Kalle Kuus kirjutas:
Oh! Seda on vaja selleks, et Soomelahe idapool ära ei Baylaineriseeruks ja Bavariaseeruks! Aga tuleb kord ka aeg, kus siinkandis stiilsemad ja kvaliteetsemad meresõiduriistad Viire tagant väina sisse tulevad!
Peaasi, et ots selles suunas õigesti lahti tehakse!
Kalle kirjeldatud ohtu idapoolel õnneks ei ole

Sest õnneks olemas stiilsemaid ja kvaliteetsemaid valikuid ka klaaskiudpaatide tootjate hulgas.
Aga vahvate "snipade" juurde tagasi tulles, juhtusin eelmisel nädalal lennujaamas paadiajakirju sirvides ühe huvitava loo peale. Nüüd leidsin netist selle loo peategelase üles ja seega pean oma kohuseks kogu aeglase puupaadi romantika ära rikkuda ja esitleda 1958.a. "Puufiskari Fanny":
Pange tähele väljalasketoru läbimõõtu

:
Ja Fanny tegemas 40+ sõlme:
Selle kiiruse tagab 6 silindriline 440 hj YanMar turbodiisel läbi kaheastmelise ZF käigukasti. Stabiilsuse eest vastutavad hüdraulilised trimmiplaadid ja spetsiaalselt ehitatud roolisüsteem. Et diisli meeletu väändemoment läbi kere vastu võtta ja muundada edasiliikuvaks jõuks, on puitkere terast kasutades seestpoolt tugevdatud.
Video paadist asub siin:
http://www.friddemartin.net/~w475223/fa ... nny1_3.wmv
Kes soovib paadi kohta rohkem teada siis hulganisti lisapilte ja videot leiab siit:
http://www.friddemartin.net/~w475223/fa ... allfi.html
Võimas!