Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Mai 2011 01:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 13 Apr 2004 19:23
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn/Soome
Valmistu tollis kõrgendatud tähelepanu puhuks - Busterid on Soomes enim varastatud paadimark, tõenäoliselt ronitakse kaubikusse ja tahetakse näha kerenumbrit. Samuti ole täpne ostu-müügi lepingu tegemisel. Ei pea üldse minema veeteede ametisse, parem käi enne maistraattist läbi :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 21 Mai 2011 09:32 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
No nii. Olen nüüd ilusti Eestis . Ei tundnud huvi ei politsei,ega toll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 24 Mai 2011 20:19 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
Nüüdseks paat registreeritud. Kõik ok. Aga jälle mõned küsimused tekkinud.
Kas paadil peab olema ka ülevaatus. Ehk,et kas peab veeteede ametisse minema ülevaatusele?
Küsimus mootori kohta: suzuki dt30 kahetaktiline. Mootori kaane all on suur õlipaak.Kiri peal,et 2 takti. Kas saan õieti aru,et mootor võtab ise sealt õli? Et ei pea ise bensu sisse õli panema.
Ostsin õli Mobil outboard plus 2 takti õli. Kas see kõlbab ikka sinna paaki kallata,või peab olema mingi parem,kallim õli?
Kuidas panete paadile numbri peale? Kas ikka pintsel ,värv ja zabloon kätte, või mingi muu variant?

roolitross oli siiski katki. ostan uue trossi,aga kuidas käib paigaldamine? Kas on mingi kindel süsteem.... järjekord. .......? Millist määret trossile peaks panema?
Ette tänades.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 24 Mai 2011 21:19 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Mai 2005 19:01
Postitusi: 368
Asukoht: Võru
Ei pea ülevaatust olema kui ei kasuta teenuse tegemiseks ehk reisijate vedamiseks.
See õli sobib ja võtab paagist ise. Aga vaata, et paak alati ikka üle poole täis oleks. Muidu rakendub taseme andur umbes 1/3 peal ja lülitab sisse pöörete piiraja.
Numbritega reklaamifirmasse ja las lõikavad kleepsust välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 24 Mai 2011 21:30 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
Tänud. Asi selge.
Saaks veel trossi kohta infot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 24 Mai 2011 22:19 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
www.kleeps.ee Mul püsisid tooted nii pleki kui püsivad plastiku peal. Hind ei tapa, ausalt öeldes oli koos kojutoomisega üllatavalt odav.... ärge seda neile öelge.... 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: meremääre
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mai 2011 11:15 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 17 Apr 2011 18:23
Postitusi: 32
Asukoht: Tallinn - Viljandi - Treimani - Eisma
Trossi ja ka muude kohtade määrimiseks, mille jaoks on mootoril määrdeniplid sobib meremääre, saab Addinoli esindusest Suur-Sõjamäel, mingi 80 krooni oli eelmisel aastal silindrikujuline tuub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 26 Mai 2011 17:19 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
Tänud vastuste eest. Kleepsud,määrded ostetud,uus roolitross ostetud ja paigaldatud. Homme siis esimest korda vee peale.

Selline küsimus veel,et kas tuleb mingi tuli paigaldada,või ei? Paat
on D kategoorias.

Tuled vastavalt rahvusvahelisele laevakokkupõrgete vältimise eeskirjale (COLREG) või sisevetel liiklemise eeskirjale


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Mai 2011 14:28 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Päeval pole mingit tuld vaja ja kui sul lube nagunii pole siis peale päikeseloojangut sa sõita ei tohi ka. Nii et üks mure vähem :)
Aga muidu on sellel paadil vaja ühte valget ringtuld.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Mai 2011 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mär 2007 09:42
Postitusi: 827
Asukoht: Tallinn / Muhu
Päevasel ajal pole jah tulesid vaja.

Aga ühte valget ringtuld (ja võimalusel pardatulesid) võib kasutada vaid alla 7 m pikkune laev, mille suurim kiirus on kuni 7 sõlme. Arvata on, et jutuks olev alus siiski veidi kiiremini liigub, nii et pimedas on pardatuled on ka kohustuslikud.

COLREG on saadaval aadressil http://www.kipper.ee/materjalid/colreg.pdf , tulede kohta käib osa C (juhised 20-31). Läbi lugeda võiks selle muidugi tervenisti :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Mai 2011 10:05 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
Jah. Tuledega siis asi selge. No aga ei saa veel mu küsimused otsa :(
Kui oleks manual ,oleks asi lihtsam,aga ei ole seda ka internetist leidnud.

Nimelt,kui Soomes käivitasime mootori,siis süüte sisse lülitades hakkas see sireen (buzzer) undama. Siin kodus see sireen enam ei unda süüdet sisselülitades.Vahetult olin valanud õlipaagi õli täis. Kas võis sireen unnata soomes sellpärast,et õlipaagis oli vähe õli? Või peab siiski alati undama enne käivitamist ???

Mootoril on veel üks tuluke,mis kontrollib õli taset ja vee temperatuuri. Millegipärast see tuluke sõidu ajal vahepeal hõõgus (vilkus). Õlipaak on samas täis ja vesi (jahutus) ka nagu käib ringi..... Kas peaks midagi kontrollima?

Eile sai siis esimest korda vee peal käidud. Kõik ok,aga mingi veerand tunni sõidu järel hakkas kohati mootoril hinge kinni tõmbama. hakkas jõnksutama. Kuid hiljem see viga kadus.
Aga muidu ok. See mul esimene paat,nii et olen mootorite koha pealt täielik tainas.

Mootor siiski suzuki dt30c kolme silindriga


Viimati muutis evils, Pühapäev, 29 Mai 2011 21:39, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 29 Mai 2011 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 13 Apr 2004 19:23
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn/Soome
Ma ei tea, kuidas sel konkreetsel mootoril, aga paadimootorite remondiga tegelevates firmas olevad sõbrad räägivad, et need vanad 2T mootorid on küll igiliikurid, aga lõpevad praktiliselt alati otsa just selle pärast, et ei saa mingil põhjusel õli kätte (filter umbes jms). Kui omale mootorkelgu ostsin, siis kommenteerisid, et selle puhul tõesti pole mõtet ise õli ja bensiini segama hakata, kuna Yamaha on ainus, kellel see süsteem ka reaalselt toimib "igavesti", teistel ütleb enne üles kui mootor ise otsa saaks. Igal juhul mu Yamaha tsikli puhul soovitasid nad mitte sellele lootma jääda ja ikka enda tehtud (veidi kangemat!) segu kasutada. Eks targemad oskavad kommenteerida, kuidas paadimootorite puhul need asjad on ja kas see risk on üldse reaalne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Juun 2011 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 31 Mai 2006 11:43
Postitusi: 198
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Sellest mootori jõnksutamisest.. tundub et on mingi Suzuki teemaline tüüpviga vist.. endal on üks üheksakümnendate algusest pärit Suzuki dt40
ja see käitub üsna reeglipäraselt sama moodi.. kui umbes pool tundi 90% poweriga kuhugipoole kulgeda siis kakkab nagu vahele jätma ja jõnksutama..kui siis tempot pisut maha võtta käitub jälle kenasti ja mõningase aja opärast võib kangi jälle rohkem peale lükata.. võimalik et tehu mootori ülekuumenemisega mida mootor ise kontrollib ja üritan ennast kaitsta lolli kasutaja vastu.. päris ise seda kuumuse teemat muidugi välja ei mõelnudki..nimelt kui sai lastud pirita paaditöökojas õlisid vahetada ja muud hooldust teha siis mainita ka et mootor käivat nagu liiga kuumalt.. võimalik et mingid vanadusest tulenevad jahutus probleemid.

_________________
Many years ago the great British explorer George Mallory , who was to die on Mount Everest, was asked why did he want to climb it. He said Because it is there... (J.F.K.)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Juun 2011 14:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
kas benapaagi vaakumkork toimetab ilusti? Kui täisgaasiga lased siis võib tekkida olukord kus ei saa enam bena kätte kuna keeris paagis võimsam kui kork õhku sisse laseb! See muidugi ainult oletus!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Juun 2011 17:03 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Veebr 2011 21:57
Postitusi: 20
to indrekk

Küsiks veel,et kui keerad süüte sisse,siis kas mootorist tuleb see piip,piip hääl? Minu mootor seda häält tegi,aga nüüd ei tee :(
Ei saa pihta,kas see piip,piip on nagu mingi märguanne, a-la pane õli jne, või peabki seda piip,piip tegema kogu aeg.
Aga see bensupaagi õhutus tuleb järgi katsetada. Äkki tõesti tõmbab paagis vaakumi ja ei saa kütet kätte.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group