retti kirjutas:
Mark kirjutas:
5) osades riikides ei tohi autol haagisekonksu küljes olla juhul kui seal parasjagu haagist küljes ei ole. Selle pärast ongi need ärakäivad haagisekonksud turule tekkinud.
Selle väite kohta tahaks konkreetset viidet.
Keegi, kes saksa keelt mõistab, võiks tõesti konkreetsed seadusesätted välja otsida või kasvõi teha ühe telefonikõne Saksamaale pädevale ametile. Päris palju liigutakse oma autoga mööda Euroopat ringi ja kindlasti on mõnel ka statsionaarne konks taga. Kuulujutte on aga liiga palju.
Mõni väidab, et konks tuleb eemaldada juhul, kui see varjab numbrimärki (iseenesest tundub loogiline nõue). Mõni väidab jällegi, et kui on eemaldatav, siis ei tohi tühjalt sõites konks väljas olla, statsionaarse puhul pole probleemi. Kolmas räägib, et konks võib küljes olla küll, aga kui keegi sulle tagant sisse sõidab ja kahjustused on konksu tõttu suuremad kui need oleksid olnud ilma konksuta, peab kindlustusele liigsed kahjud korvama konksuga auto omanik (kes ju muidu süüdi milleski ei ole).
Väike selgus oleks kindlasti paljudele abiks.