Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: USA paadid- head või halvad?
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Mär 2012 01:02 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Olen foorumist otsinud aga korralikku teemat, miks USA paadid on head või halvad, ei ole. Selgitagem äkki siis ühes teemas järgnevaid kuulujutte.
1. Sisemootorid on halvad.
2. Sisemootorid on väga janused. (siia võiks siis keegi kirjutada kui janused nad siis ikkagi on)
3. USA paadiga ei saa laines merel sõita.
4. USA paatide plastik on vilets.

Pakuti mu Silver Hawkile vahetuseks alljärgnevat paati... kiitke või laitke maha. http://www.nettivene.com/moottorivene/glastron/439032

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Mär 2012 11:57 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 07 Apr 2008 21:53
Postitusi: 35
Asukoht: Tiskre
Tapio,

Me oleme suga rohkem kui mitu korda rääkinud MIKS EI TOHI USA paati osta. Sa oled kõik põhjendused ilusasti oma küsimuses välja toonud ja IKKA on vaja uuesti ja uuesti mõtet mõlgutama hakata.
Inimestele kohe meeldib ennast piinata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Mär 2012 20:13 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Juun 2008 17:53
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Sinu arvamus on ju samuti kuulujuttudel põhinev. Pole sul omal jänkipaati olnud minu teada. Kuulaks usakaid omanute objektiivseid arvamusi.

_________________
Made in Sweden


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: USA paadid- head või halvad?
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Mär 2012 22:02 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Dets 2010 09:58
Postitusi: 123
smithers kirjutas:
Olen foorumist otsinud aga korralikku teemat, miks USA paadid on head või halvad, ei ole. Selgitagem äkki siis ühes teemas järgnevaid kuulujutte.
1. Sisemootorid on halvad.
2. Sisemootorid on väga janused. (siia võiks siis keegi kirjutada kui janused nad siis ikkagi on)
3. USA paadiga ei saa laines merel sõita.
4. USA paatide plastik on vilets.

Pakuti mu Silver Hawkile vahetuseks alljärgnevat paati... kiitke või laitke maha. http://www.nettivene.com/moottorivene/glastron/439032

1. Miks on halvad? Nagu auto mootor ju.
2. sõbra 3,0 mercruiser täitsa öko,ei oska kütusekulu välja tuua kuna võttis nii vähe,et ei viitsinud keegi arvutamisega tegeleda,vanad v8-d on jah janused
3. kõik oleneb konkreetsest paadist ja põhjast,olen sõitnud erinevate pillidega ja ütleks selle peale,et ainult ribiga saab laines sõitta,see nii suhteline ja ümmargune jutt.
4. Pole kokku puutunud viletsa USA plastikuga.kõik põhjad võib mõraliseks hüpata. Ja UV poolest ei oska ka vahet teha usa vs euroopa plastikul.
Kokkuvõtteks on see sama nagu usa auto vs riisirakett,igaühe jaoks on midagi,aga pole sellist vahet miks mitte võtta seda mida hing ihkab ja vajadused rahuldab.Selline paat sõidab päris hästi ja suht mugav,plus vöör on kinnine,seega turvalisem halvema ilmaga.

_________________
www.boatworld.ee
www.watersport.ee
www.tallinnsar.ee
56157755


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 13:42 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 07 Apr 2008 21:53
Postitusi: 35
Asukoht: Tiskre
Vastupidi! Oman Sea Ray 230 kogemust. Kloppis see isend kerge virvendusega hoolimata oma massist ikka hullupööra rohkem Hawkiga võrreldes ning normaalse kruisimisega neelas 45 l /h. Aga no samas Emajõe peal on ameeriklasega kindasti mõnus liigelda. Ja kui sa teinekod jälle Äksi saarel lainetega hätta jääd, eks ma siis tõttan raudpaadiga sulle appi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 14:24 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 28 Juun 2006 09:08
Postitusi: 145
Mul on olnud 2 Glastroni kaatrit ja viimane neist töötab hästi juba 7 aastat ilma mingite probleemideta.
Sisepäramootorid ei ole halvad. Kui iga aastat mootorit hooldada on nad väga töökindlad. Varuosad on odavad ja kohe saadaval. Kütusekulu 135 hj mootoril on 10-15 liitrit tunnis.
Sobib väga hästi landi vedamiseks-hoiab hästi kiirust ja töötab ilusti madalatel pööretel.
Sõiduomadused on paremad kuna mootor asub eespool ja madalamal.
Veelaua jaoks on sisemootor hea - tekitades parema ahtrilaine ja vetteminekul paadi tagant ei ole mootor ees segamas.
Plastik ei ole halvasti tehtud. Glastron oli esimene firma kes hakkas plastikust kaatreid tegema. Glastroni VEC tehnoloogiaga kaatrite keredel on eluaegne garantii.
Üle meetrise lainega on igal juhul väikese plastik kaatriga halb sõita. Põhja nurgad on Euroopas ja USA-s valmistatud kaatritel samad nii et suurt erinevust sama pika kaatri puhule ei tohiks küll olla.
Kõige suurem eelis ameerika kaatrite puhule on hind. Päramootori hinna eest saab sama võimsa sisepäramootoriga kaatri.
Kuulutuses antud isendi hind on vanust arvestades natuke liiga kõrge ja 135 HJ mootor jääb selle jaoks natuke liiga lahjaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 15:04 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 27 Aug 2009 22:31
Postitusi: 5
Ise soovitan Regalit. al.1998 aastast. Sellest ajast vist neil fastrac põhi-seepärast soovitangi. Proovi sõita kerge lainega erinevate keredega ja saad aru, mida räägin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 17:26 
Eemal

Liitunud: Reede, 26 Mär 2010 14:07
Postitusi: 92
Asukoht: Harjumaa
Olles ise omanud 6 meetrist USA paati ei oska küll öelda, et sellega ei saa sõita merel.
Minu paadil oli 3,0 Merc sisepära. Küttekulu oli väga normaalne, äkki midagi sellist 20l/h. Jõust ka kunagi puudu ei jäänud oma 1,1 tonnise kaalu juures jaksas miski 35 kn kiirust saavutada, seda ka koos 6 inimesega pardal.

Ainukese miinusena ei meeldi mulle 3,0 lliitrise mootori suur müratase, 4,3 selles osas asjalikum.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 19:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 26 Apr 2007 17:10
Postitusi: 460
Asukoht: Tallinn
Noh, ma võin ju oma kogemusi rääkida, aga kuna mul ON Glastron, siis on mul väga raske seletada, miks seda ostma EI peaks. Kogemust on 4 hooaega. Sõidupiirkond Tallinna ümbruse meri.

1. Mootor. Ma päris täpselt ei tea, miks sisemootorit peaks halvaks pidama. Või miks üldse peaks mingit asja, millel on Volvo Penta kirjad peal, halvaks pidama. Mercruiseri kogemus mul puudub, aga oma sissepritsega Pentaga olen ma küll ülirahul olnud. Käib nagu kell. Ma isegi ei kujuta ette, miks mootor töötama ei peaks, auto puhul oleme me ka ju sellega harjunud, et istud sisse, keerad võtit ja sõidad. Mulle endale ei meeldiks mitte mingil juhul päramootor, kuna jube mõnus on see, kui ahter on puhas ja ujumisplatvorm suur ja sile. Sõidan aeg-ajalt wake'i kah, see puhas ahter teeb elu ikka palju meeldivamaks.

2. Kütusekulu. Ma ei oska seda kommenteerida, kas sisemootor peaks rohkem kütust võtma, eeldades, et võrreldakse sama võimsaid mootoreid. Üldiselt on muide l/h number asi, mida pole absoluutselt mõtet vaadata, l/NM on targem. Ma võin oma kogemustest öelda, et rahulikul cruisil (22-25 sõlme) on tavaline kulu 1.1 - 1.2 l/NM. Kaks inimest paadis ja paak täis. Ma ei oska arvata, kas see on 270hj mootori ja 1.25 tonni kaaluva paadi kohta palju või vähe, aga minu jaoks on see tundunud OK. Tunnistan ausalt, et WOT sõites liigub asi nii kiiresti, et ma vahin rohkem muid asju kui kütusekulu numbreid :)

3. Merekindlus. Nagu öeldud, sõidan ma ainult merel ja pean tegemist tegema meie kandi vastiku lainetuse (ja kuulsate tapjalainetega). Olgem ausad, 6-meetrine paat EI ole asi, millega saaks mugavalt ülemeetristes lainetes kihutada. Poolemeetrises veel saab. Olen ka pooleteisemeetrises sõitnud, aga sellel puudub igasugune seos mõnuga. Suure laine jaoks on vaja suuremat paati.

4. Vilets plastik - raske öelda. Seni tundub küll väga jäik kere. Ühtegi viga pole ühegi plast- ega metalldetaili juurest leidnud. Üldiselt on koostekvaliteet üldse üllatavalt hea olnud. Tehases tehtud asjadest on lahti loksunud ainult ühe laeka lukk, mille ameerika ametiühingutegelased olid mõnevõrra hooletult paigaldanud ja ühe kõlari juhe. Need tegin korda, rohkem paadis ühtegi "pehmet" või logisevat kohta pole tekkinud. Seisukatete trukke olen pidanud mõned vahetama. Volvo käiguhoova trimmilüliti vajab sel kevadel kõbimist, seal on mingi vedru ära väsinud. Ongi nelja aasta peale kõik, mida sättida on tulnud.

Ma ütleks, et selle raha eest nalja nabani. Mina pole küll siiamaani ostu kahetsenud.

Kui juba ameerika paatidest rääkida, siis arvan ma ainult seda, et kui raatsib rohkem raha maksta, võiks pigem Regali võtta. Seal sees istudes on täitsa aru saada, kuhu raha on läinud.

_________________
GT-205 "Anaconda"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 21:52 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
smboards kirjutas:

4. Vilets plastik - raske öelda. Seni tundub küll väga jäik kere. Ühtegi viga pole ühegi plast- ega metalldetaili juurest leidnud.


Mina lugesin kuskilt endise suure kodumaa foorumist seda, et jänkisid pidi olema kahte tüüpi, kallimad traditsioonilähedaselt "käsitsi lamineeritud" (kuigi automatiseeritud liinil- et neid töökäsi ja payroll'i liiga palju poleks) osad graanulitest vms algainest pressitud-vormitud, umbes nagu põrandapesuämbreid tehakse- ekstruuderist vormi ja vesi peale :lol: Baylinerid jm odava otsa plastikud pidid just need ämbrid olema
Äkki mõni pädev inimene kommenteerib, kes Ameerika paaditehases käinud-näinud kuidas sealmaal neid paadiasju tegelikult tehakse. Keskmise jänkiauto sisemuse plastikud on küll nagu Lada Samaral....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 22:42 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
USA paat on seest nagu USA auto.

Päris vanad on stiilsed ja ilusad, vahepealne põlvkond on koleda puitdekooriga ja odava plastikuga, uued muidu nagu euroopa omadki, aga oluliselt mugavamad.

Sama raha eest saab oluliselt suurema ja mugavama USA paadi kui euroopa toodangu.

Käisin nädal tagasi Bella 561HT`d vaatamas ja no kohe miski ei kutsu seda ostma.

1) Päramootor, mis võtab ära suure osa paadi kasulikust pikkusest
2) Sees on ruumi 4 inimesele taga + kahele ees, aga mugavalt istuvad nendest ainult kaks. Ruumikuselt meenutab pigem sõiduatot kui matkapaati.
3) Topsihoidjad on nagu jalgrattal lisavarustus, mis tuleb eraldi osta ja ise külge kruvida
4) Päramootoriga paati talveks suvekodusse jätta ei julgeks kuna vaadates varatatud veetehnika rubriiki, siis vaevalt, et võimas 4 taktiline mootor seal kevadet näeks.

Mis puudutab vanust, siis üle 20 aasta vana mootoriga paati ma ei ostaks. Merevesi lihtsalt aja jooksul teeb oma töö ja ühel päeval avastad, et väljalaskekollektor on läbi roostetanud ja plokikaane tihend ära kõdunenud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 23:33 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Mai 2005 19:01
Postitusi: 371
Asukoht: Võru
Tihver kirjutas:
1) Päramootor, mis võtab ära suure osa paadi kasulikust pikkusest


Ei saa aru? Hoopis sisemootor võtab ära hulga siseruumi.

Aga tegelikult on halb suhtumine USA paatidesse tingitud sellest, et meil turul liigub väga palju väga halvas seisukorras eksemplare, sisuliselt utiili. Paljud on uppunud, odavalt või oskamatult remonditud (loe: müügiks tehtud) mootoritega jne. Sellest tingituna ka paljude kasutajate pettumus.
Aga kui tulla teemapüstitaja küsimuse juurde tagasi, siis see vahetus ei ole mõistlik. Kui juhul muidugi soomlane ei taha mõned tuhanded eurod silverile peale maksta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Mär 2012 23:45 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
Sisemootoriga paadil saab olla mootoriga samal joonel 2-3 istekohta. Päramootoriga paadil mitte ühtegi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 06 Mär 2012 07:28 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Juul 2008 18:12
Postitusi: 213
Asukoht: tartu
Trutta kirjutas:
smboards kirjutas:

4. Vilets plastik - raske öelda. Seni tundub küll väga jäik kere. Ühtegi viga pole ühegi plast- ega metalldetaili juurest leidnud.


Mina lugesin kuskilt endise suure kodumaa foorumist seda, et jänkisid pidi olema kahte tüüpi, kallimad traditsioonilähedaselt "käsitsi lamineeritud" (kuigi automatiseeritud liinil- et neid töökäsi ja payroll'i liiga palju poleks) osad graanulitest vms algainest pressitud-vormitud, umbes nagu põrandapesuämbreid tehakse- ekstruuderist vormi ja vesi peale :lol: Baylinerid jm odava otsa plastikud pidid just need ämbrid olema
Äkki mõni pädev inimene kommenteerib, kes Ameerika paaditehases käinud-näinud kuidas sealmaal neid paadiasju tegelikult tehakse. Keskmise jänkiauto sisemuse plastikud on küll nagu Lada Samaral....


ei ole küll ise käinud vaatamas nende tegemisi, kuid just omades 3 Baylinerit, siis ükski ei ole kindlasti ekstrudeeritud plastik (pet vms) vaid tegemist ikkagi klaasplastiga(GRP), mis püssist vormi lastakse ja siis kas käsitsi või vaakumiga kinni rullitakse/tõmmatakse.

Mida küll tehakse kinnistes vormides on 2-osalised paadid, millele pannakse vaht kinhtide vahele.... aga seal on enne grp valmis ja siis 2 tüki grp vahele pannakse vahtu....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 06 Mär 2012 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Maailma suurim survevaluvormiga tehtud paat oli veel mõned aastad tagasi tõesti "ameeriklane" aga seda mõõtkavaga 3 meetrit LOA: Walker Bay 10!
Muuseas, aastal 1949 oli maailma suurim ühes tükis stantsitud plekkdetail Pobeda katus...
Ehk on olnud küll meeletu tehnika areng aga "teatud suurused" ja sellest suuremad ei hakka kunagi olema mingid ühes tükis pressitud asjad. Kõik need "pahad platsikud" on ikka sama klaasplast, lihtsalt vahe on kas vormi on tooraine lödistatud aplikaatoriga või matt/vaik eraldi käsitsi. Ja siis lõppviimistlus: kas käsitsi õhumullide välja rullimine või moodne vaakum. Tehnoloogia kajastub hinnas.

Eks nende USA-paatidega on täpselt sama, mis USA-rauaga: nad käituvad üldiselt teistmoodi, kui vana mandri tooted. Nad on üldjuhul suuremad, raskemad, uhkemad, mugavamad, (võimsamad), mahukamad jne. Mingites oludes on see kindlasti halb aga kas see nüüd nii ülioluline ikkagi on? Kupee-bemm võib ju olla igati parem auto igasugustes testides ja toppkeeri "arvamusliidrite" arvates aga kes tahab Mustangit, seda ei huvita tähtsusetud numbrid või talasild. Sest üks jääb Mustangiks oma surmani, teine muutub kümne aastaga odavaks suvaliseks bemmirondiks.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group