Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mai 2012 02:30 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 27 Aug 2009 22:31
Postitusi: 5
Teeme ühe plastikpaatide vahetus- proovisõidu. Paadi pikkus 5-6m u.100kw. Sellised ju enamus..
Proovime mootoreid ja kere. Pakun välja Kolga lahe. Näit.juulis.
Ise sõidan: Regal 1900lsr. Volvo-penta 3,0.
Huvi korral: martinkuu@gmail.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mai 2012 08:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 26 Apr 2007 17:10
Postitusi: 460
Asukoht: Tallinn
Farouk kirjutas:
Võiks olla küll paadil selline näidik mis kütusvooliku pealt kulu mõõdaks. See aitaks valida oludele vastavalt kõige optimaalsema kütusekuluga sõidukiiruse ja oleks teada kui kaugele veel järelejäänud kütusega sõita saab.


Mitte ei võiks vaid lausa peaks. Überkasulik vidin on see. Minu mälu järgi maksis koos käibega veidi alla 80 euro. Käib NMEA otsa ja plotter hakkab hullupööra kasulikku infot näitama.

_________________
GT-205 "Anaconda"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mai 2012 11:06 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
Selleks peab ka sobiv plotter olema Lowrance Mark ja Elite seeria sellega hakkama ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 31 Mai 2012 18:17 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Aug 2008 16:08
Postitusi: 111
Tsiteeri:
Mida kuradit on kasu teadmisest, et kulu on 9 l/h, kui kiirus on samal ajal 9kn? See tähendab ju 1 l/Nm. Ma suudan enda jurakast 1.05l/Nm välja meelitada, aga see tähendab 24 l/h. Kas 24 l/h on kuidagi kehvem kui 9l/h, kui sellega saab sama kütusega umbes sama kaugele, aga üle 2 korra kiiremini sõita?



Kui sa just kaardiplotteri omanik pole - siis väiksemal paadil käib pikem sõit suhteliselt huvitavaid trajektoore pidi, seega see l/nm kah kogu tõde ei anna.
Mida lühem paat ja kõrgem parras, seda rohkem vingerdab, veepaiskuriga paadiga polegi võimalik täiesti otse sõita (vees pole midagi, mis aitaks suunda hoida).

Tegelikult pole ju ka eriti vahet, kas tunnis läheb 15 või 25 liitrit, võhikule on olulisem teada, et kütusekulu on kaatril võrreldes keskmise sõiduautoga on ikka natuke teises skaalas, nii pikkusühiku kui ajaühiku kohta. Kes seda ei kanna välja, ostku 5-sõlmese kiirusega sõitev 15 hj matkapaat, seal on kulu numbrid tunnis igal juhul ühekohalised.

Igal juhul keskmist palka saavale leibkonnale on 3.0 Mercruiser enamvähem ülemine piir kui natuke sõita kah. Sealt edasi läheb asi ikka imekiirelt kallimaks, need 5.7 ja suuremad bensiinimootorid on mõeldud ikka neile kel raha on ja kui seda piiratult on, siis toimib asi USA kütusehindadega, see mootorite töökindlus ja odavad osad ka palju ei päästa, kui pole kütuseraha, et normaalselt sõita.

_________________
Avon SR4M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 01 Juun 2012 17:42 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 06 Okt 2010 10:16
Postitusi: 77
Asukoht: Lääne-Viru
Hei! Olemas Lowrance 5m plotter. Kas keegi jägaks teadmisi, kuidas plotter panna näitama tahhoka pöördeid ja kütusekulu. Mootoriks 3.0 Mercruiser.

_________________
Laev tõstis purjed üles öises fjordis
ja särasid veel tuled mustas vees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 01 Juun 2012 20:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 22 Juul 2008 20:40
Postitusi: 238
Asukoht: Saaremaa
grabber kirjutas:
Hei! Olemas Lowrance 5m plotter. Kas keegi jägaks teadmisi, kuidas plotter panna näitama tahhoka pöördeid ja kütusekulu. Mootoriks 3.0 Mercruiser.


Küttekulu jaoks otsi näiteks Lowrance EP-60R andurit. Eestis paistab maksvat pisut üle saja. Mujalt tellides pisut alla saja. Toimib ainult ilma tagasivooluta süsteemi puhul s.t. karburaatoriga.

Albatrossi Alba-Engine liides mootorinäitude jaoks maksab ca 280. Selle külge saab ühendada olulisemad mootoriandurid.

Kalev


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 807
grabber kirjutas:
Hei! Olemas Lowrance 5m plotter. Kas keegi jägaks teadmisi, kuidas plotter panna näitama tahhoka pöördeid ja kütusekulu. Mootoriks 3.0 Mercruiser.


Kui see on Elite 5m siis Elite seerial minu teada NMEA sisendid puuduvad. Seega seda ei saa miskit muud näitama panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 12:58 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 06 Okt 2010 10:16
Postitusi: 77
Asukoht: Lääne-Viru
Plotteriks Lowrance HDS 5m ja uurisin kodukalt ka ja sain targemaks. Tänud info eest. Selle küttekulu junni paigaldan kindlalt, vaatab mis selle tahhoka asjaga saab. Originaaltahhokas ei tööta ja proovisin ühte teist samalaadset, see ka tumm. Voolud olemas, eks uurib veel, kus kotermann.

_________________
Laev tõstis purjed üles öises fjordis
ja särasid veel tuled mustas vees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
grabber kirjutas:
Originaaltahhokas ei tööta ja proovisin ühte teist samalaadset, see ka tumm. Voolud olemas, eks uurib veel, kus kotermann.


Nende sümptomite alusel võiks arvata, et mootorist ei tule signaali. Genekast või süütest või kustiganes ta siis seda loeb. See aga tähendab, et ka plotteril ei saa midagi kuvada kuna lihtsalt pole mida kuvada.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Juul 2012 12:49 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 861
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
zx11 kirjutas:
Teeme ühe plastikpaatide vahetus- proovisõidu. Paadi pikkus 5-6m u.100kw. Sellised ju enamus..
Proovime mootoreid ja kere. Pakun välja Kolga lahe. Näit.juulis.
Ise sõidan: Regal 1900lsr. Volvo-penta 3,0.
Huvi korral: martinkuu@gmail.com


Kas on juba miskit testi ka arutatud. Huvituks ka tulemustest. Purjetajaid peale minu siiski peres pole, aga kaatriga on kõik nõus. Plaan hakata ka siis esimeseks prooviks ca 10 000 eurost alust otsima. Tuleval aastal. Välimuselt ja mugavuselt kakub ka sinna ameeriklase poole. Sõit siis siseveekogudel ja Pärnust-Saaremaale, Hiiumaale.7 või 8 le inimesele võiks ruumi ka olla. Et mis marki alust üldse nillima hakata, mudelini on veel pikk maa.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Juul 2012 16:25 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 861
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Mida Caravelle paatidest arvatakse. 17FT mudelist just. 3,0 mootoriga. Välismaa netiavarustes just ka palju infot ei olnud. Et kas keegi oma USA paadi otsingutes on ka sellise isendi osas uurimustööd teinud.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2012 07:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 27 Juun 2005 12:58
Postitusi: 30
Asukoht: Viimsi, Pirita
Lisan ka positiivse hinnangu USA paatidele. Endal SeaRay 240 sundancer kruiiser, millel 5,7 V8 bensukas. Olen sellega sõitnud nüüd juba 4 aastat ning kurta ei ole väga millelgi üle. Kütusekulu jälgimiseks sai ostetud Lowrance plotter koos bensiini anduriga. Kruiisides 3000rpm juures on kiiruseks 20-22 sõlme ja kütuse kulu 0,65nm/l kohta. Suurust pean ka väga heaks, sest võimaldab sõita nii merel, kui vajadusel siseveedel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2012 08:26 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 861
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Kas ja kui tõsi see on, et siia müüki toodud paadid enamuses uppunud, või ribadeks läinud mootor (jalad) kõikse lihtsamate vahenditega korda tehtud. Müüjaid on suhteliselt palju, kuid kes seni usaldusväärsemad on olnud, või olete ise Usas käiguga paadi "kaasa toonud"?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2012 08:30 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Juul 2008 18:12
Postitusi: 213
Asukoht: tartu
Reinz kirjutas:
Kas ja kui tõsi see on, et siia müüki toodud paadid enamuses uppunud, või ribadeks läinud mootor (jalad) kõikse lihtsamate vahenditega korda tehtud. Müüjaid on suhteliselt palju, kuid kes seni usaldusväärsemad on olnud, või olete ise Usas käiguga paadi "kaasa toonud"?


USAs on mitmeid võimalusi paatide soetamiseks, aga palju neid tuleb siia "clean title'iga" ei oska kommenteerida. väga palju olen ma näinud neid siiski tulemas oksjonidelt, kus neid võlgade tõttu realilseeritakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 03 Juul 2012 08:35 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 861
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Kas mingeid papreid pole oksjoni omade kohta, et müüja saaks oma kauba väärtust tõestada, muidugist ju riketega ka jõuavad ilmselt seal maal oksjonile :roll:

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group