Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 175 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
AndresR kirjutas:
See minu jutt reduktori nõrkusest on ühe mu sõbra rannakaluri kogemus:


Teine mees teeb tullidelegi liiga kui norimiseks läheb.
On olemas seaduses ettenähtud garantii aeg ja kui see jalg näeb välja, et teda pole liigselt lõhutud ja on korrektselt hooldatud, siis kindlasti saab asi ju esinduse poolt korda tehtud.
Juhul kui tegemist on millegi muuga , siis ...

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Veebr 2012 21:16 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 296
Ikka konkreetsed numbrid oleksid huvitavad lugeda. Ehk ilma suurema mölata paneks järjest kirja konkreetsed hinnad mootorile, hpumbale ja hmootorile. Hüdromootor tundub iseenesest selline vidin, et äkki paneks ta varre otsas parda taha ja jätaks igasugused läbiviigud tegemata? Jääks ka rooli ehitamine ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 09:34 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
Kuidagi käest ära on see teema siin läinud. Kindlasti on päris lahe sõita paadiga, mida juhid joystickiga, nagu mõnd hüdrotõstukit. Aga teemaalgataja poolt mainitud pikkuses aerupaadi puhul ma küll sellised katsetused välistaks. Olen ise päris palju kasutanud nii Kasset kui Nordline 48-t- no ei kujuta ette, kuhu sellisel paadil pannakse hiinlase diisel, hüdropump, paak, jagaja...
Selliste katsetuste puhul eeldaks pigem roolikonsoolilt juhtimist ja suuremat paati.
Ennist mainitud hüdromootori riputamine ahtripeegli külge tähendaks siis seda, et ühe käega juhite, teisega opereerite liikumissuunda ja kiirust kuskilt eesolevalt puldilt, mis kinnitub selle hiinlase diisli raami külge, kuskilt kõrvalt jooksevad üle ahtripeegli hüdrovoolikud... ei, ei ei.
Sihukesel üle 5,5 m künal tekiks tõesti koht kuhu nimetet agregaat paigaldada. Agregaat paigas, tüürmani pingi ees pisike hüdrojagaja juhtimiseks, mootor parda taha kinnitatud- sel juhul tekib dilemma, kas pöörata rumpliga hüdromootorit või tüür ehitada. Ja mis käega ritva hoida. Või siis hoopis deidvuudid ja muud jutud. No ei tule see jant odavam päramootorist :lol:
Oma leiutajakirge saaks muidugi rahuldada.
Või mis leiutajakirge- asi ju täiesti olemas . Tõsi küll- alates 33 hobujõust. Ma resümeeriks oma jutu nii, et suure laeva lahendusi tulekski kasutada suurel laeval :wink:

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 10:16 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2005 18:12
Postitusi: 313
Asukoht: Kärevere, Tartu vald, Tartumaa
Nagu ülemuse juurde minek: Sisse lähed oma ideedega, välja aga tuled ülemuse omadega!

_________________
Naudi suve vee peal


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 10:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 837
Adolf kirjutas:
Või mis leiutajakirge- asi ju täiesti olemas .


Tänud pildi eest, nüüd hakkan ka aru saama millest jutt käib.
Kuradi palju on neid voolikuid. Kas keegi veel viitsiks lahti seletada mis on see kandiline kast ja mis on see toru kujuline 4 voolikuga junn. Ja miks mootorisse läheb 3 voolikut, mitte 2.
Kas lihtsamalt tõesti ei saa -> pumbast 2 voolikut mootorisse ja kõik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 10:51 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
rye kirjutas:

Tänud pildi eest, nüüd hakkan ka aru saama millest jutt käib.
Kuradi palju on neid voolikuid. Kas keegi veel viitsiks lahti seletada mis on see kandiline kast ja mis on see toru kujuline 4 voolikuga junn. Ja miks mootorisse läheb 3 voolikut, mitte 2.
Kas lihtsamalt tõesti ei saa -> pumbast 2 voolikut mootorisse ja kõik.

2 toru otse pumbast mootorisse tähendaks seda, et käib vaid ühtepidi...
Kandiline kast pildil on hüdroõlipaak ilmselt. Ilma selleta on ka kole keeruline läbi ajada.

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2580
Asukoht: Tallinn
rye kirjutas:
Ja miks mootorisse läheb 3 voolikut, mitte 2.
Kas lihtsamalt tõesti ei saa -> pumbast 2 voolikut mootorisse ja kõik.


3 voolikut - 1 välja ja 2 sisse mõlema pöörlemissuuna tarvis.
See silinder seal käib vist parda taha või voolab sealt vesi läbi - õli jahutamise abinõu?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:03 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
Siin üks järjekordne katsetus nii veel kui maal sõita. Maal sõitmise rattaid liigutavad hüdromootorid, keskkonsooli all 24 hp Honda hüdro käitamiseks. Aga vat paadi liigutamiseks on nad paremaks pidanud päramootorit :lol:

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2580
Asukoht: Tallinn
Krt, see viimane paat on täpselt sihuke, mida mul Hiiumaal vaja oleks. Töristaks otse veest välja, kohe õue peale. Külamehed lolli näoga järele vaatamas. Ikka vast odavam kui alternatiiv - paat+ATV. Vähem vaeva kah.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:18 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
Mere tarvis hüdrovidinate olemusest saab aimu kas või Vetuse kataloogi lapates.

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:24 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
peebuste kirjutas:
Krt, see viimane paat on täpselt sihuke, mida mul Hiiumaal vaja oleks. Töristaks otse veest välja, kohe õue peale. Külamehed lolli näoga järele vaatamas. Ikka vast odavam kui alternatiiv - paat+ATV. Vähem vaeva kah.

Sellise 6,1 meetrise paadi eest tahetakse 100000 $ (loe: sada tuhat dollarit). Selle raha eest saab mitu RIB-i, mootorit ja ATV-d :)

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:44 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 296
Päramootor ongi hetkel ainuke REAALNE lahendus väiksemate paatide puhul :lol: Aga see siin on lihtsalt teoreetiline arutelu ja ideede edasiarendamine. Sellest on kõik aru saanud, et hetkel on veel päramootor parem, aga selle igas postis meeldetuletamise asemel võiks pakkuda välja uusi ja huvitavaid ideid. Kui endale tundub isegi teostus keeruline, siis võibolla mõne jaoks jääb see just idee taha. Paadi suurusest ei ole vist ka mõtet enam numbrit teha, sest kõigile on ammu selge, et mingisse 4.5m sõudepaati keegi vabatahtlikult seda ehitust veel ei installi.
Aga parda taga olevat hüdromootorit võib ka hüdroga keerata, ehk kõik käib roolikonsoolilt. Võib ka rumpli külge paigaldada võimaluse näiteks trossiga kiirust reguleerida ja käsitsi mootorit keerata. See on kõige lihtsam "lisa" selle ehitamise juures, aga roolipea on tõenäoliselt kallis, kui ei taha kasutada mõnda vene põllumajanduslikku raudkolakat. Süsteem ise on lihtne ja odav, mul isegi ühel maasturil rool hüdro pealt. Lisaks bensumootorile ja pumbale tuleb ka kindlasti mingi jahutussüsteemi ja õlipaagiga arvestada nagu eelnevalt toodud süsteemiski.
Ma näen siiski, et kogu asi võib seisma jääda hetkel hinna ja olematu kasuteguri taha. Keegi ei maksa selle süsteemi eest rohkem kui uue päramootori eest ja kui 10hj statsmootorist jõuaks vindile ainult 5hj, siis ei annaks ka diisli ökonoomsus ja ahjukütus siin mingit võitu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2580
Asukoht: Tallinn
Adolf kirjutas:
Sellise 6,1 meetrise paadi eest tahetakse 100000 $ (loe: sada tuhat dollarit). Selle raha eest saab mitu RIB-i, mootorit ja ATV-d :)


OIH... nii ongi. Krt, selle raha eest saab jah peaaegu, et kõik ülalloetletud komponendid :twisted:

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 12:27 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
flm kirjutas:
Päramootor ongi hetkel ainuke REAALNE lahendus väiksemate paatide puhul :lol: Aga see siin on lihtsalt teoreetiline arutelu ja ideede edasiarendamine. Sellest on kõik aru saanud, et hetkel on veel päramootor parem...

Noh, ma selles küll nii kindel ei oleks, et kõik sellest aru saanud on :lol:
See selleks. Hüdromootor ei ole ju midagi uut ja loota,et siin foorumis sünnib nüüd põhjapanevalt uus kontseptsioon aerupaadi liigutamiseks, oleks pisut naiivne. Seda enam, et kõik lahendused on pisut võimsamal kujul ammu olemas. See, et keegi seda väiksemale paadile pole toppinud, vast viitabki asja mõttetusele (loe- ruumi puudusele). Muidugi, palju asju tehaksegi oma lõbuks ja oskuste tõestamiseks nii endale kui teistele.
Kui mingisse projekti hulk raha panna, tahaks ju, et ta ka tehniliselt nii enam- vähem on. Nina all plärisev õhkjahutusega diisel, voolikud, pumbad, hüdromootor, hüdroga pööramine ei kõla just lootustandvalt mõne hobujõu nimel.

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Veebr 2012 13:33 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 381
Asukoht: Kesk-Eesti
Laias ilmas on olemas lausa hüdromeeste foorum .
Muu hulgas seal ka üks paadiprojekt .
Natuke teistsuguse kontseptsiooniga, kui siin jutuks. Juhtimine ilmselt ka rohkem Bobcatti, kui paati meenutab.

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 175 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group