Kütusekulu ei pruugi sugugi väheneda. Mootori pöördeid võid alla saada ja samas võib kütusekulu samaks jääda või isegi tõusta kuna mootor töötab lihtsalt raskemalt koormatuna ( nagu paneks autole käru taha eksole ).
Veits jäid hiljaks, ma oleks võinud laenata Powertechi 23" sammuga ja üsna agressivse kulpi löödud tipuga OFX vinti prooviks, aga ilmselt oleks see mootoril hinge kinni võtnud. Kruvi valikul peab ka enda jaoks selgeks mõtlema mis on eesmärk: kas võimalikult suur tippkiirus, võimalikult suur tippkiirus ja hea marsikiirus või parim ja ökonoomseim marsikiirus. Viimase puhul võib mõeda ka näiteks 4 labalise peale. Nippe on veelgi.
Kui nüüd nende igasuguste nippidega paadi kiirus üles timmida, siis võib hakata igasuguseid põnevaid käitumishäireid tekkima. Kajutiga Vectorid näiteks vajuvad üsna ehmatavalt külili ja trimmidega tuleb tööd teha. XO puhul pole sellist käitumist kuulnud, aga see võibki olla tootja kavatsus, et paati EI aeta tagumise kolmnurga peale kõõluma vaid hoitakse põhi turvaliselt vees. Muidu ei saaks "mees tänavalt" sõitmisega hakkama ja peaks asja untsuläinuks. Mis allalainet kühvlit puudutab, siis siin peaks ettevaatlikult katsetama, kas ikka läheb küvlisse või teeb lihtsalt vöör oma tööd mille käigus lõigataksegi lainesse põskedeni sisse. Ega selle nähtusega mingeid ootamatuid kursimuutuseid ei kaasne? Niinimetatud kõrvalelõikamist?
_________________ Usus Est Magister Optimus
+372 56264630
|