Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 95 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pool Kõva
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 03:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Vastab tõele, et tööriist mis puurib, peksab, saeb ja niidab ei tee ühtki tööd korralikult. Kui me pesumasinaid, autosi ja muid kodumasinaid õnneks enam tarvitatuna Soomest ei too siis igaks ilmaks, linnasadamasse, suvekodu kai äärde ja pikale reisile erinevaid uusi aluseid suudavad/söendavad vaid vähesed soetada. Pikk jutt pole alati s***t jutt: meil on meri ennem rahutu kui rahulik ja kui nüüd "valida" igailma-paadiks nt Nordhavn 76 (jättes kõrvale igasugu mõttetu ülbamise-jutu või teadusliku-aparatuuri-jutu nö expedition yacht teemadel, lähtume ainult mehe ja mere suhtest, sellest et üks naudib ja teine võimaldab seda) siis Hanko sadamas paigutad end veel ära ja ebamugavust ei tunne. Aga Nauvo, tahaks ka inimeste keskele kus noorpere patsidega plika, poisipõnni ja koeraga kai peal ukerdavad aga ei saa. Sellise mölakaga (ikka väga ilus mölakas) saaks sinna vaid purre ja paar veerandtonnist maha sõites, muidu pargid end reisipraami juurde, elust kõrvale. Nõme.
Teine lähtekoht: kui juba mootoriga siis 3-4 tunniga võiks Tallinnast Hankosse ära minna, küll sealt edasi on aega nautida. Aga meri kuri siis kui puhkuse plaanisid! Siis ehk aitab tööriist mis puurib, peksab, saeb ja niidab. Ja mitte väga suur.

Mind viis sellist tüüpi alusega kokku juhus, ma ei teadnud asjadest midagi aga nüüd pean tunnistama, et enam ma sellistest ei loobu. Kui, siis ainult hard-core traaleri kasuks.

Üks alus näiteks. Kui ta Mustal Merel 30m/s tuulega hakkama saab siis meite rannas ehk paras?

2x480hj, 2160ltr kütust (standard, saab tellida ka üle-Atalandi-paagi), 610ltr magevesi, süvis 1.35 , täislastis 25T, max 24knots, €600T.
Juhin tähelepanu esiakna raamidele ja roolimaja küljeustele. Tonn vett mõne sekundi tagant pole nalja-asi. Samas, tagauks mis vatti ei saa, on väga õhuline, et sadama-jura vahtida...
Ps: sisearhitektuuris pole kutsutud seda meest ligi, kes vabal ajal pitsilist naiste aluspesu joonistab...
Skagen 50:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 07:04 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Väga hea tarka juttu ka vahel lugeda.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 07:57 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 18 Sept 2005 11:55
Postitusi: 208
Asukoht: harjumaa
Huvitav teada küll,
aga jääb segaseks kas tutvustad enda alust või lõhnab reklaami poole.

_________________
ja pumpan jälle oma päästerõngast..... ehk edaspidi ,nö. lamineerin ja nüüdsest keevitan, ehk nagu ikka keskmisele eestlasele omane,olen kõiges maailmameister.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
600T Euro eest on siin laeva ikka väääääga palju :lol: Kui lähemalt vaadata, siis on disainilt traaler, aga käiguomadustelt kaater :lol: Igatahes väga huvitav :!:

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pool Kõva
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Marlene kirjutas:
Ps: sisearhitektuuris pole kutsutud seda meest ligi, kes vabal ajal pitsilist naiste aluspesu joonistab...
Skagen 50:

Jess, hää et niigi läits! See ongi enamasti suurim probleem :D
Vaat see on juba asi, mis võib ka minusugusel lollakalt kinnisideeks saada. (Saladuskatte all, siis kui ma 3 kuud ühte alutraalerit silusin, joonistasin endale oma nägemuse sellest. Sest teine kere on ka olemas... ja klassikaline traaler-purjelaeva stiilis kere on alati tõmmanud. Miskipärast tuli minu nägemus "minu" pensionisambast täpselt samasugune, kiilulahenduseni välja?) Täiesti klassika aga nii pagana hea joonega peendetailideni välja. Nii väljas kui sees. I'le täpi panevad ümmargused illukad, nagu sellisele kerele kohane.
Rääkimata mereomadustest, mida on ka pildilt näha.

PS: Mark, Sa võiksid ka illukatele mõelda, kui värvitud paat Sulle tagasi jõuab :D Lisaks vabaparrast kõrgendav umbreeling roolimajani, sest hetkel on tulevasel edeval traaleril proportsioon totaalselt paigast ära.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Sept 2009 13:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Algatasin teema kuna pean ise sellistest alustest väga lugu sest ma olen maakas - paat olgu asjalik, ükskõik siis, valge või must. Selliste paatide kohta "edev" ei ole võimalik öelda isegi siis kui on tuttuus ja lumivalge. Ja nad on ilusad, mu meelest.
Traaleri klassikaline plaan on äärmiselt mugav ja turvaline - küljeuksed, lai käigutee ümber paadi, hea väljavaade. Kui ise vähegi mees oled saad sadamates täiesti üksi hakkama. Julla kaasas ja omal kohal, ei tölla kusagil sabas.
Tänu kiilule ja teravale V-le laines pehme käiguga ja hoiab kurssi. Kaater pole, purjekamehed kohe lambist tappa ei anna, traaler ka veel pole. Põhjanaabrite sadamates paras mõõt, meie kahemeetrises laines rahulik.

Pool-traaler. Või pool-glisseeriv (jubedad väljendid). Sellest ka teema kummaline pealkiri.

Grand Banks vast üks tuntud nimi selles vallas. Aga enamusel neil isendeil on minu jaoks väike tõrvatilk - väga koloniaalstiilis puidutööd (uue)paadi sees ei kummarda kuna ma ei kanna ka sokkidel trakse, pole parukat ega jalutuskeppi. Aga see juba minu probleem 8) .

Kes teab veel lahedaid isendeid tundmatutelt tootjatelt siis vaataks hea meelega.

Teise näite toon Beneteau'lt. Masstöö võrreldes Skageniga, aknaraamid ja uksed võrreldes Skageniga kepakad. Aga kena ja asjalik paat igal juhul. See suvi õnnestus Turu lähistel ühte sellist ka väga lähedalt kaeda ja näpuga katsuda. Ta sai olla max 2 aastat vana aga juba oli detailidel korrodeerumise ja väsimuse märke ja see natuke üllatas negatiivselt.
Jälle, max kiirus 24 sõlme.
Nimi on kümnesse - Swift Trawler

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pool Kõva
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 04:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 09 Mär 2004 17:02
Postitusi: 688
Asukoht: Kalamaja
PriitV kirjutas:
Marlene kirjutas:
Ps: sisearhitektuuris pole kutsutud seda meest ligi, kes vabal ajal pitsilist naiste aluspesu joonistab...
Skagen 50:
...Täiesti klassika aga nii pagana hea joonega peendetailideni välja. Nii väljas kui sees. ...


Seletage lollile, mida te seal sisedisainis näete? Minumeelest on see paat oma sisedisainiga ära rikutud. Merel olles tahaks sellise aparaadi sees ikka natuke pehmemaid nurki näha....

_________________
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "holy shit what a ride!" -autor tundmatu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 09:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Tsiteeri:
mida te seal sisedisainis näete?


Ma saan vastata ainult enda eest - ei näegi midagi, selles asi ongi.
Pole volangidega kardinaid, kristallist kroonlühtrit, treitud trepi käsipuid. Nupsusi, tupse ega mumme. Aga see on, veelkord, maitseasi ja vaidlema kindlasti ei hakka.
Märgin ära armatuurlaua (saab sellist väljendit laeva puhul kasutada?) mis must ja matt - ebameeldiv on vaadata esiaknast tagasipeegeldunud heledat pinda. Samas, korralikul laeval peaks esiaken negatiivse nurga all olema ja selle puudumise eest ma annan miinus-punktid.

Küsin aga vastu, kus oli lubamatu terav nurk?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 15 Veebr 2004 22:53
Postitusi: 376
Asukoht: Harju jälle
Sellistel laevadel üldjuhul ei olegi standardlahendusi sisedisainis, tellija otsustab ja valib, mis disain ja mis materjalid. Eesti müügipotensiaal täna perspektiivis viis aaastat-0tk.
Pealkirjas "Pool Kõva" viitab mingile isiku või asja nimele, või tuleks seda lugeda siiski "poolkõvaks"? või mis selle pealkirja kontekst on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 13:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Tänud Andres :) , väike nokkimine on meremehele vägagi kohane.
Aga kui oled suur nokkija ja esitasid küsimus tões ja vaimus siis:
Marlene kirjutas:
Pool-traaler. Või pool-glisseeriv (jubedad väljendid). Sellest ka teema kummaline pealkiri.


Aga mina hästi ei usu, et nt Beneteau ST52-le ERITELLIMUSE esitajat p***e ei saadeta. Eks esindaja saaks vast kinnitada või ümber lükata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 16:56 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Ühest teises teemas pandi diagnoos: edasijõudnud GK :lol:
Vaadates Sinu, Marlene, postitusi, tekib huvi Sinu "30-jalase" vastu? Äkki tutvustad? Edaspidi siis ehk lihtsam siinses suht testosteroonises keskkonnas? :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Inimesd mõtlevad oma rikutuse tasandil, mis see GK on, ma ei toksigi ära ausalt. Selles ühes teises foorumis alustati teemat traaleritest alla 25m. Asjalik teema, asjalikud paadid. Aga mõni ei saagi aru mis teemas ta on ja siis tulebki kusagilt jutt mingitest überitest? Pole ju.
Siin testoseroonine? Miks, et diislit põletavad, mis selles uut on? :D
Kõik mis ma öelda tahan on, et olen enda jaoks avastanud pool-glisseeriva (semi displacement hull) eelised ja tahan seda teistega jagada. Täisverelise traalerini pean veel kasvama. Mis seal pattu salata, pole niipalju ressurrsse. Ärge mõelge ainult raha, te rikutud. Kes siin võiks rusika laua peale lüüa ja öelda, et võib mitmeks kuuks suvel kõik pikalt saata? Mõni. Kuigi raha eest saab ka aega, nojah...
Seniks tuleb pool-traaleritega (sellist terminit pole, pakkuge parem) läbi ajada, aga see on ka päris meeldiv. Ja kui foorumlastel on head nõu ja viiteid jagada siis kuulan-vaatan huviga. Kahjuks viskab ka müra sisse, aga nii juba foorumites kahjuks on.
Huvi on tingitud soovist järgmine (uus pole õige öelda, närijad tõlgivad kohe tuttuueks, kuigi mine tea) alus (40-50) hankida. Mitte, et ma siinsete soovituste põhjal kohe otsuse teeks aga huvitav oleks kuulata, tarkadelt.


Postitan siia veel ühe isendi. Belliure 60. Süvis 1,63m!, max 30sõlme. See on muidugi overkill kasvõi hinna poolest - €1,5M , selles hinnaklassis juba leiab. Belliure 48 on tunduvalt "traalim", süvist koguni 1,75!!m max20 sõlme, cruise 12-14, aga mudel aastast 1999 (vist) ja need krdi kardinad jälle...
Belliure60:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 19:11 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Marlene kirjutas:
Inimesd mõtlevad oma rikutuse tasandil, mis see GK on, ma ei toksigi ära ausalt.


Totaalselt OT aga olgu siis, ehk Kipriherra ei bänni kohe ära:
GK sissejuhatus
Edasijõudnutele ja muidu huvilistele
Aga ikkagi tahaks seda va 30-jalast näha :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 19:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Lähemalt leiab kasutatuid ka: Botnia Targa 44 Lätis. See küll puhas traaler ja edevust pole ollagi aga sellevastu kiire kui kurat.
"Introduced at the Scandinavian Boat Show in Stockholm in 2005, the Targa 42 won the "Motorboat of the Show" award. With it's practical and comfortable features, it is not hard to see why. The motivation of the jury:

"The Targa 42 is the result of an original idea that has become a complete boat range. Many have copied the concept but few come even close. With the Targa 42, Botnia Marin has got a real flagship that is comfortable as well as practical - suitable among icebergs and in burning sun."

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Sept 2009 21:24 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1791
Asukoht: Tallinn
Väga hea, hariv teema Marlene! Sellised alused on heaks alternatiiviks aeglastele traaleritele. Jõudu ja jaksu selle jätkamisel!
Rumsu`le - ütle ausalt, mida sa teadsid sellistest alustest enne Marlene kirjutist
:lol: ?

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 95 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group