Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mär 2016 10:50 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 29 Juun 2009 20:13
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Kui saladus pole siis kus mootori ostsid ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mär 2016 11:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Mootor tuli sealt kust keregi e. Eesti LarsenB müüja käest. Aga mitte Eesti Suzuki müüja käest vaid minu andmetel otse Euroopa laost.

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Esimene kord kodusadamas Rammus

Pilt

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 10:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Mär 2005 16:22
Postitusi: 279
Asukoht: Otepää/Tartu/?!
Õnnesoovid ka siit, sisevetelt! Ja ikka meeldivaid miile!

Kunas siin paadi ristimise teema päevakorral oli, siis paneksin kirja ühe väga kasuliku teadmise šampanjapudeli purustamise teemal.:) Ehk on abiks uute veesõidukite omanikele...

Vähemasti purjelaevade- aegsel Saksamaal olnud nii, et ristimise eelsel õhtul anti šampusepudel laeva ehitanud töömeeste kätte. Need käisid klaasilõikamise noaga pudeli pinna tihedalt üle. :D Siis oli pudeli purunemine üsna kindel! Nii rääkis kunagi saksa keelest venesse ümber pandud raamat kapten Vossi ümber ilma purjetamisest ammustel aegadel... Ja muidugi, väga hea mõte on tõesti pudel riidest kotikesse panna... Siis ei jää klaasikillud vedelema!!

_________________
Muutuv muutuvas. Positiivsus on oluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 14:14 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 282
kussu kirjutas:
Esimene kord kodusadamas Rammus



Ja kuidas siis on? Käiguomadused jne?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Esimene sõit alles, ilm oli vaikne. Mootori sissesõit!
Üle 3000 pöörde ei lasknud, sellega tegi 9-10 knotsu. Järgmine tund kuni 4000 pööret, peale seda saab "proovida" ka muid omadusi :)

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 807
9-10 knotsu on päris madal glissikiirus. Ega sa ju ometi ei kündnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
rye kirjutas:
9-10 knotsu on päris madal glissikiirus. Ega sa ju ometi ei kündnud.

Kündsin, kündsin :D 40 minti Koljunuki -> Rammu ja samapalju tagasi. Sellega sai ilusti soovitusliku 1,5h kuni 3000 pööret sissesõitu tehtud .

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Apr 2016 19:17 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 28 Juun 2006 09:08
Postitusi: 145
Palju sellise paadi hind tuli koos mootoriga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Apr 2016 08:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Farouk kirjutas:
Palju sellise paadi hind tuli koos mootoriga?


PS saadetud!

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Apr 2016 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 807
kussu kirjutas:
rye kirjutas:
9-10 knotsu on päris madal glissikiirus. Ega sa ju ometi ei kündnud.

Kündsin, kündsin :D 40 minti Koljunuki -> Rammu ja samapalju tagasi. Sellega sai ilusti soovitusliku 1,5h kuni 3000 pööret sissesõitu tehtud .


Tagantjärgi targalt mõtlen mina nii, et alati ei tasu liiga jäigalt seda käsiraamatut lugeda.
Mõte selles, et mootoril on 4000 pöördega glissis ikka kordades kergem, kui 3000 pöördega kündes.
Kuskilt mäletan, et lisaks suurtele pööretele tuleks sissesõidul vältida suurt momenti.
Vaidlema ei hakka, targutan niisama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Apr 2016 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
3000 rpm ei olnudki niiväga kündmine, oli selline lihtne kulgemine.

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Mai 2016 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Sõidetud nüüd mõned tunnid ja paarkümmend miili. Ilm on olnud vaikne, seega ei saa lainetes käitumist kahjuks kuidagi kommenteerida. Puudust tunned hydrofoilist :D e. siis sellisest vahepealsest kiirusest mis jääb 15-16 knotsu (3500 rpm) juurde. Ilma tiivata on kas 20 knotsu (4000 rpm) või 12-13 knotsu ja nina püsti ja kündmine.
Seekord sai "tiivaks" SE Sport 400 ja tellitud Saksast http://www.bootskiste.de/Hydrofoil-SE-Sport-400-schwarz (hinnale lisandus transa 12,50€ )

Suzuki on tühikäigul vaiksem kui Yamu aga 4000 rpm juures "möliseb" jälle rohkem ja kõvemini. Võib olla kajut ja katus natuke võimendavad seda heli ka.

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Mai 2016 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 21 Nov 2010 18:40
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Hei!

Kas ma saan õigesti aru, et tiivaga Sa ei ole veel proovida saanud? See oleks päris huvitav teadmine, et kuidas see tiivake toimib.
Mul on Finnsport 650AC ja seal järel rippuv Suzu 140DF. Tahaks ka tegelikkuses klissi kiirust allapoole saada, sest kui on jänkud peal, siis norm klissikiirus on liiga suur ja läheb paukuma, kui saaks seda allapoole tuua, siiis oleks ehk parem.
Kui kogemus käes, siis anna aga teada.

Kõike paremat!

_________________
www.facebook.com/soelasadam
www.soelasadam.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: LarsenB 540 Pilot "OLMI", KuSSu
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Mai 2016 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
veikko51 kirjutas:
Hei!

Kas ma saan õigesti aru, et tiivaga Sa ei ole veel proovida saanud? See oleks päris huvitav teadmine, et kuidas see tiivake toimib.


"Tiivaga" sõitsin eelmise paadiga ja tahan teda tagasi, sest paat oli tunduvalt stabiilsem ja seda nii kreeni suhtes kui differendi suhtes. Tiivaga kaotab küll tippkirusel mõned knotsud, kuid kuhu mul kiiret :)
Eelmisest "tiivast" kirjutasin siin: viewtopic.php?p=60069#p60069

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group