Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Micro. remont, rekkamees
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Veebr 2012 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Siit alguse saanud saaga on jõudnud punkti, kus istun Baltic Princessi pardal ja Micro mõtleb autotekil elu üle järele. Esimene äratoomiskatse möödunud neljapäeval kujunes Maa- ja Merejumala vaheliseks võitluseks, kui autol katkes natuke peale väljasõitu ilma ette hoiatamata poolassi kuulliigend. Ju polnud sellise külma ja suurema treileriga harjunud.

Nüüd võin juba julgemalt öelda, et Merejumal on esimese võidu kätte saanud. Teine võit on see, kui bürokraadid aluse Eestis ära registreerida suudavad. Kolmandat ja lõplikku võitu saab tähistada remonditud paadi vette laskmisega. Selles teemas katsun kajastada kõike seda, mis Merejumala kolme võidu vahele jääb. Siis Micro remonti ja sõidukorda seadmist.

Kui Pirkkala Autovahinkokeskuses Micro mulle kätte anti, oli esimeseks tööks pooletunnine lumerookimissessioon, sest pool talve õues seisnud alus oli paksu lumekihi all. Seetõttu pole ma teda ausalt öeldes veel oma silmaga korralikult näinudki, sest tekile kinni külmunud lumi ja jää püsisid visalt kogu sõidu aluse küljes. Kui remondihallis puhtaks sulab, eks siis ole näha mis sai ostetud.

Sain paadiga kaasa ka natuke pildimaterjali, mis on tehtud enne, kui Microle suur lumi peale sadas. Panen need üles, kui koju saan, sest laeva interneeduse "võrratu" kiirus ei ahvatle seda siin tegema.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 11:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nonii, Micro sai poole öö pealt lõpuks sooja ruumi sisse aetud ja uurisin teist kohe natuke ka lähemalt. Seda niipalju, kui kinnijäätunud luugid võimaldasid.

Esimese ebameeldiva asjana avastasin, et rooli ja sverti pole kuskil. Tundub, et need on kellegi unustamise vms tõttu kuhugi maha jäänud. Helistasin täna hommikul Autovahinkokeskusesse ja sealne sõbralik tädi lubas asja uurida. Loodan, et leitakse üles, vastasel juhul on mul ostusoov nimetatud asjadele.

Meeldivama poole pealt leidsin aluse küljest mingit sorti elektrisüsteemi, vähemalt selle juhtpaneeli, mis ka ühel pildil kenasti näha on. Mingisugune purjering on ka olemas, aga selle täpsemaks uurimiseks tuleb need õue peale laiali laotada. Kajutipadjad ja luugid paistavad kõik olemas olema. Masti kinnitusalus näeb üsna väsinud välja. Täna, kui jõuan, lähen põhjalikumalt uurima, et mis sealt lume alt on välja sulanud.

Lubatud pildid kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Pildilt paistab, et Sinu Mikro on saanud aftermarketina külge ka genu siinid ja seega ka genu. Originaalis neid pole ja klassireegli järgi sõitas ka mitte. Vaikses ilmas kiireks kruiisimiseks on aga Mikrole code-zero-laadne "topigenu" hädavajalik.

Svert ei pruugi olla suurim probleem, kui on puudu aga Mikro enda rool on küll karjuvalt hädavajalik! Sverdi saab ka ise teha, roolilehe ka aga rooli alumiiniumkinnitust ise teha läheb kalliks.

Aga Palju Õnne! Hea tunne nii tuttavalikke pilte vaadata.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma pean ausalt tunnistama, et ei tea purjetamisest põhimõtteliselt ööd ega mütsi. Ainuke purjekas, millega ma ise sõitnud olen, on, nagu juba varemgi maininud olen, Optimist, ja praegu paistab, et Micro ja Optimisti ainukesed ühisomadused on, et mõlemad liiguvad vee peal ja tuule jõul. :lol:

Kõike seda silmas pidades pean ma vist mõnelt Micro mehelt päeva ostma ja teda enda juurde sõidutama, et siis asja rahulikult uurida ja arutada. :D

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 14:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
rekkamees kirjutas:
Ma pean ausalt tunnistama, et ei tea purjetamisest põhimõtteliselt ööd ega mütsi. Ainuke purjekas, millega ma ise sõitnud olen, on, nagu juba varemgi maininud olen, Optimist,


Lahe!!!
Igatahes jõudu ja head pealehakkamist.
Purjetamine, see on imelihtne.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 18:09 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1761
Asukoht: Tallinn
Peeter Ude kirjutas:
Purjetamine, see on imelihtne.


Muidugi alles pärast roolilehe ja sverdi leidmist ;-)

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 21:39 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Sellise Soomest ostmise puhul on hämmastav, et ankur, päästevestid vendrid,leevendiga otsad, tulekustuti jne. on paadis alles- vähemalt minu omal olid.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 23:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Võtsin tänase õhtupooliku Microga tegelemiseks. Kõigepealt uurisin tükk aega kõike seda, mis oli lume alt välja sulanud.

Välja oli sulanud harilik Micro, uhke tikapuust tekiga :lol: ja haisva kajutiga. "Tikapuust" tekk oli tegelikkuses mingi jubedus, umbes nagu sauna põrandarest, ainult ilma õhuvahedeta. Natuke sellest on näha neljandal pildil. Kajutit takseerides järeldasin, et vastikut läppunud haisu levitab mistra, millega kajuti seinad, lagi ja sverdikaev üle on kleebitud. Kajut sisaldas veel mitut kenasti kotti pakitud purje, mastipoomi, ankrut, vendreid, täit padjakomplekti, hunnikut otsi, päästerõngast, pilsipumpa, mingit akut ja muidu sodi. Rooli ja sverti ei olnud, vähemalt lume ja jää alt välja ei sulanud. Ka on tagantpoolt puudu üks raskus. Huvitav, kas sellest on õnne valatud? :D

Kõigepealt tuli Micro treileri pealt maha meelitada ja mast kuhugi kõrvale panna, kuni keretööd kestavad. Siis sai alustada suuremat sorti koristustööga. Algatuseks kajut täiesti tühjaks, kaasa arvatud padjad ja kõik luugid-kaaned. need laotasin laiali kuivama ja edasi otsustasin väikese arupidamise peale haisutekitajast vabaneda, st mistra maha kiskuda. Kuna mistra oli korralikult läbi ligunenud, tuli see üsna kergelt lahti. Koos mistraga läks minema ka suurem osa haisust, loodan et ülejäänu läheb tuulutades. Ka "tikapuust" tekk läks kõige liha teed. Mistra alt paljastus niinimetatud "elektrisüsteem, mis koosnes mõnest suvalisest juhtmest suvalises kohas, laelambist, juba nimetatud akust ja viimase pildi peal näha olevast lülitipaneelist.

Pakun, et see hunnik märga mistrat ja "tikapuust" põrand, mis prügikasti lendasid, kaalusid kokku oma sadakond kilo, seega sai paat hulga kergemaks. Mõte on, et kajutiseinad ja -lagi saavad edasidi lihtsalt värvi selga, sest kui kleepida kajut mingi vettimava kattega üle, haiseb see igal kevadel. Ei usu hästi, et see kondentsi ka püüab, kui praegu igatahes tegi mistra mind märjaks, kui kajutis tegutsedes selle vastu puutusin.

Katsun millalgi pilte ka teha, et oleks näha, kuidas asjad edenevad.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 02:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Pole selle Mistraga hullu midagi - kui jaht on seest enam-vähemgi kuiv. Minu muljed on küll olnud temast pigem positiivsed. Hoiab seest soojemana ja kondentsi tõesti seintele-lakke ei teki.
Mina oleksin ehk kõigepealt vaibapuhastuskeemiaga ära pesnud ja siis puhuritega ära kuivatanud. Võimalik, et see oleks ka haisu ära/vähemaks võtnud.
Aga see laud kajutis näeb kummaline välja. Kust svert sisse käib? Keskmine plaat peaks olema eemaldatav ja äärmised allavolditavad, et jahis liikumist hõlbustada. Selle laua plaat näib aga olevat kuidagi ühes tükis...
Kui nii, siis valmistu selleks, et sverti ei olegi. Põhja all sverdikaevust tagapool on pragu näha - nähtavasti on kivisse aetud. Purjetades on sellist pragu raske saada, vast tekkis kaatriga pukseerimisel või on sverdiga jaht lastud tõstukilt tsemendi peale kukkuda.

Siin võiks kaaluda, et ehitada sverdikaev pikemaks ja valada ferrobetoonist pöördsvert. Lihtsam õiendada ja kaob vajadus randumisel sverti kaevust välja vinnata.

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
See mistra oli peale haisu veel ka võimatult topiliseks kulunud. Ja üleüldse meenutas kogu kupatus kangesti nõuka-aegse mistravaimustuse aja kolhoosikontorit. Lisaks oli see kate seinast sisuliselt lahti. Irdus igatahes põhimõtteliselt vasaku käega tõmmates. Ma parem kleebin juba uue katte seinale, kui et sellega oleks jamama hakanud. Aga esmalt mõtlen ikka värvimisele, kuigi natuke olen mõelnud ka flokkimise peale. Selle puhul saab suurimaks takistuseks vist kogu protsessi maksumus.

Laua keskelt käib ca 10cm laiune riba peaaegu kogu laua pikkuses välja, mille alt paljastub sverdikaev. Eelviimasel pildil suhteliselt hästi näha olev tume osa on see, mis ära käib. Muus osas on laud jäik. Sverdikaevu tagumises osas on mingi külgsuunaline laiendus, mis lõppeb natuke enne põhja ja mille otstarvet ma ei oska enne sverdi nägemist arvata. Samuti on sverdikaevu tagumises otsas, vahetult lauaplaadi all, rullik. Uurisin sverdikaevu seestpoolt ja seal pole näha mingeid löögi ega muu sellise jälgi. Seega tundub, et põhjavigastus on hangitud siis, kui sverti pole sees olnud. Maha kukutamine tundub kuidagi kõige usutavam.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 12:30 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 260
Selline "isolatsioon" mistra, või mis iganes vaiba näol on ikka vaga vajalik. Sest tilkuv kondents on ikka ülimalt ebameeldiv. Iseasi on see, millistel aastaaegadel on plaanis alust kasutada. Suvel see vaip haiseb jälle kuumusest....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 14:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Veelkord Rekkamehele: Tere Tulemast (haisva mistarolluse) Klubisse! :lol

See on tõesti üks jube materjal, mille normaalne koht on jäätmejaamas. Samas värvisin ju Julia seest topcoatiga üle ja ei saaks öelda, et kondents väga suur probleem oleks, kui õhutus toimib. Muidugi pole ma peale remonti katsetanud viiekesti kinniste luukide/ventavagega sees magada ka... ja jäetud on võimalus edaspidi polstritöödega tegeleda. MA tahtsin saada kergelt hooldatavat heledat seina, et jahis sees oleks valge ja "ruumikas".

See originaal on võigas materjal, milel vastugi minemine tekitas jälkustunnet. Remondi ajal uurisin näiteks flokkimise (tehissamet kõval pinnal, veekindel, autodes kasutusel) võimalust aga jaht on liiga suur. Kuid praegu on olemas juba kordi ja kordi paremad seinakattematerjalid, mis on kordi kergemad, kordi paremad isolaatorid ja ihu vastas inimlikud. Lihtsalt ka see materjaliteadus on nii palju edasi arenenud.

Vaatan ka Sinu jahi matte, needki tunduvad olevat vits originaalid? Mul küll teist värvi aga faktuur on kangal sama. Ja seegi kangas on omajagu õudne palja ihu all - ehe kunstkeemia, umbne ja higistama ajav. Vene poroloon sees aga alumine pool ehe nõukaaegne roheline puuvillapresent! Vaat see on õige materjal! Samas jällegi: tänased mööbliriided ja kattematerjalid on nii julmalt arenenud! Igasugused sametilaadsed a'la "kent". Alcantara jne. Kulu - on olemas aga õnneks pole Mikro seest väga suur ;) Ütleme tipptase Alcantara hind on u.100 eur/1,4m2 ehk Mikro mööbel ~500 eur materjal, kui ära kasutada originaal aluspresent. Õmbleb valmis iga Singeri maisnat omav ja sellega ümber käia oskav naisterahvas.
Pardad ja lagi: tänapäevased vaht-alusega vinüülid ehk kunstnahad. Täiesti "tavaline" materjal polstritöödes.

Puit seevastu, vähemalt Julia kokpiti 2 "saunaresti", on väärispuu nimetusega Siberi lehis ehk odavvaste tiigipuule. Õlirikas ja ei idane-mädane nii kiiresti, kui kõik teised puiduliigid. Mina enda oma hoian alles, on küll kannatada saanud ja juba teist korda liimist lahti aga lapin jälle. Vetikas harjaga maha pesta, vibraga üle ja väga hea! Äkki Sul on midagi muud sinna pandud...

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Jätkan sealt, kust hää Priit lõpetas: kokpiti põrandast. Mul seda algupärast resti pole, ei tundnud ta järgi ka vajadust. Purjetamiseks panin kokpitti jalgade alla kummipõhjaga porimati - pealt kena hall ja karvane ning hea pärast kajutisse kuivama visata. Väljas pinkide peal istmealused kah sellest materjalist, soe istuda ja tagumikualune kuivem.

Võib-olla on mul teist tõugu Mistra, aga mina oma üle ei kurda. Mul on lagi punane ja see näeb lausa ilus välja, kuskilt lahti ka ei lase. Jahi peal käinud naisterahvad on mind veits kahtlustavalt vaadanud, et pidi erootiliselt mõjuma :lol:
Seintega on natuke teine lugu, need on lillakad. Mulle see värv kuigivõrd ei meeldi, aga teatava tooniühtluse ta laega moodustab. Seintel mõtlesin kunagi katet vahetama hakata küll. Hea meelega paneksin sama punase materjali, mis laes on, ka seintele. Minu arust on see mistra küll kerge ja soe. Kui on raske ja vettinud, siis on jaht ära uputatud.
Ma arvan, ka see hais on uppumisest ja mitte materjali enda omadus. Muda, vetikad jms lähevad uppunud jahis päikse käes käärima ja selle gaasiga võiks siis tõesti pliidil suppi keeta, kui kokku koguda õnnestuks :?

Ah jaa, üks koht, mille ümber kondentsi koguneb, on luuk. Sinna klaasi peale ta tekib ja valgub raamile ja sealt omakorda tasapisi imbub laekattesse. Sinna juurde peaks aretama päiksepatareiga ventilaatori (täitsa olemas sellised), hoiab klaasi kuivana. Mõnel on sihuke lausa keset luugiakent installeeritud.

Vaatasin täpsemalt pilte ja pean ennast parandama: pragu on hoopis sverdist vööri pool. Kummaline, kuna seal on põhi tõesti väga kõva. Ilmselt on see kere ikkagi kuskilt alla betooni peale kukkunud. Mis muud, kui see koht tuleb uuesti kõvaks lamineerida. Ettepoole seda sverdikaevu küll pikendada ei saa, purjestuse tasakaal läheb paigast ära. Tahapoole oleks pikendamine mõeldav (kunagi sai vist ka Priidule soovitatud), et tekiks võimalus pöördsverti kogu aeg sverdikaevus hoidagi. Kasutusmugavusele annaks see palju juurde.

Mis veel sverdikaevu puutub, siis nii, nagu Sa kirjeldasid, ta algupäraselt olema peabki. Rullik ülal on suhteliselt raske sverdi sisselibistamiseks ja väljatõstmiseks. All peaks ka üks rullik olema, sealt ümbert käib hiivamisots, mis siis laes plokki ja sealt omakorda läbi seinarulliku kokpitti tuleb. Selle otsaga timmitakse sverdi kallet. Väljatõmbamiseks on mõistlik teine ots sverdi ülaossa kinnitada, siis saab sellega kiiresti sverdi üles tirida.
See sverdisüsteem Microl on tehtud rohkem noortele sägadele võiduajamiseks, igapäevase mugavuse mõttes on ta tülikavõitu. Poola jahid on selle poolest paremini konstrueeritud.

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 19 Veebr 2012 18:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Mär 2005 16:22
Postitusi: 268
Asukoht: Otepää/Tartu/?!
rekkamees kirjutas:
Sverdikaevu tagumises osas on mingi külgsuunaline laiendus, mis lõppeb natuke enne põhja ja mille otstarvet ma ei oska enne sverdi nägemist arvata. .

Olen seda Rikoshet- Microt talvekorteris seisvana aastate eest vaid tunnikese uurinud, ei mäleta täpselt kõike. Kui jaht seeriasse läks, oli ka konstruktorilt artikkel ajakirjas Katera i Jahtõ. Sverdi (kaaluga 25kg.) lahendus oli mõneti uudne. Teooriast:
Tööasendis on ta küljelt vaadates sarnane Optimisti omale- pikem ja kitsas, kuid eesserv pole vertikaalne, vaid alt tahapoole mõõdukalt kaldu, nagu paljudel kiiljahtidel. Sverdi tagumises ülaotsas peaks olema mõlemal küljel rullik. See lähebki Sinu mainitud laienduse sisse. Seetõttu, kui sõidad kivisse või lihtsalt madalikule, siis svert pöördub, alumine ots tahapoole- põhja alla, sarnaselt Albin 57- le. Ei lõhu sverti ja kaevu ära. Ainus probleem on see, et kui oled madalasse vette sõites unustanud sverdi varakult üles tõsta- siis põhja alla pöördunud sverti enam üles tõsta ei saa! :cry: Ainus lahendus- sõita tagasi sügavasse vette, kus sverdi saab viia püstasendisse ja siis üles tõsta... Kuna svert pole väga raske, siis on kaev projekteeritud nii, et selle saab kajutiluugi kaudu välja tõsta. Et siis ei sega laua taga istuva seltskonna suhtlemist! Seda ees olevat sverti peeti mitmete Lääne Micro mudelite üheks puuduseks. Mu tuttavad küll mainisid, et välja tõstetud svert jätab kajuti põrandale suure lombi! Nii et valik on Sinu. :)
Ehk on siintoodu abiks asjade mõistmisel ja otsuste langetamisel! Edu siis ka minu poolt!

_________________
Muutuv muutuvas. Positiivsus on oluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Veebr 2012 00:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Käisin täna õhtupoole jälle Microt näppimas. Sai kajut lõpuni kõigest segavast tühjaks tehtud ja natuke niisama vaadatud. Eemaldasin ja ladustasin ka esiosas oleva luugi, kuna see oli mingil põhjusel kruvitud kinni kõige tavalisemate kruvidega, mis omajagu roostes olid. Lisaks ulatus mistra selle serva alla.

Edasi tuleb teha põhjalikumad uuringud ja selle järgi otsustada, kas demonteerida kere algosadeks või katsuda niisama hakkama saada. Esmase vaatluse tulemus on selline, et tekk on peale poltkinnituse veel kitsa klaasriideribaga seestpoolt kere külge kinni lamineeritud. Uurisin, kuidas "luukere" sees kinni on ja mõnest kohast tundub täiesti normaalselt olema, kui samas teisest kohast jälle liitekohad "irvitavad". Ehk ehtne vene värk. Siin tuleb tõesti vist mõni targem mees kohale vedada ja koos asja uurida. Nii hull ei tundu asi siiski olema, kui Priidu Micro puhul piltide järgi otsustades oli.

Juhul, kui jätta kere algosadeks demonteerimata, tuleb hakata mingit pea peale keeramise süsteemi leiutama. Ca tonnise tõstevõimega elektritõstuk on töökojas küll olemas, aga laes mingit telfrit pole. :( Tõenäoliselt tuleb vöör kuidagi üles riputada ja siis ahtri ümber pandud tõsterihmast tõstukiga tõsta ning paat käsitsi ringi keerata, samal ajal muidugi jälgides, et kere rihma pealt maha ei libise. Küsimus teadjamatele: Kas treilakonksust kannatab vööri ajutiselt, paadi pea peale keeramise ajaks, üles riputada? See teeks ülesande natuke kergemaks, sest vöör oleks sel juhul ühest punktist kinni ja ei segaks eriti pööramist.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group