Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 13:27 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1763
Asukoht: Tallinn
Priit - UUT tahaks :-) Ja veel parem kui täiskomplektset

Paat
Mootor
Seisukate
Treiler

Naine on purjetaja ja laps on kahe purjetaja oma. Seega nii hull nüüd ka ei ole, et peaks 15min sõidu ajaks kellegi kajutisse peitu panema.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
Taas praktiku seisukohast - lahtine on parim, kuna siis on ohutumalt võimalik ka pikemaid asju (armatuurteras, lauad, kardinapuud jne) vedada. Vastasel korral juhtub nii nagu Hobulaiu meestega :cry: Kokkupakitav "kaltsukatus" on muidugi praktilisest seisukohast vaadates ka abiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Mis vahet on täielikult hooldatud/uuendatud/ülekäidud kasutatud aga ennast tõestanud kerel ja uuel, täiesti teadmata kvaliteediga kerel? Viimane on tunduvalt rohkem põrssa kotis ostmine, eriti Eesti paatide puhul. Andku mulle paaditootjad andeks aga enamust neid tehakse ju kuurialustes ja väga tihti veel ka täiesti suvaliste plastiööbikute poolt. Muidugi on õnneks ka hinnad õiged, seda ei saa salata. Hind ja usaldusväärsus, mis minu jaoks algab kaasaegsest tootmishoonest koos kaasaegse sisseseadega on kenasti paigas. A'la 800 tugriku eest ei tohigi mingit igikestvat asja tahta, see on täpselt kolme aktiivse hooaja paat (2 garantiiga ja kolmas inertsist). Kui näeb enam-vähem kabe ja sõidukõlblik kauem välja, on hästi läinud.

Mis aga materjali vedu puudutab, siis just Kessu, Muhu jm sealkandi väikesaarte-laidude teenindamiseks ehitasite ju parve? Või olen ma asjast valesti aru saanud? Kardinapuu saab üle vee tuua ka ujudes, kui muudmoodi ei peaks saama... Lisaks on Kõinastu võimalus reaalseid ehitusmaterjalide koguseid neljal rattal kohale sõidutada, seal pole paati selleks vaja. Paar tellist, kott tsementi või saunaahi ei vaja eripaati.

Kui nüüd tõesti naist/last märg olemine ei sega (täitsa usun, sest olen ju samasuguse pere laps) siis milleks pikalt pead vaevata: Nordline 41M või 48 ja kogu ooper. Mulle imponeerib eriti viimane, siin on omadused ja hind ikka vägagi heas suhtes ning mehed ei karda paadi tegelikke omadusi pildina veebi riputada. Kuigi tegu on "tundmatu looma nahaga", siis hind ja tootja julgus tekitab usalduse. Ma olen juba mõni aeg selle peale kukalt ja tagumikku süganud, egas see kummi-Orion saab millalgi ju otsa. Sellele a'la svertpaadi slipi/rannatreiler kahest torust ja kergest rattast alla ja sellega vead vajadusel 90 kg paati ka 100 meetrit.
41M on jälle selline mõnusam kalapüügipaat.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 18:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
Olen selle Kessu parvega nüüd juba piisavalt sinapeal ja julgen väita, selle pukseerimiseks on asjalikku alust vaja. Juba parve liigutamine Kessu ja Kõinastu vahel võtaks umbes 5 tundi ja selle ajaga jõuab juba oi-oi mis juhtuda. Teiseks märksõnaks on tuuletriiv. Asi on kerge ja kõrge. Sihukese pisikese plastpaadi viib sinna kuhu ise tahab.

Lihtsalt infoks Kõinastu meestele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 18:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
no kui nüüd Nordline valikut vaadata siis Nordline 51, mis hetkel ka 270 eur soodukaga pakkumisel paisatb vastavat lähteülesande kriteeriumitele. Merel laines on iga sentimeeter pikkust kasuks, Muhvi kui praktiku poolt soovitatud lahtine ja mootorit just piisavalt. Ees kinnine ankrukast, kuhu mahub ka muud vajalikku nodi. Ja üldse jätab suht soliidse mulje oma reelingute, redeli ja mõõtmetega. Kasutusotstarvet silmaspidades ei ole roolikohta vaja. Kaalu 180 kg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mär 2007 09:42
Postitusi: 827
Asukoht: Tallinn / Muhu
PriitV kirjutas:
Mis aga materjali vedu puudutab, siis just Kessu, Muhu jm sealkandi väikesaarte-laidude teenindamiseks ehitasite ju parve?
Lisaks on Kõinastu võimalus reaalseid ehitusmaterjalide koguseid neljal rattal kohale sõidutada, seal pole paati selleks vaja.

Kui nüüd juuksekarva lõhki ajada, siis Muhu vald ehitas parve küll, aga Kõinastu on Orissaare valla all :P Samas see on täiesti õige märkus, et vähegi suurema kraami vedu Kõinastule on ikka oluliselt lihtsam ratastel liikuriga teha, seal pole mingit mõtet parvetama hakata. Nii et paadi valikul ei peaks ilmselt tihude viisi laudu või 3 tonni plokke kriteeriumiks olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Okt 2011 18:38 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1763
Asukoht: Tallinn
eiei, mul pole kaubalaeva vaja :-) ärge ajage parvejuttu :-)

uue asja koha pealt on pigem see, et mul pole aega putitamisega tegeleda. niigi raske sinna kanti pääseda ja kui pääsen, siis on muudki teha kui paati putitada. näiteks aknaid värvida vms. mitte aga uut kaminat ehitada või veel vähem kuuri jaoks laudu tuua.

Päris Kasse peale ka minna ei tahaks, loodaks ikka natuke paremat merekindlust.

Aga Nordline 51 tundub tõesti KÕIGILE nõuetele vastavat. Peab süvitsi minema selle asjaga ;-)

Edit:
Kurb on see kodumaine kultuur. Pildid on suvalises konfiguratsioonis paadist. Reaalselt tuleb kõik juurde osta:
- Aerud 270cm + 50 EUR paar.
- Kvaliteetsed klambertullid + 25 EUR paar
- Knaabid + 18 EUR/tükk
- Istme pehmed katted: + 250 EUR
- Täisreelingud: + 415 EUR
- Poolreelingud (ahtrist paadi keskele): + 250 EUR
- Pardakonsool koos roolisüsteemiga: + 350 EUR
- Keskkonsool koos roolisüsteemiga: + 385 EUR
- Tuuleklaas keskkonsoolile koos raamiga: + 100 EUR
- Roostevaba kiilu kaitse: + 55 EUR
- Aku koht koos spetsiaalse kastiga + 30 EUR
- Redel + 150EUR

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 29 Okt 2011 16:53 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 12 Aug 2010 22:04
Postitusi: 33
mul tekkis ka väike kysimus, et mille jaoks on vaja 10 aasta jaoks osta 20k maksev alumiiniumkaater (+ mootor)?

rootsis 60-ndatest plastik jahid mis siiani igati vonks seisukorras, et mille pärast see nordline v cursus v pakri peaks nüüd 5-6 aastaga maha surema? isegi PVC kummikad peavad 20 aastat julgelt vastu, vana vene ufimka stiilis asi 10 aastasena hakkas natuke hõredaks minema (2-3 h tagant tuli paar matsu õhku juurde panna).

või on siis tootmises toimunud regressioon ja tänapäeval plastikut ei osata teha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 29 Okt 2011 19:44 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Juul 2008 18:12
Postitusi: 213
Asukoht: tartu
AndresA kirjutas:
eiei, mul pole kaubalaeva vaja :-) ärge ajage parvejuttu :-)

uue asja koha pealt on pigem see, et mul pole aega putitamisega tegeleda. niigi raske sinna kanti pääseda ja kui pääsen, siis on muudki teha kui paati putitada. näiteks aknaid värvida vms. mitte aga uut kaminat ehitada või veel vähem kuuri jaoks laudu tuua.

Päris Kasse peale ka minna ei tahaks, loodaks ikka natuke paremat merekindlust.

Aga Nordline 51 tundub tõesti KÕIGILE nõuetele vastavat. Peab süvitsi minema selle asjaga ;-)

Edit:
Kurb on see kodumaine kultuur. Pildid on suvalises konfiguratsioonis paadist. Reaalselt tuleb kõik juurde osta:
- Aerud 270cm + 50 EUR paar.
- Kvaliteetsed klambertullid + 25 EUR paar
- Knaabid + 18 EUR/tükk
- Istme pehmed katted: + 250 EUR
- Täisreelingud: + 415 EUR
- Poolreelingud (ahtrist paadi keskele): + 250 EUR
- Pardakonsool koos roolisüsteemiga: + 350 EUR
- Keskkonsool koos roolisüsteemiga: + 385 EUR
- Tuuleklaas keskkonsoolile koos raamiga: + 100 EUR
- Roostevaba kiilu kaitse: + 55 EUR
- Aku koht koos spetsiaalse kastiga + 30 EUR
- Redel + 150EUR


Just tagasi taaskordselt Peipsi retkelt sellesamase Nordline 51 paadiga. ca nädal tagasi olin peal oluliselt suurema lainega ning paat jättis väga hea mulje nii küljega laines olles kui ka vastu lainet sõites - lõikab väga hästi läbi.
8hp Yamaha praegu taga, mis tegelikult jääb natuke väikeseks, järgmiseks aastaks tahaks vähemalt 15hp, pigem aga 20-25 sinna taha leida. 8hp kiirus kahekesi sõites tuli 18km/h. mingi katsetuse käigus 20hp lühikese jalaga 4kesi (vist) oli kiiruseks saadud 38km/h.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group