Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kutter
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Jaan 2009 21:13 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Hollandlastel kotter, rootslastel (lax)-kutter, soomlastel kutteri, inglastel cutter!
Cutter = any of several types of watercraft!
FIN = lootsikutter (lootsi viimiseks rasketes ilmastikuoludes ja paksus jääs (olen ise juhtinud kutrit 60cm jääs, läks läbi nagu võist! Jääklass:
Super A1) laevale ja vastupidi.
Päraosa on nagu snipal nn. Wellbootahter, kuid võib olla ka peegelahter.
Colin Archer ehitas lootsi vedamiseks kuttri, mida maailm tunneb nüüd Colin Archeri tüüpi matkajahina. Colin Archeri projekteeritud "Fram" Nansenile, oli ju ka põhimõtteliselt suur kutter!
Hollandlased on pikka aega ehitanud kuttreid igaks otstarbeks. Need on väga merekindlad, ökonoomsed ja stiilsed alused, mis sobiksid just meie lahtistesse vetesse, omades selliseid aluseid, teeksime Eestist tõelise mereriigi, rääkimata Lätis ja Leedust!
1. Matkakutter:
Holterman Yachting BW poolt ehitatud teraskerega mootorkutter:
Holterman 60
Pilt

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 10:16, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Jaan 2009 10:12 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Dordrecht`is Jachtwerf De Combinatie BV mootorkuttrid:
www.decombinatiebv.nl/default.htm
Pildid räägivad ise!
Kiirus jääb 9-11 sõlme vahele, ökonoomsus see eest suur ja sõidu autonoomsus samuti. Nägin oktoobris Stavangeris sellist lõigatud ahtriga versiooni, väike hollandi söeahi tossas mõnusalt, omanik oli väga rahulolev vaatamata üli-karvasele ilmale. Ütles, et kui ilm vähe taltub, proovib mööda Norra rannikut edasi minna! Pirita oli selleks ajaks juba peaaegu tühi!
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 10:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2009 21:18 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Jätkame siis mootorkuttrite seeriaga, sedapuhku: Tryvia 1500 Kotter.

Väga ilusa sisedisainiga alus, teraskerega, GT=27. Kahjuks 2009. seda kutrit
Tryvia BV kodulehelt ei leia, see on asendunud 1500-ga, millel on lõigatud ahter, ka see on huvitava sisedisainiga, vaadake pilte ja spetsifikatsioone:
www.tryviajachten.com
Pilt

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 10:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 06:34 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Jätkame Hollandi Werkendam`i Jachtbow "De Alm" kuttrite lipulaevaga Almkotter 1760 AK
www.alm-jachtbouw.nl
1.klikka kotter: 1760 AK
Juba CE sertifikaat klassile A ütleb ära, kui kange laevaga meil on tegemist!
GT=40, interjöör võiks punasest puust olla, aga ega pildilolev hele puu ka paha pole!
2.klikka classic: ideaalne klassikaline alus, mis sobiks suurepäraselt Emajõele,
püstjas vöörtääv meenutab Tartu kunagist aurikut "Joala"!
3.klikka Alm sloep: väärikas esindaja sloepi teemasse.
4.klikka teisi pealkirju ja viitasid ka (Delfino 65) ja leiad veel palju huvitavat Hollandi laevaehitusmaailmast!
Niisiis:



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 10:51, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 09:47 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 21 Juul 2008 13:47
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Luban endale tagasihoidliku märkuse. Süvis 1,55m on Emajõele liiast.
Omasin kunagi laeva, mis oli süvisega 1.10 m ja see kolistas madala veega ikka korralikult mööda põhja.
Koidula süvis peaks olema 0.8m
Classicu süvist hetkega ei suutnud tuvastada, aga kardan, et see ka sinna 1.10 kanti kisub (kuigi paat on ise on vägagi ilus)

_________________
pole halba ilma, on kehvad riided


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 10:30 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Härrased! Classic on Emajõele ja 1760 AK, millel on CE=A (see kange laev!) kus sellega sõidetakse? Lugege ikka tekste tähelepanelikult! :wink:

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Selle kutterite-kotterite jutu peale tuli uitmõte, ei tea miks kotermani just nii kutsutakse?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 11:04 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Kaljas tulnd Rotterdamist, mehed võtnd napsi ja korraga istnd laua peal pisike olend... mehed ehmatand ja hüüdnd: kotermann :D

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Jaan 2009 12:54 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 22 Dets 2005 18:16
Postitusi: 276
Asukoht: Kuusalu - Prangli - Tartu
Viimasel ajal olen saanud õigekirja pärast palju kolki :oops: , sellepärast juhin tähelepanu käänamisveale.

Kutter peaks käänduma nagu mutter. Niisiis mutter - mutri, kutter - kutri.
mitmuses mutrid - kutrid. Jäägem sõpradeks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Mär 2009 17:50 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Laupäevaõhtust vaatamist taas hollandlastelt: Jetten Yachtbouw Bommelaer teraskutter.
www.jettenyachting.nl/Bommelaer/01/1500_01.php
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 11:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Mär 2009 20:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
Kalle Kuus kirjutas:
Laupäevaõhtust vaatamist taas hollandlastelt: Jetten Yachtbouw Bommelaer teraskutter.
www.jettenyachting.nl/Bommelaer/01/1500_01.php


Vaatad pilte, nagu oleks tehtud jõe peale, aga süvened numbritesse - A kategooria ja kütusepaak 2,2 tonni :roll:

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Mär 2009 22:06 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Jah! Sellistega sõidavad hollandlased Põhjamerel, käivad Norra rannikut mööda üles, on Inglismaal igapäevased külalised! Autonoomsus on neil suur!
Ka tormikindlus on kõva! Kere kaal on suur ja tekiehitus suhteliselt madal, mis tagavad mõlemad väga hea püstüvuse! Selles meepotis on ainult üks tilk tõrva - kiirus (8-12 sõlme)!? Aga kas see kiirus ongi tõrv? Kiired alused ei lähe teinekord suure lainega 8-t sõlmegi välja, tänu oma kere vähesele kaalule ja tekiehituse kõrgusele!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Pacific Allure.
PostitusPostitatud: Reede, 27 Mär 2009 13:09 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Nädalalõpp varsti käes ja pildivaatamise ja teemal mediteerimise aeg samuti: Pacific Allure 210.



Pilt
Pikkus:23m; laius 5,65m; süvis 1,45m; GT=60; CE=B; 2x280 Volvo Penta; speed max: 14`; teraskere; kajuteid 3tk. Muud tuled ja viled paistavad (ahtrivintsid ja tõstetav ahtriplatvorm) piltidelt!
www.nuvaren.nl
Neid on valmistatud ka CE=A!
www.elburgyachting.nl/sale/reports/ENY064703.PDF
Püstüvus ja autonoomsus suur! Tõeline:the new generation of classic craft!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 04 Apr 2009 17:47 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Nüüd kraad kangem ja kallim kutter CE=A, ehk Wim van der Valk`i
loodud staalkutter Continental I Stuurhuis Custom, tellija soovil ka alumiiniumist.

Max Pikkus 21,0m; laius 5,6m; süvis 1,7m; GT=55; 2xVolvo; 6000 liitrit kütust, max kiirus 14`. Autonoomsus suur.

rooliruum ja mess väga esinduslikud

tõeline dutchman`ite pärl

vaata lisaks:
www.wimvandervalk.nl
Continental I
Pilt
Pilt
15-21m pikk
Pilt
Pilt
Pilt
http://www.wimvandervalk.nl/yachts/cont ... fications/
Olemas teraskered kiirusega max 14`ja alumiiniumkered kiirusega max 25`sõlme... :lol: !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Kolmapäev, 18 Jaan 2012 14:39, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Mulder Favorite Shipyard.
PostitusPostitatud: Neljapäev, 09 Apr 2009 21:04 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
www.nauticalessi.it/pdf/press/Mulder70.pdf
veel kraad kangem ja kallim kutter, kui eelmised! Mulder 70 Wheelhouse "Condor" 2008.
CE=A; kiirus 10`-12`; süvis 1.60m; GT=60; 2x320 hj. Caterpillar (2300p/m); autonoomsus 2000 miili; kogu-punker 6500 l; kere terasest, pealisehitus alumiinium.
Eestis on seilanud kutter "Envy" (Mulder 68). Vaata foorumist:
http://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?t=1610
Veel üks alumiinium ja vähe kiirem kutter: Mulder 73 Wheelhouse "Fairwind" 2008.
www.nauticalessi.it/pdf/press/Mulder73.pdf
Klassika, mis kunagi ei vanane!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group