Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=15&t=9704
7. leht 7-st

Autor:  Erik78 [ Pühapäev, 17 Sept 2017 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

25h?

Autor:  mkendra [ Pühapäev, 17 Sept 2017 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Kui nüüd täpsem olla, siis tegelikult tunnilugejale tuli juurde mõni minut alla 24h - ma ei kasuta kaatrit matkamiseks/reisimiseks vaid lõbusõitudeks, veespordiks ja merel pävitamiseks. Septembris nüüd ei saanud enam üldse sõita, sest kas sadas terve päev, aeg ei sobinud või nüüd viimased 2 nädalat mereilmateates oli pikalt laine 2-4m.

Pilt

Täna sai kaatril salong puhastatud, mootor ära konserveeritud ja lõpuks garaazi tuulduma pandud ning katted kuivama, et saaks igasuguse niiskuse seest välja. Kuna ise lähen homme õhtul Maltale, siis isa loodetavasti ülehomme paneb kaatrile katted peale, et ei koguneks tolmu sisse.

Loodan kaatrile talvel uue kodu leida, sest lahkun määramata ajaks ning kaatri transport Maltale on üle mõistuse kallis (30% ja üle selle kaatri hinnast). Lisaks nagu ka varasemalt olen öelnud, siis ainuõige variandina näen oma järgmise veesõidukina Sea Doo RXT-X/RXP-X 300't koos Riva Racing Stage 3(+) kit'ga :twisted:

A'la taoline 140km/h tippkiirusega hävitaja ja veespordi relv - https://www.youtube.com/watch?v=iqdMsNB3aPo

Autor:  mkendra [ Esmaspäev, 15 Jaan 2018 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Long time no see, kaasfoorumlased.

Olen nüüd natuke mõlgutanud mõtteid, et mis kaatrist saab. Vaikselt mõtlesin, et võiks ehk isegi Maltale tuua, kuid täna oli korralik reality check ja kindel on see, et seda kaatrit ma Maltale ei too.

Keiss siis selline, et kaikohtadest on siin jõhker defitsiit ja järjekorrad 4-5 aastat. Mingites sadamates kuulsin,et järjekorrad üle 10 aasta :o :| . Mida tehakse on see, et kui sadamakoht juba olemas on, siis selle niiöelda kasutusõigus müüakse maha, kui seda enam ei soovita ja hinnad 10 000 - 20 000€ vahel. Tehniliselt nii teha ei tohiks, aga see ei huvita kedagi ja vaadatakse läbi sõrmede. Lisaks sellele igakuiselt ~900€ kaikoha reaalne rent sadamas, mis suhteliselt lambine ja mille asukoht mulle ei meeldi. Kui selle "kasutusõiguse ostaks", siis jah, selle 10-20k saaks hiljem tagasi, kui oma koha edasi "pärandaks", kuid selline klots alla kinni panna - mõttetu.

Kaatri siia toomine maksaks ühesõnaga esimese hooga 4.5k € transport + ~15k € sadamakoha kasutusõigus + ~10k € aastane sadamakoha rent = ~30 000€ :lol: :lol: :lol:

Kui mu kaater 30-50x rohkem maksaks siis võib-olla jah, kuid antud juhul on mul väga palju odavam kaatrit siin soovi korral rentida. :roll:

Oleks ka odavam variant, kuid ma ei ole mingil juhul nõus oma kaatrit niimoodi lambiselt ulpides hoidma.
Pilt


Kuna ma ise Eesti lähiajal tagasi minna enam ei plaani, siis hakkan kaatrile varsti jälle uut kodu otsima. Suveks garaazi tolmu koguma ei tahaks jätta. :roll:

Autor:  mkendra [ Esmaspäev, 12 Veebr 2018 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Kaater tänasest ametlikult müügis. Eelnevalt on küll müügis olnud, kuid otsisin pigem mingit huvitavat vahetust vms ja polnud väga suurt isu müüa, kuna palju aega ning raha sinna investeeritud. Nüüd raha vastu vahetus tere-tulnud ja eks näis mis saab.

Autor:  mkendra [ Laupäev, 02 Juun 2018 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Uskumatu, kui keeruline võib olla ühe paadi müümine. Kui mingid järelmaksupakkujad ja "tilganäppijad" välja arvata, siis huvi üldiselt pole. Miks? :roll:

Minu arvates ideaalne veesõiduk: Piisavalt suur bowrider, millega mõnus sõita ja olustikku nautida ning mootor ka piisavalt suur, et mitte ühegi tegevusega hätta jääda.

Autor:  niru [ Teisipäev, 05 Juun 2018 08:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

No väga ei imesta, et kaater veel müümata. Turul on odavamaid ja ka kallimaid alternatiive päris palju pakkumisel. Ja paljuks Eestis neid inimesi ikka on, kes saavad/tahavad 12K kulutada lustipaadile, millega üldjuhul vaid ilusa ja vaikse ilmaga paugutama minna. Üks pooleldi tuttav otsis ka selleks aastaks mootorpaati/kaatrit ja pakkusin sinugi oma, aga eestlane on praktilise meelelaadiga, kindel soov oli vöörikajutiga ja sõidutendiga alus.
Aga ära heida meelt, igale asjale leidub ostja. Iseasi, millise hinnaga:)

Autor:  mkendra [ Pühapäev, 05 Aug 2018 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

On tekkinud üks küsimus. Nimelt konserveerisin eelmise hooaja lõpus mootori ära ja panin kaatri angaari, kus kaater tänaseni seisnud. Kas uueks talveks peaks mootori uuesti ära konserveerima või lihtsalt kasvõi õli ära vahetama või võib kaater rahulikult teise talve sama moodi edasi seista?

Käin augustis korra Eestis ja siis teaks mida teha - kui uuesti ära peaks konserveerima siis võiks juba kaatri eestis oleku ajaks vette panna ja veesporti harrastada. Kui kannataks teise talve ka seista lasta, siis ei viitsiks vette panna ja uuesti konserveerima hakata.

Autor:  mkendra [ Reede, 10 Aug 2018 09:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Jätkuvalt aktuaalne küsimus:

mkendra kirjutas:
On tekkinud üks küsimus. Nimelt konserveerisin eelmise hooaja lõpus mootori ära ja panin kaatri angaari, kus kaater tänaseni seisnud. Kas uueks talveks peaks mootori uuesti ära konserveerima või lihtsalt kasvõi õli ära vahetama või võib kaater rahulikult teise talve sama moodi edasi seista?

Autor:  tetis [ Reede, 10 Aug 2018 14:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

kui sa kuus korra käima tombad 2..5 secuniks.,on kyllaldane,voi niisama vändaga ajad ringi 5..6 sek. on ka kyllaldane....

Autor:  mkendra [ Reede, 10 Aug 2018 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

tetis kirjutas:
kui sa kuus korra käima tombad 2..5 secuniks.,on kyllaldane,voi niisama vändaga ajad ringi 5..6 sek. on ka kyllaldane....
Mul on avatud jahutussüsteem, mida see käivitamine siia puutub? Hetkel kaater 10 kuud seisnud - Septembri keskel lasin vee plokist ja kõikvõimalikest kanalitest välja kust sai ning siis pesin 40-45 liitri tosooliga mootori läbi - hetkel peaks siis mootor seda sama tosooli täis olema ja küsimus ongi selles, et kas võiks sellises olekus veel teise talve ka seista_ :roll:

Autor:  niru [ Reede, 10 Aug 2018 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Tetise soovitus vast pigem selleks, et vajalikud sõlmed aeg-ajalt ikka õlitust saaksid. Mootori konserveerimine-säilitamine ei seisne ainult jahutusvee eemaldamises süsteemist. Näiteks ka kütusepaak peaks olema silmini täis, et kondentsi teket vältida. Samas tekitab kaua seisev bensiin omakorda probleeme.

Autor:  Matrix75 [ Laupäev, 11 Aug 2018 10:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Köetavas garaazis ei tohiks midagi juhtuda. Varju all hoides saavad küll silindrid, laagrid, puksid jne. niiskusest kannatada. Siis on pigem parem regulaarne kasutamine, kui hoidmine.

Autor:  Adolf [ Pühapäev, 12 Aug 2018 07:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Glastron GX225 5.0 V8 '03 - mkendra

Bensiin vananeb ikka, olgu garaaž soe või külm.

7. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/