Marlene kirjutas:
oli see ikka SEE õige? Kuidas selle pikkusega ikka oli - niipalju jalgades ku vanust ja mingil hetkel tuli korrutada kahega või?

Ahoi!
Pikkusega oli siis, inglismannide järgi, jah niimoodi, et niipalju jalgades, kui vanust on! Kahega võid aga korrutada koheselt, niipea, kui rahakott lubab...

!
Hetkeseisuga 2012. talv, oli see ikka SEE õige! Parim, mis saada oli:
1. Selliste "paatide" ehitusaeg on umbes 2 aastat! See demopaat oli aga valmis ja müügis (sõitnud äärmiselt vähe omal kiilul - Werkendam`ist Düsseldorfi ja tagasi. Düsseldorfis välja tõstetud ja halli viidud. Düsseldorfis saanud 2011.a. "paadi" tiitli!)
Sellised "paadid" ei ole riiuli peal valmis, nagu autod: ka autodel pidi olema juba järjekord...

! Selliste paatide omandamiseks on maailmas olemas omad tavad, mida paraku asjasse mittepühendunutel raske mõista on...

!
2. Hind oli äärmiselt soodne ja varustatus demopaadi vääriline...
3. Olemuselt just selline, millega viia külalisi merele ka vähe "karvasema" ilmaga (ilma ei saa ette plaanida, mereleminekuid teinekord aga väga pikalt...). Tehnika poolest tugev "tööloom", mitte ainult pühapäeval sõitmiseks...
4. Talveks ei oleks olnud vajadust veest välja tõsta, omas vedelik-keskütte süsteemi...
5. Navigatsioonihooaeg tunduvalt pikem...
Jne. jne. jne. jne.....

!
...Hüdraulilise stabilisaatori tiib ehk uim...
...vööriosa "sõukruvirool" pulbi sees...
...ahtri veealune osa: kivi/võrgu kaitse, 2 sõukruvi, 2 roolilehte, ahtrithruster...
...kena ja ohutu "jalutustekk" ümber tekiehituse...
...roolimaja uks: alumist osa saab lainepritsmete puhul eraldi sulgeda...
...tsentrifuug illuminaator...
...mast, selle topiosas öökaamera "Flir"...
...vendri kinnitus "sadul"...
...ahtriosa landgangiga...
..."ahtritelk"...
...hea lahendusega ankrute hoidmis "pukspriit"...

e. Güüs & Klüüs...

!
[jätkub]