Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Nov 2011 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Saatsin VTA-le pärimise asja kohta.
Eks näis, kuidas asjad arenevad.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Nov 2011 14:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Dets 2010 13:47
Postitusi: 211
Minul läbikäidud tee. Samuti mingit silti kuskil polnud. ARK saatis VTAsse. Läxime paadiga sinna, näitasime ette. Koos VTA istusime ja lappasime kataloogi ja otsisime väljanägemiselt sarnase paadi ja selle andmed ka passi pandi. See inimeste arv, mis soome passis, selle võid eestis kohe ära unustada. Minu paadil oli 8 in. soome passis. Eestis lubati 5.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Nov 2011 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Eks näis, tootja nn. kodukal on ka et lubatud inimeste arv 8, nii palju ei soovigi, saaks 6, siis oleks bro, kuuele on seal ruumi küll.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Mär 2012 16:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Nonii, nüüd siis arvel, lõpuks kujunes asi lihtsamaks, kui arvasin, taluda tuli vaid ARK pikka järjekorda.
Eelpool oli juttu, et mitu inimest paati/passi saab, siis 8 inim(me)est sai passi ka, nii nagu sommide passi kirjas oli. Mootorit anti eriti uhkelt, aeti vist kilovatid ja HP-d kuskil segamini, ehk tulevikuks varu on parasjagu niipalju, et peale võiks nüüd nagu kruvida pea 2x võimsama mootori, kui hetkel on.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 08 Apr 2012 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Oleksin huvitatud treilerist sellele paadile, strateegilised mõõdud 6,5m ja ca 1400kg, ei pea olema registrikõlbulik, kuna meri lokusb akna-all.
Võib vabalt olla ka midagi sellist mis üldse töökorras ei ole ja mida annaks nn. sadamatreileriks ehitada-kohendada.
Tasuta ei taha, aga uue hind tundub pisut liiga krõbe.

Privaatsõnumi võib saata, kui kellelgi midagi sellist pakkuda oleks.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 08 Apr 2012 13:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
üks pilt paadist ka vahelduseks.

Siin veel talverüüs, aga nüüdseks sisuliselt ootamas põhjavärvi ja vettelaskmist.


Manused:
paat.jpg
paat.jpg [ 379.65 KB | Vaadatud 3863 korda ]

_________________
Janek
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: esimene sõit
PostitusPostitatud: Pühapäev, 29 Apr 2012 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Nonii, NV-l sai paadi siis vette ja täna esimene proovisõit, mis ei lõppenud väga hästi: Mootor suri peale ca 5nm välja ja lootusetult, käivitamine ei andnud lootust ka mitte. Viimased 20-30 sek justkui poos kinni, tõmbas pöörded maha, alguses justkui tunne, et ei saa kütust kätte, ca 3-5 minutit varem korra hoiatas samamoodi, aga siis võttis pöörded uuesti üles ja sõitis edasi, kuniks...
Olgu mainitud, et eile tiksus kenasti pea tunnike sadamas, kenasti töötas, ja paar päeva varem sai talveunest äratatud ja ka töötas kenasti, kuigi käimasaamine võttis aega.

Kuna ilm ilus siis läks koos 5 aastase pojaga suuremaks remondiks keset merd:
Küünlad maha, kas säde on, justkui oli, väike säde, aga viimati sai 20 aastat tagasi mosse (igapäevasel) remontimisel küünlasädet kontrollitud, meenus et toona oli justku erksam ja tugevam, aga kes neid mootoried siis tänapäeval teab, seega esialgu see mõte maha maetud, väike säde nagu oli.

Järgmine kütuse(vee)filter, tühjaks, puhastatud, äkki talvel liiga palju vett paaki kogunenud ja nüüd lõi süsteemi umbe? Süsteem ilusasti kokku, täpselt ju ei saa aru, kas kütust peale saab, küünlad polnud eriti märjad peale mitmekordset käivitamist, aga samas "rutskat" sõtkudes viskas kenasti kütust? Kütus on justkui olemas, kõik ühendused peavad...

Mitmed proovimised, aga jätkuvalt ei luba ka mitte...

Küünalde juurde tagasi, sealt edasi jagaja juurde. Kruvid lahti ja järsku kukkus üks jagaja küljes olev "kõrv" kuskile mootoriruumi...
Tuli välja et see oli tõenäoliselt süütenurga sättimisel puruks toksitud ja siis tagasi liimitud, samas sedasi liimituna töötas see eelmisel sügisel ja tänavugi oma 1,5h?

Kuna see oli ainuke nn. viga, mis hetkel õnnestus tuvastada, siis küsimus targematele, et kas selles võibki viga peituda, miks nii ootamatult mootor välja suri ja enam peale seda ei lubanud ka- tagus niipalju üle, et korralikku sädet ei suutnud küünaldele anda?

Siinkohal siis veel üks küsimus: Kuskohast otsida komplektset jagajat Volvo Penta 250/SP mootorile, kas seda on võimalik ka kuskilt Eestist leida - ühtib see mõne muu Volvo mudeli jagajaga?

Pilt jagajast lisatud

Loodan teie abile!


Manused:
IMAG0031.jpg
IMAG0031.jpg [ 190.49 KB | Vaadatud 3866 korda ]

_________________
Janek
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: esimene sõit
PostitusPostitatud: Pühapäev, 29 Apr 2012 20:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
teinlum kirjutas:
Nonii, NV-l sai paadi siis vette ja täna esimene proovisõit, mis ei lõppenud väga hästi: Mootor suri peale ca 5nm välja ja lootusetult, käivitamine ei andnud lootust ka mitte. Viimased 20-30 sek justkui poos kinni, tõmbas pöörded maha, alguses justkui tunne, et ei saa


Täpselt sarnase kirjeldusega teema, oli mul ühe 5 aastat seisnud ja kap remondi läbinud 50 hp päramootoriga..

Õlisid vahetasin 3 korda... 2 tundi töötas ... ca 20 -30 % koormusel kai ääres.

Ja Pirita muulide vahelt mina välja ei jõudnud .... Kokku jooksis täis koormusel...

Loomulikult läheb mootor ka peale tillukest (minut kaks) jahtumist uuesti käima, kuid pöördesse ta enam minna ei tahtnud.

Avamisel selgus, et vändas sees, olid õli kanalid kinni oksüdeerunud.

Edu avamisel-avastamisel..

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 29 Apr 2012 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Tere!

Ma loodan, et asi nii hull ei ole, ringi veab kenasti, aga mitmete nn. ürituste järel ka mitte ei turtsunud, ja isegi siis, kui sai kütust otse karbussi kallatud, samuti, kui mootor oli jahtunud - mitte piuksu ka. Lisaks eelpoolmainitule sai ka klapikaas maha krutitud merel, et ehk klapid kinni, nookur viga saanud vms, aga kõik tundus väga ok korras (kui välja arvata kummaline surve ühes silindris, mida varem polnud kohanud: küünla väljakeeramisel lõi surve sisisedes välja...
Siinne postitus on juba minust kompetentsemate inimeste kõnesid toonud ja nõuandeid.

-Ja üks tees on see, et kuigi jagaja ise on viga saanud ja , siis ehk võib olla tegemist hoopis süütepooli rikkega? Seda küll ei testinud, et mis sealt poolist välja tuleb, aga selge on see, et küünlal oli ikka väga nigel säde ja kui mootor ei piuksatanud ka erinevate testide peale.
Kas küünla valik võib süütepooli mõjutada, mingid eriti "huippu" küünlad sai kevadel peale kruvitud, kurnavad süütepooli ära, kas süütepooli rike tavaliselt leiab aset nii "sekundi pealt", või pigem aegamööda?

Igatahes esialgne plaan on kogu süütesüsteem korda saada/renoveerida, kui see tulemust ei anna, siis üks asi on vähemalt täies ulatuses välistatud.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 30 Apr 2012 08:12 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
Süütepooli rike avaldub tavaliselt just sekundi pealt. Enamasti lausa nii, nagu oleks süüde sõidu pealt välja keeratud, mis ju tegelikult juhtubki, kui pool lühisesse jookseb.

Aga edu otsimisel, minul käitub üks kuivamaamootor sarnaselt - kogu elekter on testriga üle mõõdetud (pinged/takistused normis), karpa on regullis, klapid-nukkvõll-süüde (nii ajastus kui kontaktivahe) samamoodi. Bensupumba tootlikkus on 5+ ja kompressiooni jääb vaat et ülegi. Aga ei luba kah mitte. Ja siis vahest korraga täiesti arusaamatutel hetkedel leebub, läheb käima ja töötab nii nagu varemgi (teise käiguga kannatab veel asfalti "joonida"). See jutt oli siis lohutuseks mõeldud, et ehk sinu masin nii jaburalt ei jonni.

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 30 Apr 2012 11:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
mosse kirjutas:
. See jutt oli siis lohutuseks mõeldud, et ehk sinu masin nii jaburalt ei jonni.


Sarnaselt jonnival toimis diisel .... kui vända otsas paiknev hammasrima kiil loksuma hakkas.. ja automaagiliselt null ringi ujus...

kord toimis, kord ergas, kord loid, vahest ei taha minna käima...

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 30 Apr 2012 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
igatahes plaan siis hetkel süüte osa toimima saada, siis saab jupi kaupa edasi likuda kui see tulemust ei anna.
Mõtlesin, et püüan testimise tarbeks korra veel selle jagaja kokku liimida, et ajas pisut võita.
Uus süütepool, igaks juhuks kommutaator, jagaja kokku ja peale, kui see paadi turtsumapaneb, siis ehk mõtekas korralik jagaja otsida, peamine, et saaks veale kiiresti jälile.
Tänud Mosse ja Peeter, et viitsisite kaasa mõtelda, loodan, et põhiviga on ikkagi süütepoolis, see oleks lihtsaim lahendus...

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Mai 2012 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Viga oligi lihtsam, kui esialgu oleks võinud arvata:
Süütepooli ja kommutaatori vahetus ja mootor oli nn. paugupill.
Eks pisut vajab ehk veel näppimist ja seadistamist, aga muidu kõik ok.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Mai 2012 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
Sehr Gut! AGA, selle haige jagaja vahetaks ma ka ikkagi mingil hetkel kindlalt ühes tükis püsiva vastu välja...

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Mai 2012 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 287
Asukoht: Juminda
Hetkel sõitsin temaga lausa üldse ilma selle tükita - kaas oli ühe kruviga vaid kinnitatud, seda seetõttu, et süütenurka sättides sai too taas liimist lahti murtud - korra merel ka välja suri. Kardetavalt pääses "akna" kaudu liig-palju niiskust jagajasse ja hakkas üle taguma?
Aga hetkel on küll parem kui varem, see on selge, väike fine tuning tuleb veel ehk teha.
Teine vajalik töö on tuunida karbussid paika, need on suht üle jala sätitud ja juba kerge mudimine pani mootori nurruma, viimane lihv aga veel vaja anda.

Hulkur, võid minna poordi panna(vaja ehk mu paat siis pisut tugevamalt kinni panna?), sadam on ikka väge nigelas olukorras, aga noh, kehval ajal ajab asja ära ja lootus - et pannakse pontoonsild sisse - jätkuvalt elab.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group