99 (out of ca 400), siis olla tegu väga kõva plastiga, mis ilms isegi mitte Rootsis vaid veel Taanis on kokku plätsitud. Ajalugu nimelt väidab, et esimene aasta toodeti neid seal ja kered olla olnud alguses kõvemad. Ühesõnaga levis arvamus, et kaev on viimane, mille üle konkreetsel isendil pead valutada. Aga eks elu näitab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: albin 57
PostitusPostitatud: Reede, 22 Juun 2012 21:49 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 29 Mär 2008 10:09
Postitusi: 27
Bazant II lekkis hoopis treileri peal,kui maapeal seisis,kevadel sai mitu korda pumbatud,aga ega aru küll ei saanud kus kohast :(


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group