Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Juun 2018 19:36 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 24 Juun 2018 18:11
Postitusi: 4
Tere

Plaan on soetada omale esimene kaater.
Kaatri eesmärgiks on lõbusõit (suusk/wake ja tube). Millist kaatrit eelistada? Hinna klass jääks 8000€ juurde.
Soov on ka see, et kaatrit oleks võimalik üksi vette ja veest välja võtta.
Kui on vöörikajutiga kaater, siis kui raskelt/kergelt pääseb ette vööri sildumisel?
Mida peab sellistel kaatritel kindlasti kontrollima enne ostu?
Panen siia mõned müügis olevad kaatrid. Mida nendest arvate?

http://www.veetehnika.ee/used/2700415
http://www.veetehnika.ee/used/2866378
http://www.veetehnika.ee/used/2864533
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1
http://www.veetehnika.ee/used/2551483
http://www.veetehnika.ee/used/2544872
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1

Kriitika on teretulnud.
Kui kellelgi on plaan enda oma müüa, siis need pakkumised on teretulnud.

Ette tänades
Ilmar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Juun 2018 21:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1465
Asukoht: Kesse/Tallinn
Tere,

Esimesena uuriks sihukeste sisemootoriga paatide puhul, kas tegu mageveemootoritega või on neil ka soolases vees kasutamise varustus peal. Teiseks. Kuigi modellid kipuvad sellel Regali paadil kogu tähelepanu endale haarama, uuriksin seda paati lähemalt.

Edu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Juun 2018 21:48 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 24 Juun 2018 18:11
Postitusi: 4
Muhv kirjutas:
Tere,

Esimesena uuriks sihukeste sisemootoriga paatide puhul, kas tegu mageveemootoritega või on neil ka soolases vees kasutamise varustus peal. Teiseks. Kuigi modellid kipuvad sellel Regali paadil kogu tähelepanu endale haarama, uuriksin seda paati lähemalt.

Edu


Mis tähendab mootoril soolase vee kasutamise varustus?

Ette tänades
Ilmar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Juun 2018 01:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Mai 2016 14:08
Postitusi: 107
Asukoht: St. Julian's, Malta
k6lu kirjutas:
Muhv kirjutas:
Tere,

Esimesena uuriks sihukeste sisemootoriga paatide puhul, kas tegu mageveemootoritega või on neil ka soolases vees kasutamise varustus peal. Teiseks. Kuigi modellid kipuvad sellel Regali paadil kogu tähelepanu endale haarama, uuriksin seda paati lähemalt.

Edu


Mis tähendab mootoril soolase vee kasutamise varustus?

Ette tänades
Ilmar
Muhv mõtles ilmselt suletud jahutussüsteemi, sest see on pikaajaliselt soolasesse vette sobivam, kuid see pole mitte "varustus" vaid tehniline lahendus.

See Regal 1700 tundub kõige korralikum olema, kuid see on justkui mõõtudelt ja mootorilt liiga pisike.

Ma alustaks Regal 1900'st:
1) Mida suurem paat, seda mugavam on sõita.
2) Bowrider - Kogu ruum on ilusa ilmaga maksimaalselt kasutatav erinevalt kinnisest ninast.
3) Fastrac laevakere on ka justkui midagi sellist mis lõbusõiduks mõeldud.
4) Mootor vähemalt juba V6 - Oluliselt lõbusam kui R4 ning sõites saavad pardalolijad omavahel vestelda. R4 teeb koormuse all jubedat häält.

Kuigi selle Regal 1900 puhul oleks mul küsimus, et miks seal mootoriruumis nii palju korrosiooni on :?

_________________
Müüa kaater: Glastron GX225 2003a Volvo Penta 5.0 V8 - 12 000€ -> LINK


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Juun 2018 15:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 03 Mär 2008 16:38
Postitusi: 408
Asukoht: Tallinn
k6lu kirjutas:
Tere

Plaan on soetada omale esimene kaater.
Kaatri eesmärgiks on lõbusõit (suusk/wake ja tube). Millist kaatrit eelistada? Hinna klass jääks 8000€ juurde.
Soov on ka see, et kaatrit oleks võimalik üksi vette ja veest välja võtta.
Kui on vöörikajutiga kaater, siis kui raskelt/kergelt pääseb ette vööri sildumisel?
Mida peab sellistel kaatritel kindlasti kontrollima enne ostu?
Panen siia mõned müügis olevad kaatrid. Mida nendest arvate?

http://www.veetehnika.ee/used/2700415
http://www.veetehnika.ee/used/2866378
http://www.veetehnika.ee/used/2864533
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1
http://www.veetehnika.ee/used/2551483
http://www.veetehnika.ee/used/2544872
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1

Kriitika on teretulnud.
Kui kellelgi on plaan enda oma müüa, siis need pakkumised on teretulnud.

Ette tänades
Ilmar

Kui ma soovitaksin sulle nagu tööd vajav paadimehaanik, siis kiidaksin kôiki takka. Kui ma peaksin nagu sôbrale soovitama siis soovitaksin kauge kaarega neist kôigist mööda kôndida. Odavad osta, ülikallid pidada.

_________________
Ükski , mis mul varem oli , polnud piisavalt pikk!
www.paadikeskus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Juun 2018 16:03 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 264
Kontrollima peaks absoluutselt kõike:

Kas mootor töötab ja veab korralikult, usaldusväärne hooldusajalugu oleks tore asi. Kõik müüjad räägivad, et tegemist on lihtsate ja töökindlate mootoritega, mida on odav remontida, aga tegelikus on hoopis vastupidine.
Kas käigud lülituvad korralikult ja imelikke hääli ei esine? Veojalga on veel kallim remontida, kui mootorit.
Nendel sisepäradel on jala ja kere vahel terve hunnik lõdvikuid, mida on kallis vahetada, aga kui ei vaheta, on halvim asi uppumine.
Kas elektriseadmed töötavad (tavaliselt nendel ameeriklastel on pool armatuurist tumm)
Lisaks veel masinaruumi ventilaator, bilsipumba automaatika jne jne
Kas põrand on mäda ja kas knaabid on kereküljes kinni. Vanemate paatidel on selle vaiba alla vineerist põrand mille vahetamine on suur töö. Ameeriklastel on alamõõdulised knaabid ja need võivad keres ka loksuma hakata.
Korralik sõidukate ja treila peaks kindlasti kompletis olema, eraldi ostes on see väga suur kulu.

Aga lõbusõitu teeb ameeriklane hästi, eriti kui suur mootori on antud ja ilm juhtub ilus olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Juun 2018 16:28 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 264
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1

Ma läheks vaatama seda, kuna siin on näha, et omanik on olnud "paadipede" ja rohkelt raha sisse pannud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Juun 2018 21:51 
Eemal

Liitunud: Reede, 30 Aug 2013 10:43
Postitusi: 41
Erik78 kirjutas:
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=2250788&view=50&cache_missing=1

Ma läheks vaatama seda, kuna siin on näha, et omanik on olnud "paadipede" ja rohkelt raha sisse pannud.


isegi kui ta tehniliselt ideaalses korras on, näeb ta päris õudne välja :D Võta parem herr Kendra Glastron ligi: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2323416 Küll pisut kallim, aga vähemalt suuremad hooldused tehtud ja hunnik veespordi kama ka kaasas. Mõnda ülaltoodud surma võid mitu tuhat kohe sisse laduda,nii et arugi ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Juul 2018 19:21 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 24 Juun 2018 18:11
Postitusi: 4
grandboat kirjutas:
k6lu kirjutas:
Tere

Plaan on soetada omale esimene kaater.
Kaatri eesmärgiks on lõbusõit (suusk/wake ja tube). Millist kaatrit eelistada? Hinna klass jääks 8000€ juurde.
Soov on ka see, et kaatrit oleks võimalik üksi vette ja veest välja võtta.
Kui on vöörikajutiga kaater, siis kui raskelt/kergelt pääseb ette vööri sildumisel?
Mida peab sellistel kaatritel kindlasti kontrollima enne ostu?
Panen siia mõned müügis olevad kaatrid. Mida nendest arvate?

http://www.veetehnika.ee/used/2700415
http://www.veetehnika.ee/used/2866378
http://www.veetehnika.ee/used/2864533
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1
http://www.veetehnika.ee/used/2551483
http://www.veetehnika.ee/used/2544872
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto ... _missing=1

Kriitika on teretulnud.
Kui kellelgi on plaan enda oma müüa, siis need pakkumised on teretulnud.

Ette tänades
Ilmar

Kui ma soovitaksin sulle nagu tööd vajav paadimehaanik, siis kiidaksin kôiki takka. Kui ma peaksin nagu sôbrale soovitama siis soovitaksin kauge kaarega neist kôigist mööda kôndida. Odavad osta, ülikallid pidada.


Mida pead silmas kallis pidada? Ei tea, et ühegi paadi (mootorpaadi) pidamine odav oleks.
Iga kasutatud asi vajab hoolt ja ilmselt ka remonti, kui mitte kohe siis tulevikus kindlasti. Seega olen arvestanud sellega.
Mida arvata Renken paadist? Hetkel kaldun ikkagi vöörikajutiga paadi suunas.

Ilmar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Juul 2018 18:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 788
Minu arusaam on selline, et vana sisemootoriga paadi pidamine on ikka palju kallim, kui päramootoriga paadi pidamine. Kõik muu on enam-vähem näha ja seal palju vahet pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2018 13:03 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 24 Juun 2018 18:11
Postitusi: 4
rye kirjutas:
Minu arusaam on selline, et vana sisemootoriga paadi pidamine on ikka palju kallim, kui päramootoriga paadi pidamine. Kõik muu on enam-vähem näha ja seal palju vahet pole.


Ahha. Kas ma saan õigesti aru, et sisemootori hooldus on 2x kallim? Mootori hooldus + jala hooldus.
Vaatasin sisemootorit sest mootorid on võimsamad ja eeldan, et müra teevad vähem.
Tutaval on Buster cabin E 200hp välisemootoriga ja kütuse kulu ca 49l/h täiskäigul ja ilma midagi vedamata. Mulle lihtsalt tundus, et sisemootorid võimsamad ja kütusekulu samas augus.
Küsimus siis selline, et kui hästi läheb päramootoriga paat glissi ja kuidas tõmbab suuska?
Palju vanemad (2t 100-200hp) mootorid kütet rüüpavad? Ja kui töökindlad need mootorid on? (mercuri ja johnson nt)? Lärmi teevad ka ikka korralikult?

Kuna mul selle ostuga kuhugi kiire pole, siis pigem kuulan kõik arvamused ära.

Lugupidamisega
Ilmar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2018 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 788
Arvamusi on niipalju kui on nõustajaid, ehk jagan siinkohal vaid enda isiklikku arvamust, mis ei kuulu vaidlustamisele :)
Niipalju kui mina neid olen näinud, on 10a vanal sisemootortil kogu aeg midagi viga ja selle remontimine on peavalu, kuna kuhugi ei mahu jms. Päramootorid enamasti lihtsalt töötavad. Kui ei tööta, võtad kopsiku maha, vaatad, mis viga on ja teed ise korda (või teeb naabrimees). Samuti kipuvad sama HJ numbriga sisemotorid janusemad olema, ilmselt on seal plokid suuremad. Vaieldav, aga minu meelest on päramootor vaiksem ka. Glissi minek ja suusa vedamine sõltub HJ arvust, seal mingit vahet ei tohiks olla.
Ehk ikka leiad mõne 4t päramootoriga paadi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2018 22:19 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Aug 2013 15:07
Postitusi: 71
Lisaksin eelnevale veel kommentaari, et sisemoooriga on paadis vibratsioon ja müra ikka suuremad kui päramootoriga. Eriti, kui kajut on, mille uks on võimalik päramootori ja enda vahel kinni tõmmata.

_________________
Progressiivne jõeinimene ja -õpilane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2018 23:18 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 03 Juul 2012 12:23
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn
Omast kogemusest sisemootori ja jala hooldused kallimad, eriti just vanadel paatidel. No vibra ja hääl on ikka hullem kui päramootoritel. Vanadel Mercury 3,0 mootorite hääl on ikka väga hull veel :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaatri ostu soov
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 04 Juul 2018 08:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Mai 2016 14:08
Postitusi: 107
Asukoht: St. Julian's, Malta
Alustame sellest, et mootoritüüpe on 3 erinevat väljast sisse tulevalt: Päramootor, Sisepäramootor, Sisemootor. Päramootori ja sisemootori kohta ma kaasa ei oska rääkida.

Sisepäramootori puhul:
1) suurematel kaatritel või vähemalt mul on mootori ümber palju ruumi eriti veel kui tagumine pink välja võtta.
2) Hoolduse hindu ei oska võrrelde päramootoriga. V8 puhul Karbussiga mootorid on robustsed ja vähe on asju mis saavad valesti minna - Kui aga läheb, siis peab arvestama, et silindreid on 8, plokikaasi 2 jne.
3) Heli ja vibratsioon - Ainuõige valik on V8. Vibratsioon ei ole ja mootor on nii tühikäigul kui ka pöördes vaiksem kui päramootor. Tühikäigul on lausa nii vaikne, et kui jala juurest mulle ei tuleks, siis ega näiteks sadamas väga aru ei saaks et mootor käib. R4 sisepäramootor on siiski täpselt nii nagu eelnevalt kirjeldati - mulle piisas 1st sõidust saamaks aru, et R4 ma ei soovi.

_________________
Müüa kaater: Glastron GX225 2003a Volvo Penta 5.0 V8 - 12 000€ -> LINK


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group