Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Päramootori reduktori õli
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Okt 2012 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 23 Apr 2012 21:37
Postitusi: 212
Asukoht: Tallinn
Mis õli soovitate päramootori reduktoris/käigukastis kasutada?
Kas tavaline auto transmissiooniõli või peaks panema midagi paksemat, et simmerite vahel välja ei pressiks liiga kergelt?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Okt 2012 19:42 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 24 Jaan 2007 22:46
Postitusi: 14
Asukoht: Läänemaa
Soovitaks kasutada spets õli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Päramootori reduktori õli
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Okt 2012 20:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
tarmo4 kirjutas:
Mis õli soovitate päramootori reduktoris/käigukastis kasutada?
Kas tavaline auto transmissiooniõli või peaks panema midagi paksemat, et simmerite vahel välja ei pressiks liiga kergelt?


Vanematesse mootoritesse pandav õli peaks vastama API GL-3 või API GL-4 nõuetele. Uuemad API GL-5 nõuetele. Viskoosus SAE 90

Põhimõtteliselt samad õlid, mis 4x4 masinate difrites-vahekastides.

Ega seal suurt hinnavahet pole ''spets jalaõlidega''


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Okt 2012 21:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 23 Apr 2012 21:37
Postitusi: 212
Asukoht: Tallinn
Purjutaja kirjutas:
Soovitaks kasutada spets õli.

Küsimus tekkis seetõttu, et väidetavalt vene mootorites kasutati mingit eriliselt paksu õli (vist TAP15) sel eesmärgil, et see simmerite vahelt liiga kergelt ei lahkuks. Ei tea kas vastab tõele või mitte. 30-40a tagused õlid pole kindlasti need mis praegu.
Hetkel läks sisse 80W-90 GL-5 transmissiooniõli, mis riiulis oli.

Tootja ise soovitab ТУ38.101529-75 или масло ТСп-14 МРТУ 38-1Г-3-68


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 02 Nov 2012 13:17 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 852
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Mine vaata kusagil poes, kus müüakse vene õlisid ja loksuta vene transa õli pudelit ja siis kõrval vällamaa oma, on kohe vahe sees.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 02 Nov 2012 18:43 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 27 Juun 2006 14:46
Postitusi: 478
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
Mine vaata kusagil poes, kus müüakse vene õlisid ja loksuta vene transa õli pudelit ja siis kõrval vällamaa oma, on kohe vahe sees. [code][/code]


Milline?

Tegelikult on Sinu õli isegi nõuka mõistes vaga spets. TAP15 analoog on täna Tep15. Kõik head õlid omal kohal. Sina peaksid aga ikkagi proovima leida õige tänapäevase asendaja. Soovitan minna mõne õli maaletooja juurde ja paluda leida asendaja. Endal head kogemused. ESSO õlide esindajatega. Alati lahenduse leidnud. Kogemused muidugi tööstuslike õlidega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 03 Nov 2012 10:31 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Okt 2011 18:36
Postitusi: 278
Kindlasti soovitaks kasutada just täissünteetilist, kuna mineraalse omadused emulsiooniks muutudes on olematud. Analoogi otsimisega ma ennast ei vaevaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Nov 2012 16:00 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
TAP15 ei tule tuttav ette, küll aga "transmisjonnaja masla" TAD-15, hellitusnimega "tatt". See viimane oli üks jama, mis määris halvasti, aga tihendite/simmerite vahelt välja ronis see-eest väga hästi.

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Nov 2012 16:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2552
Asukoht: Tallinn
Kas see TAP polnud mitte "Žiguli variant"?

EDIT:
Või siiski mitte: http://www.rpch.ru/en/bsv/clientserv/catalogue/297/?a=entry.show&eid=227

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Nov 2012 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Dets 2009 17:37
Postitusi: 135
Asukoht: Tabasalu,Dirhami
tad-ti polnud veel olemas,kui oli tap. Kasutati kõikide vene autode käigukastides ja tagasildades. Kunagi ei vahetatud :D ,ilmselt seetõttu et autode resurss oli nii väike,et kõik muu kukkus ümbert ära enne kui tagasild ja käigukast. Tad ja kamaz õli olid juba moodsama aja nähtused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 12 Nov 2012 21:11 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 14 Mär 2004 19:36
Postitusi: 752
Asukoht: Muhu
Totaalne OT:
Tegelikult olid peale tavalise "nigrooli" jmt. ka TAP15 ja Tad17i ja siis veel spets"hüpoidõli", enne tadi kasutati viimast nt. mosse2140 tagasillas ja too oli veel paksem kui tad.
Ei ütleks, et nad eriliselt kuskilt tihendite vahelt välja ronisid kui ikka kõik tihendid korras olid.
Korralikku hooldust ja remonti tahtsid vene autod rohkem, aga siis pmst. kestsid küll.

@tehnik-mehaanik autode tehnilise hoolduse ja remondi erialal TEMT*84 :wink:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group