Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootorpaadi trimmi labad
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Apr 2009 10:42 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 01 Apr 2009 10:32
Postitusi: 1
Tere!
Ega kellelgi kogemust ei ole mootorpaadi trimmi labade kohta? Millist valida? Kas el. mootoriga või n.ö. isereguleeruvat gaasamordiga http://www.nauticusinc.com/nauticus_smart_tabs.html?
Endal 18 jalane 90 hp 2t plastikpaat! Kui suur on asja efekt? :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Apr 2009 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 19 Jaan 2004 12:58
Postitusi: 167
Asukoht: linnas
:roll: ainukesed mis normaalselt töötavad ja kasu on ...kui kasutada oskad :oops: koos mootori trimmiga on hüdraulilised...

ja.. igasugu automaatne asendi regull..alla 10m ,kuni 2000kg ja 30-40sõlme kiirustel liikuvatel on ka mõtetu :idea:

_________________
Paadimootorite hooldus ja tehniline konsultatsioon.
Eesti ainuke YTA Silver Technican


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Trimm
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Juul 2009 15:04 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 01 Nov 2004 12:25
Postitusi: 34
Olen siiamaani paatidele peale paigaldanud elektrilisi ja nendest on kasu olnud klientidele. Eeliseks hüdrauliliste ees on paigaldamis lihtsus ja paadis ei pea olema voolikuid jne. Isereguleeruvaid eriti ei soovitaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Juul 2009 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Minu kogemused elektrilistega: kippusid mingi aja pärast ebatihedaks minema ja mädanesid seest ära.
Minu kogemused hüdraulilistega: uimased, elektrilised olid palju kiiremad ja täpsemad.
Minu kogemus automaattrimmidega 9m paat ja 43kn max: superhea :D
Tegu ei olnud küll mingite amortidega vaid asendianduriga varustatud iseõppiva süsteemiga. Kas ajam oli elektriline või hüdrauliline, seda ma ei tea. Aga sõita oli väga viis.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 09 Juul 2009 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
Minu memmel on hüdraulilised, paat siis 7m ja Mercu 3L sisepära. Paadi sirgeks saamine on lihtne ja ei ütleks et ülemäära aeglane, muidugi ise ei tohi eriti kärsitu olla :roll:

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Juul 2009 10:41 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 243
Asukoht: Rapla
Kuskil kataloogis on mingid plastist,mis käivad mootori jala külge,kas nendest ka mingit abi on. Paadiks on Progress 4 moto 20hj ,teine lodi on 4m plastik 9,9hj kone taga.On keegi katsetanud ja millised on tulemused? Niisama ei taha aukusid puurima ja vidinaid külge riputama hakata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Juul 2009 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
ahtos kirjutas:
Kuskil kataloogis on mingid plastist,mis käivad mootori jala külge,kas nendest ka mingit abi on. Paadiks on Progress 4 moto 20hj ,teine lodi on 4m plastik 9,9hj kone taga.On keegi katsetanud ja millised on tulemused? Niisama ei taha aukusid puurima ja vidinaid külge riputama hakata.


Kuskil teemas ma juba kirjutasin, et Pakri 450 + pisike vurr koos trimmitiibadega: omanik väitis, et oluline vahe on. Seega pisemale kohe kindlasti, suuremale ei taha hästi uskuda. Need toimivad kui hydrofoilid ja tekitavad ahtrisse lisatõstejõudu ehk kompenseerib juhi+mootori kaalu. Glissib kergemini. Samas on 9,9 juba päris karm pada.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Juul 2009 20:01 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 243
Asukoht: Rapla
Kas neid labasid ka Eestis kuskil müügis on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Juul 2009 11:00 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Kas neid labasid ka Eestis kuskil müügis on.


Pirital Thore poes nägin neid... 500 eeku paar.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Juul 2009 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
hulkur kirjutas:
...., muidugi ise ei tohi eriti kärsitu olla :roll:


Seda ma ausalt öeldes vist olen ka :D
Mul peab rahulolu saamiseks paadil trimmimine käima sama järsult nagu hävituslennukil.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Juul 2009 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
smithers kirjutas:
Tsiteeri:
Kas neid labasid ka Eestis kuskil müügis on.


Pirital Thore poes nägin neid... 500 eeku paar.


Selle raha eest mingi ajamiga asju ikka ei saa ju vist? See on ainult plaatide hind?

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Juul 2009 15:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mai 2008 20:02
Postitusi: 178
Asukoht: Saue
see 500 eeki ikka hydrofoilide hind ma pakun.
Aga nende uimede või siis hydrofoildega ja ka ilma on kogemus olemas.
ütleme nii,et koos uimdega on paat keeramisel peaaegu otse ei kreeni.ilma läheb päris kreeni. Klissi läheb kahh suts kiiremini kui ilma.katsetanud olen 6m 3l ja 4,3l sismootoriga.Samas on nad plastmassist või miskist kummist ja kui ük neist peaks nac kõveraks minema(näiteks pideva transpordi tõttu)siis on paat sõiduajal viltu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Dets 2009 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 04 Nov 2004 20:22
Postitusi: 25
Asukoht: saue
Plaan paigaldada buster xl-le 12*12tolli insa hüdraulilised trimm-labad.
Mis arvate trimm_labade suurusest ja on kellelgi kogemusi labade paigaldamisega busterile?Kas peab lisa tsingid kah paigaldama ja kuhu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Dets 2009 14:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 19 Jaan 2004 12:58
Postitusi: 167
Asukoht: linnas
12x12" on minumeelest vähe suured..8"x10" või 9"x12" on siiani ennast väga normaalselt õigustanud.....ja tsingid..need ikka plaatide külge!

:roll: nu ja eks neid ole Busteritele ka nii mõnedki külge kruvitud.. :wink:

_________________
Paadimootorite hooldus ja tehniline konsultatsioon.
Eesti ainuke YTA Silver Technican


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 25 Dets 2009 00:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 04 Nov 2004 20:22
Postitusi: 25
Asukoht: saue
paadiservice oy kirjutas:
12x12" on minumeelest vähe suured..8"x10" või 9"x12" on siiani ennast väga normaalselt õigustanud.....ja tsingid..need ikka plaatide külge!

:roll: nu ja eks neid ole Busteritele ka nii mõnedki külge kruvitud.. :wink:


Kuidas liigasuured labad võivad mõjuda paadi juhitavusele ja kui suured peaks tsingid olema?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group