Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 1200kg-se kaatri mootori vahetus
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 11:57 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
äkki keegi teab rääkida. 1,2t sisemootoriga paat ja originaal mootor 2,0 volvo suht hõre et plaanis midagi muud peale aretada ja kas olex väga rumal mõte sinna hoopis päramootor panna ja kui suur peax olema mootori võimsus et saax ka sõidumõnu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 14:36 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 928
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Mõte ei ole rumal, igal juhul tasub kaalumist,näiteks vanu Amuure on niiviisi palju ümber tehtud. Aga selleks, et head nõu saada, pead oma paadist natuke rohkem rääkima.
Kas see 2,0 mootor kaalub 1200kg või on kogu paadi veeväljasurve nii suur? kus see mootor asub- kas kesklaevas või on tegu sisepäraga? Kas tegemist on peegelahtriga kaatriga, on sinna üldse kuhugile seda päravurri riputada?
Kui vahetad vana raske diisli sama võimsa kergema bensiini päravurri vastu, küllap siis saab ka sõidumõnu. Aga jällegi-kas originaal oli glisseeriv paat või hoopis ujuva kujuga?

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 15:31 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
paadi kogumass on 1200kg ja ikka glisseeriv. mootor asetseb sisepäras ja bensiinikas. kui näitex kahekesi sõita siis tuleb ilusti veest välja aga rohkemate inimestega jääb nõrgaks. vana mootor ei talu enam kõrgemaid pöördeid ja selle tõttu olen vahetanud juba kaks korda plokikaane tihendeid. paat iseenesest 87a aga mootorit hakati tegema juba 75a.(volvo amazonil samasugune mootor nt.) teoreetiliselt annaks rippmootorit paigaldada küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 15:34 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
muidu et plastikpaat on ja topeltpõhjaga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 15:52 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
http://www.mcp.pri.ee/stuff/paat.jpg

1 pilt on parem kui 1000 sõna :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5904
Asukoht: Saaremaa
Päramootori sokutamine oleks tükk tööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 17:23 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 928
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Lõikamist ja liimimist oleks üksjagu, aga põhimõtteliselt võimalik. Aga uus ja veidi võimsam sisepära peaks ju olema vähese vaevaga teostatav variant, vanasti olid bensu sisepärad sama võimsusega päramootoritest odavamad.Ja kui Volvo rida uurida, võib-olla saab veojala alles jätta?

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 18:03 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
tükk tööd olex muidugi. päris uut mootorit peale osta nagunii ei jõuaks ja nii vana paadi puhul ei oleks eriti mõistlik ka. olen mõelnud ka teise sisemootori soetamise peale aga sõiduauto mootor ei ole nagu mõeldud sõitmiseks koguaeg täispööretel. ja kui peax juhuslikult kunagi kusagile kiviotsa komistama siis ega sellele jalale varuosi eriti võtta ei ole(volvo penta) kui aus olla siis ei kujuta ettegi kus neid sisemootoreid müüakse mis mõeldud just paatidele.
aga igasugused ideed on teretulnud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 18:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1232
Asukoht: Rammu / Kopli
Küsi siit http://www.navitec.ee/
Minuteada lapivad nad ka Volvo Pentasid.

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 22 Juul 2008 20:40
Postitusi: 238
Asukoht: Saaremaa
Oleneb milles see "korv olek" seisneb. Kui kompressioon on korras, siis pole mõtet head mootorit veel paadist välja visata. Eriti kui mootorile pole ammu hooldust tehtud.
Kui filtrid-värgid ära vahetada ja karbuss "ära teha", võib asi päris kabedalt käima hakata. Iseasi, kui just põhimõtteliselt tahad mootorit vahetada.

Kalev


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 19:41 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 928
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Tundub, et sul mõlgub meeles mingi vana päramootori variant. Vanal päravurril kõik need samad probleemid, mis sisepäral.
Lisaks tuleb ümberehitus- välja mõelda ja teostada retsess, mootori kaev päramootorile, teha ilusti ja tugevalt ikkagi ja see ei ole odav.

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 19:47 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 19 Jaan 2008 21:57
Postitusi: 63
Asukoht: Kloogarand
Mootor ilmselt kuuma saanud ja vajab plokikaane lihvi (mõõdetav viga).
Kui mootor praegu töötab, siis silindrites surved ära mõõta, et veenduda silindrite ja kolbide kõlbulikuses ja siis edasi toimetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 19:57 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
sügisel sai kolvirõngad ära vahetatud ja muud osad ka mis kulunud olid (plokki ei hakanud üle puurima) aga mure just selles et kui sõita nt 3500-4000 pöördega siis paat veest välja ei tule ja kusagil 4500 edasi on juba lõbusam sõita aga häda oligi selles et kui sõita kusagil 5000 pöörde juures siis ei pea plokikaane tihend vastu. 2 tükki juba ära vahetanud neid. ja alati olen lasknud kaane ka üle lihvida teise korra ajal ei olex tegelikult olnudgi vaja lihvida aga kindluse mõttes viisin ikka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 20:04 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 02 Aug 2008 18:36
Postitusi: 57
sõukruvi kohta ka nii palju et uus sai ostetud originaal mõõtu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Aug 2008 20:34 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Veebr 2008 19:43
Postitusi: 531
Asukoht: haapsalu
Kas kõigepealt läheb keema ja siis viskab mahlad segamini?

_________________
oi kuidas tahaks merele


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group