Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Jaan 2013 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Dets 2009 17:37
Postitusi: 135
Asukoht: Tabasalu,Dirhami
Oled sa siis mõnd bussi näinud bensiinil töötamas...


Täitsa olemas Ford Econoline,küll väiksem kui suured bussid. Ja 5kw bensiiniwebasto panin sinna peale. Pauku tegemas ei ole seal küll miskit.Pole sellist kohtagi,mis pauku teha saaks. Pigem paadis see oht,kui bensutoru kusagilt kogemata läbi hõõrub ja pump jääb tööle mingiks ajaks.Siis bensiin kergem süttima kui diislikütus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 00:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Jutt ikka õhupuhurist ja Webastost.
Auto ... ei ole massi ega võimalust, et vool kaob hetkeks..,
Paat on tibake keerukam.. (Sõltub vajadustest).

Igatahes taetud momendil kui vool korraks ära kadus (põlemine ??!!??), siis Bensiini webasto tegi ikka korraliku lätaka... See Bensiin mis seal sees poolikult põles, pauguga ära põles, sest põlemiskambrit ei tuulutatud läbi. Voolu kadumisel jäi vent seisma .. Üks ja see sama ventilaator ju nii salongi õhku üheltpoolt ja põlemiskambrit teiseltpoolt ventileerib.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 07:59 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
Miks seda väikest diisli paaki nii hirmsasti vältida püütakse? See ju ka hinda ja tehnilist keerukust enam ei tõsta oluliselt.
Omal plaanis ühele vene aparaadile soojendus peale sättida, aga noh, väikese Webasto hind juba ületab paadi kunagise soetamismaksumuse :lol:
Aga mis teha, mugavus maksab. Vaatasin netis natuke ringi, päris palju on ka Mikuni soojapuhureid, nende hind pisut soodsam justkui. Aga küllap siinne tehniline tugi 0

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 08:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Pajuvillem kirjutas:
Tehases paigaldusel on need keelatud, volitatud paigaldaja poolt järelpaigaldusena paigaldatud Webastot pole küll mingi direktiiviga ära keelatud.


Direktiiv sätestab tegelikult nõuded milline paat peab kasutamise ajal olema mistahes hetkel oma kasutusaja vältel. See tähendab, et ta peab olema selline ka peale seda kui ükskõik kes on selle paadi kallal askeldanud. Kui keegi volitatud paigaldaja saeb Kasse õhukastid pealt lahti, et sinna oma seadmeid paigaldada siis ei ole ikka paat enam mereklaar. Samuti ka siis kui sinna paigaldatakse järelturul bensukatel. Pmst võid seda direktiivi käsitleda samaväärsena tehnolülevaatuse nõuetega. Võrdle hoonete ehitusnõuetega - kui ehitusnõuded näevad kuskile ette tuletõkkeukse siis ei ole sugugi okei kui peale maja vastuvõtmist mingil põhjusel keegi asendab selle pappuksega või võtab hoopiski eest ära. Meil käib inspektor mõnikord näiteks kontrollimas kas selliste uste sulgurid jätkuvalt töötavad ;).

Mis nüüd bensusoojendisse puutub, siis mina samuti ei arva, et see kohutavalt ohtlik oleks kui just sapaka oma külge ei kruvi. Need põlesid küll üsna sagedasti maha :)

Mis aga volitatud tegelastesse puutub, siis näiteks Soeauto paadi peale bensukat ei paigalda ja viitab juba hinna küsimisel sellele, et see on keelatud. Võib olla kui nad purki räägid siis müüvad sellise ja paigaldama pead ise kuna volitatud paigaldajal lasub juriidiline vatutus ning sellise paigalduse puhul on ta nõudeid rikkunud. Kes see ikka tahab enda kaela kohale kirvest rippuma. Mul muide aastaid tagasi just nii juhtuski, et tahtsin bensukat osta, Soeauto küsis kuhu ma seda paigaldada tahan. Kuuldes, et paati, saingi keelduva vastuse koos põhjendusega ja soovituse osta diiselversioon selle asemel. Se's mõttes müts maha, et kui tihti te kohtate kaupmeest kes jätab müügivõimaluse kasutamata ja riskib sellega, et ma läheks võtaks kuskilt mujalt ikkagi mõne teise valmistaja bensuka?

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 09:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
usutavasti hea kaupmees toimetab ka oma ettevõtte suhtes heaperemehelikult!

Mis puutub sellesse direktiivi siis antud arutelu põhjal tundub olevat küll selline "piima meeste direktiiv". Kas tegemist on eesti poolse direktiivi tõlgendusega või on see ka originaaltekstis sissekirjutatud?

Kui Bensu kero oleks tõesti nii ohtlik siis kuidas seda üle-üldse müüa võib või, et kas seda ei peaks pakkuma pürotehnikaga tegelevad ettevõtted!

Jutt erakasutuses paadil TÜV-st on õnneks hetkel Marki poolt selge ülepingutus. Oma paadis teen mis tahan ja mitte üks ametnik ei köhi selle peale- seni kuni kõik vastab rahvusvahelistele nõuetele( tuled jms).
Eraldi teema on tööpaatide puhul ja siin on põhjust ka antud seadme paigaldusest keelduda!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 30 Dets 2009 12:40
Postitusi: 45
Asukoht: Kuival maal
Loomulikult lähtuvad nii Eberi, kui ka Webasto maaletooja ISO 9094-1 direktiivist. Sellepärast müüaksegi paatidele diisel õhksoojendeid! Bensukate müük ja paigaldus on rangelt kliendi omalvastutusel.
Lisan siia õhusoojendi tööpõhimõtte, kus on näha mis moodi antud soojendid töötavad. Peale voolu kadumist seiskub soojendi juures kõik, mitte ainult ventilaator vaid ka kütuse etteandmine. Õige paigalduse korral kütust põletisse juurde tulla ei saa.

[youtube]http://youtu.be/W8CJYooRSRY[/youtube]

Näiteks Airtop2000B kahe käivituskorra bensiini kogus on 9ml.

See pikkjutt muidugi ei tähenda seda, et ma soovitaksin kellelgi bensiinil töötavat soojendit paati panna! Igaüks talitab ikka oma äranägemise järgi.

_________________
Õigekiri pole just mu tugevaim pool, kuid ma ei lase sellest ennast häirida :)
Drinking Rum Before 10 AM Makes you a Pirate, not an Alcoholic :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Just. Oma paadis teed mis tahad, aga seda ka mitte igas riigis. Kliendi paadis ainult ja ainult seda mis on seaduslikult lubatud.
Direktiiv on ikka eurovärk.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
Läksin ka internetti. Leidsin selle: http://www.youtube.com/watch?v=wcqK3jdgMtw :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 10:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Haha :D
Paigaldusvigadega on võimalik sellist asja saavutada. Kusjuures need vead ei pea olema mingid rämedad. Nii webasto kui eber ja ilmselt ka muud konkurendid on pisiasjades üsna kapriissed. Ja loomulikult tasub ikka detailide pealt raha kokku hoida. Sumps? Milleks.... :lol:
Aga juhtub ka parimates peredes. Maksin hiljuti mõnisada euri selle eest, et Tallinnast sõitis kohale insener ja lasi seadme veesärgist õhumulli välja :P Juhtub....
Meil oli muidugi veits advanced süsteem ka. 12kW mille taga diiselmootor ja lausa neli elektrimootoriga varustatud eraldisesivat ja eraldi juhitavat puhurit. Lõpptulemusena oli soe majas ( paadis ), suitsu ei tule ja reaktiivlennukit ka taevast otsima ei pea. Ja seda närvidele käivat kütusepumba tiksumist ka eriti ei kuule. Magusat und :)

Alati tuleb vaadata üle ka paigaldusvead ohutuse mõttes. Üht hiljutist Peetri muljeteavaldust redigeerides - mismoodi on võimalik, et a) võileivakott vajub vastu väljalasketorustikku? ja b) vastu väljalasketorustikku vajunud võileivakott läheb kärssama?!! Ma'p hakka parem Peetri teist sünnipäeva parem meenutamagi, aga see oli vähemalt kirjelduse järgi konkreetselt selle tulemus, et paigaldaja oli küll manualist pilti vist vaadanud, ainult et see oli see pilt millele oli paks punane rist peale tõmmatud 8) -> Kirjelduse järgi asus sumpsi väljalaskeava salongi õhuvõtuava ligiduses.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Jaan 2013 12:19 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Sapaka kaitseks ütlen, et kui kõik oli nii, kuidas tehas ette nägi ja akul jõudu küünal punaseks lasta, siis ei juhtunud midagi -100% ohutu, pigem Kuliibinid leiutasid ja ratsisid ja tulemuseks paukumine ja tulekahju. Kui sumpa isolatsioon mahavõeti, siis läks ees pakiruumis tavaar põlema või lükati mass ennem välja, kui ahi oli oma režiimi lõpuni käinud. Samas kui on benamootoriga paat paneks kero ikkagi diisli-küttekulu on ju marginaalne ja 5-10L paagi peaks saama igale poole paigutada. Ega ilmaasjata ei ole sisepäramootoritel mootoriruumi ventileerimine käivitus viitega reguleeritud-et teha plahvatussegu mootoriruumis võimalikult lahjaks :wink: . Ilma vaidlemata selge, et lollide juhuste eest ei ole keegi kaitstud ja kui midagi lekkima pääseb siis olgu ennem diisel, kui bensiin.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2013 10:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
bodzadaja kirjutas:
paat paneks kero ikkagi diisli-küttekulu on ju marginaalne ja 5-10L paagi peaks saama igale poole paigutada

Ja saabki.
Kui sõidad diisel veokiga ei ole probleem, tangid autot ja tangid ahju.
Kuid ka ca 2 kw puhurit, neelab tiba vähem kui 400 grammi tunnis. Ööpäevaga on 10 nekas otsas.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2013 21:08 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 09 Veebr 2008 21:09
Postitusi: 109
Asukoht: talin
Tsiteeri:
Mind hakkas nüüd siiski päris huvitama - kas mõnel Kipperlasel on sisepäramootoriga alus veel vees või teab mõnda, mis on? Mis nippe nende kaptenid külmumise vastu kasutavad? Esmaallikast kuulda oleks tõsiselt hea.


Eks tule sadamasse ja kae mul seal hetkel veel 2 paati sees.

_________________
pootsman


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2013 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1485
Asukoht: Kesse/Tallinn
tai kirjutas:
Eks tule sadamasse ja kae mul seal hetkel veel 2 paati sees.


:?: Aadress on sul suur ja lai :D
PSi kaudu tuli ka tegelikult üks vastus - 1,2kW puhur, mis pannakse vooluvõrku kui temp oluliselt alla 0 vajub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2013 22:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1229
Asukoht: Rammu / Kopli
Muhv kirjutas:
tai kirjutas:
Eks tule sadamasse ja kae mul seal hetkel veel 2 paati sees.


:?: Aadress on sul suur ja lai :D

Peaks olema see sadam, mille teritooriumil see suur ja uhke museum on :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 10 Jaan 2013 07:24 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 09 Veebr 2008 21:09
Postitusi: 109
Asukoht: talin
Tõepoolest asun Lennusadamas. Poolakate paadil selline pisike viga, nad ei ole tehase poolt paigaldanud küttesedet roolirupkasse ja see võib osutuda väga ebamugavaks kui väljas miinus miljon. Samas on nõukogude inimene leidlik ja sai panna pisike abimasin, mis probleemi lahendas. Siin ka väike stiilinäide.


Manused:
314604_410849655657979_1265441373_n.jpg
314604_410849655657979_1265441373_n.jpg [ 73.6 KB | Vaadatud 3823 korda ]

_________________
pootsman
Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group