jõerott kirjutas:
nitse kirjutas:
Kui Eestis maksab 4h Naissaarele 5 meetrise mõned head aastad vana paadiga ca 200.- euri, siis mis ime läbi peaks Horvaatias saama 1000.- eest nädalaks uue 11 meetrise kaatri?
Naissaarele sôit sisaldab ehk lisaks ka kưtust ja kipperit? Samuti văljsôitu...?
Kõigepealt siirad vabandused Farouki ees liigselt ilkuva tooni kohta! Olin laupäevaõhtusest hoos...
Jätame selle inimkulu kipperi näol üldse kõrvale, see on antud konstekstis suhteliselt väike kulu ning ka kuluv kütusekogus Naisaarel käimiseks pole teab, mis meeletu. Uus 11 meetrine kaater on väga suur ja korralik asi, mis ei maksa Naissaare vahel käivatest ainult 2 korda rohkem, kuna on 2 korda pikem, pigem ikka kümneid kordi rohkem.
http://www.veetehnika.ee/used/1667286 Suvaline teemaalgataja kriteeriumitele vastav näide auto24-st.
Sellise kaatri liisingmakse koos intresside ja kindlustusega on ainuüksi 1000.- eur nädalas. Arvutame veel juurde ülalpidamiskulud, amortisatsiooni ning ettevõtluse eesmärgiks oleva kasumi ning on ilmselge, et sellise hinnaga, sellist asja nagu Farouk kirjeldas rentida ei ole võimalik. Internetis shopates tuleb alati täiesti emotsioonivabalt meeles pidada, et kui miski asi on liiga odav, siis reeglina pole teda üldse olemas või pole ta kaugeltki päris selline, nagu teda välja reklaamitakse.