Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Jenneau Merry Fisher 855
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Juun 2017 20:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 14 Sept 2012 09:36
Postitusi: 297
Asukoht: Piirissaare
Jah mootori "liftiga" saab tõsta peale trimmimist lisaks veel mootori jala niimoodi veest välja, et sisuliselt ainult vindi alumine laba jääb vett kündma. Pöörded tõusevad, kiirus kasvab ja seda kasutatakse esiotsa meeste seas Eestis "igamehe paadirallidel" päris palju. Sõber Billy Toomla võib sulle sellest lähemalt rääkida ja selle sulle ka paigaldada. Aga ütlen ausalt, et mina oma paadile, mis on pigem transpordivahend ja perepuhkuse aparaat, pole selle paigaldamise vajadust näinud. Lihtsalt mind väga ei huvita täispööretel tekkiv lisakiirus, kui 99% elust toimub marsikiirusel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jenneau Merry Fisher 855
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 19 Juun 2017 08:53 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 282
Meresuvila või matkapaadi põhiomadused on ikka olme ja reisi mugavused. Kui laine on paha, siis võtab elutoa ja lastega reisiv kipper käiku maha ja vanem seltskond kolib ahtrisse istuma. Kui on meri karvasem, ei taha keegi vöörikajutis olla, kuna seal taob kõige kõvemini ja mina ei usu, et seal on suurt vahet alustel, millel suvila tekiehituseks.

Olen ka ise oma PilotCabiniga vaadanud ja kogenud, et alused, millel rool ja istumine asuvad paadi tagaosas, annavad lainetuses rohkem minna. Ilmselt on see ikka mugavustunde vahe, mis seotud vööri tagumisega vastu laineid. Ja hoopis teine teema on, kui lisada sinna veel taldrikute kolisemine köögikapis. No mida krt sa kihutad, kui sool ja suhkur hiljem sassis on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jenneau Merry Fisher 855
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Juul 2017 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Sai siis just säändse "suvilaga" tuldud Lymingtonist. 1x300hp Suzuki. Mina küll erilist prõmmimist ette ei heidaks - karvasema mere peal on iga mootorpaadiga sihuke veoautokross. Elama-toimetama mahtusime kah viiekesi päris kenasti.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jenneau Merry Fisher 855
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Juul 2017 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
nitse kirjutas:
Jah mootori "liftiga" saab tõsta peale trimmimist lisaks veel mootori jala niimoodi veest välja, et sisuliselt ainult vindi alumine laba jääb vett kündma. Pöörded tõusevad, kiirus kasvab ja seda kasutatakse esiotsa meeste seas Eestis "igamehe paadirallidel" päris palju.



See pole absoluutne tõde ka mitte. Kõik oleneb paadist ka. Mul on selliseid juhuseid küll olnud, et suurema tippkiiruse tarbeks tuleb mootor just kõvasti sügavamale viia ja tõstes hoopis kiirus langeb. Trikk on selles, et sügavamal asuva mootoriga saad tihtipeale rohkem vööri üles trimmida. Kui paat on ehitatud võidusõiduks, siis on tal kogu aeg õige trimm, aga laiatarbekaup vajab igal juhul trimmiga töötamist ja hetkeoludele parima režiimi valikut

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group