Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 12:44 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Juun 2010 20:42
Postitusi: 246
Asukoht: tallinn
nitse kirjutas:
Kust ostsid ja mis hinnaga said, kui saladus pole? Mis mootor külge läheb?


Nagu mainisin,et jäi sõelale st pole veel hetkel ostnud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 18:11 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 281
Kui eelarve juba sedavõrd kosunud ja C-katist ka loobutud, siis on valik hulka laiem kui Lohi 460 R. Selle raha eest liiguvad ka vanemad Busterid(miks peab paat kindla peale klaasplastist olema, kui oluline on ennekõike praktiline kasutus?), meie tootjatel erinevaid klaasplast paate pakkuda ja kasutatud paate ka hulgim. Aga miks just Lohi 460 R? Uus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 18:46 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 12 Juun 2010 20:42
Postitusi: 246
Asukoht: tallinn
flm kirjutas:
Kui eelarve juba sedavõrd kosunud ja C-katist ka loobutud, siis on valik hulka laiem kui Lohi 460 R. Selle raha eest liiguvad ka vanemad Busterid(miks peab paat kindla peale klaasplastist olema, kui oluline on ennekõike praktiline kasutus?), meie tootjatel erinevaid klaasplast paate pakkuda ja kasutatud paate ka hulgim. Aga miks just Lohi 460 R? Uus?


Lohi on uus aga nagu mainisin siis tehti pakkumine,millest raske keelduda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Minge metsa vanemate busteritega! :lol: Kes teab, see teab......

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 20:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 24 Mai 2006 20:57
Postitusi: 472
Asukoht: Tartu
imrekas kirjutas:
nagu mainisin siis tehti pakkumine,millest raske keelduda.

see nagu mingi saladus või? :P
Et ise uurid ja puurid inffi, aga vastu ei räägi midagi.... :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 22:44 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 860
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Mark kirjutas:
Minge metsa vanemate busteritega! :lol: Kes teab, see teab......


Mis aasta ja mudelite kohta see käib?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 23:05 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 281
Ega kõik need Busterid ka sõelad pole :lol: Antud teemasse sobikski ilmselt ainult vana R ja Rs. Mitmel tuttaval on Soomes RS juba 10-15a kalastamiseks kasutusel olnud ja kerega pole probleeme olnud. Käivad korra paar nädalas ikka, saavad kive ja käivad ka merel. R on natuke pehmem ja kergem ja nendega on ka rohkem jamasid kuulda. Uuemate ja suuremate Busterite kohta ei oska midagi tarka arvata. Tuttav käis just uurimas ja näitas mingi veeteedeameti filiaali või mingi muu institutsiooni oksjoni pilte ja uuris, palju ühe ca 10a vana Busteri taastamine võiks maksta. Piltide peal oli ühel ahtripeegel juba eraldunud :lol: ja mootorid neil kaasas olid ainult 10-20hj mälu järgi. See muidugi ütleb nii mõndagi. Ka vanade paatide needitud kaared on nende rist ja viletsus mingist hetkest. Eestis on muidugi see alumiiniumpaatide kirumine moes, sest keskmine eestlane ostab ikkagi hinna järgi ja unustab, et saab ka täpselt hinna järgi. Pole kahtlust, et keevitatud ja paksemast alumiiniumist paadid on tugevamad, aga ka Busteritel, fasteritel jms on need alumiiniumist tulenevad positiivsed omadused olemas. Vanadel needitud paatidel on omad hädad. Samas 20-30a vanal paadil natuke neete koputada ja näiteks ahtripeegel korda teha pole ka eriline näitaja. Lisaks tundub, et siia jõuavad need kõige viletsamad eksemplarid, millest soomlane tahab lahti saada ja kasvõi odavalt. Seal ringi vaadates liigub neid samu R-e ja RS-e ikka omajagu ja suur enamus ei leki. Ka neid, mis rannikumeres liiguvad.
Aga tegelikult ei tahtnud ma mitte Busterit promoda, vaid juhtida tähelepanu sellele, et kaotades suure hurraaga pandud kriteeriumid, muutub valik palju laiemaks ja mitmekesisemaks. Ja lisaks, et peale Lohi on veel paaditootjaid. Ja lõpuks on minu arust ainuke tõde kogu paadiostuvärgi juures, et elu on üks suur kompromiss ja võimaluste mäng, mistõttu ei ole mõtleval inimesel individuaalse valiku langetamisel vaja teada, mis teiste arvates on parim, vaid omada objektiivset infot kõigi võimaluste kohta :roll:
Loodame, et Imrekal läheb see kord siis äriks ja saab oma paadi lõpuks kätte


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 11 Jaan 2013 23:14 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 281
See Marki repliik käib ilmselt enamike Busteri mudelite kohta, sest ühel väikesel saarel :lol: alumiiniumit keevitava tegelasena jõuavad sinna ilmselt kõik seal saarel lagunevad alumiiniumist alused(ka veel väiksematelt naabersaartelt) ja olles asjalik alumiiniumpaadiehitaja, tullase sinna oma alumiiniumpaate ka lausa mujalt Eestist remontima. Ja arvestades Busterite suurt osakaalu alumiiniumpaatide hulgas, siis ilmselt neid satub sinna omajagu ja tehakse neid igal võimalikul moel katki. Repliik on ilmselt tingitud sellest, et mingid paksemast alumiiniumist, kõvasti kallimad jnejne tööpaadid kestavad paremini.
Tuttav käis minu juures vist XS või mingi sellise mudeli piltidega. Soovitasin ka pöörduda Marki juurde, kui ikka tahab osta ja ise teha ei viitsi. Võibolla Markil on mingi statistika, et milliseid Bustereid ja mitu korda ta on remontinud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 10:30 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
flm kirjutas:
Ega kõik need Busterid ka sõelad pole :lol: Antud teemasse sobikski ilmselt ainult vana R ja Rs. Mitmel tuttaval on Soomes RS juba 10-15a kalastamiseks kasutusel olnud ja kerega pole probleeme olnud. Käivad korra paar nädalas ikka, saavad kive ja käivad ka merel. R on natuke pehmem ja kergem ja nendega on ka rohkem jamasid kuulda. Uuemate ja suuremate Busterite kohta ei oska midagi tarka arvata. Tuttav käis just uurimas ja näitas mingi veeteedeameti filiaali või mingi muu institutsiooni oksjoni pilte ja uuris, palju ühe ca 10a vana Busteri taastamine võiks maksta. Piltide peal oli ühel ahtripeegel juba eraldunud :lol: ja mootorid neil kaasas olid ainult 10-20hj mälu järgi. See muidugi ütleb nii mõndagi. Ka vanade paatide needitud kaared on nende rist ja viletsus mingist hetkest. Eestis on muidugi see alumiiniumpaatide kirumine moes, sest keskmine eestlane ostab ikkagi hinna järgi ja unustab, et saab ka täpselt hinna järgi. Pole kahtlust, et keevitatud ja paksemast alumiiniumist paadid on tugevamad, aga ka Busteritel, fasteritel jms on need alumiiniumist tulenevad positiivsed omadused olemas. Vanadel needitud paatidel on omad hädad. Samas 20-30a vanal paadil natuke neete koputada ja näiteks ahtripeegel korda teha pole ka eriline näitaja. Lisaks tundub, et siia jõuavad need kõige viletsamad eksemplarid, millest soomlane tahab lahti saada ja kasvõi odavalt. Seal ringi vaadates liigub neid samu R-e ja RS-e ikka omajagu...

Keskkonnainspektsioon müüs osta.ee-s omi vanu Buster XS-e- need olid paadid, mida su sõber vaatamas käis. Vaatasin ka sinna korra, aga pakkumist ei viitsinud teha, hind oli juba niigi selline et...
Mis puutub sellesse, et neete "natuke üle koputada ja ahtripeegel korda teha"- usun, et enamus paadiomanikest seda siiski kodusel teel võimelised tegema pole ja teenusena teha lasta kallis. Loksuva needi saab mõistagi keevitusega asendada, aga keevitus maksab samamoodi.
Kel isetegija oskused olemas, võib vana alu. paadi osta küll. Remont minu hinnangul siiski oluliselt lihtsam plastikpaadist. Kuskilt maalt läheb ka vanal Busteril mõistlikuse piir, kust alates teda enam taastada ei tasuks- plekk välja veninud ja väsimuspragusid täis, lisaks põhjale ka pardad kõverad, logisevatest neetidest ja pragunenud ahtripeeglist rääkimata. Ainult et meie majanduslikust olukorrast tulenevalt on see mõistlikuse piir nihutatud praktiliselt lõpmatusse. Viimases hädas kaetakse logisevad needid mõne mastiksi või klaasriidega ja ollakse oma kätetöö üle uhked pealegi :lol:

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 10:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ma nii palju õiendaks selle asja ära, et busterite ja ka teiste alupaatide remondiga me katsume mitte tegeleda. Oleme jah seda siin praktiseerinud, aga erandkorras sõpradele-tuttavatele.

Ma arvan, et need väiksed busterid on muretumad. Seal on peamised hädad pigem ahterpeegli pragunemine. Suurte puhul räägime aga lõpptulemusena juba põhja pragunemisest ilma, et paat oleks kunagi kividel käinud või avariisse sattunud. Kuna tegemist on väsimuspurunemisega, siis mitte mingit hoiatust paat oma kipperile ei anna. Samas ootamatu leke ei ole ka nii suur, et selle peale jalamaid põhjaminek oleks. Kogu jama tekkeks piisab lihtsalt lainetaval veel sõitmisest, et kere sees olev talastik järkjärgult puruneks ja tegu on piltlikult öeldes hulgimurdudega. Meie praktikas on näha olnud ka eelnevaid remonte ( Muhvi paadi puhul oli tegu lausa nn valmistajatehase remondiga), kus tegeletud on tagajärgedega mitte põhjustega ja loomulikult on need tagajärjed varsti uuesti ja hullemalt tagasi. Kogu asja võti peitub peamiselt kummalisel kombel inseneritöö apsudes, mida soomlaste puhul oodata ei oskakski ja täiesti selgelt on näha, et tegu on tüüpvigadega ehk süsteemse veaga.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 10:44 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
Mark kirjutas:
Ma nii palju õiendaks selle asja ära, et busterite ja ka teiste alupaatide remondiga me katsume mitte tegeleda. Oleme jah seda siin praktiseerinud, aga erandkorras sõpradele-tuttavatele.

Ma arvan, et need väiksed busterid on muretumad. Seal on peamised hädad pigem ahterpeegli pragunemine. Suurte puhul räägime aga lõpptulemusena juba põhja pragunemisest ilma, et paat oleks kunagi kividel käinud või avariisse sattunud...

Kui suurtel siis?
Alates XL-ist?

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 12:48 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 860
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
Kus kohast neid purunemisi otsima peaks hakkama, kas väljastpoolt põhja pealt, või peaks põranda üles kaanetama? Kas need on lihtsalt tuvastatavad?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 15:01 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Mär 2010 12:17
Postitusi: 34
Mark kirjutas:
Ma nii palju õiendaks selle asja ära, et busterite ja ka teiste alupaatide remondiga me katsume mitte tegeleda. Oleme jah seda siin praktiseerinud, aga erandkorras sõpradele-tuttavatele.

Ma arvan, et need väiksed busterid on muretumad. Seal on peamised hädad pigem ahterpeegli pragunemine. Suurte puhul räägime aga lõpptulemusena juba põhja pragunemisest ilma, et paat oleks kunagi kividel käinud või avariisse sattunud. Kuna tegemist on väsimuspurunemisega, siis mitte mingit hoiatust paat oma kipperile ei anna. Samas ootamatu leke ei ole ka nii suur, et selle peale jalamaid põhjaminek oleks. Kogu jama tekkeks piisab lihtsalt lainetaval veel sõitmisest, et kere sees olev talastik järkjärgult puruneks ja tegu on piltlikult öeldes hulgimurdudega. Meie praktikas on näha olnud ka eelnevaid remonte ( Muhvi paadi puhul oli tegu lausa nn valmistajatehase remondiga), kus tegeletud on tagajärgedega mitte põhjustega ja loomulikult on need tagajärjed varsti uuesti ja hullemalt tagasi. Kogu asja võti peitub peamiselt kummalisel kombel inseneritöö apsudes, mida soomlaste puhul oodata ei oskakski ja täiesti selgelt on näha, et tegu on tüüpvigadega ehk süsteemse veaga.


Tere,
Tekkis kohe küsimus, kas Silveritel samad mured?
parimat,
Imre


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 17:47 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 11 Aug 2008 12:58
Postitusi: 304
Asukoht: Kiili/Tallinn
Adolf kirjutas:
Mark kirjutas:
Ma nii palju õiendaks selle asja ära, et busterite ja ka teiste alupaatide remondiga me katsume mitte tegeleda. Oleme jah seda siin praktiseerinud, aga erandkorras sõpradele-tuttavatele.

Ma arvan, et need väiksed busterid on muretumad. Seal on peamised hädad pigem ahterpeegli pragunemine. Suurte puhul räägime aga lõpptulemusena juba põhja pragunemisest ilma, et paat oleks kunagi kividel käinud või avariisse sattunud...

Kui suurtel siis?
Alates XL-ist?


küsime siis teistpidi , kui väikestest alates ?
või hoopis sedapidi, et mis aasta mudelitega on olnud kokkupuudet , ja mis jamad , nö statistikat . mitte et kedagi mustata , lihtsalt rääkida mis nähtud.
kas peamine mure tundub olema materjali paksuse ja tehtavate keeviste pealt kokkuhoid ? mida võiks üks "harju keskmine" paadisõitja silmas pidada, et paat ka kestaks ?

_________________
www.tihend.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Jaan 2013 20:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Nu metsik, metsik ... Buster laguneb jne...

Naljatigad....


Nii kui iga asjaga tuleks pihta hakata sellest, kuida Te oma töö/hobi vahendit hoiate/hooldate.

Ma küll ei kurda, et Busteril miskit viga oleks.

Käisin täna mere ääres.
Mõtlesin, et käiks merel ära.

Polnud vahet, kas Tegu mu oma Busteriga või kasutanuks miskit muud.
Slipid Põhjarannikul jäite all ja Siga libedad. Seega jäigi tänane ainult katseks. Ja tööpäeval kui Kraana olemas, saab merele:D

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group