Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:34 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Mär 2011 11:37
Postitusi: 7
Seega kas õige oleks öelda, et buster ei lagune mitte ehitamise kvaliteedi ja materjalide vaid pigem sõitja mõttlematuse ning soovitavast lubatust võimsamate mootorite kasutamise tõtte.

Samuti kui nüüd võrrelda võrdlematut ja kõrvutada Busterit ja Anytec 530SPD siis mida Teie arvate, kas vahe on ainult kahekordne hinnd ja edaspidi kolmekordne kütusekulu või on seal veel midagi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 15:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Ma ütleks umbes nii, et Anytec'iga pole vaja muretseda kuidas sõidad. Busterilaadsetega pead ikkagi oma sõiduharjumuste pärast kah muretsema. Nii et eelkõige tuleks vaadelda hinna/kvaliteedi suhet.
Busterit ma endale konkurendiks ei pea, Anytec on mulle väga karm konkurent. Või õigemini ma üritan Anyteci konkurendiks saada. Kuna seltskonda tunnen sellest ajast kui ma nende paatide tootmisega seotud olin, siis saan ka väita, et nad on päris närvis juba :P
Noh, olgem ausad, ma tegelen ju väikeste paatide osas vaid allhankega, nii et mul ei ole põhjust siin midagi kaubanduslikel eesmärkidel upitada või maha teha. Ka pildid panin üles just seetõttu, et ei algaks arutelu kas ma siin upitan või tambin kedagi-midagi. Pilt räägib ju ise enda eest vähemalt neile kes teoreetilise mehaanikaga on koolipingis kokku puutunud.
Ja muide, ka Anytec ( ega ka Vector) ei pea Busterilaadseid oma konkurentideks. Need on täiesti erinevad tooterühmad ja tarbijagrupid.

Aga millegi seeriatootmisest räägin kellega iganes väga hea meelega, kui see keegi garanteerib, et ta 100 paati ka müüdud saab. Selle eest kuldan lausa üle kah veel :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
Peeter - julgen siiski arvata, et Sinu Busteri muljetavaldava töötundide taga on valdavalt plekksile meri + loetud tunnid täielikku ekstreemsust. Viimased paraku väga ei loe, kuna erinevalt vähese kogemusega paadimeestest, oskad Sina ka ekstreemsetes tingimustes sõita viisil, mis paati ei tapa.
Julgen arvata, et Marki toodud piltidel olev paat on 70% juhtudest merel tingimustes, kus Sinul seal olla pole mõtet - mõõtmiseks ebasobiv. Konkreetse aluse kapteni iseloomu natuke teades ei usu ma viimase puhul ka krossisõitja geeni olemasolusse - pigem on tegemist lihtsalt olukorraga, kus vajadus merel käia ei luba ilmateatesse ülemäära sügavalt süveneda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 09 Mär 2004 17:02
Postitusi: 688
Asukoht: Kalamaja
Muhv kirjutas:
Peeter - julgen siiski arvata, et Sinu Busteri muljetavaldava töötundide taga on valdavalt plekksile meri + loetud tunnid täielikku ekstreemsust. Viimased paraku väga ei loe, kuna erinevalt vähese kogemusega paadimeestest, oskad Sina ka ekstreemsetes tingimustes sõita viisil, mis paati ei tapa.
Julgen arvata, et Marki toodud piltidel olev paat on 70% juhtudest merel tingimustes, kus Sinul seal olla pole mõtet - mõõtmiseks ebasobiv. Konkreetse aluse kapteni iseloomu natuke teades ei usu ma viimase puhul ka krossisõitja geeni olemasolusse - pigem on tegemist lihtsalt olukorraga, kus vajadus merel käia ei luba ilmateatesse ülemäära sügavalt süveneda.

Ma just tahtsin kommenteerida, et Peetri paadi puhul on tõestatud vaid ja ainult ühte: ta kõlbab treilerdamiseks :wink:

_________________
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "holy shit what a ride!" -autor tundmatu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Ma tean veel ühte Busteriomanikku, kes arvas kogu loost minu arust üsna õigesti: paadil on kaalutletud eluiga mille aluseks on võetud keskmise tarbija käitumisharjumused. Ja kui eluiga on läbi, siis peaks paat minema utiliseerimisele ( taastamisel lihtsalt pole mõtet liigse kulukuse tõttu ).
Muide, see mees, kes selle paljukirutud konstruktsiooni välja mõtles, on lisaks kõigele veel mu üsna hea sõber :) Ja minu osalusel on tulnud ka ühes teises ettevõttes teha tervele seeriale callback, kuna kasutasime sarnast konstruktiivset lahendust, lihtsalt oluliselt massiivsemas vormis. Pingete kontsentratsiooni vastu see massiivsuse lisamine kahjuks ikkagi ei aidanud.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Viimati muutis Mark, Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Aga Mark: anna mingigi hinnang siis venelaste toodangule, mis on suure laevatehase kõrvalharu. On neid alupaate peale Sinu toodetute ju nähtud ja ainumas tanki-laadne mida Peeter tahaks saada on just Masterite valikust silma torganud. Nõukogude alu-militaari "siledust" olen omal nahal tundnud aga kurat, kõva oli see elukas kah!

Üks hea pilt venelaste kodukalt, mis näitab, kui kõva tegelikult alumiinium on. Vaevalt, et see asi nii mõeldud oli aga tehas ei häbene näidata! Tegu siis Master 500 isendiga:
Pilt

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Indrek66 kirjutas:
Ma just tahtsin kommenteerida, et Peetri paadi puhul on tõestatud vaid ja ainult ühte: ta kõlbab treilerdamiseks :wink:


Ka sina, Brutus! Peeter ju ütles, et läks treilerdamisest katki.... :lol:

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 16:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
PriitV kirjutas:
Aga Mark: anna mingigi hinnang.....


Pole "seeliku alla" näinud, ei oska sõna võtta. Mul on nii Vene kui ka Ukraina konstruktoritega kogemusi seinast seina: liiga nõrgast kuni tõsise tankirusikani :P

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 17:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Indrek66 kirjutas:
Ma just tahtsin kommenteerida, et Peetri paadi puhul on tõestatud vaid ja ainult ühte: ta kõlbab treilerdamiseks :wink:


Kui töövahend, mis leiva lauale on toonud ja sellega edukalt hakkama sanud, on nii sitt olnd, siis pole midagi teha.
Eks ma lähene häbenen nüüd nurgataga tiba, et ma "ISADE" juures sõna julgesin võtta.

Vabandust Merekarud.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 17:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 09 Mär 2004 17:02
Postitusi: 688
Asukoht: Kalamaja
Peeter Ude kirjutas:
Indrek66 kirjutas:
Ma just tahtsin kommenteerida, et Peetri paadi puhul on tõestatud vaid ja ainult ühte: ta kõlbab treilerdamiseks :wink:


Kui töövahend, mis leiva lauale on toonud ja sellega edukalt hakkama sanud, on nii sitt olnd, siis pole midagi teha.
Eks ma lähene häbenen nüüd nurgataga tiba, et ma "ISADE" juures sõna julgesin võtta.

Vabandust Merekarud.

Oi, kas keegi ütles midagi halvasti Busteri kohta, et kohe nii ära solvusid?
Loe siis Muhvi postitus uuesti ja aeglaselt läbi. Kas need meeletud TÖÖtunnid ei ole selle paadi jaoks enamuses ideaaloludes möödunud?
Sellisena kasutades ta peabki väga hästi vastu pidama! Ja nagu Mark märkis, ainumad vigastused on tekkinud treilerdamisest! Mis on ka minu arvamus, kui sellise koguse maantee kilomeetrite juures on vaid sellised vigastused siis ei tohiks nagu keegi kehvasti öelda....

BTW Sa oled ise ka Isa, niiet ei maksa solvuda, vaid püüa ikka aru saada, mis teised on tahtnud öelda :wink:

_________________
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "holy shit what a ride!" -autor tundmatu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Rahu, rahu. Tögada ka enam'p vöi vä? Ma seda paadiklassi nüüd sõnnikuks ristima küll ei kiirustaks. Samasse auku on ju tegijaid küll : Buster, Silver, Faster ( huvimudelid, aga pole saba alla näinud), Yamarin ( pole kah saba alla näinud,kahtlustan et on seest sama - kiire ja odav tootmine/piisav vastupidavus), Sea Boy(? pole kah saba alla näinud), XO. Viimane on juba seal klassist ehk tiba väljas kuid ei pääse veel nii öelda kõvade keredega paatide mängumaale. Kere konstruktsiooni demonstreeriti HKI 2010 a messil avalikult. Ilmselt näitamaks, et ollakse kellegist-millegist konstruktsioonilt parem.


Manused:
XO Vene2010.JPG
XO Vene2010.JPG [ 399.61 KB | Vaadatud 2002 korda ]

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 18:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Marlene kirjutas:
Igatahes lähtepunktid on sellised, et:
-ainult paska tehakse ümberringi
-alu muutub millegipärast järjest popimaks


Ei saa öelda et ainult paska :). Igal asjal on oma mõte ja oma tarbija. Alkopoes ju ka - kes viina, kes konjakit, kes viskit eksole. Kes 10 eurise pudeli, kes 40 eurise pudeli... Mõni võtab harva ka tuhande või lausa mitme tuhande eurise pudeli. Kellel mida vaja ja kellel mis meeldib ja kes mida jaksab. Aga alu muutub popimaks jah. uusi tulijaid on kogu aeg nagu seeni pärast vihma. Paljud põruvad, mõned jäävad. Nagu elus ikka.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 13 Apr 2004 19:23
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn/Soome
Oma kogemus: Buster R 80ndatest, põhi on totaalselt mõlkis (madalas sõidetud), mitte ükski neet ei immitse ega keevis pole tänaseks veel rebenenud. Sõbra XXL, millega samuti sageli kalastan, on tänaseni mõlkideta ja sõitnud aastaid 2-3h päevas (tööle-koju siseveekogude mõistes päris suure lainega) pluss nädalavahetuseti tuksub mootor sisuliselt hommikust õhtuni (landivedu/pidu:), probleemid on puudutanud vaid mootorit, mitte keret ("kapuuts" on kah n korda rebenenud). Soome praktika näitab, et siseveekogudel neid eelpool mainitud tüüpilisi probleeme eriti polegi, kogu elu merd mõõtnud Busteritel aga selles vanuseklassisis paljudel juba õmblused ülekeevitatud. Lugege müügikuulutusi, selliseid asju ei varjata ju.

Soomes sõber tegelenud kogu elu mh ka kaatrite müügiga. Tema peab just seda venelaste Masterit kõige robustsemaks ja vastupidavamaks. Võibolla ka selle pärast, et Mastereid müües saab rohkem vahelt võtta Busteritega võrreldes :lol: . Samas tema müüdud Masteritega pole kunagi ainsamatki garantiiprobleemi veel olnud, küll aga Busteritega.

Loodetavasti tuli objektiivne jutt. Ei näe vajadust oma Busterit kiita, ei plaani seda müüa (olgugi et kõik on mingi raha eest tegelikult ostetav). Oleksin valmis vahetama seda ehk vaid oluliselt suurema Masteri vastu, omas suurusklassis eelistan siiski enda oma, millega algab kohe seitsmes hooaeg. Varasemaid erinevatest plastikutest analooge taga ei igatse, kuna nendega tekkisid probleemid sama robustse kasutamise juures, millele alumiiniumpaat hästi (=ainult mõlki minnes) vastu peab.


Viimati muutis krss, Teisipäev, 12 Veebr 2013 11:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
Peetril pole siin tõesti torisemiseks põhjust (kui just põhjust vaja leida pole :D ). Üks Busteri tehase inimene väitis mulle kunagi, et nende kogemuse järgi sõidetakse nende paatidega max 50 tundi aastas. Seega on Peetril õnnestunud paari aastaga tekidada alusele paarikümne aastane koormus. Treilerduskilomeetritest rääkimata. Seega fakt, et paat ei lagune, saab tähendada vaid, et kapten on kogenud ja ilma valitakse. Ei usu mina, et Busteri tehas üritab oma aluseid "eluaegseid" teha. Müügikuulutuste järgi otsustades kasutatakse neid paate ikka väga pikalt, kas remontides või mitte, see polegi vast siinkohal oluline.

Seega, nagu keegi siin juba tabavalt märkis - osta ja ära muretse. Garantii on 5 aastat ja kui peale seda miski peakski katki minema, siis leidub meistreid, kes asja kenasti kokku õmblevad. Tõenäoselt ühe inimpõlve jagu (25a) kestab rahulikult.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 23 Mär 2011 22:01 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 30 Dets 2007 19:16
Postitusi: 51
Asukoht: Tartu Saaremaa Triigi
Hei, tunneksin huvi kuidas need alupaadid merel paraja lainega ( üle 1m ...) käituvad. Siiani iseloomustatakse neid põhiliselt kividel käimise järgi s.t. "saab ka kuival maal sõita". Kuidas möjub lahtine vöör? Kas kallab vett sisse iga teise lainega? Kas vöör kipub lainesse sukelduma? Kuidas on lainel paukumisega? Üldse oleks põnev kui saaks kuskil lugeda kogemustest erinevate paatide kasutamisest kõikvõimalikes ilmastiku tingimustest. Aiman, et esimene mees teatab, kõik saab alguse mütsi alusest aga ehk siiski...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group