Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Kiili 440 vs Nordline 42/48
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=2&t=6471
12. leht 12-st

Autor:  Trutta [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 19:26 ]
Teema pealkiri: 

Mark kirjutas:
jugakäiturid veesõidukitel, veel midagi?

Kas see on see kaheksajala ja miskite kalmaaride-seepiate- tindipritsijate peerulükkejõujaam? Krt ma pole selle peale nii mõelnudki :o Rohkem nagu F16, MIG 29 ja Boeing 737 Koit ja Hämarik analogiseeruvad...siiani...reaktiiviga :lol:

Autor:  flm [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 20:41 ]
Teema pealkiri: 

Karta on, et Eestis pole enam ühtegi tilka tasuta ükskõik millist põlevat vedelikku. Isegi vana õli autotöökodadest läheb mingite diilidega kellegi garaažiahju. Toiduõli, trahvoõli ja muud sellised kütusena kasutatavad vedelikud liiguvad juba ammu raha eest. Kui neid ka puhtalt ei kõlba põletada, siis kokteilina diisliga segatuna põleb enamikes vanemates diiselmootorites.

Autor:  Peeter Ude [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 21:02 ]
Teema pealkiri: 

Tauri kirjutas:
kui ulmevaldkonda siseneda siis "lõherakend" võib täitsa reaalne olla :D

TTÜ teadlased loovad tehiskala



Meie uurime, teised kasutavad.:D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h2bHBWOqKRs&feature=youtu.be[/youtube]
2008 august

Autor:  Kodanik [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 21:30 ]
Teema pealkiri: 

smboards kirjutas:
Aga kohe uus mõte - rohelise mõtteviisi tunnus on etanooliga käivad mootorid. Kas keegi on kunagi näinud sadamat, kus ei oleks viinapoodi - ei ole! Probleem lahendatud.

Metanooliga käivate mootoritega "natuke" kokkupuutununa võin kinnitada, et tegemist on kohutavate joodikutega ja kardan, et ükski terve mees ei suuda (ei raatsi) nendega koos juua :lol:

Autor:  flm [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 22:55 ]
Teema pealkiri: 

Ärge valage õli tulle! Kohe tuleb Priit ja peab pika loengu top alcohol dragsteritest, õlivahetusest pärast igat sõitu jms :lol:
Nimetame odavat alkoholimootorit parem tema õige nimega- puskarimootor. Nõuab ühekordset investeeringut inventaari soetamiseks ja piisavalt toorainet, et ennast ja mootorit käimas hoida :wink:
Tegelikult ei ole ju alkoholi peal töötama optimeeritud mootor mingi eriline joodik.

Autor:  AndresR [ Kolmapäev, 22 Veebr 2012 23:14 ]
Teema pealkiri: 

Ehh, seda biodiislit saab paljudest asjadest. Kindlasti ei tohiks paaki valada otse fritüürist võetud toiduõli jmt. see keerab küll mootori p...se!
Vaadake süsteemi kasvõi siit:
http://www.bioreaktor.ee/index.html
Ei oska selle firma usaldusväärsuse kohta midagi kosta, aga tehnoloogiast saab aimu! Ja ka sellesse biodiislisse läheb sisse metanool.
See ongi see tagahoovis biodiisli valmistamine.

Autor:  flm [ Neljapäev, 23 Veebr 2012 00:56 ]
Teema pealkiri: 

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=40&t=23168

Autor:  janno [ Neljapäev, 23 Veebr 2012 08:59 ]
Teema pealkiri: 

flm kirjutas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=40&t=23168

Sellisel juhul tuleks vaadata ka seda teemat:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=5&t=34055

Autor:  Puupaat [ Teisipäev, 25 Juun 2013 06:33 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas siis lood Nordline 42 on? Kas soovitate? Pealmiselt kasutaks rannikuvetes kalastamiseks ja löbusöiduks. Kas on hea aerutada 3 inimest paadis. Kuidas 10 hp mootor edasi viib? Või soovitate muud samaväärset paati? Näiteks ka Nord 460 D silma jäänud, kuid pire kallim. http://www.marineworld.ee/index.php/too ... otorpaadid

Autor:  Mark [ Teisipäev, 25 Juun 2013 07:44 ]
Teema pealkiri: 

Nordline42+10hj sõidab ilusti ja peaks ka glissi minema mis on teatud piirini okei. Üle 10hj pressida aga ei tohiks, sest kui liiga hoo peale ajad, siis hakkab lõikama jms trikke tegema mis võimsusega üle pakkudes iseloomulik. Mul on 5hj ja see jääb pisut lahjaks. Üle 10 ei ole samuti mingit mõtet panna. Sõuda on normaalne, pisut raskem kui päris sõudepaati aga tunduvalt kergem kui mistahes mootorpaati.
Nord46 peaks samuti hea paat olema. Pire kallim on ta selle pärast, et ta ongi nii öelda järgmise astme paat.

12. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/