Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Busteri kere
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Mär 2011 21:38 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Mär 2011 11:37
Postitusi: 7
Tervitused

Küsimus lühike, kas legend busteri liigselt pehmest kerest vastab tõele, või pigem linnalegend, samuti liiga õhukesest alumiiniumist põhjal ning kivikartusest ??
Eriti huvitaks info M mudeli kohta.

Tänades


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 22 Mär 2011 23:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Tere,

Iga koer tõstab oma saba...
See Busteri kohta käiv jutt, vastab tõele samapalju kui kõigi teistegagi.
Kõik nad saab tükkideks sõita. Pane aga hagu ja saad hakkama.

Ja igavest asja ei ole olemas.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 08:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Saba sabaks, aga telefonikõned remondisoovidega räägivad enda eest. Panen paar pilti ühest koloriitsemast juhtumist. Tegu on tõenäoliselt lihtsalt laineslämmi tagajärgedega. Mingit märki kivides käimisest paadi küljes ei olnud.

Asi on üsna lihtsalt seletatav. Esiteks on kaared väga õhukesest materjalist ja teiseks, kui vaadata nüüd stringereid.... Aru saamiseks võtke üks joonlaud ja katsuge seda painutada a) lapiti ja b) põigiti. Kumba pidi painutades saate tulemuseks jäiga toe?


Manused:
P4066476.JPG
P4066476.JPG [ 89.03 KB | Vaadatud 2639 korda ]
Faili kommentaar: Punasega on märgitud väsimuspurunemise piirkonnad
P4066484.JPG
P4066484.JPG [ 54.15 KB | Vaadatud 2639 korda ]

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 09:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1483
Asukoht: Kesse/Tallinn
Zino - sa küsid valesti. Küsi parem, kas Buster M hinnaklassis leidub tugevamat paati? See on õige küsimus.

Peeter - kui nende korvidega hagu ka veel anda siis oled varsti allvelaevade kategoorias :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 09:43 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Mär 2011 11:37
Postitusi: 7
Sellisest vaatepunktist muidugi täitsa õige, samas on kohe küsimus, mis oleks alternatiiv, nii mõõtudelt kui mootorilt max kuni 50hj.
Praktiline käimaks kalal, ujumas, samuti suusa vedamiseks või viimaks tuttavaid sukelduma ???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 09:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 15 Juun 2005 13:28
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn
Olen näinud ühe "äraaetud" Silveri ahtrit, seespoolt. Teoorias võib selle "sisekonstruktsiooni" lõpuks seest välja kallata, kui samas stiilis jätkata. Praktikas ilmselt eelneb sellele negatiivne ujuvus.
Sisu on tehtud õhukesest plekist (nagu juba eelnevaltki mainitud), mis hakkab jõu kontsentratsioonipunkidest imekiirelt pragunema. Ma arvan ,et nad on kõik seal samas stiilis, Busterid, Silverid jne.
Aitaks punktide ümardamine, niipalju kui seda teha annab või bulb-beami kasutamine. Aga siis läheks kogu kupatus vist 2x kallimaks ja raskemaks.

Kokkuvõtteks, need paadid on mõeldud "tsiviilkasutusse".

_________________
Klaperjaht - regatil viimasel kohal purjetav jaht, üritab kõigest väest eesvõistlejatele järele jõuda.

http://www.heratech.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 10:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1483
Asukoht: Kesse/Tallinn
zino kirjutas:
küsimus, mis oleks alternatiiv, nii mõõtudelt kui mootorilt max kuni 50hj. Praktiline käimaks kalal, ujumas, samuti suusa vedamiseks või viimaks tuttavaid sukelduma ???


Yamarinil on uus alu põhjaga mudel väljas. Väidetavalt asisema konstruktsiooniga - pole kõhu sisse näinud, ei tea. Põhja materjal on küll kiksu paksem kui Busteril.

Üldiselt kui ostad paadi vaid lõbusõiduks kauni ilmaga, siis pole mingit vahet. Ka väikseid kivikõkse kalapüügil taluvad nad kõik edukalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 10:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Ma ei saa aru miks herr Muru seeriaga pole veel välja tulnud :) Aga vb sellepärast ma ei saagi aru kuna ma ei saa neist asjust aru.
Olen tööstuse fanatt, see pisut ka segab adekvaatselt mõtlemast ja kainelt Excelit (meie jumal ja teenäitaja!) täitmast.

Igatahes lähtepunktid on sellised, et:
-ainult paska tehakse ümberringi
-alu muutub millegipärast järjest popimaks
-niipalju kui ma kuldsete kätega tüüpidega olen kokku puutunud jõuavad nad varem või hiljem jutuga sinna kus nendivad: rsk, ära on mind tüüdanud need üksiktellimused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mär 2007 09:42
Postitusi: 827
Asukoht: Tallinn / Muhu
Yamarinid on oluliselt suuremad.
Ega soovitud kategoorias vist mingit eriti tugevat asja polegi - tugevus lisab kaalu ja siis jääb 40-50 hobust juba väheks. Alucraft 16 läheb sinna klassi, ARC 500 on kah vaid veidi suurem. Kuidas nende tugevuse ja kvaliteediga lood on, oskab ehk Mark täpsemalt öelda. Kindlasti leiab mõne variandi veel.
Kui juba 5,5m ja 70-90 hj kanti minna, siis on valik oluliselt suurem. Aga eks lõpuks on kõik ikka hinnas kinni. See ilmselt ka põhjuseks, miks herr Muru pole seeriaga välja tulnud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Aga asi ongi hinnas kinni!!!.

Loomulikult tohutult hea meelega sõidaks tangiga ringi. Ei ole pidurdamisel vahet .. ylekäigurajal vaata, et lintitevahel läbi lased ... jne.

Hind ... Kvaliteet.
Tahad purunematut paati, siis arvestad suurema kaaluga, tugevama kerega ... oluliselt suurema kytekuluga jne.Ka soetus maksumus.

Iga millimeeter metalli lisab kaalu.
Kysimus ongi milleks sa seda paati kasutama hakkad.

Tuletads meelde, et metsavahi lennuk oli vineerist ja vahetada oli vaja aint õli ja tiibade katetena olevaid prisendist katteid. .. Seega tundub, et erinevalt alumiiniumist, peaks korraliku paadi ikka puust tegema. :D

Alu lennukitel aga loeti töötunde...
Mark , mitu % busteritest remodis käib?
Et mõtlen, et kas selle gaarasi yksikseeria % tuleb kõrgem või sama?
Et kui 1000 ndest pusterist käib 20 -30 remondis, siis võrdluseks, et kui sinu 10 nest paadist 1 garaazi tagasi tuleb ???? :twisted:

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 14:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Rootsis nägin päris mitut Venemaa alumiiniumkaatrit raskemat tööd tegemas. Need olid muidugi suured ja igatsugu mudruga täidetud töövahendid. Seega võiks sobida midagi Masterite valikust, kasuliku kaalu ja lubatud võimu suhtes on Buster-M'iga sama aga pisut pisem Master 410, Master 500 on juba suurem aga ikka veel odavam...

Minu lolli aru pidi olid need Masterid ikka väga tõsiselt keevitatud ning päris "militaar" oma robustsuselt. Aga seda las kommenteerib Mark. Igal juhul on hinnatase, kui Caarli hinnakiri kehtib ning neid ka saab, ülbelt üle teadaolevalt ja tõestatult lagunevast Busterist.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 14:46 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
jõuavad nad varem või hiljem jutuga sinna kus nendivad: rsk, ära on mind tüüdanud need üksiktellimused.
Valmistan eritellimusel tööstusseadmeid ja üksiktellimustest on nii siiber saanud ja ka "jumal exel" näitab, et ei tule välja, sest maksuamet, töölised, varustajad, kõik ootavad ja endal tuleb nigu päris rahata tööd teha.
Üha enam tungib meeltesse Hamleti monoloog olla, või mitte olla.....
aga inertsi ja jonni veel jätkub - loodame, et miskit tasuvamat õnnestub leida, ei tahaks vabrikut kinni panna.
Teemaga vast niipalju seotud, et edukad müüginumbrite poolest on need firmad, kes suudavad toota suurema kasumiga, kas siis materjalide, tööjõu, või millegi muu arvelt kokkuhoides.
Inimene ostab reeglina hinda, mitte kvaliteeti.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Teiega siin vaielda. Lihtsalt
Et ma oman busteri xxl. Kere.
Merel olen "natukene" sellega ringi liikunud. Mootoril on tänaseks 1020 töötundi ees.
Läbi on sõidetud 5800 miili. pool sellest kiirustel 20 sõlme ja enam

Mootor YAMAHA 150 HP , mis ei ole just kõige lahjem.
Täiskäigul ca 40 sõlme on Ruhnus ja muudes kohtasde käidud, korduvalt. Ja neid sõite ma arvan, et tuleb veelgi.
Korduvalt on Sõita on tulnud kuni 10 sm jää sees. Jääsupist rääkimata.

Mis kuradi pa.... Te ajate????

Ainuke häda, mis sellel kerel on, ma olen teda transanud meie suhteliselt sss autoteedel ca 60 000 km haagisel ja seetõttu on kiiluraud haagise rullide pealt (ca 4-5 mm) tiba deformeerunud.

Katki ei ole minemas veel ükski sõlm, ega keevis. Kõik on terve ja toimivad.
Lahti ei ole midagi.

Kas kavatsen osta järgmiseks Vektori??
Kindlasti mitte. Ma pole täna nii rikas, et maksta "kvaliteedi" eest, mida mul reaalselt vaja ei lähe.

_________________
Leiutaja.


Viimati muutis Peeter Ude, Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:00 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 08 Mär 2010 15:54
Postitusi: 23
Mis te väidate, et Busterid lagunevad, ei usu seda juttu mitte.
Peavad ikka 10-20a vastu ilusti normaalses tavakasutuses, lisaks on garantii 5a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Mehed, teema oli ju väga konkreetne: "linnalegend või mitte, et pisemal Busteril on tainast põhi" ja Mark kui siiski väga usaldusväärne tegelane alumiiniumpaatide alal pani piltidel tõestuse: ei ole linnalegend ja kividega pole mingit pistmist.

Nüüd jääb üle vaid tõestada, et konkreetne väsimuspurunemistega paat on kas muldvana, kasutatud ebanormaalselt erikasutuses, oli selle (ja kuulukse ka mitmete teiste) õnnetu isendi kokku keevitanud õpipoiss poolast helesinisel esmaspäeval vms. Lisaks mis asi on "normaalne tavakasutus": kas üksinda 40Hj pajaga stabiilselt 30-32 sõlmega sõitmine on normaalne või ebanormaalne? Või loeb tootja normaalseks 30Hj pada, 4 inimest ja 15 sõlme?

Kui konkreetse paadiga pole sporti tehtud, siis kõik muu lubatud numbrite piiresse jääv on ju normaalne.

PS: üldiselt usun, et see on täpselt sama rumalate teadmatute jutt: "Pigem naine lits kui autoks Opel", sest kogemust on vaid läbitrööbatud ussitanud isenditega. Kui üldist suhtumist mõjutabad "laibad", siis pole tootjal-müüjal kerge vastupidist tõestada.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: KalleJ ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group