Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Reede, 02 Sept 2016 10:41 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 13 Aug 2014 15:02
Postitusi: 30
priit69 kirjutas:
Endal on nüüd paar aastat UMS-410 olnud.Erilisi vigu ei oska välja tuua,paat nagu paat ikka.Ainult alumiinium plekk on kahtlane.Ei tea kas see üldse merealumiinium ongi.


See on Priit69 poolt hea info. Kui ikka merealumiinium ussitab, siis omaniku "eluaegsest" paadist juttu pole. UMS-i uus nimi paistab olema TUNA ning visuaalselt näeb ju TUNA 550DC üsna atraktiivne välja http://ums.com.ua/catalog/boat/tuna-550/tuna-550-dc-to/

Alunaut on muidugi korralik ja mis veel olulisem Eesti toode. Marki pakkumine Alunautide teemas esimese AC-18 ostjale on vist jätkuvalt õhus. TUNA 550DC hind koos 100 Hp Mercuriga pole netis tuhnides leitatava infoga oluliselt odavam.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Pühapäev, 04 Sept 2016 08:46 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 08 Juul 2006 10:15
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
UMS 460 soetasin kevadel. Kindel soov oli CC, kuna nii on kaalujaotus parim. Laines püsivus ning läbivus on ikka maksimaalselt väga head. Kui aluseks võtta alla viiemeetrised paadid siis see on minu arvates raudselt parim. Merekogemust on mul vaid 13 aastat erinevas suuruses paatidega kalastades ja sõites nii Merel kui Peipsil. Samas suurusjärgus olen omanud/proovinud kõvapõhjaga kummikaid( Bush), mille puhul oli selge et kontseptsioon ei sobi. Plastikust Pakri 480- hea paat, kuid tagapingil istumine väga ebamugav, roolikonsool paremas servas ning seetõttu kaalujaotus kohe paigast, pead istuma võimalikult keskel, et laines paremale ei hakkaks viskama. Plastikut alus määrdub ropult kiiresti. Buster- sama mure eelnevaga, kui paremas pardas on roolikonsool ja pead istuma tagaistmel siis sõites on päris palju mängimist ja mugav ei ole. UMS 410 proovides pead päris kiiresti saama ka 460 proovida. 410 sisepõrand oli veidi kaldu( vabandan kui valesti mäletan) see lihtsalt ei istunud. Muidu pardakõrgus tundus suuremaga sama olevat. 410- sei jookse vesi vabalt ka välja, kuigi automaatne pilsipump on mõlemal vist olemas. 450 aga ikkagi väga stabiilne, üksi võrku lasta või ümber konsooli liikuda saab päris mugavalt selle paadisuuruse kohta. Tõsi on see, et mitmekesi pean ikkagi kaalujaotusega tegelema. Kui suure lainega kiiresti sõita siis on mõistlik kahe kaaslase puhul kummalgi seista konsooli külgedel, kui kellegagi kahekesi siis kas lasta enda seljataga pingil istuda. Glissi läheb mul 50 hp sekunditega ja kiirust sellel mootoriga on päris palju. üksi sõites kuni 50 km ( siis trimmiga peab kaasa aitama). Tavaline 43 km- 45 kmh.
MIs mugavust ja varustust puudutab siis kõik ideed ja soovid mis edastasin ka tehti, vaevalt et mujalt nii lihtsalt saab. Kui miinuspooli ka ette lugeda siis võiks ta veelgi pikem olla. Tõsiselt rääkida siis mulle meeldiks kui paak oleks sisse ehitatud, seda tankimise ajaks välja tarida ei viitsi. Konsool on väga hea, kuid rooli asukoht vanematel mudelitel polnud hea, seda palusin muuta nüüd asub see kõrgemal ja nüüd tulemus nii istudes kui ka seistes sõites kõige parem. Konsooli klaas- seda raamib toru, millest kinni saab võtta. Seda pead jälgima- toru PEAB olema. Pakri 480- selle pidi küüned verel klaasist kinni hoidma. Sõbral buster millel see klaas teise poolt kinni haarates katki tehti. Eks hilissügisel saab näha kuidas konsool ka ennast õigustab, kas tuul tuleb kallale. Eile tugeva vihmaga sõites oli küll seal taga mõnus konutada, kui püsti seistes piisad nägu tagusid nii et ei kannatanud seista siis istudes lükkas konsool vihma mööda. MIs puudutab alumiiniumi, ma pole ise keevitaja kuid keevist näen- mu sügavalt ükskõik milline see tööpaadil on. Kui ta on sile ja midagi taha ei haaku- no peaks ju ok olema :) . Naabrimees ostis juba teise Busteri, küsisin miks- tema: mulle meeldib.. Ma võtaks ka järgmise kõhklematult Umsi/Tuna. Lihtsalt mulle meeldib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 03 Veebr 2020 13:46 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 03 Veebr 2020 11:54
Postitusi: 1
loonik kirjutas:
priit69 kirjutas:
Endal on nüüd paar aastat UMS-410 olnud.Erilisi vigu ei oska välja tuua,paat nagu paat ikka.Ainult alumiinium plekk on kahtlane.Ei tea kas see üldse merealumiinium ongi.


See on Priit69 poolt hea info. Kui ikka merealumiinium ussitab, siis omaniku "eluaegsest" paadist juttu pole. UMS-i uus nimi paistab olema TUNA ning visuaalselt näeb ju TUNA 550DC üsna atraktiivne välja http://ums.com.ua/catalog/boat/tuna-550/tuna-550-dc-to/

Alunaut on muidugi korralik ja mis veel olulisem Eesti toode. Marki pakkumine Alunautide teemas esimese AC-18 ostjale on vist jätkuvalt õhus. TUNA 550DC hind koos 100 Hp Mercuriga pole netis tuhnides leitatava infoga oluliselt odavam.


Tõstan soiku jäänud teemat. Kas Priit69 poolt viidatud probleemil on ka tõepõhi all? Oskab tänaseks keegi kasutajatest anda täiendavaid kommentaare? Kui probleem eksisteerib, kas küsimus on materjali kehvas kvaliteedis või pigem töötluses võrreldes teistega? Tänud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 03 Veebr 2020 19:25 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 18 Okt 2011 15:39
Postitusi: 291
Ussitavad õigetes tingimustes kõigi tootjate paadid olenemata materjalist. Tegemist pole happekindla roostevabaga. Piisab sellest, et alumiiniumiga on kontaktis kuskil erinev metall(ka roostevaba a la neet või teoorias ilmselt ka mõni valest alumiiniumisulamist detail) ja edasine on juba aja ja keskkonna küsimus. Rääkimata sellest, et kuskilt voolud keresse lekivad või anoodid paigaldamata/valed, vale mürkvärv jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: UMS Boat alumiiniumkaatrid
PostitusPostitatud: Teisipäev, 04 Veebr 2020 21:03 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 932
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Vanasti hoiatati kogemata pilssi pudenenud vaskmüntide eest.

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group