Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Walker Bay
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 06 Apr 2011 22:30 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 05 Apr 2011 17:04
Postitusi: 1
Millist mootorit valida Walker Bay 10 -le


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 07 Apr 2011 09:56 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 09 Mai 2007 21:06
Postitusi: 36
Asukoht: ranniku lähedal
Kindlasti päramootor. Sisemootoriga ei soovita jändama hakata, see lihtsalt ei tasu vaeva ära, kui just isetegemise soov nii suur ei ole :D
Sisemootori suur miinus on veel see, et ta võtab sul paadis päris palju ruumi ära.
Üldiselt foorumi otsingus kaevamine võib ka mõningaid ideid anda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 07 Apr 2011 17:10 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Apr 2007 01:29
Postitusi: 490
Valides päramootori, on tõenäosus paati ise ära mahtuda mõnevõrra suurem.
Sisemootori puhul tuleb tõenäoliselt reisija(te)l paadile järgi lohiseda...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 07 Apr 2011 22:11 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 08 Jaan 2008 21:45
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
h2kristo kirjutas:
Valides päramootori, on tõenäosus paati ise ära mahtuda mõnevõrra suurem.
Sisemootori puhul tuleb tõenäoliselt reisija(te)l paadile järgi lohiseda...

See on tõsi jah, paat ju vaid 3.10 pikk.
Olen sõitnud 4hp lühikese jalaga Yamaha mootoriga. Viib vaga hästi edasi. Üksi sõites on vaja rutska pikendust, et saaks istuda paadi keskel. Muidu ajab nina püsti.
Kui kiiret pole, siis julgeks soovitada ka MinnKota elektrimootorit. See viib ka kenasti kohale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 07 Apr 2011 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Tuubiga on piirang 6 hobust, ilma tuubita oli vist 3. mootori kaal ahtris on määrav. muidu kisub vööri taevasse. leidsin parima hinna, võimsuse ja kaalu suhte olevat Tohatsul.
Pilt
Siin on laenatud mootor katsetuseks, 5 hobust lühike jalg. nb eraldi paak, et raskust jaotada. raskuse jaotus on ülitähtis ja iga gramm arvel.

Pilt
6 hobust, pikk jalg. põhjus lihtne - mootor kasutusel ka suuremal jahil. tegelikult pole vahet, kui sügavalt vint künnab. lihtsalt lühikesega hulga parem mässata. kolmandiku gaasiga kahekesi 5kn. kiirust maa ja meri...

Pilt
raskuse jaotuse huvides mõlemad passazhiirid keskmise pingi peal ja rumplipikendus. see siin on veel poolik lahendus, kuna pulk on ainult teleskoop. parim pikendus on selline, millel on lisaks teleskoobile ka kardaanliigend, mida on võimalik soovi korral ka jäigalt fikseerida. siis on juhtimisasendit võimalik vahetada ja timmida nii nagu mugavam. netist jagatakse, miski 40€.
Pilt
näe siin on küll teine paat, aga mootori rumplipikendus on kardaanliigendiga. liigend on näha - kohe vastu käepidet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 08 Apr 2011 08:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 801
Jaga palun infi kust sa selle kardaani 40€ eest said?
Tahaks mootorkaatri juhtpuldi kangi pooleks lõigata ja liigendi vahele panna.
Probleem on selles, et kaatris püsti seistes ei ulata käsi kangile. Samas kui ikkagi natuke rohkem lainet siis tahaks just püsti sõita ja oleks ikka väga hea kui käsi kogu aeg kangil on. Mõtlesin, et kui leiaks sobiva liigendi, siis saeks kangi pooleks ja keeraks püsti sõites gaasikangil otsa nati ülespoole?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 08 Apr 2011 20:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Vaatasin kuuri all nime järgi. Löö netti sisse HelmsMate. Minu oma on see. Neid müüakse siin ja seal. Kuskilt ma ta netist tellisin. Tuli kolinal koju kätte. Jumala asjalik pulk. Teleskoop + kardaan. HelmsMate peos kõnnid kokpittipidi ringi nagu kunn, ohjad peos. Tahab ainult nats harjumist. Kardaani ja lihtsa kummiliigendi vahe on selles, et kardaaniga võtad ka gaasi keeramise üle. Jäin mõtlema, et üle 6hp mootorile jääb ehk nõrgaks. Tegu on toruga. Mõtle sellele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 11 Apr 2011 16:01 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Apr 2007 01:29
Postitusi: 490
On ikka tähtis küll, kui sügaval künnab!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 11 Apr 2011 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Sorry - mõistagi on tähtis.
Walkeri sihvakat veeliini (2.75) arvestades kaotad päevast päeva elutähtsaid sajandiksekundeid... ;-)

Ühesõnaga - saab ka pikaga hakkama, kui lühikest käepärast pole.
Sügavuse vahe on 13cm, üleststetuna tõuseb vint veest välja.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group