Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 29 Mär 2012 22:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 17 Mär 2007 00:02
Postitusi: 731
Asukoht: Muuga
Ma vaatasin, et miks on sellest 27 seeriast pakutud justkui kõige ebamugavam välja. 27 cir on kinnise kajutiga ja lisaks rambiga??? oleks ju sobilikum olnud?

_________________
kas osta jaht suvila asemel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 29 Mär 2012 23:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Jeti fännidele - jet läheb talveunne tükk aega enne päramootorit. Pisut priskemast jääkirmest piisab, et pidevad ummistused hakkavad iga natukese aja takka kiusama ja jett hakkab lihtsalt tühja lööma. Mul on isiklikke kogemusi selle jamaga mitu tükki. Nii öelda, jett tuleb kevadel viimasena vette ja läheb sügisel esimesena magama. Igasugu roosodi, mererohi jms kipub ka hinge kinni lööma. Aga kui vesi vaba, siis on manööverdusvõimelt muidugi jet võitmatu. Kütusekulu võid samas võrrelda nagu auto puhul automaatkast vs manuaal umbes kaheksakümnendatel. Osa kütust läheb tuulde.
Mis konkurssi puutub siis meie paat oli tegelikult ikka kõvasti kallim ka. Meil iga 400mm takka raamkaared sees ja pardad ka kaartega toestatud, Mis omakorda põhjustab ka selle, et paat ei näe sugugi mitte nii libe ja isuäratav välja. Samas just selle kaarestikuga nad Rootsimaal kliente muuhulgas ka Arronetilt üle löövadki.

Vuss, eks eestimaine klient on hinnatundlik ka. Kajutiga on vast kallim. Osmussaarel oli ju omaosalus ikkagi eraraha.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 08:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1487
Asukoht: Kesse/Tallinn
Mark - Su paat näeb vägagi "libe" välja. Vähemalt minusugusele saareelanikule. :D Samas ma ei pea siinkohal õiglaseks Fred 25 ja selle Arroneti võrdlemist. Esimene on sisuliselt oluliselt suurem alus, oluliselt parema lastikandevõimega, oluliselt suurema inimeste arvu reaalse pardalevõtmis võimega. Samas suurem süvis, raskem, võimalik, et ka janusem (püsikulud on ju saareelanike kanda). Seega, lisaks rahanumbrile tuleb vaadata ka seda, et kaloss liiga suur ei saaks - muidu ei püsi jalas 8) Mul on Osmussaare inimeste üle hea meel.

Väikesaare (laiu) aluste tüüpiliseks lastiks on 1-2 inimest, 100L kütust, ca 40 kg toiduaineid, 1 kuni 2 suurt gaasiballooni. Ei midagi erilist. Laiul elavate inimeste arv suurt midagi ei muuda - rohkemate perede korral liiguvad alused paratamatult lihtsalt tihedamini ja last jääb ikkagi samaks. Tõsisem koorem koguneb hilissügiseti, kui valmistume talveks.

Omaette küsimus on "teenuse" pakkumise soov turistidele. Kuna mul on enamus sõpru mandrirotid, siis see oleks ka ainus põhjus, miks igatsen oma Magnumist suuremat paati - kaks peret võiks ikka korraga pardale mahtuda, seega Fred25 või vastav on minu unistustepaat. Ilmselt turistide vedamise soov on ka Vilsandlaste valiku taga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 09:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Tauri kirjutas:
ps! Priit. päramootoril on sellises rakenduses oma suured eelised :!:

Tauri, millised on päravurri eelised kaitstud tugeva võlliga sõukruvi ees??? Kas see on eelis, et pärakas võtab ruumi ahtrist kogupikkuse seest ära, sisemootor keskelt/madalalt säilitades mugavaima paiga ahtris reisijatele?

Suurim küsimus tekib aga mootoriga, mis siina on pandud. Kuulge andke ikka nüüd andeks, 225 hobust??? See on juba ehedaim tsäkkotamine ja ei ole üldse mõtet hakata rääkima, et just täpselt seda 18 000 tugrikut maksvat ja bensiini raiskavat katelt oli sellele lustipaadile VAJA? Ei tasu ka Markil hakata seda juttu rääkima... v.a. juhul, kui seesama Osmussaare paat oleks saanud teistsugune ja koos saareelanikust vastutava paadijuhiga ka SAR-kohustuse! Vaid ja ainult siis olen ma kohe nõus - ainult parim ja võimsaim sobib!

See ei ole mingi 5-hobuseline vurr, millega madalas vees kummikaga "poole teraga" lödistada. Ehk mootorijala üles tõstmise võime on absoluutselt tähtsusetu TÖÖRIISTA puhul! Aga mis siis juhtub, kui korra unustad tõsta või tõstad liiga hilja? Ahjah, ma pole kunagi arvanud, et sinna oleks võinud paiskur sobida. Ta on küll kiire ja väikese süvisega aga nende üleval pidamine on liiga kulukas.

Selgelt üle miljoni krooniga osteti mingi faking hiina odavtelgiga lahtine plekkvann? Tõesti, sellega saab olema jube tore kohe-kohe siia jõudvat tuulehaugi püüdma sõita ja suvel paadirallile tulla aga selleks, milleks see paat mõeldud on, see küll ei sobi.

Edit: üks asi veel, millest ma ei kavatsegi hakata aru saama ja see puudutab nii Arroneti paate kui Marki toodangut. Seda, kus kurat oskavad need inimesed välja võluda oma mängukeredele küsitavad hinnad??? Selle Arroneti junni eest küsitakse 58 846 euri :shock: :shock: :shock: Ja siis purjejahtide teemasse äsja pandud video ühest 43-jalasest kerest: see kere maksab sellises olekus ehk 3 tonni merealumiiniumi purjekakereks kokku keevitatuna 64000+KM eur!!!! Ja seda Prantsusmaal, kus neegrist koristaja saab ka rohkem palka, kui Saaremaal oskustöölisest alukeevitaja....
Guuglitõlge Integral 43 kohta:
Tsiteeri:
BARE HULL

Bareboat aluminum

Aluminum alloy 5083 and 5086 H111, 12mm thickness - 6mm - 5mm - 4mm.
Fully completed, straightened, sanded, ressuée. Drift with wells, manholes, tanks GO, drinking water tanks stainless, media planning, jaumières, stern, engine mount, chain plates, forceps, toerails, bases chandeliers and balconies, etc..
Shell CE certified

HT EUR 64,000 *

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 10:04 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Dets 2010 09:58
Postitusi: 123
no mida on siin ulguda,selgelt öeldud et tuli omafinatseering saare rahvalt.
Kui midagi toetusega ostnud oled siis tead,et see ei ole ka väike summa. Järelikult nendele see sobib ja ma ei laidaks nende valikut kui raha paneb piirid ette.
Kui palju sa üldse erinevate mootorpaatide/laevadega sõitnud oled,erinevate talvedega ja ilmadega.
Ma unustaks üldse igasugused mänguasjad ära ja ostaks neile lootsi laeva tüüpi aluse.
Mis sulle see Tsäkko teema nii väga korda läheb,näed mingit hullu raiskamist või lähed lihtsalt meedia poolt tekitatud suure mulliga kaasa?
Vaata vähe ringi kuidas tegelikult riigi raha raistakse,tema isegi ei ületanud eelarvet selle lähetusega,eelarve oli veel suurem :D
Lihtsalt näidis poomine tehti.
Pole mõtet tühja paugutada kui näed ainult seda mida meedia vorbib.

_________________
www.boatworld.ee
www.watersport.ee
www.tallinnsar.ee
56157755


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
PriitV kirjutas:
Tauri kirjutas:
ps! Priit. päramootoril on sellises rakenduses oma suured eelised :!:

Tauri, millised on päravurri eelised kaitstud tugeva võlliga sõukruvi ees??? Kas see on eelis, et pärakas võtab ruumi ahtrist kogupikkuse seest ära, sisemootor keskelt/madalalt säilitades mugavaima paiga ahtris reisijatele?

Suurim küsimus tekib aga mootoriga, mis siina on pandud. Kuulge andke ikka nüüd andeks, 225 hobust???
[/quote]

Päravurri eelis peale selle, et ta ei võta niipalju kasulikku ruumi ära on kindlasti tema hoolduse lihtsus ja laiatarbe margiesindus.
Kuigi ka mulle meeldib vaadata slope tüüpi sisemootoriga aluseid ei vasta nende käiguomadused teps mitte Muhvi poolt näitlikustatud olukordadeks.

Arvata on, et antud alus hakkab sõitma pigem nagu liinibuss kindlal marsuudil, kus ei ole mingit ohtu antud mootori jalale. See, et vajadusel ei märka õigel ajal jalga üles tõsta ei ole just sisukas argument!

Kas just 225? on hea küsimus. Ju siis arvestati raskemate ilmastikuoludega, kus peab jõutagavara olema. Ja ma tõesti ei usu, et selle alusega paadirallile keegi tuleb :)

Ja kui ma ise teeksin valikut olukorras kus suurem osa investeeringust on saada toetusena siis oleks ka minu valik alumiinium- lahtine tekk + roolimaja tendiga- see kinnine kajut on seal ainult lisaks ja päravurr...sellises olukorras oleks ma tegelikult eelistanud 2X ca 100-150 HP vurri

Messil käisin proovisin tekitada tunnet kinnise roolimajaga alusel... no ei tekkinud tunnet :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1487
Asukoht: Kesse/Tallinn
Priit - unusta ära oma raske võlliga tank! Sel pole mingit mõtet. Kergus, kiirus, lihtne hooldatavus on märksõnadesks tänapäevasel ühenduspaadil. Lisaks kasutuskulud, mis hästi ei räägi ka Tauri pakutud 2 mootori kasuks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 13:42 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Mär 2004 10:52
Postitusi: 49
Muhvikesekene,

nagu algul kohe mainisin, avaldasin lihtsalt oma ebapädevat ja ebaolulist, kui mitte öelda tühist arvamust, mina ei absolutiseerinud... Tehnika poolelt olen tumba, pisut on seda va meditsiini ja merevärki tudeeritud.

Minu kahtlused, et mitte öelda kõhklused, tekkisid kuulates intervjuud saarevahist härraga ja nähes seda pilti alusest... Tema oli see, kes arvas paati ka haigete transamiseks vaja minevat. Tema pere on vist seal ka ainukesed püsielanikud. Mainis veel, et kui midagi temaga juhtub ,siis lapsed on paadijuhtimise kursused läbinud. Lubas ka lambaid vedama hakata, veiste jaoks olla väikesevõitu. Et siis 250 hj, kuni -... mitme lamba tarvis? Palju sinna mahukski korraga, ei oska mina arvata...

Tkalale. Ma pole ulgunud, foorum ju arvamuse avadamise koht ongi, vai mes? Olen pisut kursis ka erinevate toetuste taotlemisega, ilmselt oleks saanud ka soodsamalt - loe: väiksema omafinantseeringuga - kasutatud aluse soetada. Seda enam, et siin valdavalt käsitletakse kasutusotstarvet kui - poodi-saarele-sügisel tihedamini- poodi- saarele-paat


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Vabandage aga kas ma paistan välja täieliku idioodina või mis??? Päramootori LIHTSAM hooldus???? Mul tekib tõsine küsimus, et kas Teist keegi üldse elus kunagi ÜHE mootori on lahti võtnud, hooldanud, mõnda käigukasti oma silmaga seest ja väljast näinud etc??? Mulle tundub, et ei ole!
Muuseas, see on päris tõsine küsimus!

Otse loomulikult räägib päramootori kasuks ka selle ülilihtne ja täiesti ohutu remondivõimalus merel või kai ääres seistes... Talle saab nii imelihtsalt ligi, kõik vidinad ja tööriistad on otse loomulikult ujuvad, jalas õli vahetamiseks pole vaja mootorit veestki välja tõsta jne.

Me räägime konkreetselt tööriistast, mida peab saama tõesti ka hooldada täies mahus selsinasel väikesaarel olematu pisikese ujuvkai ääres laineloksus! Ja see on vaid üks miljonist probleemist sellise paadikesega! Kui nüüd päris otsekohene olla, siis sellise suhtumisega tegelasi ei tohiks üldse mere lähedale, rääkimata sinan peale, lasta! Kui midagigi juhtub, siis oletegi omadega persses, sest mitte üks pole suutnud ETTE mõelda!
Lisaks tekitab minus alati küsimust nende lahtiste paatide kiirjate puhul see, et huvitav-huvitav, miks needsinased inimesed küll igapäevaselt üha soojemaid ja paremaid maju ja autosid tahavad? Jutt on ju selline, et hiina telk elamiseks ja mopeed sõitmiseks oleks piisav??? Ma võin TAlveralli pealt öelda tegeliku suhtarvu: ~420 osalejat, kellest 8 olid nõus kerge plussiga sõitma LAHTISE vahendiga. 6 tsiklimeest ning isand Wagoneer ja kaardisegajana Eesti merediislite asjatundja Margus aka AS Tross/AstroSS kena USA-convertiblega. Kõik ülejäänud tahavad miskipärast ikka sooja saada.... Ehk parimal juhul on meie hulgas ~2% neid, kes kehva ilma väga ei põe.

Tõesti, suvel suure soojaga tekib teedele rohkem tsikleid ja mõned, k.a. mõni siinne tegelane, laseb oma kabriol katusegi maha (olen isegi kõrvalistmel 250 km sõita saanud ;) ) aga mitte üks nendest vahenditest ei ole maksimaalse kasutusega töövahendid igaks ilmaks! Ja siis äkki arvatakse, et väikesaare ühenduspaat erineb kuidagi maismaatranspordist? EI ERINE!
Julgen veel ühte asja meelde tuletada: väikesaare elanik ei erine mitte kuidagi metsaküla elanikust ja tal ei ole mitte mingit õigust omale nõuda ropu raha eest teistsuguseid õiguseid! Miks peaks Osmussaare vallaelanik jõudma Dirhami poodi kiiremini, kui Vööla küla vallaelanik peale suurt tormi??? Praegu on müstifitseeritud mingi olematu hulk iniemsi niemtusega "Väikesaarte elanikud". Aga kurat kuhu me nii jõuame, kui tõesti IGA metsataguse ja rabasaare küla elanikud hakkaksid omale nõudma samas vääringus spetsiaalset arutult kiiret ja võimast transporti?

Väikesaarele on paati vaja - absoluutselt selge ja nõus. Metsakülla peab tee lahti olema - ka täiesti nõus. Aga väikesaare jaoks ei tohi osta ebasobivat ja arutult kallist paadikest ka siis, kui mingi väikese osa nad ise kinni maksavad. Samamoodi ei tohi vald osta abirahadega ÜHE küla teekese lahti hoidmiseks - no ma ei tea, näiteks lumepuhuriga tuliuut Unimogi.
Erand Eesti väikesaartest oleks vaid Prangli, kus elab natukenegi rohkem, kui "kolm vanamutti ja kari koeri". Kõik ülejäänud saared kel ei ole praamiühendust, nende kohta saab tuima näoga öelda: kui ei saa liikuma ehk pole raha oma veesõidukiks, ära ela seal!
Metsatalu memm peab saama OMA jalgrattaga 10 km esimese toimiva bussipeatuseni või 20 km poodi või 50 km apteeki/arsti juurde? Ja vähem taat-naabrimees OMA auto osta, sest saage tuttavaks: Eestis ei ole enam maal bussiliiklust! Parimal juhul on kooli ajal koolibussid ja mõnes paigas kaks korda nädalas valla poolt organiseeritav transport. Kuid sellistes piirkondades elab aastaringselt kokku kordades rohkem iniemsi, kui nendel paaril väikesaarel kokku isegi suvel juuli kuus koos turistidega!

Ja minu arust oli meie valla paadiost puhas tsäkkotamine ja RAISKAMINE!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 15:36 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Võiks keegi teadjam (Mark?) panna nimetatud riigihanke mõned algtingimused? Mida üldse otsiti, et sellise paadi juurde välja jõuti. Ja kas otsesed kasutajad ise ka otsusel osalesid või langetati otsus "radissoni 26-l korrusel sjuut-ide" poolt kohvi lürpides ja sekretäri kumerusi kaedes?
Ehk käib haukumine vale puu all?

Edit: vist leidsin isegi:
https://riigihanked.riik.ee/register/ex ... &id=790939


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1487
Asukoht: Kesse/Tallinn
Ümiseja - ära võta mu kerget tögamist isiklikult, mina ka ei võta :D
Priit V - ei , ma ei ole ühtki mootorit lahti võtnud, ei kavatse võtta ka. Sama pädeb ka mu autode kohta.

Aga, ma olen 5a põhiliselt väikesaarel elanud, ehitanud sinna 3 maja ning üht-teist veel, seega noh...

Olen 100% kindel, et selles hankes oli väikesaare elanikel väga suur sõnaõigus kaasa rääkida. Järelikult - valitud alus sai just selline, mis neile kõige enam otstarbekas tundus, selle raha eest. Ja ma pean ütlema, et mõistan nende valikut.

Miks toetada väikesaarte elanikke - vaid üks näide - meie väikesaarte poollooduslik kooslus on väga ainulaadne. Kõige odavam seda hoida on soodustada inimeste elamist sedavõrd jaburates kohtades. Mis puudutab saarevahi juttu - eks programmikirjutamise kantselliit oli veel keelel. Reaalne elu on õnneks mõnevõrra rahulikum ja pidevat arsti ja tapamaja vahet sõelumist ei toimu.

Edit: PriitV, Kussu ja Ümiseja - pange siia eelpool toodud hanke tingimustele vastavaid paate, mis samas hinnaklassis, aga teie jaoks paremad. Ei välista, et ma lihtsalt "ei tea".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 18:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
PriitV kirjutas:
Vabandage aga kas ma paistan välja täieliku idioodina või mis??? Päramootori LIHTSAM hooldus???? Mul tekib tõsine küsimus, et kas Teist keegi üldse elus kunagi ÜHE mootori on lahti võtnud, hooldanud, mõnda käigukasti oma silmaga seest ja väljast näinud etc??? Mulle tundub, et ei ole!
Muuseas, see on päris tõsine küsimus!


kogu lugupidamise juures- sa ei raagi siin kutsikatega, et haugud!

Olen nii mootori lahti v6tnud kui ka nii manual kasti kui atm kasti seestpoolt vaadanud. ei pea ennast absoluutselt spetsialistiks, vaid amatooriks ja pigem poordun teadjate poole. 6nneks on elu toonud piisavalt situatsioone ette, et sinu toetuseks paramootorite osas v6in vaid oelda, et n6rgad mehed need eestimehed.. K6ik on unustatud ja karpasid nahes kiputakse minestama....

Et natuke igast teemast labikaiva talverallile vastukaalu panna siis olen jooksutanu 4 astat ringraja sarja. Vaatamata margieelistusele pean lugu k6igist kodanikest, kellel lugupidamine tehnika vastu!

Ma usun ka, et kui sa elaksid saarel siis oleks sinu eelistus kinnine slope tyypi alus maks 10 knots ja nii on. Ei vaidle vastu, et igale mehele oma. Samas olles enam siiski kaatritega kokku puutunud siis oskan hinnata selliste aluste plusse, mille puhul ma ei kahtleks ka halva ilmaga mittemeeldiv s6it teha.

to muhv: valiku all 2 mootorit pidasin ma silmas nn pommikindlust- kui korra nahtud situatsiooni kus 1 annab saba siis on vaga m6nus teisega koju s6ita. nn. kindluse m6ttes v6iks olla ka RIB aga sedasi edsi minnes on eelarve ammu l6hkij kopteri maandumsplats puudu :D :D
Ja neist poolooduslikst kooslustest v6id k6vemini raakida- ega sellest meie maal veel vaga peale PRIA toetuste aru saad!

Aga nagu ma juba ytlesin siis alus igati OK ja ainuke asi mis minu hinge narib on eespool kirjas.

sry tapitahtede parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 30 Mär 2012 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
PriitV kirjutas:
Edit: üks asi veel, millest ma ei kavatsegi hakata aru saama ja see puudutab nii Arroneti paate kui Marki toodangut. Seda, kus kurat oskavad need inimesed välja võluda oma mängukeredele küsitavad hinnad??? Selle Arroneti junni eest küsitakse 58 846 euri :shock: :shock: :shock: Ja siis purjejahtide teemasse äsja pandud video ühest 43-jalasest kerest: see kere maksab sellises olekus ehk 3 tonni merealumiiniumi purjekakereks kokku keevitatuna 64000+KM eur!!!! Ja seda Prantsusmaal, kus neegrist koristaja saab ka rohkem palka, kui Saaremaal oskustöölisest alukeevitaja....


Njah, Priit selle "avastuse" valguses tuleb tõde tunnistada, et paistab üsnagi idiootlik välja küll. Või pehmemalt öeldes võhiklik. 20.- eurot+kbm traditsioonilise ja mitte väga keeruka alumiiniumpaadi kere eest ongi umbes-täpselt õige hind. Kõigi nende paatide puhul mis sa siin üles lugesid asi ju ausalt öeldes täpselt nii ongi.
No paadiehitus paistab sulle tiba võõras teema olevat nagu ka see, et piisava arvu hobujõudude puhul on mistahes sõiduki kütusekulu oluliselt väiksem kui alamõõdulise mootori korral ja ressurss samas suurem? Kas lemmikteemaks oleva autonduse juures ei ole nii? Minu teada on küll! Lähme nüüd kere hinna juurde tagasi. No kui paadiehitusest eriti ei tea, ju mõne maja või suvila ehitusel oled ikka vähemalt osalenud. Kas on nii, et kui tühjade aukudega paljas (BARE) karp püsti, siis enam eriti raha ei kulu? Ma julgen omadest kogemustest öelda, et siis alles raha kuluma hakkabki. Paadiga sama lugu, eriti vahet pole. Koostisosad on lihtsalt keerukamad, materjalid tehnoloogiliselt kõrgemal tasemel ja kallimad. Tõsi küll, pilvelõhkujate ehituses on, muide üsna mitemid osasid mis täpselt samad mis paadi/laevaehituses. Ja nii neid ka tootena tihti tutvustatakse: "sertifitseeritud kasutamiseks laevaehituses ja kõrghoonete ehituses".

jne...

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 31 Mär 2012 07:51 
Eemal

Liitunud: Reede, 26 Mär 2010 14:07
Postitusi: 92
Asukoht: Harjumaa
Priit, mina isiklikult tean siin teemas kommenteerinud inimesi, kes lausa raha teenivad mootorite/kastide ravimisega, oled äkki korra mõelnud, et ise omad vaid pinnapealseid teadmisi mootoriga aluste vallas?

Palju on sul kogemusi erinevate mootoriga alustega navigeerimisel, kohalike väikesaarte vahel?

Üldiselt arvan, et kõigil, kellel piisavalt ettevõtlikust miski asjaga tegelemiseks võivad seda ka teha täpselt oma äranägemise järgi, kui soovid miskit teisiti teha siis on mõistlik seda teha, selle asemel et kuskil interneti avarustes oma tarkust jagada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 31 Mär 2012 09:01 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Dets 2010 21:22
Postitusi: 129
Asukoht: Läänemaa
Mina ei saa aru miks kõikides suurtes alu paatides nii vähe istekohti on. Tuule ja pritsiva vee eest varjus võiks olla vähemalt 5 kohta.

Olen piirivalve Busteriga (või midagi väga sarnast) korduvalt Osmussaarel käinud ja kui kaltsmärjana kohale jõuad ei ole see eriti meeldiv.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group