Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Progress 1, selle tuuleklaas ja põhja lappimine
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 01 Juun 2009 14:00 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 31 Mai 2009 22:22
Postitusi: 6
Tere kõigile,
sai just hiljuti vanaisa kuurist välja lohistatud vana Progress 1 (peaks olema 1, sest taga mootori juures pole luuke ja pereliikmed arvavad sünniaastaks olevat 70ndaid).

Paat ise tundub üldiselt okei, kere pole roostetanud ega oksüdeerunud, kuid paar asja siiski on, mis vajaks sättimist.

1) Tuuleklaas on vanast vene pleksiklaasist, mõrane ja vastu päikest suht udune, oleks vaja teha kuidagi uus klaas sinna
2) Aerud, originaal aerud on kuhugi suunas ära jalutanud ja oleks uusi vaja, ei teagi kust osta ja mis mõistlik hind oleks
3) Põhjas kiilus on pisike auk, õigemini täpselt reisijateruumi ja ees oleva väikse trümmi vahelise vaheseina all, ei tea kuidas oleks seda kõige mõistlikum lappida
4) Tent - samuti oleks paadile mingi aeg tendi raame ja tenti vaja, et saaks kehva ilmaga end sademete eest kaitsta..

Paadi kere tundub üldiselt olevat tugev ja hea, paat on enamiku oma eluajast seisnud kuuris.

On ehk nõu või kontakte anda, kelle poole saaks nende küsimustega pöörduda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 01 Juun 2009 16:21 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 25 Mai 2006 21:01
Postitusi: 107
Asukoht: Kilulinn
Kiilualuse augu saab katta ümmarguse merealumiiniumist plaadiga, mis tuleb kinni neetida rõhukindlate tõmbeneetidega(müüakse würthis), sikat vahele, neetidele kahelepoole seibid. Needid ja seibid loomulikult roostevabad(võivad olla ka happekindlad, need tunduvalt kallimad).
Klaasi kohta ei oska suurt midagi õelda, sest enda paadil seda pole. Tsikli kiivri visiire vist poleeritakse, kui häguseks lähevad.
Magedas vees kärab see paat küll. Alumiiniumi rooste on kergesti märgatav, ajab värvi ülesse, valge möga. Paanikaks pole põhjust.
Aerud: tööriistamarket(peaks olema odav), suvaline paadipood(võib olla kallim), www.promarine.ee(seal võib ka olla).
Tent - reka tentide valmistajad, Tartu ligidal on Külitses üks paadipood, kus tehakse. Kvaliteetne ja kallis on Sail Loft Koplis Maleva tänaval.
Raame võib iga nurgatagune meistrimees valmistada, kui tõsisem huvi saada ps, Tartus midagi ikka leiab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 01 Juun 2009 16:57 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 235
Asukoht: Rapla
Pleksi müüakse Noor tehniku poes.Omale lõikasin uued klaasid rellakaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 01 Juun 2009 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Mär 2005 16:22
Postitusi: 277
Asukoht: Otepää/Tartu/?!
Pleksiklaasile pole praegusel vist mõttekas raha investeerida - see materjal on habras! Lõikamisel pisiviga ja - ongi mõra sees. Tasub otsida kaatrifirmast . Tartus on (oli?) firma- minu mälu järgi Tööstusplast, kust sai tükke osta. Ka löögitugevus on pleksist kordades suurem. Ja ise tegemine pole keerukas. NB! Mulle õpetati, et poltide alla tuleb panna teatud plastikust (nimi on ununenud) väikesed seibid pingete hajutamiseks. Mul paadil vist juba 10 aastat toimib. Nüüd võiks uued panna- on hakanud häguseks muutuma. Paadi põhja augu tekke kohta on mul oma teooria, mis võib antud juhul vale olla: Maapealsetel seadmetel mingist alumiinium sulamist detailidel tekkisid aastatepikkusel kokkupuutel ka KUIVA mullaga augud. Kuidas duralumiinium sel puhul käitub- ei oska öelda. Edu töös! Moraalselt vananenud asjast saab ühel hetkel- uunikum!!

_________________
Muutuv muutuvas. Positiivsus on oluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 01 Juun 2009 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Peterburi tee Ehituse ABC-st ostsin oma paadi klaasiks pleksi. Pakuti erineva suuruse ja paksusega tükke. Peaksid ka Progressi klaasiks sobima. Mis puudutab pleksi haprust, siis selles osas on Rooli Robil õigus, minu paadi klaas, mis on sirgetest tükkidest ja raudraamis, võttis esimese kuuga servadesse mõned praod sisse, edasi pole praod läinud. Pleks minu arust mitmes mõttes ebaõnnestunud valik - tolmu maha pühkida ei saa, isegi kerge sõidutolm tuleb treilerilt vette lükates maha PESTA, sest muidu läheb klaas kriimuliseks. Peale selle sööb päike läbipaistvust ja habras on pleks veel ka, kõige lisaks suht kallis hind. Kui kaalu poolest kannatab, areta parem mingist karastatud klaasist omale tuuleklaas. Siis võid kojamehe ka ette panna ja kui present peal, on võimalik isegi lausvihma käes normaalselt sõita. Mis puudutab karastatud klaasi kildudeks purunemise ohtu, siis kus sa vee peal neid kive ikka võtad. Treilerisõidu ajaks saab ju mingi katte ette panna. Pealegi puruneb pleks palju kergemini, kui karastatud klaas. Kui see lõpuks kildudeks lendab, on pleks juba ammu puru.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 02 Juun 2009 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Mär 2005 16:22
Postitusi: 277
Asukoht: Otepää/Tartu/?!
Vabandust! Kasutasin ja kiitsin polükarbonaatlkaasi!!

_________________
Muutuv muutuvas. Positiivsus on oluline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Juun 2009 00:04 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 31 Mai 2009 22:22
Postitusi: 6
Muidugi üks asi on veel, mida peaks mõtlema: nimelt mootori juhtmehhanismid.
Trossirullikud tal muidu täitsa terved ja okei, need on ainult kinnitatud teraspoltidega, mõtlesin et asendan nad roostevabast metallid poltidega.
Muidugi loodan, et need tavalised roostevabad poldid selle alumiiniumiga mingit üliaktiivset roostereaktsiooni ei põhjusta.

Vaatasin, et roolitrossid ja gaasitrossid muidu liiguvad ja toimivad, aga jah jube jäigad on (arvan, et vene ajal vist tehtu peenikest trossi samast traadist millest kraana omasidki :D ).

Põhimõtteliselt peaks olema võimalik neid samu trosse ka tänapäevaste mootorite külge kruttida vastavate liidete abil?

Olen ka kuulnud sellest salakavalast polükarbonaatklaasist, eks peab uurima, kust seda saada jne..

Üks etteruttav küsimus kah: kas tänapäevased paadimootorid sisaldavad ka mingit väikest genekat, mis mingisuguse 12v elektri välja annavad? Paat ju tahab tulesid ka saada, ja mine tea, ehk kunagi edevusest isegi mingi vana makiräbal vahel kaasa võtta :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Juun 2009 07:02 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 927
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Olgu muud, mis on, aga vanad roolitrossid soovitaks küll kaasaegsema edasi-tagasi liikuva kõri sees liikuva trossi vastu vahetada. Sinna juurde läheb muidugi vaja veel reduktorit.
need vanad trossid võivad katkeda ja kinni kiiluda ja tekitada palju pahandust ja ebamugavust.On olnud juhuseid, et täisgaasil mootori viskab trossi katkemise tõttu ühele poole poordi...arvake ise, mis järgneb.

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Juun 2009 09:04 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 235
Asukoht: Rapla
Pea igal mootori voolu väjavõtte koht ainult peab mõõtma ära pinge ja reeglina tuleb sealt vahelduvvool,tuleb vahele panna dioodi plokk.Mul ka Progressi ehitus käsil ja paigaldasin uue roolitrossi roostevaba ja plastikkattega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2009 00:06 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 31 Mai 2009 22:22
Postitusi: 6
On siin äkki mõni progressimees, kes sõidab palju emajõel? Kuidas progress emajõel kärutades vastu pidanud?
Kus te üldse paate hoiate, kas lohistate igal õhtul koju või saab kuskil kenasti neid "parkida" ka?
Just enne käisin uurimas neid neete, põhimõtteliselt tavalise tõmbeneediga ikka progressi ei remondi jah? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2009 08:08 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 01 Dets 2004 16:35
Postitusi: 42
Seda polükarbonaatklaasi saab Tallinnast Proplastikust

_________________
Merisiil


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2009 08:50 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Juul 2008 18:12
Postitusi: 213
Asukoht: tartu
sigmar kirjutas:
On siin äkki mõni progressimees, kes sõidab palju emajõel? Kuidas progress emajõel kärutades vastu pidanud?
Kus te üldse paate hoiate, kas lohistate igal õhtul koju või saab kuskil kenasti neid "parkida" ka?
Just enne käisin uurimas neid neete, põhimõtteliselt tavalise tõmbeneediga ikka progressi ei remondi jah? :)




ma olen progressiomanik eelmise aasta aprillist ning pidevalt jõe peal sellega käinud. paat on ilusasti vastu pidanud, miskit paha tema käitumise kohta jõe peal ei saa öelda. need väikesed lained, mis emajõel on, neid nagu polegi, samuti võib seda rahulikult kaldasse ja taimedesse kinni sõita, lahti saab alati ja probleemideta. isegi tugevas voolus on mind paigal hoidnud ca. 4 kg raudpomm, mistõttu ankrut kui sellist pole emajõele minu arvates vaja.

hoian ma teda endal õue peal, kuna siiamaani ei ole tahtnud sadamakohta võtta.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group