Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 09:40 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Mär 2014 13:44
Postitusi: 23
Alunaudi askeldusteemas puudutati põgusalt uut tootjat siinse lähikonna turul ehk Ukraina UMS Boat paate. Et asjaliku Eesti tootja teemat mitte risustada, siis äkki tõstab adminn sealt asjasse puutuva siia üle?

Aga alustaks enne pikemaid lugulaule tagamaadest, paatidest, nende tugevustest ja ka olulistest nõrkustest peale paari veideo vaatamist. Muidugi on selleks vaja osata vene keelt aga vaenlase keelt peab oskama ja selles on meil nüüdseks ukrainlastega raudne üks arvamus... Eks seegi ole üks paljudest põhjustest, miks UMS ida asemel tõsiselt läände vaatab!

Kuna üks kummalise välimusega paadike sai korralikku kriitikat, siis esimene videoke on paadist, mis peaks näitama suuna, kuskohast ja millest on UMS arenenud ja mida nad vajadusel toota suudavad. Videotestid on aga ka selleks, et näidata näpuga olematule Eesti reklaami/tutvustuse värgile: esiteks on testija Juri Orlov Olümpiamängudel osalenud purjesportlane ja üks Ukraina tippe sportlikus kalapüügis. Seega sellise mehe jutt veesõidukitest ja nendega tehtavatest otstarbekohastest testidest on tõsiseltvõetavad! Ning need pole mingid minutilised ümmarguse mittemidagi-ütleva jutu ajamised vaid pikad HD kvaliteediga asjalikud saatelõigud!
Teiseks näete UMS Patrol testis rääkimas ka tehase peadirektorit, kes oli isiklikult Helsinkis ja Tallinnas messidel kohal, kuulas, küsids, uuris, võttis kindlasti arvesse jne siinse regiooni inimeste soovitusi. Eks neid on, on ju sknadinaavlane ja nüüd ka eestlane juba harjunud pisut kõrgema töökultuuri ja kallimate toodetega, vähemalt mõnedest detailides kindlasti.


Teine videotest oleks nende pisimast paadist UMS-400, mille vastu tunti ka Tallinnas huvi aga mis ei olnud siin, kuna veel ei oma eurosertifikaati. Aga sellega tegeletakse, sest jon-tüüpi alumiiniumpaadid on paljudele reaalselt vajalikud. Ning hinnakirjas on need olemas ja väga atraktiivse hinnaga.


Jak olmas videotest oleks siingi näha ja saada olevast pisikesest tööpaadist UMS-410. Siin on oluline nii pilt kui jutt: millega, kuidas ja miks Juri Orlov UMS-410't võrdleb! Siiski on Eestil Ukrainaga täpselt sarnane ajalugu enne 90'te algust ja seega ka samad mured teatud tüüpi nõukaaegse veesõidukite toodanguga. Siinne paat saab omale kohe 15 hobust sappa ja on katsesõitude valmis Pirital paadisadamas. Sinna lisandub mõne hetke pärast ka UMS-450 keskkonsooliga, kus sabas 30 hobust.


Kui valest teemast "jõuavad" siia teised postitused, kirjutame sisust edasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 10:10 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 24 Okt 2013 21:02
Postitusi: 46
No ja tuligi ära. Ise mõtlesin, et kas sellise teema tekkimiseks kulub tund, päev või nädal. Tundub, et messipohmelus on lahtunud ja alter egod möllavad.

Mis seal salata, vaatasin ja silitasin neid paate isegi. Ja siis kuulasin tahtmatult pealt kaasfoorumlase seletamist teemal, et asi on odav ja sellepärast peabki nii välja nägema nagu näeb. Nojah võibolla tõesti aga mingi elmentaarne töökultuur võiks ju siiski eksisteerida. Mu kaaslane vaatas ühe paadi vööritekil jooksvat kruvide rida ja kommenteeris seda sõnadega "nagu purjus kuldi kuserida". Aga odav on, see ju põhipoint.

Messil väljas olnud UMS-600CR näeb igal juhul nagu Joda Comet. Kes googlet tunneb see leiab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 12:02 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Mär 2014 13:44
Postitusi: 23
Muff kirjutas:
Ja siis kuulasin tahtmatult pealt kaasfoorumlase seletamist teemal, et asi on odav ja sellepärast peabki nii välja nägema nagu näeb. Nojah võibolla tõesti aga mingi elmentaarne töökultuur võiks ju siiski eksisteerida.

Eks see mina olin ja alati lisasin: ärme ülbitse siin midagi, eestlaste töökultuur aastal 1994 oli sama olematu ja veel hullem! Täpselt niipalju on Ukraina meist aga maas tänu "viljastavale SRÜ'le" ja kommunistide maffia võimule riigis. Ja elementaarne ehk siis minimaalne vajalik oli ületatud!

Kuigi mul küll ei meenu peale katsepaadi UMS-550 ühtegi, kus oleks vöörtekil midagigi kruvide või needide sarnast leidunud... Ja see konkreetne paat ongi ülikiirelt numbri all 1 kokku "klopsitud" täielik toorik, mida ju ka kipperis on "nõutud". Lihtsalt oli uus kere eurosertifitseeritud, detailid, nagu näiteks e-tähisega klaasid, tulid sel ajal, kui juba oli disainijärgne konsool ja aknaraamid olemas jne. Haagises oli ruum, mis oli mõtekas ju ära täita. Seega pandi teadlikult mitte just parim näide tööst sisse - ja keegi, kel käed tagumikust välja ei kasva, saab omale eriliselt tugeva "tanki" sellise alumiiniumkolaka kohta olematu rahaga. See eristabki vee- ja maismaasõidukeid, millede seast olen ka "päris mitut" idee-, eelseeria- ja katsemudelit kohanud: veesõidukit saab ja tohib müüa, sest see ei ole ohtlik aga see, millised maismaavahendid enne lõpp-masstootmist välja näevad ja millest/kuidas need on koostatud, Te teada ei taha...

See kõikuva kvaliteedi probleem on tehasel ja selle juhtkonnal teada: pohmas peaga euroopale sobivat kvaliteeti, mille pealt saaks ka mõistlikku kasumimarginaali küsida, ei saavuta. Ja teiselt poolt: vanade tegijate mängumaale pole ka mõtet tungida, kui kogu paat ei ole vähemalt sama hea viimase nüansini välja, sest mingite toodete puhul ei ole hind ku iselline üldse oluline: makstakse just niipalju kui küsitakse ja saadaks eka vastu täpselt see, mida tahetakse. Seega tuleb oma toode suunata teatud tüüpi tarbijatele, teatud hinnasegmenti, teatud otstarbeks jne. Kogu Meremessi ülima kvaliteedi musternäide oli ju klaverina kiiskav puupaat aga leidke nüüd inimene, kes selle: 1. küsitava summa eest ostab ja 2. suudab seda kasutades säilitada algse ilu. Sest kõige rumalam on osta tarbeasju visuaalse ilu põhjal ja siis peale mõningast otstarbekohast kasutamist olla "solvunud", et asi polegi enam samasugune, kui pakendist välja võttes. Sellest ka liitsõna esimene pool - tarbe - mis on kogu sedasorti toodete tähtsaim pool. Kui loodsirge needirea puudumine vähendab toote tarbimisväärtust, on asi paha. Jah, esimese asjana käega paatidest üle libistades näitasin direktorihärrale vead ette: mitte ühte turritavat pop-needi jms jama meie turg näha ei taha! Kõik on ju tore aga kalavõrk jääb sinna alati taha kinni. Soomes topiti näpud reelingukandurite vahele ja leiti, et kasvatamatud eurojõmpsikad jäävad sinna kinni ning võivad tõsiselt omale viga teha. Selge: tellime uue profiili ja reelingud keevitame kandurite külge - altpoolt. Jne, jne.

Mina soovitaks siiski tarbekaupade, mida on täisalumiiniumist paadid, puhul keskenduda ikkagi tarbimisväärtusele. Ja võrrelda võrreldavaid asju, mitte... Kusjuures hind ei ole alati see esimene määraja! Profesionaali kasutatava töövahendi puhul on palju muid olulisemaid aspekte aga tavatarbija puhul on siiski esimene asi hind ja toote ülesehitus. Kerematerjali paksus, materjalide kokkuliitmise tehhnoloogia, teoreetiline toote tugevus erinevate kasutusviiside puhul jne. Sest sisuliselt on kõik veesõidukid täiesti arutult kalli ostuhinnaga, ka need kõige odavamad. Kui veesõiduk ei ole möödapääsmatu elu osa, nagu näiteks väikesaarte elanikel Eestis ja väga massiliselt Skandinaavias, on tegu hobivahendiga ja ikka kiputakse neid kahe- ja neljarattalistega "võrdlema". Ja see on hullusti veesõidukite kahjuks... seega hakkab hind ja toote aastaringne tarbimisväärtus väga olulist rolli mängima. See on ikka oluline vahe, tuleb oma rõõmuks püütud haugi, siia, latika või ahvena kilohinnaks 1, 10 või 100 ühikut. Või läheb inimesel majaehitus ligipääsmatule rannale maksma 50, 100 või 150 tuhat ühikut. Jne.

Ära tuleb oodata aga soomlaste kippari-venelehti testid, mis on plaanitud kevadesse. Sinna ei lähe mitte väikesed ja lihtsad tööpaadid vaid need pisut "edevamad". Siis saab tõe teada sest seal ei hellitata. Seniks tuleb leppida kohapealsete pisemate mudelite katsetustega, millede puhul ei ole tegelikult mingid "sõiduomadused" peaaegu üldse olulised. Ka see on täiesti totter, kuidas tuntakse huvi a'la 2-4 meetriste lainete kohta - absoluutne enamus merel käivaid inimesi pole oma ihusilmaga selliseid lained lainenõost näinudki, mis on ka õige! Kes mingi paraja "seamolliga" on sellisesse olukorda sattunud, peab peeglisse vaatama ja mõtlema, mida ta valesti tegi.
Mis aga robustseid alumiiniumist hobi-tööpaate puudutab, siis nende turg on Euroopas olemas ja päris suur. Ja selleks ei kasutata mitte fääntsisid kõlvavnimelisi skandinaavlasi vaid sellised keevitatakse kokku enamasti kohapeal või läheduses ning näevad meie jaoks isegi "kummalised" välja. No näiteks on pardast "tükk puudu", et oleks mugav krabipüüniseid tekile vinnata! Vahemeres, mis on mitu? korda suurem, kui meie mageveeline lombike. See noor 1.90'nene kataloonlane oli palgatööna ehitusala õppejõud kohalikus kutsekoolis, mitte profesionaalne kalur. 5-millimeetrisest alumiiniumist kohapal tema enda näpunäidete järgi keevitatud 5-meetrine hobipaat, 115 jõudu sabas, ilma üheainsama edeva vidinata.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Dets 2010 13:47
Postitusi: 209
Kas hinnad ka avalikustatakse?

_________________
Tanel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 14:51 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Mär 2014 13:44
Postitusi: 23
Manus:
2014_UMS ÜLDHINNAKIRI_KLIENDILE.pdf [72.58 KB]
Alla laetud 733 korda
Aga palun!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 16:12 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Mai 2005 19:01
Postitusi: 370
Asukoht: Võru
Kas mulle ainult tundub, et vahepeal kadunud PriitV on uuestisündinud? Kui nii, siis on sellest ainult hea meel. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 18:04 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
Viking kirjutas:
Kas mulle ainult tundub, et vahepeal kadunud PriitV on uuestisündinud? Kui nii, siis on sellest ainult hea meel. :D


Nimi on teine, käekiri ja stiil tuntavalt äratuntav :lol:
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Mulle jäi silma, et hobuseid lubatakse rakendada päris jõudsalt, 4,5m kuni 90hp, 5,2m kuni 140hp.
Mul olnud/olevatest Silver 4,85m lubas 60 hp ja Yamarin 5,30m kuni 70hp.
Karv suurem Silver Hawk lubab 100hp, Buster X vist kuni 80hp, ka hardcore Anytec 530 kuni 115hp?
Kas skandinaavlased on ohutuse eesmärgil alajõustatud või ukrainlased müügi eesmärgil ülejõustatud?`


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 21:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 14 Sept 2012 09:36
Postitusi: 297
Asukoht: Piirissaare
Tegelikult üks õige munadega mees julgeb alustuseks ennast tutvustada koos vana kasutajanimega, kui on mingil põhjusel pidanud vanas seltskonnas uue nime võtma!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 21:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 12 Sept 2011 13:30
Postitusi: 285
Asukoht: Juminda
Minu arust väga teretulnud, kahjuks messile ei jõudnud, aga pilte ja youtube videosid kiiganud küll.

Ma leian et ülbeks ja pahatahtlikuks ilkumiseks siin küll põhjust pole, hind on tõesti sedavõrd soodne, et tasub kaalumist, vähemalt on ta mul üheksw valikuks küll ja arvatavasti otsustavamaks saavad kasutusomadused ja sõiduomadused, kuivõrd milline ta välja näeb. Kuna uut paati otsin siis mine tea vbl suve hakul tulengi proovisõitu nõudma.

_________________
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Mär 2014 23:46 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Apr 2007 01:29
Postitusi: 490
Tundub, et meil on sündinud oma Kipperi-foorumi-Stig.
Some say... that he is PriitV 2.0 !?

Aga austatud Sherlockid, äkki on tegu hoopis kellegi teisega :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 21 Mär 2014 03:40 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 29 Okt 2008 14:50
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Kui Alu on PriitV 2.0 siis mängus on Xanax, vabastav hingamine vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 21 Mär 2014 09:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Jah, selle UMSiga on tõepoolest nii nagu siin väidetud. Tegu on umbes samalaadse nähtusega nagu 1990datel Eestist Soome kaupade saatmisega: üliodav, aga natuke selline vene värk. Samas hind ja selle eest saadav kvaliteet on minu arust, kahju küll, tasakaalus.
Guugeldasin veits ja leidsin värskeimad andmed Ukraina palkade kohta: keskmine on praegu umbes 300.- eur ja miinimumpalk 111.- eur. Pole siis ka ime, et Ukraina keevitajaid näeb nii BLRTs kui ka näiteks BWBs teenimas 3...4 korda suuremat palka kui nad kodumaal saaksid. Oleme neile nagu Soome eestlastele.


PS. Priit, kurat, no mis nimi!!! :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 21 Mär 2014 10:23 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Mär 2014 13:44
Postitusi: 23
Lihtne vastus on juba eespool ära öeldud :D
Lõin teadlikult lahku minu isiku kui absoluutselt vabalt mõtte ja sõnedega mängija kasutaja ja "äri"nime. Nagu võib "kahestunud isikuna" kohata Indrek66 ja/või Autoekspert. Kuna ma isiklikult usun sellesse tootjasse, siis selle nime all vaid ja ainult teemasse puutuvalt. Ning selle nime all võib kirjutada ka keegi teine, kui peaks vajadus tekkima. Millal mul isiklikult oma tavapärase nime all kergelt väljasureva tõsise värske sisuta foorumi kohta midagi öelda on, kes seda teab, praegu ei ole.
Mis aga nime ennast puudutab, siis olen väga kaua olnud selgelt alumiiniumiusku haard-koor veesõidukite juures. Nüüd on lõpuks toode ja tootja, kes suudab seda materjali pakkuda mõistliku hinnaga. Ja eks ma uurin ka võimalust jooniste järgi mõne purjeka kere kokkukeevitamist Ukrainas jms.

Mark, Sinu guugeldamine on tõene, vesteldes siis pikemalt tehase peadirektor Nikolai Sadovoiga, on need palganumbrid paikapidavad ja sealt see suurim hinnavahe tulebki. Ka neil saavad parimad mehed 500 ja mõnikord rohkemgi palka aga see on ju ikkagi jämedalt neljakordne ja, sõltuvalt maksudest veel suurem, palgakulu vahe nii Alunaudi kui kindlasti ka Anytec'i Läti töömeeste palkadega. Ka tehase sisseseadetes on raudne vahe, konduktorid keevitamiseks etc. Aga materjal on kõigil sama, keevitusaparaat, täitetraat jne - kõik sama. Ning Ukrainas on selliseid mehi, kes on alumiiniumit kauem keevitanud (ja seda kuni 7 aastat akadeemias õppinud), kui Alunaudi peremehed ilmas elanud...

Eks on ka selge, kellele UMS hinnaklass kõige valusamalt vastu näppe lööb. Ise ma usun, et komposiitpaatide puhul võib siiski "kõik muu" ka rolli mägida ehk Silverid jms ennast väga ohustatuna ei pea tundma (aga mine tea, kui Soomes testid ära tehakse...) kuid robustse odava täismetalse paadi puhul ei suuda hetkel küll keegi hinnaga konkureerida. Kuna see on siiski julm äri, pole miskit teha. Olen ise teoreetilist suurimat kaotajat katsetanud ja tegelikult on tegu ju väga vingete toodetega aga: Marine alumiiniumpaadid on küll kerged ja hästi sõidetavad aga nende imeõhuke alumiinium ja needimine sama hinna eest ei pruugi alati edukas olla. Küll on nende tugevus kerge kaal ja 3-millisest lehest keevitatud paate sellisel moel vee äärde ikka ei vii. Seega jääb oma segment kõigile.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 21 Mär 2014 11:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Kas tuleb ehk Kipperi Suur Alupaatide Test? :twisted:

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 21 Mär 2014 18:54 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 278
Tore müügijutt, aga funktsionaalne ja asjalik ei pea olema kole ja lohakas. See ei ole vabandus, et mõned viisakamaid paate tootvad ettevõtted küsivad nii palju rohkem(tuletan meelde, et ka UMS-e ei jagata tasuta). Soomes neid paate vaadates ei paistnud kusagilt mingit teiste haljaste(ehk siis mõne jaoks kohe tööpaat) alumiiniumpaatidega võrreldes esiletõusvat funktsionaalsust. Lohakus detailides näitab suhtumist ja võib kliendis tekitada õigustatud küsimuse ülejäänud paadi konstruktsioonide kvaliteedis. Siiski igati tervitatav ettevõtmine, sest potentsiaali on. Kui mõni vahelüli ahneks ei lähe, on ruumi kvaliteedi parandamiseks ja alumiiniumpaatide turul uute tuulte puhuma panemiseks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group