Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 14 Okt 2011 09:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mark kirjutas:
/.../
Sorimisest treilale: rihmad jah esipollaritest viltu tahapoole ja tagapollaritest viltu ettepoole. Aga mitte niipalju kui võimalik vaid mingi hinnanguliselt 25....40 kraadi. Siis on liikumahakkamise puhul nii, et rihmad suruvad liigutamise peale paati vastu treilerit. Esipukk ei kao vast kuskile minema, aga kui rihmad paati alla ei vea siis võib paat üle esipuki tulla. Vöör on ju üldjuhul ilusti kaldus.
Oleneb vintsipukist, kas kestab või mitte. Olen näinud selliseid pukke, mis koosnevadki mingist alusele kaldu keevitatud 25x50 nelikanttorust, mille otsa siis vints on istutatud ja mis juba vintsimise käigus läbi painduma kipub. Selline nüüd selga tulevat paati küll kinni ei pea, eriti, kui paat ise juba tonni jagu kaalub. Oma väikse paadi treilale tegin x-kujulise vintsipuki. Sai vist veetavat paati silmas pidades vähe ülemõõduline, aga kuna pukk ise kaalub lõppkokkuvõttes ainult mõned kilod, siis parem üle- kui alamõõduline.

Koormarihmade koha pealt niipalju, et kui rihma ots ja teiselt poolt pinguti on pandud lihtsalt ümber treila raamitoru, libiseb see viltu pandudna lõpuks ikkagi otseks ja arusaadavalt ka lõtvub (ning kaob poole tee peal ära, kui ei märka). Selleks, et rihma viltu panna, peab selle äralibisemine olema paadil pollari vms abil välistatud ja treila peal tuleb rihm panna kas kinnitusaasa või ümber raamitoru sellisesse kohta, kus on tema libisemahakkamine välistatud. Kui sellist võimalust pole, siis on mõistlikum koormarihm täiesti otse panna. Otse pandud ja pingul rihm hakkab paati nii pidurdades kui ka lolli moodi gaasi andes tugevamalt treila vastu vedama. Efekt ei ole küll ehk nii võimas, kui viltu pandud rihmaga "õiges" suunas mõjuva jõu puhul, kuid on siiski täiesti olemas.

Aga sry offtopicu eest. Kipperihärra võiks äkki selle paadikinnitamise jutu omaette teemaks eraldada. Läheb vist ohutuse alla?

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2011 10:39 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Juun 2011 20:57
Postitusi: 120
Nii nikerdame edasi. Eile saabus siis tellitud starteri solenoid. Peale vaadates oli päris õige asi....

Pilt

.... aga külje pealt vaadates on ikka täidsa vale tükk :?

Pilt

Tundub nagu oleksid kiired kollased käed unustanud ühe liigutuse teha või oli vajalik stants õigel hetkel rivist väljas. Nüüd ei teagi kas lähen poodi tagasi pahandama või vaatan sinna mingid puksid alla.

Suurest kärsitusest kruttisin puldi kah paadi külge, las olla midagi uut kah selle loo juures :D

Pilt

Kõik muidu tip-top aga trossid on vähe pikad. Ei tea kas neid lühemaks ka teha kannatab? Või peab uued ostma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2011 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 04 Aug 2008 13:48
Postitusi: 126
Trosse vist suht jama lühemaks teha.Äkki saab mõne lisa "kurvi" sisse teha.Muidugi pärsib see trossi liikuvust. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2011 14:13 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 282
No, selle pisikese solenoidi jalgade kõrguse probleemi pärast ei maksa vast asja tagasi saata, roostevaba või messingust paksem seib alla ja korras. Sellist paksemat rst seibi nägin näit. Bauhausi paaditarvikute poldiletis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Okt 2011 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Pane vana solenoidi mutrid või seibid, vastavalt ette nähtud kõrgusele, alla. Pole kuhugi enam vaja minna.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Okt 2011 22:56 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Juun 2011 20:57
Postitusi: 120
Ehee värvimehed helistasid täna ja käskisid oma kola ära tuua. Päris äge sai 8)

Pilt

Pilt

Pilt

Arvestades lähetematerjali olen mina rahul. Nüüd tuleb siis veel sobiv disain leida ja see kleepsumeestele saata. Peale kleepimist tuleb veel üks kiht lakki ja poleerimine. Niisiis, kel on pakkuda häid ideesid kuidas mootorikate ära ehtida siis ärge hoidke neid endale!

Täna sai ka vint ette võetud.

Pilt

Kas säärane vint kannatab veel kasutamist? Mis nende karvaste servadega teha? Maha viilida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Okt 2011 07:44 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 282
üle keevitada ja lihvida, mõistlik oleks ennem vindi serva profiili järgi sabloon teha ja selle järgi lihvida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 09:41 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Juun 2011 20:57
Postitusi: 120
Bfff starteri remont läks täiega vett vedama. Uued magnetid said tellitud ja sisse liimitud aga kogu rõõmu jätkus umbes 10ks minutiks. Siis põles rootor maha.... ilmselt olid seal juba enne lühiskeerud sees aga minule kättesaadava tehnikaga neid välja ei mõõda. Uus starter tellitud, kui õnne on siis saan selle järgmisel nädalal kätte.

Vahepeal sai M$ Painti kasutades "photoshoppi" tehtud:

Pilt

Nüüd peab kleepsu valmistajatele ülesande kätte andma 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 10:04 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Ma olen oma 2 mootorikatte kleepsud lasknud teha Tallinnas Bluegroup nimelises ettevõttes. Viisin pildid vanadest kleepsudest ja nende järgi tehti uued. Kleepsud panid ise peale ka ja väga hea töö sai tehtud. Pärast lasin veel lakiga üle ning poleerisin. Maksma läks kleepsutöö 500 vanaraha. Individuaaltöö eest ei pidanud seda hinda paljuks, kuna kleepsud taastati originaalivääriselt.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 10:11 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Pilte ka taastamisest


Manused:
Faili kommentaar: Siin enne mootorikatte taastamist
IMG_3399.jpg
IMG_3399.jpg [ 439.52 KB | Vaadatud 4190 korda ]
Faili kommentaar: Siin pärast taastamist
IMG_3415.jpg
IMG_3415.jpg [ 463.77 KB | Vaadatud 4194 korda ]

_________________
Made in Sweden
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Dets 2010 13:47
Postitusi: 211
Smithers kas kaane renoveerimisega kadus ka 5 hp? ;)
Ma siis küll enda mootorikatet küll renoveerida ei tahaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 13:00 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 282
Eks 35hp´d on natuke üle 25kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 04 Aug 2008 13:48
Postitusi: 126
Mul oli ka eelmine 35 hp mercury, ning paar korda kontrolliti ja ei tehtud miskit.Kuigi mainiti ,et "seaduse järgi" peaks nagu karistama. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Okt 2011 14:38 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Eks sellepärast see renoveerimine ka ette sai võetud... korra taheti emajõel ka selle paari üleliigse kilovati pärast turja karata. Ma siis kaotasin need kilovatid ära :lol: . Nüüdseks seda muret enam pole ja load käes.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 27 Okt 2011 16:15 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Juun 2011 20:57
Postitusi: 120
Hmm selle deforseeritud mootori pildi pealt hakkas mulle hoopis silma mingid poolkõvad trimmi plaadid. Kui ma ei eksi siis on need "automaatsed"? Kas nende kasutamisest tuli ka mingit effekti? Või olid lihtsalt moe pärast? Huvitav kas nendel on ka mingit eelist hüdrofoilide ees :roll:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group