Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Yamaha 9,9->15 hp
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Mär 2008 22:52 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 12 Mär 2008 21:18
Postitusi: 22
Linnalegend väidab, et erinevus peituvat ainult karburaatoris, muidu sama mootor. Kas vastab tõele?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Mär 2008 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 09 Dets 2005 09:36
Postitusi: 381
Asukoht: Muhu
Väidab valesti. Erinevus on seguklapi mehaanilise piiraja olemasolus ja selle puudumises.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Mär 2008 08:32 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 12 Mär 2008 21:18
Postitusi: 22
...ja seguklapi mehaaniline piiraja asub? ja mis konkreetsed mudelid need oleks? Yamahakeskuse kodulehe andmetel on hetkel müüdavatel kubatuur erinev :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Mär 2008 09:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 09 Dets 2005 09:36
Postitusi: 381
Asukoht: Muhu
Piiraja asub seguklapi võlli otsas (kahetaktilistel). Kuna Sa enne ei täpsustanud, siis mina rääkisin kahetaktilistest. Neljataktilised on jah erinevad mootorid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Mär 2008 12:40 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 12 Mär 2008 21:18
Postitusi: 22
tänud!
Väikese andmevõrdlemise tulemusena tundub, et uutest 4t-st Johnson 9,9 ja 15 on sama, erinevus ainul max pööretes ehk pööretepiiraja vahel pistetud kuskile.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Apr 2008 09:10 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 695
Oskab keegi öelda, kas Yamu 4-takti 30 hj päravurril on võimsus samuti mehaanilise segusiibri piirajaga kärbitud võrreldes 40 hj? Muidu nagu identsed mootorid, erinevus vaid max pööretes. Ja kas vindi samm võib neil erineda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Apr 2008 10:49 
Eemal

Liitunud: Reede, 13 Okt 2006 08:44
Postitusi: 113
Asukoht: Kivimäe, Tallinn
Uuemad 4-t mootorid enamasti elektrooniliselt juhitava sissepritsega, nii et võimsus/pöörded võivad olla ka elektrooniliselt piiratud (ega ma täpselt ei tea, niisama targutan). :oops:
Vindi samm ja läbimõõt võivad olla ka sama mootori võimsuse juures erinevad, sõltuvalt sellest, kas tahad nn veovinti või kiiret vinti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Apr 2008 07:30 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 695
30/40 hj on veel karburaatoritega, sealt ülespoole sissepritsega, mis on juba programmeeritava ajuga. Seetõttu mõtlengi, et kas 30 ja 40 hj erinevus seiseb ainult mingites lihtlabastes segusiibri avanemist piiravates julkades, või on olemas erinevus ka süütes ja düüside suuruses. Vindi saab loomulikult panna millise tahes, aga pidasin silmas standardkruvi, mis poes all on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Apr 2008 08:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 19 Jaan 2004 12:58
Postitusi: 167
Asukoht: linnas
:cry: karpa lõõrid on erineva läbimööduga... ja vist oli nukkvõll ka erinev
nii et kolekalliks läheb see 10hj,targem kohe osta 40hj ja ..... kui :oops: ei ole

ja vint on 40hj 13" tehases külge visatud.... 30 hj ei mäleta, :evil:

_________________
Paadimootorite hooldus ja tehniline konsultatsioon.
Eesti ainuke YTA Silver Technican


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Apr 2008 09:31 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 695
paadiservice oy kirjutas:
:cry: karpa lõõrid on erineva läbimööduga... ja vist oli nukkvõll ka erinev
nii et kolekalliks läheb see 10hj,targem kohe osta 40hj ja ..... kui :oops: ei ole

ja vint on 40hj 13" tehases külge visatud.... 30 hj ei mäleta, :evil:


Eks siis tuleb seda teed minna. :oops: ju nagu oleks natuke, aga vene mehed on sellele paadile just 40 hj parimaks pidanud, ohutuse osas mingeid kõrvalekaldeid täheldamata. Ise kaldun arvama, et vene seeriapaatidel märgiti max lubatud mootorivõimsuseks 30 hj seetõttu, et kangemaid seeriamootoreid nõuka ajal nagu polnudki.

Tänud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Apr 2008 13:29 
Eemal

Liitunud: Reede, 13 Okt 2006 08:44
Postitusi: 113
Asukoht: Kivimäe, Tallinn
Tsiteeri:
Ise kaldun arvama, et vene seeriapaatidel märgiti max lubatud mootorivõimsuseks 30 hj seetõttu, et kangemaid seeriamootoreid nõuka ajal nagu polnudki.


Kui oli rohkem vaja siis pandi 2 tükki, nt Krõm-3. http://motolodka.ru/krym3.htm Seal peatüki Недостатки лодки all kirjutab just vastupidisest olukorrast, kus tehnilistes andmetes tõsteti lubatud mootorivõimsust, aga konstruktsiooni ei tugevdatud, mille tagajärjel merel sõites tagus vastu lainet keresse mikropraod. :( Nii et venelaste toodangu puhul ei saa ühest seisukohta võtta.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group