Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nordhavn 47 Trawler (360 vaates).
PostitusPostitatud: Neljapäev, 03 Sept 2009 14:28 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1829
Asukoht: Tallinn
www.motorboatsmonthly.co.uk/mbm/360/nor ... avn47.html
Üks väiksem näide igailma paadist.
Autonoomsus 3000 miili!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 03 Sept 2009 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Hei Kipperid!
Otsustasin kapist välja tulla. Ei suuda kipper KK postitustele kuidagi ükskõikseks jääda :oops: Traalerid tõmbavad.

Bandido 66 Drettmannilt. Midagi pisut moodsama joonega.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Sept 2009 07:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Kalle Kuus kirjutas:
Priit! Ma ei saa aru, mis siin hiidlaste lootside "Väle Antsuga", traalerite jutus tegemist on? Üks on glisseeriv, militaar-tarbeks ja teine ökonoomne, ujuval režiimil kuni 12 sõlme, nagu öö ja päev? Neid ühte patta panna ei saa! Kui Sulle see teema traaleritest ei meeldi, ära loe!


Mulle meeldivad ka traalerjahid, aga ökonoomsuse koha pealt ma neid väga ei kiidaks. Pigem on võitmatuks küljeks väga suur autonoomsus kuna tänu aeglasele käigule saavad nad väga suurtes kogstes kütust kaasas kanda. Muidu kui vaadelda kütusekulu l/h, siis jääb mulje justkui väga ökonoomsest kulgurist, aga kui vaadelda kütusekulu l/nm, siis muutub ökonoomsus kaheldavaks. Loomulikult sõltub kõik ka sellest kui palju masinatele pöördeid annad, aga see on nii ka teiste paatidega.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Sept 2009 08:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Princess 67, kütusepaak 4000lt, autonoomsus 350NM = 11,4ltr/NM

Sunseeker 66, kütusepaak 3400ltr, autonoomsus 320NM = 10,6ltr/NM

Selene 66, kütusepaak 12000ltr, autonoomsus 3000NM = 4ltr/NM

Princessi ja Sunseekeri kütusekulu arvestatud planeerimisel kiirusel 24knot. Arvandmed esitatud netis paadiomanike endi poolt ja ma kaldun arvama, rikutud nagu ma olen, et on pigem ökonoomsuse poole. Tehaseandmeid kahjuks ei avaldata või ei suuda mina neid leida.
Kui keegi leiab täpsemad andmed ja minu omad ei vasta tõele siis vabandan.
Aga kui Princessi ja Seekeriga traalida?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Traaler-mootorjahtidest.
PostitusPostitatud: Reede, 04 Sept 2009 11:27 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1829
Asukoht: Tallinn
Minu arvamus enne, nüüd ja tulevikus: Traalermootrjahid on ökonoomsemad, kui glisseerivad mootorjahid ja kõige tähtsam: traalerite püstüvus on tükk maad parem muudest samapikkadest mootrjahtidest :lol: !
Sellega seoses saab traalereid meie klimaatilistes tingimustes kasutada hooaja vältel tunduvalt pikemalt ja kui traaleril on teraskorpus, võib see talvituda meie oludes ka jää sees!
Ja veelgi tähtsam: ...need alused pole küll kunagi ehitatud "ülbur-mootorjahtideks"...
Ja need reederid, kes on sellise aluse omandanud, on küll väga kaugel "ülburi" tiitlist :lol: !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Sept 2009 17:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
Mulle meeldivad mootortraalerid endiselt. Ja endiselt ootan siia huvitavaid pilte ja materjale :lol: Mis aga ei tähenda sugugi, et mulle ei meeldiks nt. mootorpurjekad või RIB-id või muud alused. Aga viimane paadiost, oli hoopis 2 nädalat tagasi 2,6 meetrine "Kasse" oma maakodu tiigi peale :lol:

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 20:52 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 01 Juun 2004 23:31
Postitusi: 595
teemasse tagasi tulles...

...ja kõige siiramast huvist: mida nende viietärnihotellidega tehakse üldiselt? vee peal, ma mõtlen?

jätame elegantselt lõhnastatud salongis kaaviari ja peene sampuse kõrvale pompöössete narkotehingute sõlmise vahele -- selle nalja peale tuleb igaüks...

Või amasoonia tapiiri nahast kaptenitool on tõesti täpselt see koht, kus peale pikka väsitavat rühmamist, üks aus töömees oma ahtrit puhkab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 22:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 27 Juun 2005 12:58
Postitusi: 30
Asukoht: Viimsi, Pirita
Isiklikult arvan, et olles nii 30-40 vahel ja tekiks võimalus, näiteks normaalse hinna eest maha müüa äri või kinnisvara, siis kindlasti üks elu seiklustest oleks sõita nö. keskklassi "traaleriga" või jahiga 3-4a maailma meredel. Seda siis kindlasti koos perega ja kaasates sõpru!

Omalt poolt kommenteerides paari viimast postitust, siis inimese üks paremaid omadusi on unistada ja vahel ka väga suurelt. Eesmärk läbi unistuste on alati mitte niiväga see unistus ise vaid unistusest tulenev idee ja soov ehk reaalselt kogeda seda unistust/ideed ja teha seda elu esimesel võimalikul võimalusel. Näiteks, kui unistus tõesti on sõita maailma meresid 100 jalase traaleriga ja mõeldes kui lahe on seal nahkdiivanil istuda, siis isiklikult usun, et u. 35 jalane "purjekas" koos heade sõpradega toob lõppkokkuvõttes parema reaalsuse kui see unistus.

Ise arvan, et vaadates neid traalerite ja/või jahtide pilte paneb meid kõiki mõtlema rohkem selle seiklusele jaettevõtmisele, kui liikumisvahendile endale.

See on minu arvamus ning kindlasti sooviks, et niisugused postitused jätkuks, sest ideed ja unistused vajavad pidevat meeldetuletust!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
Kui oleks võimalust, siis omaks sellist (metallist) traalerit küll. Ei näe põhjust, et peaks selle pärast põdema ja seda häbenema :!: Talvel ei peaks välja tõstma, hooaeg oleks pea 2-3 kuud pikem ja naudiks ka sügistuuli ja koguks vähe adrenaliini :lol: Kindlasti ei oleks see mingi eputamise aparaat :!: :!: :!: Juba praegu on valus mõelda, et kohe-kohe saab see hooaeg jälle läbi :cry:

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
kontiki kirjutas:
jätame elegantselt lõhnastatud salongis kaaviari ja peene sampuse kõrvale pompöössete narkotehingute sõlmise vahele -- selle nalja peale tuleb igaüks...


Ei ole nii, et meiesuguste jaoks liiga kallid asjad on mingite narkoparunite teema. Traaleriomanikku mulle paugust ei meenu, aga Fazer sõidab minu andmetel näiteks Appreamarega. Vaevalt küll, et ta narkotehingutega tegelema peaks. Küllap sööb rooli taga šokolaadi ja hammustab saia kõrvale ;)

Kui hakkab tunduma, et miski asi on nii üüratult kallis, et selle omamiseks peab olema pätt või puruloll, siis tasub alati vaadata ajas tagasi ja pisut meenutada. Mulle tuleb meelde, et kuskil seal üheksakümnendate alguses oli nii mõnelegi mu sõbrale selliseks ihaldusobjektiks millegipärast näiteks tuliuus Toyota Corolla, otse esindusest. Aga veelgi varasemaid aegu meenutades oli "traalerjahi staatuses" hoopis värviteleviisor "Ekraan"i poe letialuse kaubanduse kaudu. Kõik on väga suhteline.

Aga mis selle viietärnihotelliga peale hakata? Sõita, suvitada, elada, rentida, või siis lihtsalt omada. Pea asi et endal asja üle hea meel on :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Sept 2009 11:53 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2452
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Tegin teemale puhaste ehk teemavälist võib siin edasi lasta:
http://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?t=4273

Järgmiseid teemaväliseid ma ei liiguta ära, vaid kustutan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Sept 2009 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Jätkame siis 100% teemas: ma küll ei mäleta, kuskohast ma selle "paadi" peale sattusin, kahtlustan "Ohtliku Püügi" ühe laeva nime googeldades, aga mina pole iseenda jaoks (et leian lollidemaa ja lähen kaasaga kümneks aastaks merele) ilusamat ja praktilisemat leidnud: Northern Marine 86-jalga trideck. Iseendale meeldib ainult pildilt vaadatuna tootjalehe piltide sisu pisut rohkem, just nagu vanas laevas (pisut "pitsi" vähemaks ja ideaalne). Aga nende esimene selline ja ülimaitseka sisemusega on ka müügile tulnud: Spellbound.
Pulba ja stabilisaatoritega tõeline ekspeditsioonitraaler, ostad ja lähedki ookeanidele elama ning vaalasid uurima. Cat 550 Hj ei ole ka mingi "röövel", seda jõuab joota küll, sest selle laeva sõidupiirkonnas kaipealseid tanklaid just liiga tihedalt ei ole :D Temaga ei sõideta kindlasti Läänemerel. Natuke "kripeldab" too 2,2 meetrit üle "väikelaeva mõiste", sest hetkel vajaks see kaptenit. Nende 80 Raised Pilothouse oleks alternatiiv, selle 0,5 meetrit "leiaks" ujumisplatformi pealt, aga see pole nii ilus. Miks nii mõelda: väikelaevniku paberiga võid üle ilma enda laevaga sõita, kui koduvetes oled legaalne. Aga muidugi, kui jõuad sellise soetada, leiad ka sõprade hulgast kapteni :D
Pilt

Edit: tegelikult on mul paar hästi praktilist küsimust, millele äkki Kalle või keegi teine oskab vastata? Ehk need, kes kasvõi kogemata on sattunud mõne tõsisema long-range paadi peale. Muuseas, see on ka otsene küsimus Markile tema ehitatava jahi poolelt aga seda vastata seal teemas.

Vaatame, vesistame, targutame, hindame ilu ja teab mida veel aga kuskohas on nendel paatidel
a) proviant koos külmkambritega 10-15 inimese söögiga 2-nädalaseks autonoomseks "ujumiseks"??? Isegi plaanide pealt ei leia sellist kohta, ehk kus on "sklad". Rääkimata siis väidetavast autonoomsusest a'la 4000 miili kiirusega 10 sõlme. Ega siis vaid veest ja kaladest elata.
b) kus on töökoda koos tööriistade, osade jms? Ümberpalli betoonpurjekatel olen kohanud piltidelt suisa vöörides "treiruumi" koos tõsiste tööpinkidega...

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Sept 2009 14:23 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1829
Asukoht: Tallinn
Lower deck`il on joonist suureks tehes näha külmiku koht kohe pesumasina ja kuivatiga ühes plokis! Iseasi, kui suur see freezer on? Näiteks Farmontil oli 2 suurt sügavkülma ja 2 tavalist külmkappi, lisaks veel kambüüsis olev külmik (litraaže kahjuks ei tea) + jäämasin.
Tööriistalaud oli mootoriruumis, sellel Northern Marine 86`l joonisel pole näidatud, aga traditsiooniliselt on see ikka olemas!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Sept 2009 14:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Kalle Kuus kirjutas:
Lower deck`il on joonist suureks tehes näha külmiku koht kohe pesumasina ja kuivatiga ühes plokis! Iseasi, kui suur see freezer on? Näiteks Farmontil oli 2 suurt sügavkülma ja 2 tavalist külmkappi, lisaks veel kambüüsis olev külmik (litraaže kahjuks ei tea) + jäämasin.
Tööriistalaud oli mootoriruumis, sellel Northern Marine 86`l joonisel pole näidatud, aga traditsiooniliselt on see ikka olemas!

Need on näha jah aga: 12 inimest merel, 14 päeva, vähemalt 4 korda on vaja süüa. See teeb 672 sööki, iga söögikord 0,5 kg ehk 336 kg toiduaineid. Mingi hulk sellest on vesi, nõus. Lisaks veinid, õlled, rummid, limonaad etc. Palju toitu on mahuline, leivad-saiad näiteks. Nagu jääks väheks seda va laoruumi?

Töökoda ka ei paista mootoriruumis, kui, siis äkki ukse kõrval on mingi laud. Jällegi, kõike vajalikku mudru (vähemalt mida mina kaheks nädalaks ookeanile kaasa võtaks) ei paiguta sinna never ära, rääkimata trei- ja puurpingist, inverterkeevitusest ja käsitööriistadest. Sel laeval pole ju vaid mootor vaid kõikmõeldavad seadmed sellesama külmakirstuni välja. See on äkki minu "probleem" aga mõistus ütleb, et sellise laeva peal peab olema võimalik ära remontida kõik alates käigukastist kuni radarini. Ehk laev on viimasepeal aga mina ehitaks seal paar ruumikest kohe ümber. Alumisel tekil siis töötuba/ladu ühe mõttetu tohutu voodiga kajuti asemel ja omanikukajuti absurdse pesemisnurga muudaks kohe üldkasutatavaks saunaks. Ja ka totra ülemise "Skylounge Entertainment Room" muudaks millekski asjalikuks. Ehk hetkel on ta ikkagi vaid näimise alus, seda lõputut entertainmenti ei ole küll sellisel hulgal long range alusel vaja. äkki ma eksin aga kokku on laeval 6 42-tollist telekat :o Kaptenisilla eriti kena paneel täidab enamuse "meelelahutusest". Ja muidugi asenduks kõvakereline kaater kena 20-jalase treilerjahiga ja too pisem korraliku täispuhutava rõngaga :D Et siis võiks nagu juba ilmameredele seiklema minna.

Olgem ausad, selline asi on lihtsalt ebanormaalne :roll: Vannituppa tuleb kaks ust ja duššikabiini siseneb ka kaks ust, mehele ja naisele eraldi.... Huvitav, milleks neile kingsize-voodi? Sellist absurdi on tegelikult enamus suuremaid veesõidukeid pilgeni täis.
Pilt

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Sept 2009 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Mitmete juhuste kokkulangevuse abil õnnestus mul paar aastat tagasi tutvuda seltskonnaga, kes neid ehitasid ( ja pika klotsiga käsitsi pahtlit lihvisid ;) )

Pilt


Assens Shipyard, kelle ellingus seda reaalselt ehitati, on senini veel ilusti hinges (kuigi käisid just nende iluduste pärast korraks pankrotist läbi), aga peatöövõtja, Royal Denship, on tänaseks kahjuks kriisiolukorras otsa saanud :(
Ju nad tulevad uue nimega varsti jälle kuskil esile. Sest nagu arenenud ühiskondades öeldakse: läksid pankrotti, proovi uuesti!

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group