Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 25 Sept 2010 23:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Hübriidajamiga Greenline 33-le
Pilt
tuleb lisa Greenline 40 näol. 33 on olnud edukas, sadakond paati aastaga müüdud. Kes seda paati koledaks ja kontsepti mõttetuks nimetasid?

http://www.dehlervene.com/greenline%204 ... expage.htm

http://bootepfister.de/16.html?&no_cach ... f11adadc92[/img]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Nov 2012 10:20 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
jaz kirjutas:
Apelsin - ei ole erandlik. Lihtsalt autosid vähenenud eelarve tõttu liisingperioodi lõpul välja ei vahetatud, nii auto kui aku (sel on eraldi pikem) garantii olid läbi ja aku vahetati välja autoomaniku kulul. Kas halvenenud omaduste tõttu või lihtsalt seepärast et kasutusjuhend näeb ette ei tea. Oli lihtsalt jutuks et see oli suur väljaminek muidu vähe raha "küsinud" auto juures. Auto kasutaja oli - nagu arvata võib :D - loodusinimene, nüüdseks pensionil olev bioloog ja tehnilisi üksikasju temalt pärida oleks minu meelest kentsakas.
Esimest omanikku uue sõiduki akukomplekt huvitada ei pruugi ja kui sellega midagi juhtukski oleks ta garantii alla kuuluv. Mure ikka hilisemate omanike oma - ma lihtsalt sellele vihjasin et akud ei ole sama pika eaga kui sõiduki kasutusiga. Täna veel :roll:

http://www.tirebusiness.com/article/20121120/NEWS/121129994/replacing-hybrids-battery-not-as-costly-as-you-think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Nov 2012 17:04 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
mis udu see on?
Tsiteeri:
So if you have to spend $1,800 on a battery after 150,000 miles, you're still ahead of where you would have been in many less-reliable cars that are on their second or third transmission by then."

Ma nagu hästi ei usu, et jänkistanis iga 50-75 tuhande miili järel käigukasti või peaülekandeid vahetatakse.... šarniirid, puksid, rooliotsad kuluvad jälle sõltumata kütuseliigist enam vähem samamoodi......


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Nov 2012 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 26 Mär 2010 19:09
Postitusi: 62
Trutta kirjutas:
mis udu see on?
Tsiteeri:
So if you have to spend $1,800 on a battery after 150,000 miles, you're still ahead of where you would have been in many less-reliable cars that are on their second or third transmission by then."

Ma nagu hästi ei usu, et jänkistanis iga 50-75 tuhande miili järel käigukasti või peaülekandeid vahetatakse.... šarniirid, puksid, rooliotsad kuluvad jälle sõltumata kütuseliigist enam vähem samamoodi......

Omasin isiklikult Jänkimaal toodetud Mazda Tributet (tegelikult on see loomulikult Ford Maverick), mille automaatkäigukast 70 000 km järel kotti jooksis. Lõplikult. Auto ostsin uuena ja sõitsin temaga korralikult. Õnneks vahetati kast garantii korras vastuvaidlemata. Käimakasti vahetus enne garantiiaja lõppu olevat isegi tavapärane osa äriplaanist...

_________________
Maarott - esmaste vesiroti tunnustega...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Nov 2012 22:01 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
kilo kirjutas:
Omasin isiklikult Jänkimaal toodetud Mazda Tributet (tegelikult on see loomulikult Ford Maverick), mille automaatkäigukast 70 000 km järel kotti jooksis. Lõplikult.

Sellest vist ei saa ikka teha järeldust, et kõikidel Tribute-del/Maverick-udel kastid 70t peal laiali on? Või vähemalt enamusel on? Või vähemalt 100t peal pooltel ikka on? või?....
Ei usu ka, et ükski autotootja, olgu ta või Peugeot, ehitaks oma äriplaani garantiiajal laialilendavate põhiagregaatide vahetuse peale üles. Kuidagi monkey-business tundub :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Dets 2012 09:29 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Vanal heal pliiakutehnoloogial on ka üht-teist veel varuks: http://green.autoblog.com/2012/12/10/affordable-lead-acid-electric-vehicle-advanced-batteries/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 15 Veebr 2013 08:13 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
http://www.autoblog.com/2013/02/14/mercedes-amg-and-cigarette-racing-debut-2-220-hp-electric-motor/

Pressiteatest:
"The World's Most Powerful Electric Drive Powerboat Electrified by Mercedes-AMG

Technology from Mercedes-AMG to Cigarette Racing Creates Cutting-Edge Concept Boat

February 14, 2013 - MONTVALE, NJ

Mercedes-AMG and Cigarette Racing are launching the latest development of their cooperation at the Miami International Boat Show (February, 14-18 2013) with "Cigarette AMG Electric Drive Concept" engineering design, which integrates numerous components from the SLS AMG Coupé Electric Drive, the world's most powerful and fastest electrically driven series production vehicle that is making an appearance in Miami alongside the boat it has inspired.

This joint project underscores the technological leadership that is core to both Mercedes-AMG and Cigarette Racing. The high-performance drive technology from the SLS AMG electric super sports car fitted within a Cigarette Racing off-shore powerboat has created the world's most powerful and fastest electrically driven motor boat. With an output of 1656 Kilo watts (2,200 hp) and a maximum torque of 3000 Newton meters,(2,213 ft-lb,) the "Cigarette AMG Electric Drive Concept" is a fascinating new development.

The 38 foot (11.6 metre) long "Cigarette AMG Electric Drive Concept" powerboat is finished in "AMG Electricbeam magno" - the matt chrome paintwork exclusively reserved for the SLS AMG Coupé Electric Drive. It proudly wears AMG logos on the side of the powerboat clearly communicating the alliance between the Miami-based boat manufacturer and Mercedes-AMG GmbH from Affalterbach Germany.[...]"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 15 Veebr 2013 19:06 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 11 Aug 2008 12:58
Postitusi: 303
Asukoht: Kiili/Tallinn
Trutta kirjutas:
kilo kirjutas:
Omasin isiklikult Jänkimaal toodetud Mazda Tributet (tegelikult on see loomulikult Ford Maverick), mille automaatkäigukast 70 000 km järel kotti jooksis. Lõplikult.

Sellest vist ei saa ikka teha järeldust, et kõikidel Tribute-del/Maverick-udel kastid 70t peal laiali on? Või vähemalt enamusel on? Või vähemalt 100t peal pooltel ikka on? või?....
Ei usu ka, et ükski autotootja, olgu ta või Peugeot, ehitaks oma äriplaani garantiiajal laialilendavate põhiagregaatide vahetuse peale üles. Kuidagi monkey-business tundub :roll:


Minul näiteks tegi Skoda DSG-kast 75000 km pealt klõps ja kohal ma olingi. Vahetati samuti garantiikorras välja , muidu oleks pidanud letti laduma ca 100 000 eeku.... Algul öeldi, et hüdropult tuksis ( miski juhtimiskarp kastil) , kuid kui seda hakati vahetama avastati, et kast ise kah juba defektiga. Seega kogu mäng uus.

_________________
www.tihend.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 25 Okt 2013 10:10 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
http://green.autoblog.com/2013/10/24/new-electric-builds-beautiful-battery-powered-boats/

Tsiteeri:
Amsterdam is a city of canals and those historic waterways are home to many boats. Many noisy, polluting boats. It could be, though, that by 2020 only electric craft will be allowed to ply these municipal waters, and one company is poised to take full advantage of this happy development.

New Electric is in the battery-powered boat business. They do electric conversions and, as the European warehouse for EVTV, sell everything you need to do the job yourself. While you might think this might be enough to keep anyone busy, this young company is branching out even further and will begin offering its own freshly-built classic designs based on its two most recent projects.

Tsiteeri:
To promote its efforts, New Electric has put together a nice bit of video showing off its creations which you can view by scrolling below. Move down a bit further and you'll also find footage of a walk-around of the completed Ray Wright Delta along with a build video of the Nedcraft. Prices are not totally nailed down yet but should be in the neighborhood of $70,000 and $130,000.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 27 Okt 2013 11:58 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 05 Juun 2006 22:07
Postitusi: 340
Asukoht: Prangli
Kalle1 kirjutas:
Minul näiteks tegi Skoda DSG-kast 75000 km pealt klõps ja kohal ma olingi. Vahetati samuti garantiikorras välja , muidu oleks pidanud letti laduma ca 100 000 eeku.... Algul öeldi, et hüdropult tuksis ( miski juhtimiskarp kastil) , kuid kui seda hakati vahetama avastati, et kast ise kah juba defektiga. Seega kogu mäng uus.

Kusjuures Skodadel pididki need DSG-d lendama. Meil firmaautol mõlemal ka nendega probleeme olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E-power
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 15:50 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
ALFASTREET ENERGY 23C:
https://www.youtube.com/watch?v=Sx6uk8bLXas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E-power
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Sept 2016 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
apelsin kirjutas:
Hirmus kihutamine!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E-power
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 03 Apr 2017 08:20 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
http://www.autoblog.com/2017/03/31/toyotas-latest-hybrid-is-a-boat/

Tsiteeri:
Toyota announced that it has developed a hybrid boat. Called the PONAM-28V, Toyota claims it is the first parallel hybrid boat in Japan. It uses a combination of a 256-horsepower internal-combustion engine and a 48-horsepower electric motor that also makes 258 pound-feet of torque. For electricity storage, it has a 11 kWh lithium-ion battery. Among the benefits Toyota lists are improved fuel economy and emissions, and also quiet operation when running in electric mode.

To help with the testing process, Toyota will provide these 28-footers to the Tokyo government at no cost. The government will be using the boats to conduct maintenance at Port of Tokyo facilities, and for transporting people to different 2020 Olympic sites around Tokyo Bay. The government will also provide canal tours with the Toyotas. What Toyota gets from this testing is data and feedback from the government on how the boat performs and how it can be improved.

Don't expect to see private owners with these hybrid boats anytime soon, though. The Toyota PONAM-28V models will be in testing from July 2018 until March 2021. In the meantime, you'll have to settle for one of Toyota's conventional boats. Or if you have the money, you could spring for a Lexus yacht.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E-power
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Juul 2017 07:50 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
http://www.autoblog.com/2017/07/05/torqeedo-electric-boats-powered-by-bmw-i3-batteries/

Tsiteeri:
While the BMW i3 is currently confined to use on land, its battery is finding a home on the water. A German company called Torqeedo is using the high-voltage packs from BMW to power its Deep Blue line of electric propulsion systems for boats.

Torqueedo provides inboard and outboard propulsion for a variety of vessels, ranging from private sailing yachts to commercial ferries, and the i3 batteries will power systems with outputs ranging from one to 160 horsepower. The marine application just goes to show the versatility of BMW's battery technology, according to BMW i Head of Product Management Dr. Alexander Kotouc. "This successful transfer of the latest automotive technology to the water is testament to the value of the integrated approach that underpins BMW i," he says.

BMW produces the lithium-ion battery packs at its plant in Dingolfing, Germany. The updated version of the i3 pack provides 33 kWh of storage, which gives the car a driving range of up to 124 miles. The automaker says it increased the capacity by over 50 percent over the previous version without adding size or weight to the battery.

BMW points out that in addition to helping cars and boats get around, the batteries are also useful for stationary energy storage. This is a good way to recycle the batteries once they're retired from vehicles, as they still maintain the majority of their storage capacity. BMW has put i3 batteries to use in homes and in grid-based and off-grid storage systems.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E-power
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 06 Dets 2017 14:10 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Hiinas veab täiselektriline kaubalaev... sütt :)

https://www.engadget.com/2017/12/04/ele ... oal-china/

Tsiteeri:
An electric cargo ship is delivering coal in China
The 2,000 ton capacity ship is powered by 1,000 lithium batteries.

An all-electric cargo ship is now in use in China and it boasts an impressive 2.4 MWh energy storage capacity, Electrek reports. The ship is over 230 feet long, 45 feet wide and 14 feet deep and can carry a maximum of 2,000 tons. Supercapacitors and lithium batteries make up the energy storage system and the ship can go about 50 miles on one charge. It will run between two shipyards, each of which has a charging station that can recharge the ship in around two hours.

Moving towards electric power will be important for the shipping industry and this vessel is a step in that direction. Its payload however, is, wait for it, coal. And that may seem like an odd pairing but at least the ship isn't burning fossil fuels while it's carrying them. Tesla, Daimler, Cummins and Toyota are all working on shipping trucks that use alternative fuels and pushing our cargo ships in that direction will do a lot for the environment.

The ship, which took its maiden voyage last month, will transport coal along the Pearl River in China's Guangdong Province.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group