Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Nõukogude daycruiser "Sarepta". Adolf
PostitusPostitatud: Neljapäev, 26 Jaan 2017 18:50 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
Erik78 kirjutas:
Mina arvan (tõde ei tea) et poldid peaks läbima mingit materjali, mille paksust on raske kokku suruda, näit vineer, alumiinium torud, nailon plaat. Sest muidu sa pead poltidega selle ahtripaneeli üle deformeerima, et mootor hiljem loksuma ei jääks. Ja poltide aukudest hakkab ikka mingi hetk vett sinna konstruktsiooni sisse tulema, mökerda seda mastiksit sinna vahele palju tahad. Miks muidu need ahtripeeglid ära mädanevad, ajas on ainult küsimus. Tee see konstrui selline, et alt nõrguks sisse tunginud vesi ja kondents pilssi.


Tänud, et keegi viitsib kaasa mõelda. Selles raskesti kokku surutava materjali vajalikkuses poltide piirkonnas ma ei kahtlegi. Plaanisin sinna panna ribi võimalikult lähedale. Võimalik, et ka toru või nelikanttoru vms. täiendavalt. Ka sellele vee nõrgumisele mõtlesin. Olen kahe vahel- kas teha antud konstruktsioon alt täiesti lahtisena või siis kinnisena ja punnidega.

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nõukogude daycruiser "Sarepta". Adolf
PostitusPostitatud: Neljapäev, 26 Jaan 2017 22:35 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 09 Juul 2016 20:06
Postitusi: 18
Mootoripoltide kohad mõõdad korralikult välja ja selle kohapeale kahe pleki vahele paned umbse materjali. Kui alumiiniumist karkassile teed, siis kas treid puksid või paned neljakandilised paksud klotsid sisse. Vineer kahe alumiiniumlehe vahel on jama. See peab olema kas liimitud või väga tihedalt kruvidega kinnitatud, et ta saaks toetada välimist alumiiniumlehte. Soojusega alumiiniumpelkk elab. Välistemperatuuri vaheldumine tekitab kondensi pleki pinnale ja kui see sealt ära ei pääse, siis imendub vineeri või, kui vineer on korralikult immutatud võib jääda konstruktsiooni sisse. Talvel, kui paat külma saab, siis külmumine võib miskit punni või katki vajutada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group