Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Jaan 2010 20:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1495
Asukoht: Kesse/Tallinn
Trutta kirjutas:
Pean tunnistama, et minu silmale paistavad need Greenline'd nagu telliskivid, mis hädapärast voolujoonelisemaks voolitud, et natukenegi sõiduomadusi oleks....


Mh.. mulle tunduvad enamus "kaasaegsetest" olevat inspireeritud mullivannist. Seda hübriidi vaadates tuleb esmalt meelde nimi CG Pettersson. Minu jaoks on see tiba parem paralleel. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Van Duch 40 (Daycruiser)
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Jaan 2010 09:05 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1828
Asukoht: Tallinn
Frank Mulder on joonistanud Van Duchile uue mootorpaadi
http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?i ... 1&cat=5867
Näha saab Düsseldorfi näitusel... :lol: !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 27 Jaan 2010 11:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1495
Asukoht: Kesse/Tallinn
Greenline-st veel. Leidsin ühe veebivoldiku. Kõige huvitavam asi oli lõpus aadressi koha peal - kas tõesti tegu Sloveenia paadimeistrite kätetööga?

http://bootepfister.de/fileadmin/boote_ ... EUTSCH.pdf

Meenus, et arendustöö on siiski SEAWAY poolt tehtud. Oleks see ka Sloveenia poiste oma, oleks ma päris rabatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 27 Jaan 2010 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mär 2007 09:42
Postitusi: 829
Asukoht: Tallinn / Muhu
Aga Seaway ju just nimelt need sloveenia poisid ongi.

http://www.seaway.si/
Seaway is the world's leading boat development company, based on the J&J design studio created in 1983 by Jernej and Japec Jakopin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 27 Jaan 2010 12:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1495
Asukoht: Kesse/Tallinn
Nüüd olengi ma lõpuni rabatud. Ma ei tea miks, aga kahtlustasin jälle taanlasi...
Üldiselt - minu arvamus on see, et meie käsitööoskused võivad olla kui tahes kõrged, aga kui meil ei ole korralikku selle ala arhitektuurifirmat on tegeliku edu lootused kordades väiksemad. Seda siis paadiehitust tervikuna silmas pidades.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 29 Jaan 2010 23:15 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Kas just mootorpaat aga.....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Platinum Printsess 3140 jalga!
PostitusPostitatud: Laupäev, 30 Jaan 2010 09:08 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1828
Asukoht: Tallinn
http://inequalityreduced.blogspot.com/2 ... cepts.html

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: "Platinum Princess".
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Veebr 2010 19:42 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1828
Asukoht: Tallinn
Noh! Keegi ei "kommentaarigi" "Platinum Princessi" 3140 ft (jalga) :lol: ?!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Veebr 2010 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
See vaikus on vägagi kõnekas! :)

Mõte tekkis, et mis materjalist saab kilomeetrise asjanduse tekitada millele on seatud üks väike lisatingimus - peab liikudes ka ühes tükis püsima.

Kui suured üldse on suurimad alused. Kes teab, tankerid ja kondivedajad?

Ps. ei ole OT, ilusat asja peabki palju olema:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 05 Veebr 2010 11:45 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
Wiki väitel on hetkel maailma suurim laev TI Asia (varasema nimega Hellespont Alhambra, või üks tema kolmest sõsarlaevast): 379 meetrit pikk. USA Nimitz klassi lennukikandjad on (jälle Wiki) 333 meetrit.

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Hunt 52.
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2010 18:58 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1828
Asukoht: Tallinn
Klassikaline ilududus:
Pilt
http://www.huntyachts.com/hunt52.htm
http://madmariner.com/vessels/story/HUN ... _112909_VX

Meerikamaa üks kuum tükk 2009.a. sügisest...
:wink: !
NB! Güüs`i e. vöörilippu ei kanta sõidu ajal! See heisatakse ainult sadamas seistes!
NB! Sellist narmendavat Meerikamaa lippu, nagu oli operaatorialusel, ei oleks tohtinud küll videos näidata :twisted: !
Mis me järeldame sest? Mark Muru üteluse järgi: Kaaalaaameeheeed... :lol:

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Teisipäev, 09 Veebr 2010 23:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hunt 52.
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Veebr 2010 19:39 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Kalle Kuus kirjutas:
Klassikaline ilududus:
Pilt


vo-vo, just. Ja ärge talle aint neid purjeid peale monteerige :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 14 Apr 2010 08:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Delta tahab turule tuua uut luksusjahti. Või oli see nüüd vastupidi.
Plaanilahendus on väga hea ja "puhas". Suur iste rooli taga, suur kõrgemal asuv istumisala reisija(te)le - äärmiselt mõnus pikkadel distantsidel. Walk-around. Küljeuks. Esiklaas negatiivse nurgaga.
Üks väheseid tootjaid kes julgeb interjöris tänapäevane olla.
Mootorid on "õues" ja müral salongini jõudmiseks tuleb esmalt läbida kaks vaheseina, seejärel põrand.

Julla katusel hoidmine on juba mustuse pärast tüütu, lisaks läheb füüsiliselt jamaks kui tegemist on suure ja raske jet-tenderiga. Julla mitteomamine on ka tüütu. Sellel paadil tundub üks ruum salongi all olema kangesti garaaži moodi...?

Räägitakse erilisest kerekujust mis töötab nii väikestel kiirustel kurja merega kui suurtel kiirustel sileda veega. Äkki on see paat Läänemerele mõeldud!?

Kärbeste silda pole. Aga kas seal 40 sõlmese kiirusega ohutu olekski? Ja eks see paat ole tiba ka sinna ooperisse, et valge ülikonna juurde ei leia sobivat paukvesti...

Aga eks praktika on tõe kriteerium. Peale aastaid plaanimist on välja hõigatud 2010 hilissuvi...

D54

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 14 Apr 2010 21:19 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 08 Jaan 2008 21:45
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Ehitatakse Saaremaal Luksusjahis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 14 Apr 2010 21:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 09 Mär 2004 17:02
Postitusi: 688
Asukoht: Kalamaja
Erkki kirjutas:
Ehitatakse Saaremaal Luksusjahis?

Jep!
Minul jäi karp lahti, kui seda monstrumit nägin....

Sellise "majaga" saavutatakse selliseid kiiruseid, kummaline.... tõesti kummaline 8)

Meie Maa

_________________
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "holy shit what a ride!" -autor tundmatu


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group